Theorycraftingquote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.
Maar een belangrijk deel van de gameplay was voor mij:
- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.
- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.
- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).
- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.
Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".
Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar
wouden ze vast wel en zou 't ook wel willen.. moeten ze wel zover zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze zeiden dat ze het veel eerder wouden uitgeven.
Waarschijnlijk in de vorm van een emailtje?quote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een battle.net account... alleen zit er blijkbaar een authenticator aan. Dat heb ik nooit gedaan.
Denk niet dat Blizz zo dom is om iedereen nog een jaar SoO te laten doenquote:Op zondag 10 november 2013 17:13 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wouden ze vast wel en zou 't ook wel willen.. moeten ze wel zover zijn.
hebben ze met cata ook wel gedaan.quote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Denk niet dat Blizz zo dom is om iedereen nog een jaar SoO te laten doen
Mogen we hopen dat ze ervan geleerd hebben.quote:Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hebben ze met cata ook wel gedaan.
Daar was geen verband hoor!!!quote:Op zondag 10 november 2013 15:09 schreef TwyLight het volgende:
Toen ik weer ging spelen kwam isa ook gelijk
Ik vind dit de makkelijkste methode:quote:Op zondag 10 november 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar was geen verband hoor!!!
En hoe doe ik in godsdnaam het schaakspel in Karazhan alleenIk kan dat niet hoor. Als het nou turn based was en ik kon nadenken, maar neeeee: ze walsen zo over me heen
Ja, en zelfs dat lukt me niet. Moet ik een poppetje verplaatsen (en ik doe alles zo snel mogelijk): staat er al een poppetje van de tegenpartij te hakken. Hele plan in duigen!quote:Op zondag 10 november 2013 18:12 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik vind dit de makkelijkste methode:
Mja, je hebt op zich wel een punt, maar ook weer niet. Met het oude talentsysteem was er voor elke class gewoon een optimale build die gewoon op Google te vinden was en die iedereen ook gebruikte. De huidige talents vind ik veel leuker en heeft ook stukken meer interactie dan de vorige.quote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gaat het om de gameplay.
Maar een belangrijk deel van de gameplay was voor mij:
- Experimenteren met talents, enorm veel keuzes en mogelijkheid om bijv fire+frost te gaan als mage > weg.
- Nadenken over je gear keuze. Die ene nieuwe ring dropt je onder de hit cap, dus moet je het aanvullen met gems bijvoorbeeld > weg, nu reforge je alles.
- Dat geklooi met gems (zie vorige punt) en dan proberen nog de meta requirement te halen > is sinds Cata eigenlijk al weg (requires 3 red gems).
- Afwachten of gear dropt, dat ene item wat net betere stats heeft, bijv crit + haste ipv hit + haste omdat je al hitcapped bent, urenlang speuren tussen boss drops om een ideaal item te zoeken > weg door reforge en straks doordat gear verandert afhankelijk van spec.
Vond theorycrafting een leuk en waardevol onderdeel van de gameplay. Proberen net iets meer dps uit je character te krijgen, verschillende items en gemcombinaties proberen, focussen op andere stats etc. Als dat onderdeel uit de game gaat, is het simpelweg: "oh loot, *equip* , nu ben ik beter".
Hoogtepunt qua gameplay zat voor mij in TBC en WotLK, daarin waren al die elementen nog aanwezig en kon je avonden lang experimenteren. Nu gooi je alles ff door askmrrobot.com en is het klaar
nvm, het is geluktquote:Op zondag 10 november 2013 18:20 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en zelfs dat lukt me niet. Moet ik een poppetje verplaatsen (en ik doe alles zo snel mogelijk): staat er al een poppetje van de tegenpartij te hakken. Hele plan in duigen!
sorryquote:
Ja. Krijgen we weer een DS of wattanook.quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mogen we hopen dat ze ervan geleerd hebben.
quote:Op zondag 10 november 2013 19:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja. Krijgen we weer een DS of wattanook.![]()
quote:Warlords Release Date
Another MoP patch would delay WoD, so Patch 5.5 isn't going to happen. The entire team is working on WoD right now, so any more MoP content would slow down development.
Q: "Typically after you announce something it is another year, but we are at Patch 5.4 now. What content do you have planned for between now and then?" A: "Any content we do now will delay the expansion by the same amount of time it took us to make that content. We are completely focused on making the next expansion and will try to deliver that as soon as we can, hopefully on a shorter cycle than players are imagining, but you never know, we will have to see."
Q: "Typically that would be in the Winter of next year. Does that mean it is a goal to bring it in to Summer or Spring?" A: "Well certainly the goal is before that, but we'll see, it is very hard for us to predict."
Ah top!quote:Op zondag 10 november 2013 19:27 schreef 2Happy4U het volgende:
oD right now, so any more MoP content would slow down development.
Q: "Typically after you announce something it is another year, but we are at Patch 5.4 now. What content do you have planned for between now and then?" A: "Any content we do now will delay the expansion by the same amount of time it took us to make that content. We are completely focused on making the next expansion and will try to deliver that as soon as we can, hopefully on a shorter cycle than players are imagining, but you never know, we will have to see."
Dat doen ze niet, dus daarover speculeren is een beetje zinloos.quote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als ze flying mounts compleet zouden weghalen?
Gewoon de oldskool tijd wanneer 600g voor een epic mount een eeuwenlange grind wasquote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Er wordt gespeculeerd dat er geen flying mounts zijn van 90-100 zijn en tot 6.1. Dit zou als grond kunnen dienen om compleet flying mounts te verwijderen mocht het de spelers bevallen.quote:Op zondag 10 november 2013 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, dus daarover speculeren is een beetje zinloos.
Elke nieuwe expansion zone moest je eerst lopend/ground mount doorbrengen, daar is niets nieuws aan.quote:Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Er wordt gespeculeerd dat er geen flying mounts zijn van 90-100 zijn en tot 6.1. Dit zou als grond kunnen dienen om compleet flying mounts te verwijderen mocht het de spelers bevallen.
Daarnaast vind ik dat ground mounts wel voor meer immersie en avontuur zorgen, maar is wel minder convenient.
Ik bedoel ook dat lvl 100 ook niet zouden kunnen vliegen totdat 6.1 uitkomtquote:Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke nieuwe expansion zone moest je eerst lopend/ground mount doorbrengen, daar is niets nieuws aan.
Geweldig, babbies die telkens in de lucht vliegen en niet durven te PvPenquote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Prima hoor, wachten we tot 6.1.quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ik bedoel ook dat lvl 100 ook niet zouden kunnen vliegen totdat 6.1 uitkomt
Kennen ze toch groundmounts van maken.quote:Op maandag 11 november 2013 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja handig, weken lang farmen voor rusted proto drake, die van de world events, ashes etc en dan haken ze flying mounts zeker weg
Lijkt me niet dat ze het permanent doen.
Sinds de release van WoW ongeveer. Wel met pauzes van soms een paar maanden, maar alsnog wel veul gespeeldquote:Op maandag 11 november 2013 09:20 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, in hoeveel tijd? Dat is ook een werkdag per dag gemiddeld, trots
Ik zoek nu iets om 2 avonden in de week mee te vullen, 3-4 uurtjes ofzo. Dus kan mij denk ik wel vermaken, maar niet zo 'hardcore' als vroeger, heb ik helaas geen tijd meer voor. Zijn nu andere zaken om mee bezig te zijn. Maar wil wel weer zoveel mogelijk achter die achievement puntjes aanMaarja, als ikmijn professions wil halen zal ik sowieso een ander lvl90 moeten hebben voor het minen etc. Ik vond het behoorlijk snel gaan dus die zullen er ook wel komen.
4,3 uur per dag gemiddeld vind ik al aardig gek, gezien alle stops die ik ook heb gehad tussendoor. Damn wat was ik goed geweest als ik dat gemiddelde de afgelopen 2 jaar had doorgezet
Zou wel beter zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 07:00 schreef Isabeau het volgende:
Denken dat ze dat ooit gaan doen is al eenwaard.
Is er mogelijk weer wat world pvp sinds ze dat de nek om hebben gedraaid.quote:
Dat ligt in mijn beleving niet aan de flying mounts. Wat ik erg storend vind is dat overal guards staan die meehelpen als je dan iemand wil pakken. In de capitals, oke, maar val eens een tegenstander aan bij een groepje questgivers. Ook buiten die zone kan je iemand pakken, loopt hij terug naar het kampje en ben je alsnog fucked.quote:Op maandag 11 november 2013 09:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is er mogelijk weer wat world pvp sinds ze dat de nek om hebben gedraaid.
Babbies moeten gewoon leren om te spelen. Ook van die jankballen bij de scourge eventquote:Op zondag 10 november 2013 23:47 schreef TwyLight het volgende:
De QQ die niet vliegen tot 6.1 met zich mee zou brengen is zo enorm groot dat ik de kans niet groot in schat dat ze dat daadwerkelijk gaan doen
Zou het wel leuker vinden om enkel te kunnen lopen tot een bepaald level. Omdat je quests je toch langzaam door de zones leiden. Daarna is het wel handig om overal snel te kunnen komen.quote:Op maandag 11 november 2013 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Babbies moeten gewoon leren om te spelen. Ook van die jankballen bij de scourge event
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |