Vertel, ik ben echt benieuwd naar je rage.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nergens maar als ik clickende DK's tegenkom krijg ik hoge bloeddruk
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:05 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Vertel, ik ben echt benieuwd naar je rage.
Nee, als je spells aan mousebuttons bind is het geen clicken.quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:09 schreef Stranger het volgende:
Hangt er toch ook vanaf hoeveel knoppen je op je muis hebt?
Best druk! En zie ook veel LFM hc scen langskomenquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:24 schreef GokuSsj3 het volgende:
Hoi, ben nieuw op het wow fok forum, maar niet nieuw in wow, zat normaal op wowforum.nl maar die is er helaas uit. had even een vraagje, mijn server (aerie peak) is op dit moment zo stil dat ik naar andere servers aan het kijken ben, en daar zit frostmane ook in. Ik hoor dat de overstap van PVE naar PVP niet super groot is als ik naar frostmane zou gaan omdat er niet veel horde is.
@ Isabeau, zou je me misschien kunnen vertellen hoe druk /2 trade is. Of in het algemeen hoe druk de server is ? Komt er bijvoorbeeld vaak LFM hc scenario voorbij als voorbeeld ?. Want ik heb al moeite om een hc scenario groep te vinden terwijl ik het leuk vind om die elke dag te doen. Of een Ordos groep. Alvast dank voor je antwoord
quote:Op vrijdag 15 november 2013 16:12 schreef TwyLight het volgende:
Oh shit die warrior charged mij en ik heb low hp, even met mijn muis op blink klikken
Een DKquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:58 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
En dat is nog een tank ookWat een dwaas.
Figuresquote:
Klikken is voor scrubsquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet? Hij legt zijn speelwijze uit. Als hij zo gelukkig is, what's the problem?
Mijn vriend heeft jarenlang gekliktquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Klikken is voor scrubs
durf te wedden dat hij ook met keyboard draait
wutquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft jarenlang geklikt
Kan je dus heel ver mee komenquote:
Hm, als ik aan 't tanken ben vind ik 't soms wel verrekte handig om te backpeddlen, zeker met kiten somsquote:Op zaterdag 16 november 2013 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft jarenlang gekliktAlleen in Immersion is hij maar eens aan keybinds gaan doen en toen was hij al aangenomen als tank
Dus och. Alleen dat keyboard draaien heeft hij nooit gedaan, integendeel: hij heeft mijn achteruitloopknop er uitgesloopt omdat hij er niet meer tegen kon dat ik in raids ging back peddlen '( hij zei dat dat juist uitstraalde dat je er geen moer van begreep)
Mjah tanken bij Primordius. Hele hand verkrampt door het constante backpeddlen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 13:23 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hm, als ik aan 't tanken ben vind ik 't soms wel verrekte handig om te backpeddlen, zeker met kiten soms
Leuke maandelijkse kosten voor wowquote:Op zondag 17 november 2013 00:57 schreef ZodiaX het volgende:
http://www.youtube.com/user/Greatfett/videos
Multiboxer US Darkspear server.
60 Accounts!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |