abonnement Unibet Coolblue
pi_133072184


Shrouded in fog since the world was sundered more than ten thousand years ago, the ancient realm of Pandaria has remained unspoiled by war. Its lush forests and cloud-ringed mountains are home to a complex ecosystem of indigenous races and exotic creatures. It is the homeland of the enigmatic Pandaren, a race that celebrates life to the fullest even while under siege by an ancient menace.

The new continent reveals itself to a broken world just as the Alliance and Horde are spiraling ever closer to a war that will consume all of Azeroth. Will the mists of Pandaria part to reveal the world's salvation? Or will the battle to control this rich and breathtaking new land push the two mighty factions over the brink of war and into total annihilation? The answers await within Pandaria's mysterious shores!


Kaart met alle levels
http://media.mmo-champion(...)vember/levelflow.jpg


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133072583
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 03:05 schreef TwyLight het volgende:
Is er tijdens Blizzcon nog een keer een WoW presentatie met meer info?
Ja, vrij veel:
http://eu.battle.net/bliz(...)dule/friday-schedule
http://eu.battle.net/bliz(...)le/saturday-schedule

Ik heb zelf veel van de vrijdag bekeken, op de eSports na. Alhoewel, wel even Starcraft II bekeken :@. Ja, ik heb een virtual ticket :+

Vandaag ook meet over de Warcraft-film, ben echt benieuwd *O*
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 9 november 2013 @ 08:48:13 #3
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_133072601
Wanneer krijgen we nu eindelijk iets te horen over Titan?
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_133072612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 08:48 schreef trigt013 het volgende:
Wanneer krijgen we nu eindelijk iets te horen over Titan?
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_133072618
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 08:48 schreef trigt013 het volgende:
Wanneer krijgen we nu eindelijk iets te horen over Titan?
Oorspronkelijk idee in de koelkast, ze zijn er weer opnieuw mee begonnen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 9 november 2013 @ 08:54:52 #6
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_133072635
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 08:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oorspronkelijk idee in de koelkast, ze zijn er weer opnieuw mee begonnen.
Toch ben ik bang dat ze uiteindelijk de boot gaan missen, alleen Diablo 3 heeft nog veel aangetrokken maar je kan niet eeuwig blijven melken op dezelfde concepten.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_133072663
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 08:54 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Toch ben ik bang dat ze uiteindelijk de boot gaan missen, alleen Diablo 3 heeft nog veel aangetrokken maar je kan niet eeuwig blijven melken op dezelfde concepten.
Deze twee worden groot, in multiplayer.
http://fok.nl/624968
http://fok.nl/624969

Als ik al zie hoe veel en hoe snel Hearthstone betakeys gevraagd werden en hoeveel het nu al gespeeld wordt: wow (hihi)

En ik heb zelf erg veel zin in Heart of the Storm, MOBA dus. Qua concepten zitten ze dus wel erg gevarieerd: kaartspel, moba, mmorpg, hack & slash (hopelijk met de auction house weg eindelijk weer goed).
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133072669
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 08:54 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Toch ben ik bang dat ze uiteindelijk de boot gaan missen, alleen Diablo 3 heeft nog veel aangetrokken maar je kan niet eeuwig blijven melken op dezelfde concepten.
Wat ik ervan begreep is het een concept dat niet lijkt op 1 van de andere grote games van blizzard.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_133072983
Klopt, een nieuwe wereld, wel met verwijzingen naar WoW, Starcraft en vast ook Diablo. Ook met tijdreizen er in e.d. Blizzardstyle graphics, en zelfs een auction house. *ril*

Maar dat is wat er een beetje is uitgelekt. Maar officieel gezien bestaat het project niet, er is geen aankondiging :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133073296
Hopelijk komen er nog toevoegingen aan de nieuwe expansion (new race/class). Op deze manier kunnen ze nog 10/15 van die dingen uitbrengen als ze naar het verleden gaan.

Ik had gehoopt op echte futuristische shit, incl winkwalker class.
pi_133073351
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 10:06 schreef Ratsnest89 het volgende:
Hopelijk komen er nog toevoegingen aan de nieuwe expansion (new race/class). Op deze manier kunnen ze nog 10/15 van die dingen uitbrengen als ze naar het verleden gaan.

Ik had gehoopt op echte futuristische shit, incl winkwalker class.
MoP had al een nieuwe class én een nieuw race, dus reken er maar niet op.
Als het wel zo zou zijn zou dat gisteren
ook wel zijn aangekondigd.
Comfortably numb
pi_133077592
Van mij hoeven ze ook echt niet elke expansion een class en race of een van die twee toe te voegen, ik ben super blij met eindelijk nieuwe models voor oude races. De nieuwe PvP zone waar je onbeperkt heen kan gaan 24/7 lijkt mij ook super vet. Geen queue, niks, gewoon er naar toe gaan en Horde (Of Alliance ;)) neermaaien tot je er bij neervalt :P

Trial of the Gladiator met vendorgear en tournament regels. Prima! :7

Item Squish ben ik blij mee, ik hoef geen crits van 2 miljoen te doen, doe maar gewoon normale nummers. Aan de gameplay veranderd niks en je kan ook nog steeds oude content blijven soloën dus qua gameplay heeft het helemaal geen impact.

Alliance krijgt Black Temple als city (fuck yeah) en Horde iets anders helemaal aan de andere kant van de map. Perfect, niks twee identieke steden naast elkaar en hopelijk ook inclusief AH e.d. zodat we niet alsnog naar Stormwind moeten. Gewoon permanent naar Dreanor en een hele expansion lang de rest vergeten.

Garrisons boeien me niet, waarschijnlijk enorm tijdrovend en als je het niet doet dan loop je achter op de rest qua inkomen en andere dingen. Jammer.

MoP had veel nieuwe systemen zoals cross realm, flex, scenarios, etc, die worden ook gewoon gebruikt in WoD. Er hoeven van mij ook niet elke expansion hele grote nieuwe systemen geïntroduceerd te worden.

Enige wat ik jammer vind is dat ze niks gezegd hebben over PvP balance en CC e.d., daar mogen wel wat veranderingen aan gebeuren.
pi_133077612
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 november 2013 09:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Deze twee worden groot, in multiplayer.
http://fok.nl/624968
http://fok.nl/624969

Als ik al zie hoe veel en hoe snel Hearthstone betakeys gevraagd werden en hoeveel het nu al gespeeld wordt: wow (hihi)

En ik heb zelf erg veel zin in Heart of the Storm, MOBA dus. Qua concepten zitten ze dus wel erg gevarieerd: kaartspel, moba, mmorpg, hack & slash (hopelijk met de auction house weg eindelijk weer goed).
Hearthstone wordt echt vet snel saai. Ik had al vrij vroeg een betakey en heb het ook zeker een paar weken intensief gespeeld maar nu heb ik het al weer minstens een maand niet opgestart.
pi_133077660
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:07 schreef TwyLight het volgende:
Enige wat ik jammer vind is dat ze niks gezegd hebben over PvP balance en CC e.d., daar mogen wel wat veranderingen aan gebeuren.
Ik ben ook wel heel erg benieuwd. Enige wat ik jammer vind is dat Mythic 20 man nodig heeft en wij een 10m raid guild zijn. Dan moeten we dus recruiten voor mythic, of het overslaan maar dat wil je niet.

Oja deze costume was echt geweldig gisteren:


En deze ook ;)


Ook hard gelachen om de Epicus Maximus costue:
pi_133077761
Warlords of Draenor. _O_

Heel leuk dat ze oude lore er in verwerken.
pi_133077804
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:10 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik ben ook wel heel erg benieuwd. Enige wat ik jammer vind is dat Mythic 20 man nodig heeft en wij een 10m raid guild zijn. Dan moeten we dus recruiten voor mythic, of het overslaan maar dat wil je niet.

Oja deze costume was echt geweldig gisteren:
[ afbeelding ]

En deze ook ;)
[ afbeelding ]

Ook hard gelachen om de Epicus Maximus costue:
[ afbeelding ]
Dit had ik op Tweakers getypt:

Nee, dat is niet waar. Blizzard heeft expliciet gezegd dat Mythic moeilijker wordt dan de huidige Heroic mode.

Thing is, als speler wil je gewoon de hoogste moeilijkheidsgraad halen en heroic zal niet meer daadwerkelijk aanvoelen als een hoge prestatie ondanks dat het misschien wel even moeilijk is als de huidige heroics.

Zelf weet ik nog niet goed wat ik vind. Ik zie positieve maar ook negatieve punten. Wat mij betreft heeft 'flex' geen plek in endgame PvE content en zou het wmb alleen gebruikt moeten worden voor wanneer LFR een paar man kwijt raakt. Dus ook geen extra flex naast normal en heroic met een aparte lockout. Weg ermee.

Als het dan moet dan was het in mijn ogen beter geweest als ze de flex technologie hadden toegepast op de normal modes en de heroics voor een enkele moeilijkheid zouden tunen zoals ze nu met Mythic doen. Niks geen 10 man 'heroic', dat is namelijk niet heroic. Die moeilijkheid (zoals ze nu waarschijnlijk met Mythic proberen) zou daadwerkelijk aan moeten voelen als heroic, dus met een grote groep mensen op de hoogste moeilijkheid de grootste bad guy van het moment verslaan. En niet met 10 man doen wat een ander met 25 man doet en de zelfde loot krijgen.

Mensen klagen altijd dat WoW meer voor 'casuals' wordt maar zodra ze dan iets implementeren zoals dit wat niet voor iedereen is weggelegd en aansluit bij de speelstijl van iedereen dan komen de tranen alsnog tevoorschijn. Er zijn altijd spelers die meer tijd hebben en beter zijn in de game, dat moeten mensen gewoon accepteren.

Dus hopelijk tunen ze Mythic gewoon super strak, en voegen ze ook niet later in de patch een buff toe die het makkelijker maakt. Als je de beste loot wil en de hoogste moeilijkheid wil verslaan dan doe je er maar wat voor. Er zijn straks hopelijk ook maar een paar guilds per server die het op dat niveau weten te clearen in plaats van 30 zogenaamde 'heroic' guilds en zelfs heroic pugs.
pi_133077878
Ik ben benieuwd, het zou inderdaad nog moeilijker moeten worden dan heroic. Maar even afwachten hoe het gaat worden. Als het alleen voor de guilds is die nu 14/14HC hebben gecleared, dan komen we daar niet eens aan toe schat ik :P . Als ze iig niet met de difficulty gaan klooien en normal downscalen naar de huidige flex.

Voordeel is wel dat we alvast kunnen beginnen met recruiten en gearen tijdens de progress, omdat normal en heroic gewoon flexibel worden. Dan kun je langzamerhand mensen gaan toevoegen en de raids met 13, 16, 18 man gaan doen etc. Dat is wel erg fijn.

Oh en:


O+

[ Bericht 19% gewijzigd door Sapstengel op 09-11-2013 14:37:46 ]
pi_133078509
Hehe, download net Splashtop voor mijn nieuwe tablet.

Kon er WoW op spelen, alleen is het wel zo dat ik een gamepad add-on app nodig heb die 8 euro kost. :P
pi_133079379
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben benieuwd, het zou inderdaad nog moeilijker moeten worden dan heroic. Maar even afwachten hoe het gaat worden. Als het alleen voor de guilds is die nu 14/14HC hebben gecleared, dan komen we daar niet eens aan toe schat ik :P . Als ze iig niet met de difficulty gaan klooien en normal downscalen naar de huidige flex.

Voordeel is wel dat we alvast kunnen beginnen met recruiten en gearen tijdens de progress, omdat normal en heroic gewoon flexibel worden. Dan kun je langzamerhand mensen gaan toevoegen en de raids met 13, 16, 18 man gaan doen etc. Dat is wel erg fijn.

Oh en:
[ afbeelding ]

O+
Hopelijk wordt het een mode waar je maar een paar bosses per maand killed of zo. Echt super strak, en je natuurlijk gear uit HC nodig hebt. Vraag me wel af hoe de loot gaat dan. Zal het personal gaan of toch met een aantal drops per boss.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_133079512
Dat zou wel tof zijn ja dat heroic gear van de nieuwe patch beter is dan mythic van de vorige en dat je dus eerst heroic moet doen voordat je ook maar een kans maakt in mythic
pi_133080427
WoW opnieuw geïnstalleerd, misschien weer een maandje proberen. Wie doet ermee? Geen zin om alleen te spelen, ik begin denk met een UD mage.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2013 @ 16:22:27 #22
159966 lifeblind
pi_133080574
Sinds afgelopen nacht is er besloten dat onze guild weer actief gaat spelen, iedereen migrate weer terug naar Sylvanas Alliance bij ons :D
pi_133080697
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 14:07 schreef TwyLight het volgende:
Van mij hoeven ze ook echt niet elke expansion een class en race of een van die twee toe te voegen, ik ben super blij met eindelijk nieuwe models voor oude races.
Dat heb ik nou ook :Y Een nieuw ras/class wil ik dan ook weer gaan spelen en er is nog zo veel wat ik wil doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:30:23 #24
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_133080763
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heb ik nou ook :Y Een nieuw ras/class wil ik dan ook weer gaan spelen en er is nog zo veel wat ik wil doen.
ik denk dat heel veel mensen gaan lopen zijken dat zij hun char niet meer kunnen terug vinden.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_133080825
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133081430




Het verschil zit hem in de namen las ik ergens in een tweet van GC.
Dus de nieuwe normal is qua moeilijkheid te vergelijken met flex nu, etc.
Comfortably numb
pi_133081910
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:30 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik denk dat heel veel mensen gaan lopen zijken dat zij hun char niet meer kunnen terug vinden.
Waar heb je het over?
pi_133082019
Denk dat ie bedoeld dat met de nieuwe models je char onherkenbaar zou kunnen worden?
Persoonlijk vind ik de nieuwe modellen er allemaal goed uit zien tot nu toe.
Comfortably numb
pi_133082109
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Denni5 het volgende:
Denk dat ie bedoeld dat met de nieuwe models je char onherkenbaar zou kunnen worden?
:')
  † In Memoriam † zaterdag 9 november 2013 @ 18:13:02 #30
159966 lifeblind
pi_133083427
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:23 schreef Denni5 het volgende:
Denk dat ie bedoeld dat met de nieuwe models je char onherkenbaar zou kunnen worden?
Persoonlijk vind ik de nieuwe modellen er allemaal goed uit zien tot nu toe.
Wait wut? In essentie zijn ze nog het zelfde, 't ziet er alleen beter uit. En sowieso, ik zie het gezicht van mn characters eigenlijk toch nooit als ik aan t spelen ben :P
pi_133083851
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 17:26 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')
Anders snap ik ook niet wat 'ie bedoelde.
Comfortably numb
pi_133084483
Hmm als het alleen een naam aanpassing is voor de raids modes dan ben ik bang dat onze guild geen mythic raids meer gaat doen in WoD.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_133085850
Haha Horde die de raid race wint _O_ Alliance die 2 keer wiped _O_
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133088391
ze komen met een ingame versie van Openraid
pi_133088447
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:46 schreef Junglebeast het volgende:
Hmm als het alleen een naam aanpassing is voor de raids modes dan ben ik bang dat onze guild geen mythic raids meer gaat doen in WoD.
Mjah als mythic te vergelijken is qua moeilijkheid met de huidige heroic moeten wij dus gaan recruiten.
pi_133088625
Ik las net dat alle raids behalve mythic vanaf het begin crossrealm kunnen! Fokraidgroep? :+
En ze hebben verschillende lockouts, dus je kan altijd nog mythic met je guild doen als je normal (heet straks dus heroic) met een andere groep doet (hey, bestond dat niet al ooit? :') )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133088926
Waar kun je eigenlijk beknopt wat meer te weten komen over de lore? Heb niet heel veel zin om alle boeken door te moeten lezen, maar wil wel het e.e.a. te weten komen over hoe die nieuwe x-pac zich in het verhaal past.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_133089018
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 november 2013 20:48 schreef Blistering het volgende:
Waar kun je eigenlijk beknopt wat meer te weten komen over de lore? Heb niet heel veel zin om alle boeken door te moeten lezen, maar wil wel het e.e.a. te weten komen over hoe die nieuwe x-pac zich in het verhaal past.
Hier beginnen? http://www.wowwiki.com/Lore
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133090035
GEEN HIT EN EXPERTISE
GEEN DODGE EN PARRY
WIJ WILLEN DE DOMBO AUDIENCE
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 9 november 2013 @ 21:19:06 #40
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_133090334
Laatste vraag hoe staat het met warlocks in MoP ?
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  zaterdag 9 november 2013 @ 21:31:24 #41
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133090824
Ik las het ook net. Geen hit, geen expertise, geen dodge, geen parry. Wat gaan ze allemaal doen?! Zelf nog enigzins hoeven nadenken over je combinaties is er zometeen niet meer bij! :D (naja, we hebben het ook jaren zonder gedaan, maar toch! )
pi_133091288
Er komen dan wel weer nieuwe stats bij als Lifesteal, avoidance, cleave etc..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zaterdag 9 november 2013 @ 21:54:43 #43
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_133091808
Ik ben wel benieuwd naar deze expansion, maar ik ben bang dat als ze het niet wat goedkoper maken, ik al snel weer zit van: hmmm, nvm! Kost me teveel! Om die reden speel ik nu ook niet. En omdat ik verder niet veel meer doe in MoP! :D
pi_133092082
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 18:27 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Anders snap ik ook niet wat 'ie bedoelde.
Die :') was bedoeld voor als het echt is wat hij bedoeld. Want dat slaat gewoon nergens op om er zo over te denken
pi_133093148
Dafuq, nu zeggen ze ineens dit

The new Normal will be as difficult as Flex is today.
The new Heroic will be as difficult as Normal is today.
The new Mythic will be as difficult was Heroic is today.

:')
  zaterdag 9 november 2013 @ 22:41:43 #46
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_133093310
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
GEEN HIT EN EXPERTISE
GEEN DODGE EN PARRY
WIJ WILLEN DE DOMBO AUDIENCE
haha :') :')
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 november 2013 22:32 schreef TwyLight het volgende:
Dafuq, nu zeggen ze ineens dit

The new Normal will be as difficult as Flex is today.
The new Heroic will be as difficult as Normal is today.
The new Mythic will be as difficult was Heroic is today.

:')
HAHAHA _O-
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 9 november 2013 @ 22:42:27 #47
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_133093327
net als SP en HP vroegah
magic resistance
normale mana bars
etc etc
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_133093602
quote:
Reforging, gone!
pi_133094006
Straks het beste van Blizzcon *O* de Q&A, altijd leuk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133094101
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Straks het beste van Blizzcon *O* de Q&A, altijd leuk.
je zit niet klaar voor Blink 182?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')