Wat is Blink 182?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat is Blink 182?
Het kan niet leuker zijn dan het rariteitenkabinet bij de Q&A.
Ik heb het even opgezocht, maar ik heb dus totaal geen belangstelling voor muziekbandjes. Sorry.quote:
Juist. Door Blizzcon denk ik dus dat de gemiddelde wowspeler er zo uit ziet + overgewicht heeft (maar ik vermoed dat ook het Amerikaanse publiek zelf überhaupt wat dikker is).quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ][/url][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Duss
WOW 7,5% HIT REFORGING SKILLS WOW ZO MOEILIJK MANquote:Op zaterdag 9 november 2013 21:11 schreef 2Happy4U het volgende:
GEEN HIT EN EXPERTISE
GEEN DODGE EN PARRY
WIJ WILLEN DE DOMBO AUDIENCE
jij bent zeker nieuw hierquote:Op zondag 10 november 2013 02:47 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
WOW 7,5% HIT REFORGING SKILLS WOW ZO MOEILIJK MAN
WOW ICY-VEINS THEORYCRAFTING READING SKILLZ WOW I KAN LEZEN VAN EEN WEBSITE
WOW MRROBOT GEAR OPTIMIZER SUCH AMAZING IN DEPTH SKILLS WOW CHAR IMPORT CLICKING SKILLS HOLY FUCK
OMG BLIZZ WROM ZO CASUALS DIENEN MAN? OMG IK BEDOEL IK BEN SUPER ELITE IK KAN LEZEN VAN EEN WEBSITE EN CLICKEN OP REFORGE WTF BLIZZ??
Alle diepgang eruit halen, iedereen gefixeerde mana pools, iedereen heeft in principe oneindig mana, verschillende classes dezelfde abilities gevenquote:Op zondag 10 november 2013 02:47 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
WOW MRROBOT GEAR OPTIMIZER SUCH AMAZING IN DEPTH SKILLS WOW CHAR IMPORT CLICKING SKILLS HOLY FUCK
OMG BLIZZ WROM ZO CASUALS DIENEN MAN? OMG IK BEDOEL IK BEN SUPER ELITE IK KAN LEZEN VAN EEN WEBSITE EN CLICKEN OP REFORGE WTF BLIZZ??
Hit en Expertise zijn gewoon twee domme stats, niemand heeft meer dan de ander. Gewoon zorgen dat je genoeg hebt en klaar. Dat ze dodge en parry weghalen snap ik dan weer niet, dat zijn gewoon prima statsquote:Op zondag 10 november 2013 03:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alle diepgang eruit halen, iedereen gefixeerde mana pools, iedereen heeft in principe oneindig mana, verschillende classes dezelfde abilities geven
Ik heb foto's gezien van twee wowmeets van twee van mijn guilds. Eerste was vol Serven, Kroaten, Grieken, Italianen en die zagen er echt allemaal best bad ass uitquote:Op zondag 10 november 2013 08:20 schreef Silmarwen het volgende:
En idd Isa, de meeste Amerikanen zijn gewoon wat forser, dat maakt al veel uit. We hebben 2 keer een wow meet gehad, en die mensen zagen er allemaal normaal uit. Nou normalig, het valt mij wel op dat de meeste namelijk wel erg van metal of van punk houden en zich daar redelijk naar kleden, als in, veel zwarte kleding enzo.
Wij waren tijdens die Q&A steeds aan het raden welke race/class die mensen spelenquote:Op zaterdag 9 november 2013 23:12 schreef TwyLight het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Duss
Ja mijn broertje is dus ook zo'n die hard nerd, die speelt momenteel geen WoW meer, maar is meer van de EVE en Final Fantasy (met de laatste zit hij in een world first whatever de naam voor guilds daar is).quote:Op zondag 10 november 2013 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van twee wowmeets van twee van mijn guilds. Eerste was vol Serven, Kroaten, Grieken, Italianen en die zagen er echt allemaal best bad ass uitGeen 'typische nerds' oid, het metaltype dus.
Tweede meet (huidige guild) zat vol Zweden, Nederlanders, Engelsen, Duitsers en die waren héél héél erg nerdy (ik schoot bijna in de lach toen ik de foto's zag, want het was echt bijzonder cliche)Maar gemiddeld eerder veel te mager dan te dik.
NEt zoals die gast die altijd streamt op mmo champion, die healer met die fucking zware stem maar het lichaam van een 15 jarigequote:Op zondag 10 november 2013 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien van twee wowmeets van twee van mijn guilds. Eerste was vol Serven, Kroaten, Grieken, Italianen en die zagen er echt allemaal best bad ass uitGeen 'typische nerds' oid, het metaltype dus.
Tweede meet (huidige guild) zat vol Zweden, Nederlanders, Engelsen, Duitsers en die waren héél héél erg nerdy (ik schoot bijna in de lach toen ik de foto's zag, want het was echt bijzonder cliche)Maar gemiddeld eerder veel te mager dan te dik.
omdat het nu helemaal nergens op slaat. zeker als je parry en dodge weghaald is het voor een tank geen uitdaging meer blood dk is nu bind every key to death strike and blood boil > facerollquote:Op zondag 10 november 2013 02:47 schreef Martin-Ssempa het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |