Lolquote:
Dit is geshopped, toch?quote:
Ze zullen wel binnenkort zeggen dat je gegarandeerd beta access hebt als je een actief account hebtquote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Curlbrah het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze denken de huidige subs geïnteresseerd te houden gezien de expansion waarschijnlijk pas november/december 2014 zal komen.
Oh, dat zal me wel ff bezighouden dan. Beta is meestal aardig compleet, ze konden op Blizzcon ook al 15 minuten WoD spelen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ze zullen wel binnenkort zeggen dat je gegarandeerd beta access hebt als je een actief account hebt
Ze moeten haast wel in mei ofzo de expac uitbrengen, anders zie ik het inderdaad niet goed komen.quote:Op zondag 10 november 2013 12:56 schreef Curlbrah het volgende:
Ben wel benieuwd hoe ze denken de huidige subs geïnteresseerd te houden gezien de expansion waarschijnlijk pas november/december 2014 zal komen.
Iets dat nog niet klaar is kan niet uitgebracht worden.quote:Op zondag 10 november 2013 13:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ze moeten haast wel in mei ofzo de expac uitbrengen, anders zie ik het inderdaad niet goed komen.
Dialect, eat it.quote:Op zondag 10 november 2013 13:26 schreef Messina het volgende:
Ze hebben echt geen 'wouden' geroepen, want dat is geen woord.
Ik kan het me niet voorstellen, ze weten dat ze dat echt niet kunnen maken. Ik gok ergens komend zomer, maar ik hoop zelfs wat eerder.quote:Op zondag 10 november 2013 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
Serieus in december pas? Dan is het nog erger dan DS en ICC nu met siege lol.
Speel jij nu weer Isa? Kan me herinneren dat je flink lang inactive was.quote:Op zondag 10 november 2013 14:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, ze weten dat ze dat echt niet kunnen maken. Ik gok ergens komend zomer, maar ik hoop zelfs wat eerder.
Probeer je op battle.net in te loggen met je oude wow account of.. ? Is een speciale pagina voor.quote:Op zondag 10 november 2013 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Ik speel al zo lang niet meer dat mijn karakters niet meer beschikbaar zijn via de armory.
Edit: en ik kan ook niet meer inloggen op mijn account.
volgens mij zeiden ze dat avoidance voor tanks zouden blijven zoals dodge parryquote:Op zondag 10 november 2013 11:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
omdat het nu helemaal nergens op slaat. zeker als je parry en dodge weghaald is het voor een tank geen uitdaging meer blood dk is nu bind every key to death strike and blood boil > faceroll
Nee ik heb wel een battle.net account... alleen zit er blijkbaar een authenticator aan. Dat heb ik nooit gedaanquote:Op zondag 10 november 2013 16:20 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Probeer je op battle.net in te loggen met je oude wow account of.. ? Is een speciale pagina voor.
Dit is wel iets anders dan het weghalen van expertise/hit.quote:Op zondag 10 november 2013 03:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alle diepgang eruit halen, iedereen gefixeerde mana pools, iedereen heeft in principe oneindig mana, verschillende classes dezelfde abilities geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |