abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133112951
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
Net even gelezen wat ik heb gemist en klinkt vrij gaar. Geen meta gems meer, 1 socket per item en die hele itemization change.

Ik heb het voordat Cata en MoP uitkwamen ook al gedacht, maar misschien is dit nu echt het punt dat WoW niks meer voor mij doet :P . Maarja even afwachten hoe alles eruit gaat zien en wat uiteindelijk live gaat.
Het gaat toch om de gameplay niet over hoeveel gems je in je items kan stoppen. Dat maakt echt geen reet uit :') alleen maar irritant dat je dat telkens moet doen
pi_133113147
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Het gaat toch om de gameplay niet over hoeveel gems je in je items kan stoppen. Dat maakt echt geen reet uit :') alleen maar irritant dat je dat telkens moet doen
Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.

Maar een belangrijk deel van de gameplay was voor mij:

- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.

- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.

- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).

- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.

Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".

Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar :')
pi_133113397
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.

Maar een belangrijk deel van de gameplay was voor mij:

- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.

- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.

- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).

- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.

Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".

Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar :')
Theorycrafting O+ Toen ik nog in een HC raid guild zat ten tijde van ulduar en toc enzo was dat echt 1 van de leukste dingen in het spel. Het maximale uit je char halen :)

Het wordt inderdaad weer makkelijker gemaakt door dergelijke veranderingen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 10 november 2013 @ 17:13:30 #104
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_133114539
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze zeiden dat ze het veel eerder wouden uitgeven.
wouden ze vast wel en zou 't ook wel willen.. moeten ze wel zover zijn. ;(
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zondag 10 november 2013 @ 17:13:51 #105
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_133114555
quote:
11s.gif Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee ik heb wel een battle.net account... alleen zit er blijkbaar een authenticator aan. Dat heb ik nooit gedaan -O-.
Waarschijnlijk in de vorm van een emailtje?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zondag 10 november 2013 @ 17:14:32 #106
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133114583
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:13 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

wouden ze vast wel en zou 't ook wel willen.. moeten ze wel zover zijn. ;(
Denk niet dat Blizz zo dom is om iedereen nog een jaar SoO te laten doen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 10 november 2013 @ 17:15:46 #107
397778 Curlbrah
dun dun dun
pi_133114631
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Denk niet dat Blizz zo dom is om iedereen nog een jaar SoO te laten doen
hebben ze met cata ook wel gedaan.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  zondag 10 november 2013 @ 17:17:27 #108
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133114677
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

hebben ze met cata ook wel gedaan.
Mogen we hopen dat ze ervan geleerd hebben.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zondag 10 november 2013 @ 17:18:26 #109
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133114711


whatafaggot.jpg
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133116203
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2013 15:09 schreef TwyLight het volgende:
Toen ik weer ging spelen kwam isa ook gelijk
Daar was geen verband hoor!!!

En hoe doe ik in godsdnaam het schaakspel in Karazhan alleen -O- Ik kan dat niet hoor. Als het nou turn based was en ik kon nadenken, maar neeeee: ze walsen zo over me heen :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133116792
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar was geen verband hoor!!!

En hoe doe ik in godsdnaam het schaakspel in Karazhan alleen -O- Ik kan dat niet hoor. Als het nou turn based was en ik kon nadenken, maar neeeee: ze walsen zo over me heen :'(
Ik vind dit de makkelijkste methode:

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_133117002
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:12 schreef Asschen_sukar het volgende:

Ik vind dit de makkelijkste methode:

Ja, en zelfs dat lukt me niet. Moet ik een poppetje verplaatsen (en ik doe alles zo snel mogelijk): staat er al een poppetje van de tegenpartij te hakken. Hele plan in duigen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133117136
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.

Maar een belangrijk deel van de gameplay was voor mij:

- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.

- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.

- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).

- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.

Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".

Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar :')
Mja, je hebt op zich wel een punt, maar ook weer niet. Met het oude talentsysteem was er voor elke class gewoon een optimale build die gewoon op Google te vinden was en die iedereen ook gebruikte. De huidige talents vind ik veel leuker en heeft ook stukken meer interactie dan de vorige.

Hit cap is voor iedereen het zelfde en je merkt er niks van als je "meer hit" hebt zoals bij meer haste of meer mastery etc. Gewoon een lame klusje om te zorgen dat je de cap hebt. Geen leuke gameplay dus.

Gems en reforgen vind ik dan wel jammer dat ze het weghalen, zo kon je nog een mastery build of een critical strike build maken etc, dat wordt nu minder

Veel dingen hebben wel twee kanten dus
pi_133117149
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar was geen verband hoor!!!
Niet? ;(
pi_133117207
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:20 schreef Isabeau het volgende:

Ja, en zelfs dat lukt me niet. Moet ik een poppetje verplaatsen (en ik doe alles zo snel mogelijk): staat er al een poppetje van de tegenpartij te hakken. Hele plan in duigen!
nvm, het is gelukt *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133117226
quote:
10s.gif Op zondag 10 november 2013 18:25 schreef TwyLight het volgende:

Niet? ;(
sorry :*

Begin nu eindelijk na meer dan een week weer in het spel te komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133118974
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Mogen we hopen dat ze ervan geleerd hebben.
Ja. Krijgen we weer een DS of wattanook. :{ :'(
Je raekt an de dinge geweun.
pi_133119074
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nvm, het is gelukt *O*
^O^ Een van de lastigere gevechten om te solo'en
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 10 november 2013 @ 19:27:18 #119
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_133119092
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:23 schreef Messina het volgende:

[..]

Ja. Krijgen we weer een DS of wattanook. :{ :'(
quote:
Warlords Release Date
Another MoP patch would delay WoD, so Patch 5.5 isn't going to happen. The entire team is working on WoD right now, so any more MoP content would slow down development.
Q: "Typically after you announce something it is another year, but we are at Patch 5.4 now. What content do you have planned for between now and then?" A: "Any content we do now will delay the expansion by the same amount of time it took us to make that content. We are completely focused on making the next expansion and will try to deliver that as soon as we can, hopefully on a shorter cycle than players are imagining, but you never know, we will have to see."
Q: "Typically that would be in the Winter of next year. Does that mean it is a goal to bring it in to Summer or Spring?" A: "Well certainly the goal is before that, but we'll see, it is very hard for us to predict."
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_133119788
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
oD right now, so any more MoP content would slow down development.
Q: "Typically after you announce something it is another year, but we are at Patch 5.4 now. What content do you have planned for between now and then?" A: "Any content we do now will delay the expansion by the same amount of time it took us to make that content. We are completely focused on making the next expansion and will try to deliver that as soon as we can, hopefully on a shorter cycle than players are imagining, but you never know, we will have to see."
Ah top! ^O^
Pak van mijn hart. :@
Je raekt an de dinge geweun.
pi_133120600
Kan best zijn dat ik de nieuwe expansion wel ga proberen. Nu alweer tijd gestopt omdat ik qua gear niet meer echt omhoog kon met mn characters als ik niet hardcore zou gaan raiden dus had nog maar weinig te doen. Rep farmen werd ook enorm saai. Ben benieuwd.
  zondag 10 november 2013 @ 20:09:57 #122
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_133121097
Wat zouden jullie er van vinden als ze flying mounts compleet zouden weghalen?
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
pi_133121346
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als ze flying mounts compleet zouden weghalen?
Dat doen ze niet, dus daarover speculeren is een beetje zinloos.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133121618
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als ze flying mounts compleet zouden weghalen?
Gewoon de oldskool tijd wanneer 600g voor een epic mount een eeuwenlange grind was _O_
  zondag 10 november 2013 @ 20:21:44 #125
400209 Martin-Ssempa
Pearl of Africa's Crown
pi_133121819
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat doen ze niet, dus daarover speculeren is een beetje zinloos.
Er wordt gespeculeerd dat er geen flying mounts zijn van 90-100 zijn en tot 6.1. Dit zou als grond kunnen dienen om compleet flying mounts te verwijderen mocht het de spelers bevallen.

Daarnaast vind ik dat ground mounts wel voor meer immersie en avontuur zorgen, maar is wel minder convenient.
Chairman of taskforce against 'omosexuality in Uganda.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')