abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133112951
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Net even gelezen wat ik heb gemist en klinkt vrij gaar. Geen meta gems meer, 1 socket per item en die hele itemization change.

Ik heb het voordat Cata en MoP uitkwamen ook al gedacht, maar misschien is dit nu echt het punt dat WoW niks meer voor mij doet :P . Maarja even afwachten hoe alles eruit gaat zien en wat uiteindelijk live gaat.
Het gaat toch om de gameplay niet over hoeveel gems je in je items kan stoppen. Dat maakt echt geen reet uit :') alleen maar irritant dat je dat telkens moet doen
pi_133113147
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het gaat toch om de gameplay niet over hoeveel gems je in je items kan stoppen. Dat maakt echt geen reet uit :') alleen maar irritant dat je dat telkens moet doen
Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.

Maar een belangrijk deel van de gameplay was voor mij:

- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.

- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.

- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).

- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.

Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".

Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar :')
pi_133113397
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.

Maar een belangrijk deel van de gameplay was voor mij:

- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.

- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.

- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).

- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.

Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".

Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar :')
Theorycrafting O+ Toen ik nog in een HC raid guild zat ten tijde van ulduar en toc enzo was dat echt 1 van de leukste dingen in het spel. Het maximale uit je char halen :)

Het wordt inderdaad weer makkelijker gemaakt door dergelijke veranderingen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 10 november 2013 @ 17:13:30 #104
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_133114539
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze zeiden dat ze het veel eerder wouden uitgeven.
wouden ze vast wel en zou 't ook wel willen.. moeten ze wel zover zijn. ;(
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zondag 10 november 2013 @ 17:13:51 #105
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_133114555
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee ik heb wel een battle.net account... alleen zit er blijkbaar een authenticator aan. Dat heb ik nooit gedaan -O-.
Waarschijnlijk in de vorm van een emailtje?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zondag 10 november 2013 @ 17:14:32 #106
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133114583
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:13 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

wouden ze vast wel en zou 't ook wel willen.. moeten ze wel zover zijn. ;(
Denk niet dat Blizz zo dom is om iedereen nog een jaar SoO te laten doen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 10 november 2013 @ 17:15:46 #107
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_133114631
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Denk niet dat Blizz zo dom is om iedereen nog een jaar SoO te laten doen
hebben ze met cata ook wel gedaan.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zondag 10 november 2013 @ 17:17:27 #108
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133114677
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

hebben ze met cata ook wel gedaan.
Mogen we hopen dat ze ervan geleerd hebben.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 10 november 2013 @ 17:18:26 #109
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133114711


whatafaggot.jpg
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133116203
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2013 15:09 schreef TwyLight het volgende:
Toen ik weer ging spelen kwam isa ook gelijk
Daar was geen verband hoor!!!

En hoe doe ik in godsdnaam het schaakspel in Karazhan alleen -O- Ik kan dat niet hoor. Als het nou turn based was en ik kon nadenken, maar neeeee: ze walsen zo over me heen :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133116792
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar was geen verband hoor!!!

En hoe doe ik in godsdnaam het schaakspel in Karazhan alleen -O- Ik kan dat niet hoor. Als het nou turn based was en ik kon nadenken, maar neeeee: ze walsen zo over me heen :'(
Ik vind dit de makkelijkste methode:

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_133117002
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:12 schreef Asschen_sukar het volgende:

Ik vind dit de makkelijkste methode:

Ja, en zelfs dat lukt me niet. Moet ik een poppetje verplaatsen (en ik doe alles zo snel mogelijk): staat er al een poppetje van de tegenpartij te hakken. Hele plan in duigen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133117136
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.

Maar een belangrijk deel van de gameplay was voor mij:

- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.

- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.

- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).

- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.

Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".

Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar :')
Mja, je hebt op zich wel een punt, maar ook weer niet. Met het oude talentsysteem was er voor elke class gewoon een optimale build die gewoon op Google te vinden was en die iedereen ook gebruikte. De huidige talents vind ik veel leuker en heeft ook stukken meer interactie dan de vorige.

Hit cap is voor iedereen het zelfde en je merkt er niks van als je "meer hit" hebt zoals bij meer haste of meer mastery etc. Gewoon een lame klusje om te zorgen dat je de cap hebt. Geen leuke gameplay dus.

Gems en reforgen vind ik dan wel jammer dat ze het weghalen, zo kon je nog een mastery build of een critical strike build maken etc, dat wordt nu minder

Veel dingen hebben wel twee kanten dus
pi_133117149
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar was geen verband hoor!!!
Niet? ;(
pi_133117207
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:20 schreef Isabeau het volgende:

Ja, en zelfs dat lukt me niet. Moet ik een poppetje verplaatsen (en ik doe alles zo snel mogelijk): staat er al een poppetje van de tegenpartij te hakken. Hele plan in duigen!
nvm, het is gelukt *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133117226
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2013 18:25 schreef TwyLight het volgende:

Niet? ;(
sorry :*

Begin nu eindelijk na meer dan een week weer in het spel te komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133118974
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mogen we hopen dat ze ervan geleerd hebben.
Ja. Krijgen we weer een DS of wattanook. :{ :'(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_133119074
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nvm, het is gelukt *O*
^O^ Een van de lastigere gevechten om te solo'en
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 10 november 2013 @ 19:27:18 #119
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133119092
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:23 schreef Messina het volgende:

[..]

Ja. Krijgen we weer een DS of wattanook. :{ :'(
quote:
Warlords Release Date
Another MoP patch would delay WoD, so Patch 5.5 isn't going to happen. The entire team is working on WoD right now, so any more MoP content would slow down development.
Q: "Typically after you announce something it is another year, but we are at Patch 5.4 now. What content do you have planned for between now and then?" A: "Any content we do now will delay the expansion by the same amount of time it took us to make that content. We are completely focused on making the next expansion and will try to deliver that as soon as we can, hopefully on a shorter cycle than players are imagining, but you never know, we will have to see."
Q: "Typically that would be in the Winter of next year. Does that mean it is a goal to bring it in to Summer or Spring?" A: "Well certainly the goal is before that, but we'll see, it is very hard for us to predict."
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133119788
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
oD right now, so any more MoP content would slow down development.
Q: "Typically after you announce something it is another year, but we are at Patch 5.4 now. What content do you have planned for between now and then?" A: "Any content we do now will delay the expansion by the same amount of time it took us to make that content. We are completely focused on making the next expansion and will try to deliver that as soon as we can, hopefully on a shorter cycle than players are imagining, but you never know, we will have to see."
Ah top! ^O^
Pak van mijn hart. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_133120600
Kan best zijn dat ik de nieuwe expansion wel ga proberen. Nu alweer tijd gestopt omdat ik qua gear niet meer echt omhoog kon met mn characters als ik niet hardcore zou gaan raiden dus had nog maar weinig te doen. Rep farmen werd ook enorm saai. Ben benieuwd.
  zondag 10 november 2013 @ 20:09:57 #122
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_133121097
Wat zouden jullie er van vinden als ze flying mounts compleet zouden weghalen?
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_133121346
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als ze flying mounts compleet zouden weghalen?
Dat doen ze niet, dus daarover speculeren is een beetje zinloos.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133121618
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als ze flying mounts compleet zouden weghalen?
Gewoon de oldskool tijd wanneer 600g voor een epic mount een eeuwenlange grind was _O_
  zondag 10 november 2013 @ 20:21:44 #125
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_133121819
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat doen ze niet, dus daarover speculeren is een beetje zinloos.
Er wordt gespeculeerd dat er geen flying mounts zijn van 90-100 zijn en tot 6.1. Dit zou als grond kunnen dienen om compleet flying mounts te verwijderen mocht het de spelers bevallen.

Daarnaast vind ik dat ground mounts wel voor meer immersie en avontuur zorgen, maar is wel minder convenient.
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_133121907
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Er wordt gespeculeerd dat er geen flying mounts zijn van 90-100 zijn en tot 6.1. Dit zou als grond kunnen dienen om compleet flying mounts te verwijderen mocht het de spelers bevallen.

Daarnaast vind ik dat ground mounts wel voor meer immersie en avontuur zorgen, maar is wel minder convenient.
Elke nieuwe expansion zone moest je eerst lopend/ground mount doorbrengen, daar is niets nieuws aan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 november 2013 @ 20:27:39 #127
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_133122267
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Elke nieuwe expansion zone moest je eerst lopend/ground mount doorbrengen, daar is niets nieuws aan.
Ik bedoel ook dat lvl 100 ook niet zouden kunnen vliegen totdat 6.1 uitkomt
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
  zondag 10 november 2013 @ 20:29:04 #128
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133122383
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als ze flying mounts compleet zouden weghalen?
Geweldig, babbies die telkens in de lucht vliegen en niet durven te PvPen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133122394
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Martin-Ssempa het volgende:

Ik bedoel ook dat lvl 100 ook niet zouden kunnen vliegen totdat 6.1 uitkomt
Prima hoor, wachten we tot 6.1.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133135392
De QQ die niet vliegen tot 6.1 met zich mee zou brengen is zo enorm groot dat ik de kans niet groot in schat dat ze dat daadwerkelijk gaan doen
pi_133135493
Beter verwijderen ze flying mounts inderdaad, zou een goed iets zijn.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133135970
Ja handig, weken lang farmen voor rusted proto drake, die van de world events, ashes etc en dan haken ze flying mounts zeker weg :')

Lijkt me niet dat ze het permanent doen.
pi_133137106
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja handig, weken lang farmen voor rusted proto drake, die van de world events, ashes etc en dan haken ze flying mounts zeker weg :')

Lijkt me niet dat ze het permanent doen.
Kennen ze toch groundmounts van maken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133138452
Denken dat ze dat ooit gaan doen is al een :') waard.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133138556
Sowieso zijn gebieden als Northrend en Cataclysm gemaakt voor flying mounts. Ga maar naar Ulduar en Naxxramas zonder flying mount :7

Ik ben sinds een weekje ook weer bezig, sinds 2011 niet meer gespeeld (WotLK helemaal kapot gespeeld, Cataclysm slechts een paar weken). Nu vind ik het zonde dat ik zolang heb gemist, voor alle achievements en progress enzo :')

Voordat weer helemaal bij ben met 1 character met alle professions, skills, achievements etc. ben ik weer een jaar verder.. Daarbij speel ik op Trollbane en die server is echt compleet dood gegaan! Er zijn slechts een handjevol mensen online.. Echt bizar, voordat ik stopte was het best een actieve en leuke server.

Bah, geef mij WotLK weer waar je gewoon de baas was van iedereen na alle tijd die ik erin had gestoken :+ 4 lvl 80's allemaal in dikke ICC gear, vette titels enzo voor die tijd.

Toevallig logde ik dus vandeweek weer eens in, sinds 2 jaar. Ik ging even mijn /played bekijken op mijn characters, en via Battle.net keek ik naar mijn subscription time.

Mijn played times:

118 days - Paladin
40 days - Shaman
12 days - Death Knight
10 days - Druid
3 days - Mage
2 days - Paladin

Totaal 185 dagen

Toen keek ik naar het aantal dagen dat ik een WoW-abbo had:

01-06-2008 tm 28-02-2009 - 272 dagen
23-08-2009 tm 10-10-2011 - 775 dagen

Dit komt gewoon neer op gemiddeld 4,25 uur per dag voor de tijd dat ik een abbo had :') En dan bedacht ik me dat ik in 2008 en 2009 nauwelijks speelde met veel breaks.. Dus in de tijd van 2009-2011 heb ik echt ziek veel gespeeld :o Best leuk achteraf, studeren. Nu zit ik al 2 jaar ook gewoon 40 uur per week achter een PC maar dan is het voor mijn werk c_/

[ Bericht 82% gewijzigd door ufopiloot op 11-11-2013 07:37:01 ]
pi_133139301
Ik speel sinds 2e wing ICC open is zonder tussenstop en zit op mijn main op 237 dagen. Dan zal ik mijn andere 5 90's maar niet raadplegen :X

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2013 09:05:40 ]
pi_133139413
Haha ufo. Ik had volgens mij iets van 480 dagen played op m'n hele account. M'n DK had sowieso al 225 dagen :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_133139546
Haha, in hoeveel tijd? Dat is ook een werkdag per dag gemiddeld, trots :D

Ik zoek nu iets om 2 avonden in de week mee te vullen, 3-4 uurtjes ofzo. Dus kan mij denk ik wel vermaken, maar niet zo 'hardcore' als vroeger, heb ik helaas geen tijd meer voor. Zijn nu andere zaken om mee bezig te zijn. Maar wil wel weer zoveel mogelijk achter die achievement puntjes aan :') Maarja, als ikmijn professions wil halen zal ik sowieso een ander lvl90 moeten hebben voor het minen etc. Ik vond het behoorlijk snel gaan dus die zullen er ook wel komen.

4,3 uur per dag gemiddeld vind ik al aardig gek, gezien alle stops die ik ook heb gehad tussendoor. Damn wat was ik goed geweest als ik dat gemiddelde de afgelopen 2 jaar had doorgezet :7
pi_133139662
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:20 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, in hoeveel tijd? Dat is ook een werkdag per dag gemiddeld, trots :D

Ik zoek nu iets om 2 avonden in de week mee te vullen, 3-4 uurtjes ofzo. Dus kan mij denk ik wel vermaken, maar niet zo 'hardcore' als vroeger, heb ik helaas geen tijd meer voor. Zijn nu andere zaken om mee bezig te zijn. Maar wil wel weer zoveel mogelijk achter die achievement puntjes aan :') Maarja, als ikmijn professions wil halen zal ik sowieso een ander lvl90 moeten hebben voor het minen etc. Ik vond het behoorlijk snel gaan dus die zullen er ook wel komen.

4,3 uur per dag gemiddeld vind ik al aardig gek, gezien alle stops die ik ook heb gehad tussendoor. Damn wat was ik goed geweest als ik dat gemiddelde de afgelopen 2 jaar had doorgezet :7
Sinds de release van WoW ongeveer. Wel met pauzes van soms een paar maanden, maar alsnog wel veul gespeeld :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_133139790
Nu nog steeds? En veel raiden enz. ook? Welke realm speel je? Ik ben Trollbane al helemaal zat, geen hond te bekennen :') Wel leuk om even rustig te levelen maar dat is het zo een beetje. En hoe is het in WoW verder? Veel makkelijker geworden naar wat ik heb begrepen, gezien je nu ook een Looking for Raid hebt?

Dat zou opzich wel goed zijn (even door alle 'OMG NOOB'-roepers heenkijken en de daadwerkelijke noobs), ik werk nu namelijk in het buitenland en het is hier 2 uur later dan in Nederland. Dat is helemaal kut als er wordt geraid van 19.00 tot 23.00 ofzo CET. Dan zit ik op een doordeweekse dag tot 1 uur te gamen en kruip ik om 6 uur mijn nest weer uit :')
pi_133139842
Kom eens op Frostmane kijken ;-)

Doe het niet als je op tijd naar bed wilt.
pi_133139876
Ja, daarom zou een LFR/pug-raid wel lekker zijn af en toe :)
pi_133139964
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 07:00 schreef Isabeau het volgende:
Denken dat ze dat ooit gaan doen is al een :') waard.
Zou wel beter zijn.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133140004
Omdat?
pi_133140077
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:46 schreef MarkyB het volgende:
Omdat?
Is er mogelijk weer wat world pvp sinds ze dat de nek om hebben gedraaid.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133140404
Oké dan halen we alleen flying mounts eruit op de pvp-realms.
pi_133140501
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 09:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Is er mogelijk weer wat world pvp sinds ze dat de nek om hebben gedraaid.
Dat ligt in mijn beleving niet aan de flying mounts. Wat ik erg storend vind is dat overal guards staan die meehelpen als je dan iemand wil pakken. In de capitals, oke, maar val eens een tegenstander aan bij een groepje questgivers. Ook buiten die zone kan je iemand pakken, loopt hij terug naar het kampje en ben je alsnog fucked.
pi_133141112
Ze zouden toen toch op PvP servers de guards minder sterk maken en minder snel laten respawnen. Hebben ze dat eigenlijk nog gedaan?
pi_133141233
Ze zijn even sterk gebleven, alleen iedereen heeft betere gear gekregen. Val jij maar eens iemand aan op Timeless Isle.. Als je dan de guard erbij sloopt gaat je reputatie er ook aan. En de guards spawnen infinite lijkt wel.
pi_133144767
Ben wat dat betreft wel blij dat ik van mijn PvP server af ben waarbij de Horde population 5x groter was dan die van de Alliance. (Ik was alliance)

Mede ook omdat ik erg slecht in pvp ben. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  maandag 11 november 2013 @ 13:15:46 #151
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133144971
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef TwyLight het volgende:
De QQ die niet vliegen tot 6.1 met zich mee zou brengen is zo enorm groot dat ik de kans niet groot in schat dat ze dat daadwerkelijk gaan doen
Babbies moeten gewoon leren om te spelen. Ook van die jankballen bij de scourge event
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133145017
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Babbies moeten gewoon leren om te spelen. Ook van die jankballen bij de scourge event
Zou het wel leuker vinden om enkel te kunnen lopen tot een bepaald level. Omdat je quests je toch langzaam door de zones leiden. Daarna is het wel handig om overal snel te kunnen komen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133145031
Waar kwamen die undead male character pics vandaan? Kan ze niet vinden op de WoD site.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133145104
Van Blizzcon presentatie. Hier staan ze bovenaan op mmo-champ: http://www.mmo-champion.com/content/
pi_133145147
Aha, zat gisteren ook ff die Garrison presentatie te kijken. Snap niet echt hoe dat interessant kan blijven zonder interactie met andere spelers. (nadat je alles hebt opgebouwd that is)
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133145519
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Babbies moeten gewoon leren om te spelen. Ook van die jankballen bij de scourge event
Mwoah, ik ben zeker voor PvP en het afschaffen van OP guards en wmb schaffen ze PvE ook gewoon helemaal af maar zonder flying mounts wordt het wel een beetje gaar. Ze moeten gewoon iedereen zo'n item geven die andere players van hun mount af trekt
  maandag 11 november 2013 @ 14:23:56 #157
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133146972
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Mwoah, ik ben zeker voor PvP en het afschaffen van OP guards en wmb schaffen ze PvE ook gewoon helemaal af maar zonder flying mounts wordt het wel een beetje gaar. Ze moeten gewoon iedereen zo'n item geven die andere players van hun mount af trekt
#geenflyingmountsindraenor #2013
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133147035
Vroeger kon je ook niet vliegen, ging prima.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133147054
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:23 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

#geenflyingmountsindraenor #2013
:')
  maandag 11 november 2013 @ 14:33:22 #160
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_133147247
quote:
10s.gif Op maandag 11 november 2013 13:34 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Mwoah, ik ben zeker voor PvP en het afschaffen van OP guards en wmb schaffen ze PvE ook gewoon helemaal af maar zonder flying mounts wordt het wel een beetje gaar. Ze moeten gewoon iedereen zo'n item geven die andere players van hun mount af trekt
http://www.wowhead.com/item=86584 })
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_133147252
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger kon je ook niet vliegen, ging prima.
Je bent niet verplicht om een flying mount te gebruiken hoor.
pi_133147272
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:33 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht om een flying mount te gebruiken hoor.
Nee, maar een groundmount gebruiken als iedereen vliegt is ook niet de je van het.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133147554
Dat moet dan maar, toch? Wij rijden nu ook niet allemaal in een Volvo uit 1956 omdat er een enkeling is die dat leuk vindt. Als hij wilt mag hij in zijn oude Volvo rijden, en de rest rijdt gewoon in een normale auto :P
  maandag 11 november 2013 @ 14:46:31 #164
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133147618
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:44 schreef ufopiloot het volgende:
Dat moet dan maar, toch? Wij rijden nu ook niet allemaal in een Volvo uit 1956 omdat er een enkeling is die dat leuk vindt. Als hij wilt mag hij in zijn oude Volvo rijden, en de rest rijdt gewoon in een normale auto :P
die vergelijking slaat nergens op
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133148299
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

die vergelijking slaat nergens op
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 11 november 2013 @ 15:17:09 #166
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_133148563
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

die vergelijking slaat nergens op
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_133149071
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:36 schreef MarkyB het volgende:
Kom eens op Frostmane kijken ;-)

Doe het niet als je op tijd naar bed wilt.
Frostmane is leuk idd *O* Wel Alliance kant, want Horde is ook dood. Ik was in Orgrimmar met een horde alt om wat pets te verzamelen en er waren in totaal 6 mensen in Orgrimmar waaronder 2 lvl 90's.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133149118
Ja mijn oude realm is ook compleet uitgestorven, Turalyon aan de horde kant. Alliance is nog wel aardig druk.

Main zit nu op Silvermoon Alliance, lekker druk. Denk dat die samen met Frostmane Alliance en Kazzak Horde wel de drukkere realms zijn.
pi_133150960
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 09:33 schreef ufopiloot het volgende:
Nu nog steeds? En veel raiden enz. ook? Welke realm speel je? Ik ben Trollbane al helemaal zat, geen hond te bekennen :') Wel leuk om even rustig te levelen maar dat is het zo een beetje. En hoe is het in WoW verder? Veel makkelijker geworden naar wat ik heb begrepen, gezien je nu ook een Looking for Raid hebt?

Dat zou opzich wel goed zijn (even door alle 'OMG NOOB'-roepers heenkijken en de daadwerkelijke noobs), ik werk nu namelijk in het buitenland en het is hier 2 uur later dan in Nederland. Dat is helemaal kut als er wordt geraid van 19.00 tot 23.00 ofzo CET. Dan zit ik op een doordeweekse dag tot 1 uur te gamen en kruip ik om 6 uur mijn nest weer uit :')
Ik speel niet meer, omdat het spel naar mijn mening te makkelijk is geworden en de community te erg is bedorven.

Maar LFR is wel een prima manier om snel te gearen :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_133150965
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.

Maar een belangrijk deel van de gameplay was voor mij:

- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.
Was niet echt relevant meer sinds in ergens in TBC volgens mij de theorycraft websites kwamen > Google Mage cookie cutter, klik de juiste talents aan, klaar. Juist de "versimpelde" talents bieden meer flexibiliteit. Voorbeeld: In heel TBC heb ik mijn warlock 3x gespect: Gestart als Affli > Destro "2-button win spec + Sac" > Demonology in de Wrath pre patch. In Cata ook maar een paar keer. Nu in Mop Retalent ik vaker per week dan in totaal in Vanilla/Cata/TBC.

quote:
- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.

- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).

Was helaas ook niet echt engaging gameplay meer met de opkomst van sites als MrRobot, Reforge lite en de voorlopers daarvan. Theorie crafting kon je een edge geven in vanilla en tijdens TBC. Daarna kon iedereen die zaken vinden en wat het naar mijn mening niet echt meer een voordeel om nog uren met simcraft/spreadsheets e.d. te werken. Waar ik eerst meerdere keren per dag simde is het nu 1x per week ofzo om even de scale factors te krijgen.

quote:
- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.
Dit zal juist weer meer gaan gebeuren omdat je straks niet meer kan reforgen, terwijl de secondaries van de drops vast staan, deze veranderen niet bij spec change, alleen de primary's veranderen.

quote:
Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".

Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar :')
Same here, echter ben ik er niet rouwig om dat hit/exp/dogde/parry, reforge e.d. nu uit de game gehaald worden. Het mag dan wel dumbing down lijken, echter door alle resources op internet lopen alleen nog de clueless met niet optimaal gemde/geforgede setups en Hit/Exp waren nooit stats die lastig te begrijpen waren met hun hard caps die je gewoon moet hebben om optimaal te spelen.
pi_133151427
quote:
Je ze moeten zo'n item baseline aan elke speler geven met unlimited verticale range
pi_133174435
Haha, gisteren 90 en even een dungeon gedaan. Geen flauw idee hoe alles werkte, maar we rolden er zo doorheen en kreeg 1 keer wat naar me hoofd dat ik adds moest killen, that's it. Ook bij een van de bosses uitgesloten doordat ik nog buiten de kamer was en de deur dicht viel :') De bosskill duurde gelijk enorm lang omdat de andere 2 amper wat deden.

Dus daarna keek ik even op internet welke gear ik moest hebben, welke quests ik moest doen en welke reputaties ik moest grinden.. Toen kwam opeens op iets van Timeless Isle waar je blijkbaar allemaal epic gear voor elke slot kan krijgen (voor al je specs) door wat kisten te openen :')

Chill! Haha. Mijn ilvl is namelijk nog belachelijk laag omdat ik na 3 zones al lvl90 was, en dus nog in lvl86-87 gear loop ofzo.

Silvermoon Alliance ziet er wel goed uit, een van mijn oude guilds zit daar, heb met hun Herald of the Titans, Argent Defender etc. gehaald, en in Cataclysm de eerste raids bijna allemaal op Heroic gedaan voordat ik plotseling was gestopt. Misschien eens kijken of daar voor de lol kan aansluiten, hoewel ze nog gewoon 4 dagen per raid serieus raiden.
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

die vergelijking slaat nergens op
Want? Het zijn allebei old-fashioned mensen die lopen te QQ'en dat vroeger alles mooier was. Wen eraan en ga me de tijd mee, of blijf anders maar lekker op je paardje hobbelen terwijl de rest wel gewoon vliegt.

[ Bericht 23% gewijzigd door ufopiloot op 12-11-2013 05:30:09 ]
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:44:06 #173
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133177158
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 05:20 schreef ufopiloot het volgende:
[..]

Want? Het zijn allebei old-fashioned mensen die lopen te QQ'en dat vroeger alles mooier was. Wen eraan en ga me de tijd mee, of blijf anders maar lekker op je paardje hobbelen terwijl de rest wel gewoon vliegt.
Omdat Flying Mounts en gewone Mounts invloed hebben op PvP, daar hebben paarden en auto's niets mee te maken.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133177295
Waarom dan precies? Vroeger was een gevecht ook 9 van de 10 over als iemand het voor elkaar kreeg om op zijn ground mount te springen. Dus dat zal weinig verschil maken.

Vroeger was het trouwens nog een makkie om iemand die vloog uit de lucht te knallen. Met divine shield, blink, flight form, slow fall, parachute, reincarnation etc. kon jejezelf altijd nog wel redden terwijl je met een mooie burst iemand de lucht uit knalde.
  dinsdag 12 november 2013 @ 10:59:16 #175
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133177514
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 10:50 schreef ufopiloot het volgende:
Waarom dan precies? Vroeger was een gevecht ook 9 van de 10 over als iemand het voor elkaar kreeg om op zijn ground mount te springen. Dus dat zal weinig verschil maken.

Vroeger was het trouwens nog een makkie om iemand die vloog uit de lucht te knallen. Met divine shield, blink, flight form, slow fall, parachute, reincarnation etc. kon jejezelf altijd nog wel redden terwijl je met een mooie burst iemand de lucht uit knalde.
Omdat iedereen zijn ding doet en dan snel de lucht in vliegt. En het is makkelijker om iemand op de grond te pakken dan iemand in de lucht.

Maar nu niet of wel? Met automatisch -40% damage taken, half miljoen HP.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133177695
Wat is er mis mee dat iedereen zijn ding doet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 12 november 2013 @ 11:15:42 #177
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133177896
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er mis mee dat iedereen zijn ding doet?
Omdat ik op een PvP server zit en iedereen zit alleen maar in de lucht.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133177954
Zo niet dan staan ze in Stormwind en kan je er ook niks mee.
  dinsdag 12 november 2013 @ 11:19:30 #179
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133177997
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:18 schreef ufopiloot het volgende:
Zo niet dan staan ze in Stormwind en kan je er ook niks mee.
#verwijderteleportnaardungeons
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133179685
Ja, dat is wel zo. Ik denk dat we dat helaas allemaal kunnen vergeten, de tijd dat er 2 man naar een summoning stone moesten gaan is echt voorbij, helaas. Maar dat hoort denk ik bij het alsmaar simpeler/makkelijker worden van de game.

Waar spelen jullie trouwens? Is er ergens een clubje Fokkers bij elkaar? Ik kan me nu nog goed vermaken in een lege realm met alles wat ik nog in moet halen qua achievements (heb 12k punten :'( ), maar daarna wil ik toch wel een drukke realm in.

Silvermoon leek interessant, maar heb gelezen dat iedereen klaagt over queues tijdens de avonden. Daar zit ik dan weer niet op te wachten :P

Best vervelend, heb destijds alles (betaald) naar de horde transfered, en mijn main weer terug e.d., heeft me best veel geld gekost :P Als ik dan nu weer 4-5 characters naar een andere realm moet sturen, waarvan er ook weer 3-4 moet faction changen ben ik ook weer een zakcentje verder ;(
pi_133223946
World Servers maken er een puinhoop van vandaag. Ben er ook al afgegooid.

Heeft iemand hier nog belangstelling voor een 10 man Dragon Soul Heroic achievement run? (alliance)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133224000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 11:19 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

#verwijderteleportnaardungeons
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133238209
Weet iemand of Shattered Halls en Chrommagus al gemerged zijn??

Stond op het login scherm gister dat ze het zouden doen maar sommige mensen zeggen dat het delayed is.

Ik speel namelijk altijd op Shattered Halls met al mijn characters.
pi_133243833
Iemand nog tips voor een drukke, gezellig, leuke realm? Trollbane waar ik nu zit is echt helemaal afgestorven in 2,5 jaar tijd. Iedereen, maar ook echt iedereen is vertrokken.

Het liefst met een hogere Alliance ratio ten opzichte van de Horde. En een drukke realm, maar zonder queues.

Mijn vorige guild zit nu op Silvermoon, maar dat is denk ik too much, alliance/horde ratio van 16:1 ofzo, en hoge queues.
pi_133244451
Gister heel me arena rating verkracht door de lagg en de dc's :(
pi_133244772
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:00 schreef ufopiloot het volgende:
Iemand nog tips voor een drukke, gezellig, leuke realm? Trollbane waar ik nu zit is echt helemaal afgestorven in 2,5 jaar tijd. Iedereen, maar ook echt iedereen is vertrokken.

Het liefst met een hogere Alliance ratio ten opzichte van de Horde. En een drukke realm, maar zonder queues.

Mijn vorige guild zit nu op Silvermoon, maar dat is denk ik too much, alliance/horde ratio van 16:1 ofzo, en hoge queues.
Frostmane is jouw server :)
pi_133247780
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:00 schreef ufopiloot het volgende:
Iemand nog tips voor een drukke, gezellig, leuke realm? Trollbane waar ik nu zit is echt helemaal afgestorven in 2,5 jaar tijd. Iedereen, maar ook echt iedereen is vertrokken.

Het liefst met een hogere Alliance ratio ten opzichte van de Horde. En een drukke realm, maar zonder queues.

Mijn vorige guild zit nu op Silvermoon, maar dat is denk ik too much, alliance/horde ratio van 16:1 ofzo, en hoge queues.
http://wow.realmpop.com/eu.html
pi_133248365
quote:
There's a lot of discussion about flying/not-flying and I'd like to try to sum things up and maybe realign the discussion a bit. Some of the other threads are near-cap, some have really gone down tangents, so I'm just picking this one to throw a reply into. Apologies to the other threads.

We intend to disallow flying while leveling from 90 to 100, and have flying become available again in the first major patch for Warlords of Draenor. No flying while leveling has been the case during Burning Crusade, Wrath of the Lich King, and Mists of Pandaria. We allowed flying during Cataclysm because as those zones were mixed-in with the 1-60 world it just would have been really jarring to dismount you as you fly into Hyjal, etc. but we would have disallowed it for Catalcysm zones as well if there was a reasonable solution there.

Flying trivializes combat. A lot of people like to say we're trying to force world PvP, or that we just really want people to look at the pretty trees we made, but those really aren't the reasons that drive this same decision we've made every expansion. Flying allows you to escape or enter combat at-will. There's a reason why flying isn't allowed in dungeons and raids, or battlegrounds and arenas, and that's because it would trivialize the core mechanic of the game in those areas - combat. For much the same reason it trivializes how content is approached in the outdoor world based on the simple fact that you can lift off and set down wherever you like.

So that's the main reason. But sure there are a lot of other problems it can cause for content design such as zones having to get a lot bigger because flying mounts can travel so quickly (and thus making ground travel in them take much longer), it reduces the impact of elevation within zones, it completely removes the ability for us to pace or present content in any structured way, and in general removes our ability to determine how and when players approach a situation, see a vista or location, or charge into/out-of a combat situation. It just greatly reduces any gameplay we want to create by allowing infinite choice in how content is approached to best suit a player's intention to (usually) avoid that content.

I totally sympathize with people's desire to do that, they want to be efficient and have it be their choice, but we have to balance our intent to create a game against creating a sandbox where anything goes. There's a happy medium there somewhere, but flying mounts in most cases just do too much to undermine too many of our core intentions with the game world, the basis of the game: combat, or guiding players through a game experience, and for those reasons we have continually chosen (when we could) to disallow flying mounts in the 'current' outdoor content. In the past that's meant only while leveling, but in our experiences with the Isle of Thunder and Timeless Isle we feel like we can extend that for a bit longer in the new content, and have it be kind of a big deal again once you're able to earn flying in the first big content patch, and in the meantime putting focus on flight paths as well as having some more interesting travel options for players to use.

Update: So a couple things I wanted to bring up in addition to what I posted earlier. The first was that we're of course refining our questing experience, you may have heard a bit about it from BlizzCon, and that expands to max level content as well. In Mists of Pandaria there was quite a bit of outdoor content at max level, but it was almost entirely in the form of dailies. From BlizzCon we shared we're looking to provide something quite a bit more story driven like the 5.1 Operation Shieldwall/Dominance Offensive with some of the exploration lessons we learned from the Timeless Isle, and that extends to the max level experience as well. We want the transition at max level not to be questing and story to a harsh "now you do dailies", but something that's more natural and feels a lot like the leveling experience just at max level for better reward. And so that goes back to all of the reasons I gave before about how flight interrupts some of the core mechanics we think present the best leveling and questing experience, and I thought it'd be good to point out that it'll also play a big role at max level due to our questing refinements.

The second thing is we really like when flying feels like a reward and something you've earned for each new expansion or area. It's such a powerful ability and we look back at BC (at least for epic riding) or Wrath and those were really big keystone achievements for us as players (mainly because they had some pretty huge gold costs on them...). Regardless of the unlock method though it was one of the bigger moments when you unlocked flying, took to the skies, and were able to see the world from an entirely different vantage because for most of us it wasn't easily attainable. Our plan has been to recapture some of that but make it a bit cooler, and while we don't have specifics just yet, it'll be something more involved than just paying gold; something that further emphasizes how powerful flight is. Unlocking it won't just be level 100 on the day 6.1 comes out with some gold, but something you'll be working toward over the course of the initial expansion release, and 6.1 will introduce the final steps to complete it. Think of something like a mini Legendary cloak quest. It's such a enormous power to be able to fly we really want it to be more of a key moment when you unlock it, and something that feels like an accomplishment more than just shelling out some gold like we've had in the past.

Anyway, I felt like those two things were worth spelling out.
Laat ons gewoon direct vliegen man, het Cata systeem was toch geniaal.
pi_133248600
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Laat ons gewoon direct vliegen man, het Cata systeem was toch geniaal.
:')
pi_133249068
Ik ben best enthousiast over de aankondigingen van WoD trouwens.

Nu nog hopen dat ze minder dingen 'phased' maken en dat de questhubs weer groter worden, maar dat zal wel niet. Van mij mogen de dungeon quests ook wel weer buiten de dungeons opgepakt worden en het aanmoedigen daadwerkelijk naar de dungeon te reizen in plaats van gewoon LFD te joinen en geteleport worden.

Over dat hele vliegen: ik vind het wel fijn dat je niet mag vliegen tot 6.1 maar zou het fijner vinden als er een meer permanente oplossing was dat het gebruik van Ground mounts en Flight Paths bevordert. Bijvoorbeeld door de snelheid van Flying Mounts aan te passen tot een flink stuk trager dan Ground Mounts.
pi_133249223
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:33 schreef Sapstengel het volgende:
Ja mijn oude realm is ook compleet uitgestorven, Turalyon aan de horde kant. Alliance is nog wel aardig druk.

Main zit nu op Silvermoon Alliance, lekker druk. Denk dat die samen met Frostmane Alliance en Kazzak Horde wel de drukkere realms zijn.
'
mijn main zit ook op silvermoon alliance.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_133249290
quote:
13s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:47 schreef TwyLight het volgende:

[..]

:')
Wat? :')
pi_133250001
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:07 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Wat? :')
nub
pi_133250094
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:28 schreef TwyLight het volgende:

[..]

nub
Omdat ik geen uren wil lopen in quest zones? Rot toch op man.
pi_133250442
Dat hoort nou eenmaal bij een MMORPG. Ik snap de uitleg helemaal. Vliegen mag wel als je eenmaal alles hebt gehad.
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

mijn main zit ook op silvermoon alliance.
Hoe bevalt het? Hoe is de drukte? Hoe zijn de queues? Oftewel vertel eens over de realm :P Ik zit er ook aan te denken om heen te verhuizen maar wil niet een half uur in de wacht staan om te kunnen gamen, of dat alle mobs kapot worden gefarmd omdat het zo een drukke bende is.
pi_133250527
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef ufopiloot het volgende:
Dat hoort nou eenmaal bij een MMORPG. Ik snap de uitleg helemaal. Vliegen mag wel als je eenmaal alles hebt gehad.

[..]

Hoe bevalt het? Hoe is de drukte? Hoe zijn de queues? Oftewel vertel eens over de realm :P Ik zit er ook aan te denken om heen te verhuizen maar wil niet een half uur in de wacht staan om te kunnen gamen, of dat alle mobs kapot worden gefarmd omdat het zo een drukke bende is.
Prima, laat ons dan vliegen met alts als je al eenmaal alles hebt doorlopen.
pi_133251348
Mja dat wel. Maar dat geldt ook voor andere dingen. Ik wil geen main switchen om professions en andere zaken die je niet kan omzetten (vanity items etc.).
pi_133252711
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:41 schreef ufopiloot het volgende:
Dat hoort nou eenmaal bij een MMORPG. Ik snap de uitleg helemaal. Vliegen mag wel als je eenmaal alles hebt gehad.

[..]

Hoe bevalt het? Hoe is de drukte? Hoe zijn de queues? Oftewel vertel eens over de realm :P Ik zit er ook aan te denken om heen te verhuizen maar wil niet een half uur in de wacht staan om te kunnen gamen, of dat alle mobs kapot worden gefarmd omdat het zo een drukke bende is.
Dan moet je niet gaan :D Iedere avond na sta je wel dik uur in de queue als je te laat inlogged ;)
pi_133252888
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 09:59 schreef MarkyB het volgende:

Frostmane is jouw server :)
^O^

Wel druk, geen queues.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133252917
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 14:52 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Dan moet je niet gaan :D Iedere avond na sta je wel dik uur in de queue als je te laat inlogged ;)
Dit inderdaad, als je rond 19:30-20:00 inlogged is het de laatste tijd een queue van een half uur ongeveer. Het was erger, heb 1.5 uur queues gehad net na 5.4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')