Elke nieuwe expansion zone moest je eerst lopend/ground mount doorbrengen, daar is niets nieuws aan.quote:Op zondag 10 november 2013 20:21 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Er wordt gespeculeerd dat er geen flying mounts zijn van 90-100 zijn en tot 6.1. Dit zou als grond kunnen dienen om compleet flying mounts te verwijderen mocht het de spelers bevallen.
Daarnaast vind ik dat ground mounts wel voor meer immersie en avontuur zorgen, maar is wel minder convenient.
Ik bedoel ook dat lvl 100 ook niet zouden kunnen vliegen totdat 6.1 uitkomtquote:Op zondag 10 november 2013 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Elke nieuwe expansion zone moest je eerst lopend/ground mount doorbrengen, daar is niets nieuws aan.
Geweldig, babbies die telkens in de lucht vliegen en niet durven te PvPenquote:Op zondag 10 november 2013 20:09 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als ze flying mounts compleet zouden weghalen?
Prima hoor, wachten we tot 6.1.quote:Op zondag 10 november 2013 20:27 schreef Martin-Ssempa het volgende:
Ik bedoel ook dat lvl 100 ook niet zouden kunnen vliegen totdat 6.1 uitkomt
Kennen ze toch groundmounts van maken.quote:Op maandag 11 november 2013 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Ja handig, weken lang farmen voor rusted proto drake, die van de world events, ashes etc en dan haken ze flying mounts zeker weg
Lijkt me niet dat ze het permanent doen.
Sinds de release van WoW ongeveer. Wel met pauzes van soms een paar maanden, maar alsnog wel veul gespeeldquote:Op maandag 11 november 2013 09:20 schreef ufopiloot het volgende:
Haha, in hoeveel tijd? Dat is ook een werkdag per dag gemiddeld, trots
Ik zoek nu iets om 2 avonden in de week mee te vullen, 3-4 uurtjes ofzo. Dus kan mij denk ik wel vermaken, maar niet zo 'hardcore' als vroeger, heb ik helaas geen tijd meer voor. Zijn nu andere zaken om mee bezig te zijn. Maar wil wel weer zoveel mogelijk achter die achievement puntjes aanMaarja, als ikmijn professions wil halen zal ik sowieso een ander lvl90 moeten hebben voor het minen etc. Ik vond het behoorlijk snel gaan dus die zullen er ook wel komen.
4,3 uur per dag gemiddeld vind ik al aardig gek, gezien alle stops die ik ook heb gehad tussendoor. Damn wat was ik goed geweest als ik dat gemiddelde de afgelopen 2 jaar had doorgezet
Zou wel beter zijn.quote:Op maandag 11 november 2013 07:00 schreef Isabeau het volgende:
Denken dat ze dat ooit gaan doen is al eenwaard.
Is er mogelijk weer wat world pvp sinds ze dat de nek om hebben gedraaid.quote:
Dat ligt in mijn beleving niet aan de flying mounts. Wat ik erg storend vind is dat overal guards staan die meehelpen als je dan iemand wil pakken. In de capitals, oke, maar val eens een tegenstander aan bij een groepje questgivers. Ook buiten die zone kan je iemand pakken, loopt hij terug naar het kampje en ben je alsnog fucked.quote:Op maandag 11 november 2013 09:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is er mogelijk weer wat world pvp sinds ze dat de nek om hebben gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |