Had vorige week nog een uur inlogtijd op Silvermoonquote:Op donderdag 14 november 2013 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit inderdaad, als je rond 19:30-20:00 inlogged is het de laatste tijd een queue van een half uur ongeveer. Het was erger, heb 1.5 uur queues gehad net na 5.4
Ik zou wel DS hc willen doen maar mijn main is hordequote:Op donderdag 14 november 2013 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou als ik jullie was allemaal naar Frostmane komen
Waren er nou nog mensen die wel een Dragon Soul hc run wilden doen met mij (alliance)? Ik heb die achievements nog steeds niet(taste the rainbow, chromatic champion <-- nog minstens 2 runs voor nodig).
Factionchange of opschietenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef Maureentje het volgende:
Ik zou wel DS hc willen doen maar mijn main is hordeEn mijn ally is lvl21
Ik zit alleen in een raid guild op Silvermoon en heb vaste spot, dus ik wil niet zomaar transferenquote:Op donderdag 14 november 2013 15:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou als ik jullie was allemaal naar Frostmane komen
Waren er nou nog mensen die wel een Dragon Soul hc run wilden doen met mij (alliance)? Ik heb die achievements nog steeds niet(taste the rainbow, chromatic champion <-- nog minstens 2 runs voor nodig).
Dat wordt hem idd niet neequote:Op donderdag 14 november 2013 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Factionchange of opschieten
Maar ik vrees dat hem dat niet wordt.
Ja, helaas wel. Was ook een erg leuke serverquote:Op donderdag 14 november 2013 15:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben ook bezig met levelen op Frostmane. Bijna 80.
Auchindoun een bietje dood geworden
Transferen voor een oude Cata raid? Whut?!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zit alleen in een raid guild op Silvermoon en heb vaste spot, dus ik wil niet zomaar transferen
Oja je had het natuurlijk tegen Maureentje want zij is hordequote:Op donderdag 14 november 2013 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Transferen voor een oude Cata raid? Whut?!
En idd, dat doe je gewoon via open raid dus.
Ik bedoelde ook real-idquote:Op donderdag 14 november 2013 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
Oja je had het natuurlijk tegen Maureentje want zij is horde
Via RealID kan wel idd want ben zelf Alliance.
Dood? Staat ook nog wel aangeschreven als een flinke populatie.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben ook bezig met levelen op Frostmane. Bijna 80.
Auchindoun een bietje dood geworden
Vroeger was het altijd high nu is het mediumquote:Op donderdag 14 november 2013 15:47 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dood? Staat ook nog wel aangeschreven als een flinke populatie.
Als er eens een qeue is (zondagmiddag of dat soort tijdstippen) dan zit je er meestal in een minuut of 5 in.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef ufopiloot het volgende:
Dat hoort nou eenmaal bij een MMORPG. Ik snap de uitleg helemaal. Vliegen mag wel als je eenmaal alles hebt gehad.
[..]
Hoe bevalt het? Hoe is de drukte? Hoe zijn de queues? Oftewel vertel eens over de realmIk zit er ook aan te denken om heen te verhuizen maar wil niet een half uur in de wacht staan om te kunnen gamen, of dat alle mobs kapot worden gefarmd omdat het zo een drukke bende is.
Je bedoelt op silvermoon ?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Als er eens een qeue is (zondagmiddag of dat soort tijdstippen) dan zit je er meestal in een minuut of 5 in.
Op mijn vorige server (bloodfeather) waren alle steden vrijwel geheel verlaten, hier staan de straten vrijwel vol. Een stuk gezelliger wmb.
Qua mobs weet ik niet hoe het is, er is meestal wel iemand aanwezig maar heb er geen problemen mee gehad.
quote:
Ja, trade is altijd druk, zelfs 3 uur snachts. Maak een human en loop naar stormwind. Laat je verrassen op Frostmane!quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:24 schreef GokuSsj3 het volgende:
Hoi, ben nieuw op het wow fok forum, maar niet nieuw in wow, zat normaal op wowforum.nl maar die is er helaas uit. had even een vraagje, mijn server (aerie peak) is op dit moment zo stil dat ik naar andere servers aan het kijken ben, en daar zit frostmane ook in. Ik hoor dat de overstap van PVE naar PVP niet super groot is als ik naar frostmane zou gaan omdat er niet veel horde is.
@ Isabeau, zou je me misschien kunnen vertellen hoe druk /2 trade is. Of in het algemeen hoe druk de server is ? Komt er bijvoorbeeld vaak LFM hc scenario voorbij als voorbeeld ?. Want ik heb al moeite om een hc scenario groep te vinden terwijl ik het leuk vind om die elke dag te doen. Of een Ordos groep. Alvast dank voor je antwoord
quote:[message=41235899,noline]Joenino schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:52[/message]:
Snap echt niet waarom mensen denken dat keybinds sneller/beter zijn dan clicken. In PVP kan ik er nog bij inkomen maar in PVE? Merendeel van de tijd sta je toch stil althans ik als tank wel.... Gewoon logisch je knoppen indelen zodat ze dichtbij elkaar staan en clicken == keybinding. Mocht je nog de standaard blizui gebruiken dan hebben jullie zeker gelijk maar met al die mods tegenwoordig.
Ben al een klikker vanaf Vanilla Beta en ik heb nog nooit verschillen kunnen zien tussen mij en een keybinder.
Ik snap je punt niet? Hij legt zijn speelwijze uit. Als hij zo gelukkig is, what's the problem?quote:
WoW is geen singleplayerquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:57 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik snap je punt niet? Hij legt zijn speelwijze uit. Als hij zo gelukkig is, what's the problem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |