Mensen die zeuren en dingen zeggen "als ze .. doen dan stop ik" zijn juist de mensen die nooit stoppenquote:Op dinsdag 19 november 2013 09:52 schreef MarkyB het volgende:
Nou ik speel het al 5 jaar onafgebroken en ik vind het nog steeds erg leuk. Ik zie gewoon veel negatieve reacties hier, zoals dat geneuzel over flying mounts wel of niet en dat items die je krijgt toch nooit goed zijn.
Je doet nu net alsof het ineens heel raar is, vorig jaar was 't namelijk precies het zelfde (echtertoen 8% ipv 9%)quote:Op maandag 18 november 2013 23:27 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
Krijg je alleen zo'n xp/rep boost consumable???
wtffffffff_________
en het jaar daarvoor ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof het ineens heel raar is, vorig jaar was 't namelijk precies het zelfde (echtertoen 8% ipv 9%)
Ook Kazzakquote:Op dinsdag 19 november 2013 12:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kazzak.![]()
Hoewel ik achteraf liever voor Ragnaros had gekozen.![]()
Geen idee, speel sinds SoO niet meer. Daarvoor viel het nog mee als ik mij goed herinner?quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:20 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ook Kazzak![]()
alleen die queues elke avond![]()
Ja voor SoO was er idd nix aan de handquote:Op dinsdag 19 november 2013 17:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee, speel sinds SoO niet meer. Daarvoor viel het nog mee als ik mij goed herinner?
Ik maak er toch mooi even gebruik van op mijn alts om te levelen, het is niet veel, maar het is wel wat. Hoelang denk je dat het in het spel blijft, deze week?quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:04 schreef lifeblind het volgende:
Je doet nu net alsof het ineens heel raar is, vorig jaar was 't namelijk precies het zelfde (echtertoen 8% ipv 9%)
Ben vorige week begonnen na ongeveer anderhalf jaar te zijn gestopt (op een maandje na bij release van MoP). Had last van een information overload. Er was zoveel nieuws te doen en ontdekken dat het voelde alsof ik een nieuw spel aan het spelen was. Kan een break aan iedereen aanraden.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:48 schreef Isabeau het volgende:
En mocht je WoW even zat zijn dan raad ik aan om een paar maanden te stoppenIk heb het domweg weer enorm naar m'n zin.
Herkenbaar!!quote:
Bestaat dat nog? En die Star Wars wowkiller, is die er nog?quote:
2 weken geloof ik. Ik gebruik het item samen met full heirloom om mijn warrior te levelen. Gisteren vanaf het avond eten tot 9 uur (3 uurtjes) geleveld van 52 tot 60quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maak er toch mooi even gebruik van op mijn alts om te levelen, het is niet veel, maar het is wel wat. Hoelang denk je dat het in het spel blijft, deze week?
Oke. Geen discussie meer. Laten we een wow circlejerk maken.quote:Op dinsdag 19 november 2013 09:52 schreef MarkyB het volgende:
Nou ik speel het al 5 jaar onafgebroken en ik vind het nog steeds erg leuk. Ik zie gewoon veel negatieve reacties hier, zoals dat geneuzel over flying mounts wel of niet en dat items die je krijgt toch nooit goed zijn.
Ja ik gebruik het nu ook mooi om nog 5 alts van 87 naar 90 te levellenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maak er toch mooi even gebruik van op mijn alts om te levelen, het is niet veel, maar het is wel wat. Hoelang denk je dat het in het spel blijft, deze week?
Je mag best discussiëren hoor, dat is juist leuk! Alleen onthou wel dat discussiëren iets anders is als continu te gaan zitten zeiken op alles wat je niet leuk of nooberig vindt.quote:Op woensdag 20 november 2013 08:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oke. Geen discussie meer. Laten we een wow circlejerk maken.
Ja,en het is nu free to playquote:Op woensdag 20 november 2013 06:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bestaat dat nog? En die Star Wars wowkiller, is die er nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |