Hoezeer ik er ook van walg om zelf een korte OP te hebben gaat het oude Chinese gezegde hier maar weer al te goed op...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Interv het volgende:
Hi,
Twee weken heb ik geleden een jongen leren kennen tijdens een stapavond van mijn vereniging. We hebben gewoon gepraat (kort, maar hij is zeker leuk!) en dat was het. Vorige week op de uni kwamen we elkaar tegen, praatten we weer even en vroeg hij m'n nummer. Ik heb mijn nummer uiteraard gegeven (hij is geinig en best heel aantrekkelijk
), nu appt hij mij iedere dag - ook met onzin dingetjes - dingen zoals 'goedemorgen' en bladiebla. Ik begin zelf nooit met appen en soms negeer ik hem zelfs voor bijvoorbeeld een dag (want druk) en dan appt hij de volgende dag toch weer. Dit speelt allemaal sinds een anderhalve week ongeveer.
Punt is dat ik vind dat het nergens naartoe gaat en hij niet echt initiatief neemt tot meer. Hij geeft niet echt complimenten over mijn uiterlijk, eigenlijk helemaal niks (terwijl dat best vanzelfsprekend is) en hij laat ook niet echt zien dat hij mij leuk vindt, vind ik. Want na anderhalve week kan hij toch best aandringen op eens afspreken? Maar dat doet hij dus niet, maar hij blijft wel weer door appen. En dan denk ik: 'heb je m'n nummer nou gevraagd voor de lol en app je zomaar met mij?' Met andere woorden: heb ik meer verwachtingen dan jij hebt?![]()
Vriendinnen van mij zeggen dat hij 't nog wel gaat vragen, en dat ik geduld moet hebben. Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden? Kan het mij niet voorstellen, eigenlijk. Maar ja, ik weet niet of het verstandig is dat ik hem op date vraag (want het is misschien opdringerig of te easy?). Maar ik heb ook weer zo'n idee dat het nog eeuwen kan duren bij hem. Of dat hij het misschien helemaal niet zo bedoeld. Maar hoe kom ik daar subtiel achter?
Oh, ik dacht 'Sla nooit een vlieg dood op het hoofd van een tijger.'quote:Op donderdag 7 november 2013 08:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eén beeld zegt meer dan duizend woorden.
Ja. We hebben allemaal verwachtingen die we niet uitspreken maar waarover we immens teleurgesteld zijn als andere mensen er niet aan voldoen. Sorry mannen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:19 schreef adnapekkid het volgende:
Wat een kankerhoer.
Denken ze allemaal zo?
Vrouwen met verkrachtingsfantasieen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja. We hebben allemaal verwachtingen die we niet uitspreken maar waarover we immens teleurgesteld zijn als andere mensen er niet aan voldoen. Sorry mannen.
Kijk deze man snapt het tenminste. Tuurlijk lekker makkelijk als zij de eerste stap zet, maar het is alvast een teken aan de wand voor het verdere verloop van de relatie. Dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:34 schreef wenfer2 het volgende:
Vrouwen die de eerste stap zetten.![]()
![]()
Onaantrekkelijk jo.
Mannen zijn toch ekte jagers?
Waar ies die drive mien boys??
Ja en als je wakker word naast een chick die jij niet hebt gehosseld maar die jou heeft gehosseld is altijd een beetje méh.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk deze man snapt het tenminste. Tuurlijk lekker makkelijk als zij de eerste stap zet, maar het is alvast een teken aan de wand voor het verdere verloop van de relatie. Dat moet je niet willen.
Als alfa leeuw zorg ik dat er voor me gejaagd wordt. Het enige dat ik doe is eten, drinken, toegeven aan de voortplantingsdrang en zo nu en dan brullen naar andere leeuwen die te dichtbij komen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:34 schreef wenfer2 het volgende:
Vrouwen die de eerste stap zetten.![]()
![]()
Onaantrekkelijk jo.
Mannen zijn toch ekte jagers?
Waar ies die drive mien boys??
Maar ze moeten ook niet te moeilijk doen tho'. Gemakzucht dient de mens.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja en als je wakker word naast een chick die jij niet hebt gehosseld maar die jou heeft gehosseld is altijd een beetje méh.Dan hoef ik eigenlijk ook niks meer mee te maken hebben eigenlijk.
Meisjes die moeilijk doen.(En dan heb ik het niet over die sletjes die ook moeilijk doen maar gewoon goedkope hoeren zijn die uit de hoogte doen nee en tevens denken dan classy te zijn.
![]()
![]()
)
Word er niet geneuqt? Dan wel even nummer droppen zodat er de volgende x wel geneugt kan worden!quote:Op donderdag 7 november 2013 09:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ze moeten ook niet te moeilijk doen tho'. Gemakzucht dient de mens.
KLB-vrouwenhaat-quota was nog niet gehaald vandaagquote:Op donderdag 7 november 2013 09:59 schreef Beebiel het volgende:
Kon je je mening niet uiten in het desbetreffende topic?
Dat die kerel moeite doet maar de vrouw in kwestie geen signalen teruggeeft en soms een dag niet reageert? En dan vraagt de vrouw zich af waarom hij geen stap verder zet. Ja meid het moet van twee kanten komen he, die kerel heeft ook zoiets van 'wtf denkt ze nou weer'. En dan vraagt ze zich ook nog af waarom hij haar niet uitvraagtquote:
Nee, zo'n bitch die je bewust een dag gaat negeren om je te testenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk deze man snapt het tenminste. Tuurlijk lekker makkelijk als zij de eerste stap zet, maar het is alvast een teken aan de wand voor het verdere verloop van de relatie. Dat moet je niet willen.
Sowieso dat soort spelletjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, zo'n bitch die je bewust een dag gaat negeren om je te testendat is een fijn vooruitzicht.
En dan een dag niet appen om te testen.quote:
Dat is dan ook weer een bepaald slag volk natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, zo'n bitch die je bewust een dag gaat negeren om je te testendat schept fijn precedent.
Joh.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer een bepaald slag volk natuurlijk.Gelukkig zit er nog een heleboel tussenin.
zou je die telefoon niet tegen de muur gooienquote:Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan een dag niet appen om te testen.![]()
Triest gedoe.
Mwa nee, niet gek laten maken door dat soort kinderachtige lui.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:38 schreef Beebiel het volgende:
[..]
zou je die telefoon niet tegen de muur gooien
En daarom is TS z'n klacht onterecht wegens de TT.quote:
Dat hij er schijnbaar vaker in trapt is wel een terechte klacht, denk ik, voor TS.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:39 schreef Piye het volgende:
[..]
En daarom is TS z'n klacht onterecht wegens de TT.
Nice, iemand die het verschil erkent.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Dit klinkt meer als een 16 jarig meisje, geen vrouw
Oh er zijn best leuke vrouwen hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef JaqenHghar het volgende:
OP niet gelezen , TT wel.
Klacht terecht
Niet zo maar iemand, bestequote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice, iemand die het verschil erkent.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh er zijn best leuke vrouwen hoorMaar van dit soort types gaan mijn handen jeuken...
Goedemorgen Chai, je koffie met tosti heb ik voor je klaargezet. Tast toe.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
MAHL, ik had van jou toch wel wat minder generalisatie verwacht, ben je aan het verzuren?
Was MAHL ooit niet zuur?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
MAHL, ik had van jou toch wel wat minder generalisatie verwacht, ben je aan het verzuren?
Vergissen is menselijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zijn topics kwamen iig wat slimmer over.
Nou ja, momenteel trap ik in zo'n zelfde valquote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hij er schijnbaar vaker in trapt is wel een terechte klacht, denk ik, voor TS.
Je kunt dat handig testen door te vragen hoe ze zichzelf zien op die leeftijd. Als ze zeggen 'meisje', dan gaan er alarmbellen af.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, momenteel trap ik in zo'n zelfde val
Achterlijk gedoe inderdaad. Mens is goddomme 22, mag je toch wel wat normaler gedrag van verwachtenIn die zin, terechte klacht. Althans, bij het soort vrouwen uit de OP. Je moet daar gewoon boven staan. Bewust negeren of zulks soort spelletjes? Opsodemieteren.
Maar ja, ze lacht zo lief he![]()
![]()
Ik hoef dat niet te testen. Of je te maken heb met een vrouw of een meisje (of een zeer laat puberend meisje, nog erger) heb je al binnen een dag in de gaten.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kunt dat handig testen door te vragen hoe ze zichzelf zien op die leeftijd. Als ze zeggen 'meisje', dan gaan er alarmbellen af.
Ik bedoelde het meer voor de gevallen waar je het niet zeker weet, vaak zie je het al meteen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te testen. Of je te maken heb met een vrouw of een meisje (of een zeer laat puberend meisje, nog erger) heb je al binnen een dag in de gaten.
Overigens heb ik sowieso een bloedhekel aan iemand versieren via geschreven tekstJe kunt nooit de juiste toon pakken en lichaamstaal heb je ook niet. En laat dat nou net het belangrijkste zijn
Godverdomme dit. Hard to get spelen en vervolgens afvragen waarom ie niet geinteresseerd is.quote:
Wat is dan precies het probleem aan dit meisje?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh er zijn best leuke vrouwen hoorMaar van dit soort types gaan mijn handen jeuken...
Wie speelt er dan hard to get? En weet je wel wat hard to get inhoudt?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godverdomme dit. Hard to get spelen en vervolgens afvragen waarom ie niet geinteresseerd is.
Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wie speelt er dan hard to get? En weet je wel wat hard to get inhoudt?
Dit kind zit te wachten tot een jongen haar mee uitvraagt, dat is niet 'hard to get', tenzij je als man zo'n sukkel bent dat het uitvragen van een meisje/vrouw voor jou al een hele opgave is.
'Hard to get' houdt in dat een meisje moeilijk doet WANNEER je probeert haar te versieren, bijvoorbeeld door eerst 10x nee te zeggen wanneer je haar uitvraagt, of door de eerste keer dat je haar spreekt haar nummer niet te willen geven wanneer je het vraagt. Terwijl ze je stiekem wel leuk vindt.
Ik zou een chick ook never nooit uitvragen als ze zo laks reageert, soms een dag niet. Dan zou ik allang stoppen met communicerenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit kind zit te wachten tot een jongen haar mee uitvraagt, dat is niet 'hard to get', tenzij je als man zo'n sukkel bent dat het uitvragen van een meisje/vrouw voor jou al een hele opgave is.
'Hard to get' houdt in dat een meisje moeilijk doet WANNEER je probeert haar te versieren, bijvoorbeeld door eerst 10x nee te zeggen wanneer je haar uitvraagt, of door de eerste keer dat je haar spreekt haar nummer niet te willen geven wanneer je het vraagt. Terwijl ze je stiekem wel leuk vindt.
Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Splutje het volgende:
Van die passieve vrouwen die denken dat ze 'geschaakt' zullen worden zoals in de Middeleeuwen
Zo zwart wit is het echt niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.
Waar lees je dat ik niet vind dat de man de vrouw mee uitvraagt? Vrouwen moeten alleen wel gewoon suggereren dat ze er ook zin in hebben, daarna is het aan de manquote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.
Het komt niet in jouw op dat sommige mensen, hoe leuk ze je ook vinden, geen behoefte hebben aan doelloze whatsapp-gesprekken?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.
Ik zou zo klaar zijn met iemand me zo zou behandelen. Graag of niet.
Ach flikker toch opquote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voel je vrij om de nuance aan te brengen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het echt niet.
Dat is niet aan de orde hier.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het komt niet in jouw op dat sommige mensen, hoe leuk ze je ook vinden, geen behoefte hebben aan doelloze whatsapp-gesprekken?
Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.quote:Niet iedereen gebruikt whatsapp om slap te ouwe hoeren. Sterker nog, in de post die TS quote geeft het meisje aan soms niet te reageren vanwege drukte. Maar zelfs al was het niet vanwege drukte, wat ik al aangeef, niet iedereen heeft behoefte aan onnodige whatsapp-conversaties. Sommigen gebruiken het puur om even noodzakelijke berichten door te geven, om af te spreken en niet voor een gesprek over koetjes en kalfjes.
Wie gaat bewust dwarsliggen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach flikker toch opAls je bewust dwars gaat liggen moet je niet gek opkijken dat er niets gaat gebeuren. Is een hele grote afknapper namelijk. Los van of het dan lastiger wordt of niet, dan hoeft het van mij niet. Wat ik wel leuk vind is als de vrouw zich een beetje laat overhalen als er gedate moet worden, als in 'waarom zou ik dat doen?', maar bot nee zeggen en dan een dag niet reageren, dan zoek je het maar uit ook
Je geeft hier de indruk dat het allemaal rond jou moet draaien.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.
Ik zou zo klaar zijn met iemand me zo zou behandelen. Graag of niet.
Dat ook nog jaquote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde hier.
[..]
Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.
Valt vrij weinig aan toe te voegen. Niet iedere vrouw is hetzelfde en hetzelfde geldt voor mannen. Sommige vrouwen zijn afwachtend en sommigen assertief. Heeft helemaal niks te maken met hoe het beeld volgens jou gevormd wordt door de maatschappij. Echt slap gezever.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voel je vrij om de nuance aan te brengen.
Een hele dag niet reageren is voor sommige mensen een subtiele manier om te zeggen: "ik heb geen behoefte aan dergelijke whatsappgesprekken". Dat anderen de hint niet begrijpen oké. En dat het meisje in kwestie wellicht wat directer mag zijn, oké. Maar dat heeft waarschijnlijk eerder te maken met durf van haar kant uit dan arrogantie of 'playing hard to get'.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde hier.
[..]
Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.
Dat heb ik weleens gezegd tegen een meid, nou de shitstorm, niet normaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat ook nog jaJe maakt mij echt niet wijs dat je van 's ochtends vanaf het moment dat je opstaat, tot 's avonds wanneer je naar bed gaat en meteen in slaap valt, echt geen twee minuten tijd hebt om even wat terug te sturen
Dat is jouw mening. Ik wil er alleen mee zeggen dat het van twee kanten moet komen en als iemand daar niet eens toe bereidt is, hoeft het van mij niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Je geeft hier de indruk dat het allemaal rond jou moet draaien.
Mensen verschillen, sommigen zijn afwachtend, sommigen assertief, maar het de maatschappij heeft wel degelijk invloed op hoe mensen handelen. Een assertief persoon zal hier wellicht eerder lak aan hebben dan een afwachtend persoon, maar de invloed ontkennen vind ik wel naïef.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Valt vrij weinig aan toe te voegen. Niet iedere vrouw is hetzelfde en hetzelfde geldt voor mannen. Sommige vrouwen zijn afwachtend en sommigen assertief. Heeft helemaal niks te maken met hoe het beeld volgens jou gevormd wordt door de maatschappij. Echt slap gezever.
Dat mag je vinden. Maar dat is echt heel wat anders dan playing hard to get. Maar goed, in jouw wat meer genuanceerde post kon ik me al wat meer vinden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik wil er alleen mee zeggen dat het van twee kanten moet komen en als iemand daar niet eens toe bereidt is, hoeft het van mij niet.
En terecht.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik zou een chick ook never nooit uitvragen als ze zo laks reageert, soms een dag niet. Dan zou ik allang stoppen met communiceren
Hij heeft haar nr toch, wat ben je met doelloos te appen continu?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik wil er alleen mee zeggen dat het van twee kanten moet komen en als iemand daar niet eens toe bereidt is, hoeft het van mij niet.
Normaal doen de vrouwen dit altijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Hij heeft haar nr toch, wat ben je met doelloos te appen continu?
Misschien zou het wijf zelf eens wat meer initiatief kunnen tonen, we leven niet meer in de jaren 50 waar alles de vrouw op een presenteerblaadje werd aangereikt.quote:Punt is dat ik vind dat het nergens naartoe gaat en hij niet echt initiatief neemt tot meer.
Nou, als je een lelijke draak bent is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend.quote:Hij geeft niet echt complimenten over mijn uiterlijk, eigenlijk helemaal niks (terwijl dat best vanzelfsprekend is)
Misschien vindt hij je ook niet leuk en alleen maar leuk om mee te appen.quote:en hij laat ook niet echt zien dat hij mij leuk vindt, vind ik.
Oh ja, want dat kan jij natuurlijk niet zelf doen. Maar misschien wil hij helemaal niet met je afspreken. Omdat hij je lelijk vindt. Omdat hij nog meer vrouwen heeft. Omdat je zelf een passieve muts bent en alleen maar leuk om mee te appen als hij zich verveeltquote:Want na anderhalve week kan hij toch best aandringen op eens afspreken?
Wat dan ook niet meer dan terecht is.quote:
Jij dus ook niet.quote:Fokkers veranderen ook nooit
Dit, daarom ga ik geen tijd verspillen aan daten, appen, vrouwen zoeken etc.quote:
vrouwen natuurlijk welquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoveelste topic over vrouwen.
Fokkers veranderen ook nooit
Als het vanzelf gaat weet je dat het goed zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit, daarom ga ik geen tijd verspillen aan daten, appen, vrouwen zoeken etc.
Komt vanzelf wel een keer een vrouw op mn pad die geen spelletjes gaat spelen en waarvan je direct weet dat het goed zit.
ik zag wat je deed daarquote:Op donderdag 7 november 2013 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, vrouwen veranderen vet snel. Vooral als ze ongesteld zijn.
Die bitches moeten dan ook gewoon normaal doen godverdomme.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoveelste topic over vrouwen.
Fokkers veranderen ook nooit
Dat is voor lang niet iedereen de standaard.quote:
Bitches zeggen dan dan normaal doenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Die bitches moeten dan ook gewoon normaal doen godverdomme.
Awhh maar jij bent niet zo dik hoor.quote:
Stelletje borderliners zijn het.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vrouwen
Relationele kruitvaten
Emotionele rollercoasters
Als je ze slaat gaan ze huilen
Is ook weer zo, ik kom steeds meer tot de conclusie dat de norm juist van een bedroevend niveau is.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is voor lang niet iedereen de standaard.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitches zeggen dan dan normaal doen
Dat je vrouwen geen bitches moet noemen piye.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook weer zo, ik kom steeds meer tot de conclusie dat de norm juist van een bedroevend niveau is.
[..]
Wat staat hier?
Dat herken ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook weer zo, ik kom steeds meer tot de conclusie dat de norm juist van een bedroevend niveau is.
Wat? Dat de norm van een bedroevend niveau is, of jijzelf?quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat je vrouwen geen bitches moet noemen piye.
De norm. En kijk dan ook meteen even naar jezelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Dat de norm van een bedroevend niveau is, of jijzelf?
Dat is bekendquote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De norm. En kijk dan ook meteen even naar jezelf.
Je bent er maar druk mee.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is bekendHet hebben van een bedroevend niveau vereist inderdaad zorgvuldige instandhouding daarvan
hihiquote:Op donderdag 7 november 2013 08:53 schreef SjaakBauer het volgende:
En als die gozert na een week een berichtje stuurde; 'Zin om binnenkort wat te gaan drinken?' had hij waarschijnlijk 'Eh nou eh, ik weet niet hoor hihi, gaat wel beetje snel dan hihi' als reactie gehad.
Post was maar een grapje, maar een bitch is een bitch.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat je vrouwen geen bitches moet noemen piye.
Daarom, dat wat bij mn ex ook. Geen spelletjes, vanaf het begin was het goed en ging het vanzelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als het vanzelf gaat weet je dat het goed zit.
Heb je een goede aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom, dat wat bij mn ex ook. Geen spelletjes, vanaf het begin was het goed en ging het vanzelf.
Ah, de expert is er ook m.b.t. vrouwen. Als je alles doet wat deze man zegt maar dan het tegenovergestelde, ga je gouden tijden tegemoet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is bekendHet hebben van een bedroevend niveau vereist inderdaad zorgvuldige instandhouding daarvan
Klopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, de expert is er ook m.b.t. vrouwen. Als je alles doet wat deze man zegt maar dan het tegenovergestelde, ga je gouden tijden tegemoet.
preciesquote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh maar jij bent niet zo dik hoor.
Ah, ik dacht al, waar blijft mijn favoriete ad hominem spuier.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, de expert is er ook m.b.t. vrouwen. Als je alles doet wat deze man zegt maar dan het tegenovergestelde, ga je gouden tijden tegemoet.
Tja. Wat kan ik zeggen. Ik ben liefhebber van ironie.quote:
Gelukkig maar, ik zou niet weten hoe je het anders met mij zou moeten volhoudenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tja. Wat kan ik zeggen. Ik ben liefhebber van ironie.
Mwah, ik vind je niet bijzonder hoor. Ik kan het altijd wel waarderen als mensen wat terug weten te zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou niet weten hoe je het anders met mij zou moeten volhouden
En gaat het je daarbij niet om de inhoud?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik vind je niet bijzonder hoor. Ik kan het altijd wel waarderen als mensen wat terug weten te zeggen.
Vertel. Wil misspain dan ook wetenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Haha Mahltje, ik had je beter ingeschat. Jij weet echt niet van wie dat een kloon is?
Inderdaad. Het idee zou mij een mindere man maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar let ik bij jou allang niet meer op jongen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En gaat het je daarbij niet om de inhoud?
Mannen zetten ook de eerste stap. Iemand aanspreken en uit vragen is wel wat anders dan schaapachtig zitten te lachen naar anderen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het grappige is trouwens dat wij mannen denken dat wij de eerste stap zetten terwijl het niet zo is, gezien de vrouw non-verbale signalen stuurt waarmee ze laat zien dat zij geïnteresseerd is. Echter pikken wij deze signalen moeilijk op. Het zou je verbazen hoeveel vrouwen eigenlijk geïnteresseerd zijn.
Zou mij niks verbazen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou je verbazen hoeveel vrouwen eigenlijk geïnteresseerd zijn.
Ja oké, maar op FOK! zegt iedereen weer dat mensen (ik bv) teveel dingen inbeelden.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het grappige is trouwens dat wij mannen denken dat wij de eerste stap zetten terwijl het niet zo is, gezien de vrouw non-verbale signalen stuurt waarmee ze laat zien dat zij geïnteresseerd is. Echter pikken wij deze signalen moeilijk op. Het zou je verbazen hoeveel vrouwen eigenlijk geïnteresseerd zijn.
Eens, maar op deze manier blijven de vrouwen buiten de gevarenzone. Het zijn de mannen die als het ware hun nek moeten uitsteken door op vrouwen af te stappen, en daarmee het risico lopen afgewezen te worden. Dat vinden vrouwen overigens ook wel een erg comfortabel uitgangpunt, dus no fuckking way dat ze dat gaan veranderen en zelf eens de moed nemen om op een jongen af te stappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Of de volgende dag: "Nee je bent te tryhard".quote:Op donderdag 7 november 2013 08:53 schreef SjaakBauer het volgende:
En als die gozert na een week een berichtje stuurde; 'Zin om binnenkort wat te gaan drinken?' had hij waarschijnlijk 'Eh nou eh, ik weet niet hoor hihi, gaat wel beetje snel dan hihi' als reactie gehad.
Gevolgd door: 'of hou je niet van pizza?'quote:Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Dat menneke mag zijn ballen wel laten indalen en gewoon de koe bij de horens vatten. 'Zeg schatje dat ge-wa is leuk en aardig maar vanavond na een pizzaatje lekker ketsen?'
Voordat soort mensen bestaat de pizza hawaii.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gevolgd door: 'of hou je niet van pizza?'
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ook voor jou is er een pizza Hawaii.quote:
Mannen zetten de 'eerste stap' na het ontvangen van de juiste signalen. En die signalen hebben niks te maken met 'schaapachtig zitten te lachen'. Vrouwen zijn vaak niet eens bewust dat zij deze signalen uitzenden (lichaamstaal).quote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mannen zetten ook de eerste stap. Iemand aanspreken en uit vragen is wel wat anders dan schaapachtig zitten te lachen naar anderen.
Zoals?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja oké, maar op FOK! zegt iedereen weer dat mensen (ik bv) teveel dingen inbeelden.
Klopt, maar evolutionair gezien hoort het ook niet echt dat de vrouw een man benaderd. De vrouw zendt signalen uit. Het is vervolgens de taak van de man om deze op te pikken en initiatief te tonen. Het zal op dat moment ook niet vaak voorkomen dat je afgewezen wordt, tenzij je echt awkward bent.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eens, maar op deze manier blijven de vrouwen buiten de gevarenzone. Het zijn de mannen die als het ware hun nek moeten uitsteken door op vrouwen af te stappen, en daarmee het risico lopen afgewezen te worden. Dat vinden vrouwen overigens ook wel een erg comfortabel uitgangpunt, dus no fuckking way dat ze dat gaan veranderen en zelf eens de moed nemen om op een jongen af te stappen.
Ja met salamiquote:Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gevolgd door: 'of hou je niet van pizza?'
wowquote:
Het is inderdaad grappig. Ik denk dat het op een dieper niveau voornamelijk te maken heeft met het feit dat mannen met geld kunnen zorgen voor het gezin. Weer de taak van een man.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens mag dit filmpje hier niet ontbreken:
quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, maar evolutionair gezien hoort het ook niet echt dat de vrouw een man benaderd. De vrouw zendt signalen uit. Het is vervolgens de taak van de man om deze op te pikken en initiatief te tonen. Het zal op dat moment ook niet vaak voorkomen dat je afgewezen wordt, tenzij je echt awkward bent.
Jaja, en de vrouw heeft een baarmoeder en denkt dus emotioneel heel anders over seks blablabla... We leven in 2013 potverdorie. Aan de andere kant willen vrouwen wel alle voordelen van een relatie, denk aan feminisme, vrouwenrechten, positieve discriminatie van de vrouw, maar als er evenredig veel moeite voor het leggen van een contact wordt gevraagd is dat teveel gevraagd.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Klopt, maar evolutionair gezien hoort het ook niet echt dat de vrouw een man benaderd. De vrouw zendt signalen uit. Het is vervolgens de taak van de man om deze op te pikken en initiatief te tonen. Het zal op dat moment ook niet vaak voorkomen dat je afgewezen wordt, tenzij je echt awkward bent.
Teveel om op te noemen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mannen zetten de 'eerste stap' na het ontvangen van de juiste signalen. En die signalen hebben niks te maken met 'schaapachtig zitten te lachen'. Vrouwen zijn vaak niet eens bewust dat zij deze signalen uitzenden (lichaamstaal).
[..]
Zoals?
[..]
Nee, je hebt inderdaad gelijk. Ongeveer t/m de leeftijd waarop vrouwen nog vruchtbaar zijn willen ze vooral veel lol hebben, en daar moet de man voor zorgen, en als ze niet meer vruchtbaar zijn willen ze een veilig en comfortabel leven hebben, en ook daar moet de man voor zorgen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is inderdaad grappig. Ik denk dat het op een dieper niveau voornamelijk te maken heeft met het feit dat mannen met geld kunnen zorgen voor het gezin. Weer de taak van een man.Ik kan het ook fout hebben hoor.
Mwah zoveel feministen kom ik eigenlijk niet tegen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jaja, en de vrouw heeft een baarmoeder en denkt dus emotioneel heel anders over seks blablabla... We leven in 2013 potverdorie. Aan de andere kant willen vrouwen wel alle voordelen van een relatie, denk aan feminisme, vrouwenrechten, positieve discriminatie van de vrouw, maar als er evenredig veel moeite voor het leggen van een contact wordt gevraagd is dat teveel gevraagd.
Vrouwen moeten gewoon eerlijk en vriendelijk doen ipv zogenaamd hard to get te spelen. Dat is leuker voor iedereen.
Ik haal die punten aan om aan te geven dat vrouwen lekker comfortabel achterover kunnen leunen in relatieland.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah zoveel feministen kom ik eigenlijk niet tegen.
Ach, dat soort klassieke normen maakt ook het charmante in een vrouw. Zo mag een vrouw wat mij betreft best verwachten dat ik haar bij een etentje in stijl kom ophalen, haar voor laat gaan bij het binnentreden, haar jas ophang en de stoel klaar zet. Ik noem maar wat.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jaja, en de vrouw heeft een baarmoeder en denkt dus emotioneel heel anders over seks blablabla... We leven in 2013 potverdorie. Aan de andere kant willen vrouwen wel alle voordelen van een relatie, denk aan feminisme, vrouwenrechten, positieve discriminatie van de vrouw, maar als er evenredig veel moeite voor het leggen van een contact wordt gevraagd is dat teveel gevraagd.
Vrouwen moeten gewoon eerlijk en vriendelijk doen ipv zogenaamd hard to get te spelen. Dat is leuker voor iedereen.
Het feminisme staat grotendeels voor een gelijke behandeling. Echter heb je in de feminisme ook meerdere stromingen. Het probleem van enkele feministische bewegingen is dat zij weer denken boven de man te staan, wat natuurlijk ontzettend stom is. Ik vind dat je op psychologisch niveau gelijk moet staan aan de vrouw, als in dat de vrouw niet minderwaardig is, de vrouw is immers net zo belangrijk in het leven als de man.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het klinkt meer alsof jij gefrustreerd bent om iets. Niet mijn zaken trouwens.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, je hebt inderdaad gelijk. Ongeveer t/m de leeftijd waarop vrouwen nog vruchtbaar zijn willen ze vooral veel lol hebben, en daar moet de man voor zorgen, en als ze niet meer vruchtbaar zijn willen ze een veilig en comfortabel leven hebben, en ook daar moet de man voor zorgen.
Kulliequote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef Aberella het volgende:
Hallo modjes waarom gaan mijn quotealerts niet weg?
Zeker niet als het op onzekerheid gebaseerde arrogantie is.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, dat soort klassieke normen maakt ook het charmante in een vrouw. Zo mag een vrouw wat mij betreft best verwachten dat ik haar bij een etentje in stijl kom ophalen, haar voor laat gaan bij het binnentreden, haar jas ophang en de stoel klaar zet. Ik noem maar wat.
Man en vrouw zijn, in tegenstelling tot wat vaak wordt gezegd, absoluut niet gelijk. Gelukkig maar.
Doet er overigens nog steeds niet vanaf dat middels botte afwijzing of negeren hard to get spelen een afknapper van formaat isEen beetje weerstand is leuk, dat je een vrouw moet overhalen om mee uit te gaan ofzo, maar dat botte nee gaat hem voor mij niet worden.
Feminismequote:Op donderdag 7 november 2013 14:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het feminisme staat grotendeels voor een gelijke behandeling. Echter heb je in de feminisme ook meerdere stromingen. Het probleem van enkele feministische bewegingen is dat zij weer denken boven de man te staan, wat natuurlijk ontzettend stom is. Ik vind dat je op psychologisch niveau gelijk moet staan aan de vrouw, als in dat de vrouw niet minderwaardig is, de vrouw is immers net zo belangrijk in het leven als de man.
Definieer hard-to-get eens trouwens, want vrouwen die echt echt hard-to-get spelen zijn juist heel erg onzeker en er is totaal niks aantrekkelijks aan.
Heb jij trouwens een hekel aan vrouwen?
[..]
Het klinkt meer alsof jij gefrustreerd bent om iets. Niet mijn zaken trouwens.
Ja, maar jij doet net alsof dat voor vrouwen alleen maar voordelen oplevert. Daar komt bij dat ik de eerste man die het huis gaat opruimen voor een vrouw nog tegen moet komen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik haal die punten aan om aan te geven dat vrouwen lekker comfortabel achterover kunnen leunen in relatieland.
Feminisme heeft niets meer te maken met een gelijke behandeling, tegenwoordig zie je dat de vrouw op multiple places bevoordeeld wordt ten opzichte van de man.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het feminisme staat grotendeels voor een gelijke behandeling. Echter heb je in de feminisme ook meerdere stromingen. Het probleem van enkele feministische bewegingen is dat zij weer denken boven de man te staan, wat natuurlijk ontzettend stom is. Ik vind dat je op psychologisch niveau gelijk moet staan aan de vrouw, als in dat de vrouw niet minderwaardig is, de vrouw is immers net zo belangrijk in het leven als de man.
Precies wat ik bedoel, afknappers van jewelste. Vrouwen die testen nodig hebben om te zien of de man wel echt in hen is geinteresseerd vallen bij mij sowieso al af.quote:Definieer hard-to-get eens trouwens, want vrouwen die echt echt hard-to-get spelen zijn juist heel erg onzeker en er is totaal niks aantrekkelijks aan.
Nee, ik heb een hekel aan vrouwen die denken dat ze beter zijn dan mannen omdat ze een vagina hebben.quote:Heb jij trouwens een hekel aan vrouwen?
Nee hoor, ik ken de situatie van beide vlakken alleen door en door. En van daaruit kan ik gerechtvaardigd concluderen dat vrouwen het op allerlei gebieden makkelijker hebben dan mannen. Mede gefaciliteerd door de mannen hoor, dat zeker. Maar vrouwen maken ook maar wat graag gebruik van egoversterkende complimentjes accepteren, vanuit onzekerheid mannen afschieten en als het op een leuke manier contact leggen aankomt lastig gaan doen en spelletjes spelen.quote:Het klinkt meer alsof jij gefrustreerd bent om iets. Niet mijn zaken trouwens.
Man en vrouw zijn ook absoluut niet gelijk als je kijkt naar ieders rol; een vrouw kan fysiek niet beschermen en een man kan niet baren. Ik heb het meer over het feit dat je jouw vrouw niet als een minderwaardig persoon ziet puur vanwege het feit dat zij een vrouw is (psychologisch). De rollen zouden moeten blijven - waar ook het gentleman-achtige bij hoort - maar de vrouw is niet meer/minder dan de man en andersom ook niet. Ieder heeft zijn/haar rol in het leven, en daardoor zijn zij even belangrijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
FeminismeDat is nog eens een terechte klacht.
Man en vrouw zijn niet gelijk. Die stelling maak ik overigens zonder waarde oordeel, dat moge duidelijk zijn. In Nederland hebben vrouwen gewoon dezelfde rechten als mannen. Wat wil je nog meer? Positieve discriminatie? Laten we dat maar niet doen.
Ik vind dat ook absoluut niet aantrekkelijk. Geef mij maar gewoon een vrouw die trots is op het feit dat ze een vrouw is, daarbij gewoon normaal doet, die enige weerstand biedt maar niet van die achterlijke spelletjes opvoert.
Nou, dat heb ik anders altijd al gedaan. Dat heette samenwerken. Dan zij dit dan ik dat. En als het op contact leggen aankomt, heeft de vrouw inderdaad veel voordelen boven mannen. De vrouw kan lekker achterover leunen terwijl de man alle moeite moet doen en risico moet lopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet net alsof dat voor vrouwen alleen maar voordelen oplevert. Daar komt bij dat ik de eerste man die het huis gaat opruimen voor een vrouw nog tegen moet komen.
vogeltjesdans is oud.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah zoveel feministen kom ik eigenlijk niet tegen.
Zo he, vrouwen willen zelfs met je uit. Nee, je komt over als een grote brok frustratie die eens in een ver verleden hard is gedumpt en zich daar maar niet overheen kan zetten.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Feminisme heeft niets meer te maken met een gelijke behandeling, tegenwoordig zie je dat de vrouw op multiple places bevoordeeld wordt ten opzichte van de man.
Ik moedig dat streven aan als het ook op alle gebieden tot tweerichtingsverkeer leidt. Maar dat is in de huidige situatie niet zo als het om op een eerlijke manier contact leggen gaat.
[..]
Precies wat ik bedoel, afknappers van jewelste. Vrouwen die testen nodig hebben om te zien of de man wel echt in hen is geinteresseerd vallen bij mij sowieso al af.
[..]
Nee, ik heb een hekel aan vrouwen die denken dat ze beter zijn dan mannen omdat ze een vagina hebben.
[..]
Nee hoor, ik ken de situatie van beide vlakken alleen door en door. En van daaruit kan ik gerechtvaardigd concluderen dat vrouwen het op allerlei gebieden makkelijker hebben dan mannen. Mede gefaciliteerd door de mannen hoor, dat zeker. Maar vrouwen maken ook maar wat graag gebruik van egoversterkende complimentjes accepteren, vanuit onzekerheid mannen afschieten en als het op een leuke manier contact leggen aankomt lastig gaan doen en spelletjes spelen.
Vroeger was ik ook een nice guy die altijd de deur open hield en de etentjes betaalde hoor. Maar omdat dat niet werkt op de lange termijn ben ik daarvan afgestapt en sinds die tijd voel ik me veel comfortabeler met vrouwen, vrouwen merken dat en willen sindsdien zelf met me uit.
Nee, dat ben ik juist helemaal met je eensquote:Op donderdag 7 november 2013 15:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Man en vrouw zijn ook absoluut niet gelijk als je kijkt naar ieders rol; een vrouw kan fysiek niet beschermen en een man kan niet baren. Ik heb het meer over het feit dat je jouw vrouw niet als een minderwaardig persoon ziet puur vanwege het feit dat zij een vrouw is (psychologisch). De rollen zouden moeten blijven - waar ook het gentleman-achtige bij hoort - maar de vrouw is niet meer/minder dan de man en andersom ook niet. Ieder heeft zijn/haar rol in het leven, en daardoor zijn zij even belangrijk.
Zo zie ik het niet. Hoef jij ook niet mee eens te zijn.
Gelijk absoluut niet, gelijkwaardig zeker welquote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Chai het volgende:
Het verschil tussen gelijk en gelijkwaardig niet snappen.
Vrouwen testen om te zien of het een man is die hun kan verzorgen, beschermen etc. etc. Dat kun je zien als een negatief en egoïstisch iets, maar ik kan het wel begrijpen. Vooral gezien het feit dat vrouwen vaak aangesproken worden en het ontzettend inefficiënt is om uren met een man te spenderen alvorens de beslissing te maken. Wij mannen willen enkel reproduceren - wat onze rol is - en daardoor zijn wij minder-eisend, maar mannen 'testen' ook om te kijken of de vrouw geschikt is om hun kinderen te baren (genen overbrengen). Dit staat los van hard-to-get vrouwen en de mate waarop een vrouw test is ook afhankelijk van jouzelf. Daar heb jij dus ook invloed op.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Feminisme heeft niets meer te maken met een gelijke behandeling, tegenwoordig zie je dat de vrouw op multiple places bevoordeeld wordt ten opzichte van de man.
Ik moedig dat streven aan als het ook op alle gebieden tot tweerichtingsverkeer leidt. Maar dat is in de huidige situatie niet zo als het om op een eerlijke manier contact leggen gaat.
[..]
Precies wat ik bedoel, afknappers van jewelste. Vrouwen die testen nodig hebben om te zien of de man wel echt in hen is geinteresseerd vallen bij mij sowieso al af.
[..]
Nee, ik heb een hekel aan vrouwen die denken dat ze beter zijn dan mannen omdat ze een vagina hebben.
[..]
Nee hoor, ik ken de situatie van beide vlakken alleen door en door. En van daaruit kan ik gerechtvaardigd concluderen dat vrouwen het op allerlei gebieden makkelijker hebben dan mannen. Mede gefaciliteerd door de mannen hoor, dat zeker. Maar vrouwen maken ook maar wat graag gebruik van egoversterkende complimentjes accepteren, vanuit onzekerheid mannen afschieten en als het op een leuke manier contact leggen aankomt lastig gaan doen en spelletjes spelen.
Vroeger was ik ook een nice guy die altijd de deur open hield en de etentjes betaalde hoor. Maar omdat dat niet werkt op de lange termijn ben ik daarvan afgestapt en sinds die tijd voel ik me veel comfortabeler met vrouwen, vrouwen merken dat en willen sindsdien zelf met me uit.
Ik ben blij dat we het met elkaar eens zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik juist helemaal met je eens
Ik zeg ook niet voor niets 'zonder waardeoordeel'. Man en vrouw zijn volledig gelijk in waardigheid en rechten, gelukkig is dat in Nederland ook gewoon zo. Echter in rol en houding in een relatie verschilt het aanzienlijk. En dat is juist wel mooi. Mannen die zeggen dat vrouwen de eerste stap ook wel eens mogen zetten omdat het inmiddels 2013 is, hebben het wat mij betreft niet begrepen.
Kortom, dit:
[..]
Gelijk absoluut niet, gelijkwaardig zeker wel![]()
Dat heb ik ook gehoord jaquote:
Dat is dan jouw interpretatie en bijgevolg jouw probleemquote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Zo he, vrouwen willen zelfs met je uit. Nee, je komt over als een grote brok frustratie die eens in een ver verleden hard is gedumpt en zich daar maar niet overheen kan zetten.
Eindelijk eens een verstandige opmerking van een vrouwquote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Chai het volgende:
Doorgaans schiet dat niet op neequote:Op donderdag 7 november 2013 15:13 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Iedereen doet alsof vrouwen nooit moves maken, wat een onzin.Ligt echt aan je uitstraling en uiterlijk. Wel is het zo dat vrouwen niet kunnen versieren. Soms zijn de moves die vrouwen maken zo waanzinnig slecht dat je er bijna ter plekke om moet lachen.
Dat is tot op zekere hoogte waar, maar in tijden waarin vrouwen voldoende kansen en evenzoveel mogelijkheden als mannen hebben - ik herhaal nogmaals mijn punt over feminisme - zou dat toch anders moeten zijn. Vrouwen zouden slim genoeg moeten zijn om over hun evolutionaire 'defect' heen te stappen enquote:Op donderdag 7 november 2013 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vrouwen testen om te zien of het een man is die hun kan verzorgen, beschermen etc. etc. Dat kun je zien als een negatief en egoïstisch iets, maar ik kan het wel begrijpen. Vooral gezien het feit dat vrouwen vaak aangesproken worden en het ontzettend inefficiënt is om uren met een man te spenderen alvorens de beslissing te maken. Wij mannen willen enkel reproduceren - wat onze rol is - en daardoor zijn wij minder-eisend, maar mannen 'testen' ook om te kijken of de vrouw geschikt is om hun kinderen te baren (genen overbrengen). Dit staat los van hard-to-get vrouwen en de mate waarop een vrouw test is ook afhankelijk van jouzelf. Daar heb jij dus ook invloed op.
Het zal je verbazen hoe dun die lijn is. Van de deur openhouden tot uiteindelijk 'verwhimpen' is maar een kleine stap.quote:Verder heeft deuren openen, etentjes betalen etc. etc. vrij weinig te maken met een nice guy, maar meer met een gentleman. Een gentleman is per definitie niet een nice guy maar in mijn ogen meer een genuine guy. Een nice guy is een miet, een gentleman niet. <---- oooh dikke rijm G swa kwaboi.
Mij ook, maar dat bleek later dan weer een foute vrouw te zijn die vooral graag cadeautjes en etentjes wildequote:Op donderdag 7 november 2013 15:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Doorgaans schiet dat niet op nee![]()
Al kan het wel. Ik heb ook nog wel eens een relatie gehad met een vrouw die mij versierd had in plaats van andersom. Maar zo komen we weer bij de signalen die vrouwen geven en waar je als man op in moet springen.
Waren vrouwen maar gelijk aardig en niet zulke bitchen.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Chai het volgende:
Typisch. Bij mij duurde het ook maar kort omdat ik knetterhorendol werd van het mensquote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mij ook, maar dat bleek later dan weer een foute vrouw te zijn die vooral graag cadeautjes en etentjes wilde
Dat heeft dus drie weken geduurd voor ik toedeloe zei
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:21 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
[..]
Waren vrouwen maar gelijk aardig en niet zulke bitchen.
Als mensheid willen wij de oerinstincten niet onderdrukken. Ook al leven wij in een slimme en technologische tijd blijven die evolutionaire dingen ontzettend belangrijk. Het is niks voor niks dat ze ons al duizenden jaren vooruit geholpen hebben. We zouden ze juist moeten omarmen en verder ontwikkelen. Ze worden hedendaags al genoeg onderdrukt. Ik heb hier laatst toevallig een docu over gezien, de naam weet ik zo 1-2-3 niet meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is tot op zekere hoogte waar, maar in tijden waarin vrouwen voldoende kansen en evenzoveel mogelijkheden als mannen hebben - ik herhaal nogmaals mijn punt over feminisme - zou dat toch anders moeten zijn. Vrouwen zouden slim genoeg moeten zijn om over hun evolutionaire 'defect' heen te stappen en
Want het is wel spelletjes spelen en mannen negeren/afschieten wat ze de laatste jaren ontwikkeld hebben, terwijl ze niet op een gelijkwaardige manier zelf ook op mannen afstappen.
En de man benadert vrouwen nog altijd op dezelfde evolutionaire manier, waardoor hij per definitie een achterstand heeft.
[..]
Het zal je verbazen hoe dun die lijn is. Van de deur openhouden tot uiteindelijk 'verwhimpen' is maar een kleine stap.
Als je er nog opkomt, laat me weten, interessant dat soort documentairesquote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als mensheid willen wij de oerinstincten niet onderdrukken. Ook al leven wij in een slimme en technologische tijd blijven die evolutionaire dingen ontzettend belangrijk. Het is niks voor niks dat ze ons al duizenden jaren vooruit geholpen hebben. We zouden ze juist moeten omarmen en verder ontwikkelen. Ze worden hedendaags al genoeg onderdrukt. Ik heb hier laatst toevallig een docu over gezien, de naam weet ik zo 1-2-3 niet meer.
Sure.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als je er nog opkomt, laat me weten, interessant dat soort documentaires
Het is juist de aanpassing aan wisselende situaties die de mens heeft doen overleven hoor. Van ijstijden tot sociale veranderingen, de mens is er in meegegaan. De mens is ook de enige die dat verstandelijke vermogen heeft om zich aan allerlei situaties aan te passen. En dan zou dat op het geval van een beetje leuk doen als het op met elkaar contact leggen aankomt niet kunnen?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als mensheid willen wij de oerinstincten niet onderdrukken. Ook al leven wij in een slimme en technologische tijd blijven die evolutionaire dingen ontzettend belangrijk. Het is niks voor niks dat ze ons al duizenden jaren vooruit geholpen hebben. We zouden ze juist moeten omarmen en verder ontwikkelen. Ze worden hedendaags al genoeg onderdrukt. Ik heb hier laatst toevallig een docu over gezien, de naam weet ik zo 1-2-3 niet meer.
Ik zeg ook niet dat de combinatie niet mogelijk is, ik zeg alleen dat de lijn erg dun is en dat je heel makkelijk van het een in het ander terecht kunt komen. Van een positieve, zelfbewuste man die weet wat hij wil tot aan een niceguyende footwhimp is niet eens zo'n grote stap, vooral omdat het vaak ongemerkt en in kleine stapjes gaat.quote:Daar ben ik het niet mee eens. Ik weet niet of je van series houdt, maar Don Draper uit Mad Men reflecteert een gentleman en een echte man perfect. Take a look zou ik zeggen. Als je slim bent analyseer je zijn gedrag en maak je het jouw eigen.
zucht ik kan zo moe worden van dit soort reacties. Een typische reactie van een man die gewoon zelf te bang is om op vrouwen af te stappen, afgewezen word en de schuld bij een vrouwen neer legtquote:Op donderdag 7 november 2013 15:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik anders altijd al gedaan. Dat heette samenwerken. Dan zij dit dan ik dat. En als het op contact leggen aankomt, heeft de vrouw inderdaad veel voordelen boven mannen. De vrouw kan lekker achterover leunen terwijl de man alle moeite moet doen en risico moet lopen.
Wat met name voor Nederlandse vrouwen geldt, trouwens.
Erg leuk.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zucht ik kan zo moe worden van dit soort reacties. Een typische reactie van een man die gewoon zelf te bang is om op vrouwen af te stappen, afgewezen word en de schuld bij een vrouwen neer legt![]()
Mannen en vrouwen moeten gelijke rechten hebben : beide moeten kunnen studeren, werken etc..dat betekent verder niet dat ze hetzelfde zijn en hetzelfde kunnen. In sommige activiteiten zijn mannen beter en in andere weer vrouwen. Er is niks mis met wat rolverdeling.
Je loopt wel te klagen over kleine dingetjes zoals dat er vrouwen zijn die willen dat de man de eerste stap zet maar ik wil je zien wanneer jij ooit kinderen krijgt...de meeste mannen laten de vrouw namelijk voor t meeste werk opdraaien :p , en het huishouden, een gat in kleding dicht naaien...ga jij dat ook doen? Mannen en vrouwen zijn niet voor niets verschillend gemaakt..
Ik vind t zelf ook fijner als een man op mij afstapt dat voelt natuurlijker, maar de laatste tijd heb ik zelf eigenlijk ook wel eens stappen gezet aangezien mannen ook wel eens bangeriken zijn. En wanneer een man op mij afstapt ga ik sowieso niet arrogant lopen doen( het feit dat een ander op je afstapt betekent namelijk niet gelijk dat je dan maar arrogant moet doen of de ander dagen moet negeren zoals in de OP), maar je hebt van die bitcherige types ja die dan ook de man helemaal uitkleden tijdens het uitgaan en mannen alles laten betalen ,zelfs als ze niet eens geïnteresseerd zijn.
Overigens is het betalen voor vrouwen ook een issue die vaker langs komt:
mannen lijken het idee te hebben dat vrouwen dan maar geldwolven zijn en proberen te profiteren van de man. maar waarom mannen eigenlijk drankjes betalen is omdat de vrouw van nature kijkt of de man wel oprecht geïnteresseerd is in haar, de man biedt haar vervolgens een drankje aan om te laten zien dat het zo is en hij moeite in haar wil steken...Alleen slaat de methode natuurlijk nergens op want iemand kan je een drankje geven en nog steeds niet oprecht zijn. Laten zien dat je oprechte interesse hebt in iemand daar heb je geen materiële zaken voor nodig. Deze methode wordt helaas door genoeg vrouwen misbruikt! En nee de laatste alinea typ ik niet omdat ik vind dat mannen altijd alles moet betalen maar puur om te laten zien dat het niet altijd een slechte insteek heeft. Ik laat overigens zelf de man niet altijd maar alles betalen voordat ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg, vrouwen hebben net zo goed geld namelijk, gewoon om de beurt betalen... maar de man mag daarmee starten hehe.
Nou dit was mijn vehaal, leuk he![]()
Een van de redenen overigens dat de mens zich zo aanpast, is omdat vrouwen de man kiezen en inschatten wie het beste nageslacht oplevert. Zij selecteert de genen en brengt ook nog eens dochters voort met een bepaalde voorkeur, waardoor bepaalde eigenschappen sneller algemeen worden. Dit kan alleen als een vrouw een hoop mannen 'aangeboden' krijgt, ze test en de beste kiest. Als het andersom zou zijn, dat een vrouw wanhopig op zoek moet naar een fatsoenlijke vent, is ze én teveel tijd kwijt én wordt ze belazerd doordat mannen spelletjes met haar kunnen gaan spelen, terwijl een man in principe alleen maar hoeft te weten dat een vrouw vruchtbaar is (waar je met uiterlijke kenmerken en vrij goede inschatting van kunt maken). En in het oostblok woont teveel aan arme mannen,dronken mannen, te weinig mannen sowieso. Vrouwen zijn altijd liever tegen een gewenste buitenstaander. Wat van ver komt is lekker en bovendien van een goede aanvulling op jouw genen, heel instinctief allemaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is juist de aanpassing aan wisselende situaties die de mens heeft doen overleven hoor. Van ijstijden tot sociale veranderingen, de mens is er in meegegaan. De mens is ook de enige die dat verstandelijke vermogen heeft om zich aan allerlei situaties aan te passen. En dan zou dat op het geval van een beetje leuk doen als het op met elkaar contact leggen aankomt niet kunnen?
Dat kan overigens wel, mannen doen het namelijk wel. Alleen vrouwen niet. En dat is nog best een cultureel verschil, want bijvoorbeeld in de oostbloklanden staan vrouwen veel meer open voor een man dan hier in Nederland.
[..]
Ik zeg ook niet dat de combinatie niet mogelijk is, ik zeg alleen dat de lijn erg dun is en dat je heel makkelijk van het een in het ander terecht kunt komen. Van een positieve, zelfbewuste man die weet wat hij wil tot aan een niceguyende footwhimp is niet eens zo'n grote stap, vooral omdat het vaak ongemerkt en in kleine stapjes gaat.
Er bestaan aan de goede kant van die lijn ook veel verschillende typen mannen. Zo heb je stoere kerels als Mel Gibson, bad guys zoals Badr Hari en mannen met macht zoals Abraham Moscowics, die vrouwen allemaal op hun eigen manier aantrekken omdat ze zijn wie ze zijn.
Aan de andere kant van het spectrum heb je mannen als Freddie Mercury en Prince, die er op het eerste gezicht als een nicht uitzien, maar qua persoonlijkheid en zelfbewustheid toch zichzelf durven zijn en daarom zeer sexy gevonden worden door veel vrouwen.
Madeliefff inhoudelijke postquote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zucht ik kan zo moe worden van dit soort reacties. Een typische reactie van een man die gewoon zelf te bang is om op vrouwen af te stappen, afgewezen word en de schuld bij een vrouwen neer legt![]()
Mannen en vrouwen moeten gelijke rechten hebben : beide moeten kunnen studeren, werken etc..dat betekent verder niet dat ze hetzelfde zijn en hetzelfde kunnen. In sommige activiteiten zijn mannen beter en in andere weer vrouwen. Er is niks mis met wat rolverdeling.
Je loopt wel te klagen over kleine dingetjes zoals dat er vrouwen zijn die willen dat de man de eerste stap zet maar ik wil je zien wanneer jij ooit kinderen krijgt...de meeste mannen laten de vrouw namelijk voor t meeste werk opdraaien, en het huishouden, een gat in kleding dicht naaien...ga jij dat ook doen? Mannen en vrouwen zijn niet voor niets verschillend gemaakt..
Ik vind t zelf ook fijner als een man op mij afstapt dat voelt natuurlijker, maar de laatste tijd heb ik zelf eigenlijk ook wel stappen gezet aangezien mannen dat niet altijd durven. En wanneer een man de eerste stap zet ga ik sowieso niet arrogant lopen doen( het feit dat een ander op je afstapt betekent namelijk niet gelijk dat je dan maar arrogant moet doen of de ander dagen moet negeren zoals in de OP), maar je hebt van die bitcherige types ja die dan ook de man helemaal uitkleden tijdens het uitgaan en mannen alles laten betalen ,zelfs als ze niet eens geïnteresseerd zijn.
mannen lijken het idee te hebben dat vrouwen dan maar geldwolven zijn en proberen te profiteren van de man. maar waarom mannen eigenlijk drankjes betalen is omdat de vrouw van nature kijkt of de man wel oprecht geïnteresseerd is in haar, de man biedt haar vervolgens een drankje aan om te laten zien dat het zo is en hij moeite in haar wil steken ( dat het door bepaalde vrouwen misbruikt word is een ander verhaal)...Deze methode slaat alleen eigenlijk nergens op want iemand kan je een drankje geven en nog steeds niet oprecht zijn. Laten zien dat je oprechte interesse hebt in iemand daar heb je geen materiële zaken voor nodig. En nee de laatste alinea typ ik niet omdat ik vind dat mannen altijd alles moet betalen maar puur om te laten zien dat het niet altijd een slechte insteek heeft.
Ik laat overigens zelf de man niet altijd maar alles betalen voordat ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg, vrouwen hebben net zo goed geld namelijk! Ik voel me daar dan ook ongemakkelijk bij. Gewoon rekening splitsen of beter nog om de beurt rekeningen betalen ... maar de man mag daarmee starten hehe.
Ik kreeg dit topic binnen in mijn inbox. Maar ik test sowieso niet, ik heb soms gewoon de hele dag geen tijd om een app te versturen want ik ben soms echt te druk bezig.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan een dag niet appen om te testen.![]()
Triest gedoe.
Tja als je de hele dag met jezelf bezig bent is er geen tijd om even een Whatsappje te sturen nee, dat geloof ik best.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik kreeg dit topic binnen in mijn inbox. Maar ik test sowieso niet, ik heb soms gewoon de hele dag geen tijd om een app te versturen want ik ben soms echt te druk bezig.En ja, dat bestaat. Maar dat kunnen mensen hier blijkbaar niet volgen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef MAHL het volgende:
Oh, en voor de lezers die het andere topic niet volgen, de soap is trouwens voorbij. De kerel in kwestie zei geen 'hoi' toen onze Prinses langsliep dus nu moet ze niets meer van hem hebben.
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar soms ben ik op een dag kei hard aan het werk (druk) en kán ik niet op m'n telefoon kijken, ben ik als ik pauze heb aan het praten met mensen, en ga ik 's avonds nog eten, chillen, uit, sporten, whatever zonder dat ik echt tijd heb om allerlei apps te beantwoorden. Of als ik aan het studeren ben: ik ga dan niet appen, want dan blijf ik bezig met 7 personen. En als ik dan in mijn bed lig, heb ik soms geen zin om apps te beantwoorden omdat ik dan ga lezen/serie kijken/slapen. Ik denk niet in gezeur als 'hard to get', ik heb alleen wel iets beters te doen op dit moment dan zinloos appen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat ook nog jaJe maakt mij echt niet wijs dat je van 's ochtends vanaf het moment dat je opstaat, tot 's avonds wanneer je naar bed gaat en meteen in slaap valt, echt geen twee minuten tijd hebt om even wat terug te sturen
Die mannen betalen dat omdat ze onzeker zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Je loopt wel te klagen over kleine dingetjes zoals dat er vrouwen zijn die willen dat de man de eerste stap zet maar ik wil je zien wanneer jij ooit kinderen krijgt...de meeste mannen laten de vrouw namelijk voor t meeste werk opdraaien, en het huishouden, een gat in kleding dicht naaien...ga jij dat ook doen? Mannen en vrouwen zijn niet voor niets verschillend gemaakt..
Ik vind t zelf ook fijner als een man op mij afstapt dat voelt natuurlijker, maar de laatste tijd heb ik zelf eigenlijk ook wel stappen gezet aangezien mannen dat niet altijd durven. En wanneer een man de eerste stap zet ga ik sowieso niet arrogant lopen doen( het feit dat een ander op je afstapt betekent namelijk niet gelijk dat je dan maar arrogant moet doen of de ander dagen moet negeren zoals in de OP), maar je hebt van die bitcherige types ja die dan ook de man helemaal uitkleden tijdens het uitgaan en mannen alles laten betalen ,zelfs als ze niet eens geïnteresseerd zijn.
mannen lijken het idee te hebben dat vrouwen dan maar geldwolven zijn en proberen te profiteren van de man. maar waarom mannen eigenlijk drankjes betalen is omdat de vrouw van nature kijkt of de man wel oprecht geïnteresseerd is in haar, de man biedt haar vervolgens een drankje aan om te laten zien dat het zo is en hij moeite in haar wil steken ( dat het door bepaalde vrouwen misbruikt word is een ander verhaal)...Deze methode slaat alleen eigenlijk nergens op want iemand kan je een drankje geven en nog steeds niet oprecht zijn. Laten zien dat je oprechte interesse hebt in iemand daar heb je geen materiële zaken voor nodig. En nee de laatste alinea typ ik niet omdat ik vind dat mannen altijd alles moet betalen maar puur om te laten zien dat het niet altijd een slechte insteek heeft.
Ik laat overigens zelf de man niet altijd maar alles betalen voordat ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg, vrouwen hebben net zo goed geld namelijk! Ik voel me daar dan ook ongemakkelijk bij. Gewoon rekening splitsen of beter nog om de beurt rekeningen betalen ... maar de man mag daarmee starten hehe.
Een berichtje terugsturen =/= eindeloos Appen. Maar achja je hebt gelijk er zijn nuttiger dingen, zoals bijv in bed een boek lezen. Wat ik nu dan ook ga doen. Welterusten prinsesje van mequote:
Wat een onzin weer. Hij is gewoonweg te verlegen/afwachtend (en dat was eerst niet zo) en dat trekt mij niet aan. Ik wil gewoon dat iets vanzelf gaat, en zeker niet op deze manier.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef MAHL het volgende:
Oh, en voor de lezers die het andere topic niet volgen, de soap is trouwens voorbij. De kerel in kwestie zei geen 'hoi' toen onze Prinses langsliep dus nu moet ze niets meer van hem hebben.
Nee vind je het gek dat hij zo is als jij helemaal geen signalen terugstuurt! Jij denkt echt...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef Interv het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Hij is gewoonweg te verlegen/afwachtend (en dat was eerst niet zo) en dat trekt mij niet aan. Ik wil gewoon dat iets vanzelf gaat, en zeker niet op deze manier.
Zeester gespot.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef Interv het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Hij is gewoonweg te verlegen/afwachtend (en dat was eerst niet zo) en dat trekt mij niet aan. Ik wil gewoon dat iets vanzelf gaat, en zeker niet op deze manier.
Eens. Behoorlijke afknapper als een man zo afwachtend doet.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef Interv het volgende:
[..]
Afwachtend? Hij heeft dr nummer gevraagd en zit haar elke dag te Appen... Of ben je nu sarcastischquote:Op donderdag 7 november 2013 23:26 schreef Shanna_ het volgende:
[..]
Eens. Behoorlijke afknapper als een man zo afwachtend doet.
Heb jij Pientje nou al een keer mogen verkrachten!?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen met verkrachtingsfantasieen.
Ja, na een dag of twee had hij wel kunnen aangeven dat hij wilde drinken ofzo. Iedere dag appen hoe een tentamen, werk of college was hoeft van mij niet meer, die tijd heb ik wel gehad.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Afwachtend? Hij heeft dr nummer gevraagd en zit haar elke dag te Appen... Of ben je nu sarcastisch
Nee hoor. Ik stap best op vrouwen af, en als zij zoiets hebben van dat ze niet geinteresseerd zijn ins dat vooral hun probleem. Daar besteed ik geen seconde nog een gedachte aan, veel meer vrouwen op de wereld en better ones.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dit onderwerp? We hebben het over contact leggen en hoe eenzijdig dat proces verloopt omdat vrouwen te beroerd zijn om zelf een move te maken.quote:Mannen en vrouwen moeten gelijke rechten hebben : beide moeten kunnen studeren, werken etc..dat betekent verder niet dat ze hetzelfde zijn en hetzelfde kunnen. In sommige activiteiten zijn mannen beter en in andere weer vrouwen. Er is niks mis met wat rolverdeling.
Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Daar gaat het onderwerp helemaal niet over.quote:Je loopt wel te klagen over kleine dingetjes zoals dat er vrouwen zijn die willen dat de man de eerste stap zet maar ik wil je zien wanneer jij ooit kinderen krijgt...de meeste mannen laten de vrouw namelijk voor t meeste werk opdraaien, en het huishouden, een gat in kleding dicht naaien...ga jij dat ook doen? Mannen en vrouwen zijn niet voor niets verschillend gemaakt..
Tuurlijk, als je het nooit doet zal alles raar voor je zijn. Misschien snap je dan ook waarom sommige mannen er moeite mee hebben.quote:Ik vind t zelf ook fijner als een man op mij afstapt dat voelt natuurlijker
Dat is inderdaad de essentie van de OP, maar ook de niet bitcherige types schieten af en toe graag mannen af zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld.quote:maar de laatste tijd heb ik zelf eigenlijk ook wel stappen gezet aangezien mannen dat niet altijd durven. En wanneer een man de eerste stap zet ga ik sowieso niet arrogant lopen doen( het feit dat een ander op je afstapt betekent namelijk niet gelijk dat je dan maar arrogant moet doen of de ander dagen moet negeren zoals in de OP), maar je hebt van die bitcherige types ja die dan ook de man helemaal uitkleden tijdens het uitgaan en mannen alles laten betalen ,zelfs als ze niet eens geïnteresseerd zijn.
Dus als hij haar geen drankje aanbiedt is hij niet oprecht geinteresseerd? Het moet niet gekker wordenquote:Overigens is het betalen voor vrouwen ook een issue die vaker langs komt:
mannen lijken het idee te hebben dat vrouwen dan maar geldwolven zijn en proberen te profiteren van de man. maar waarom mannen eigenlijk drankjes betalen is omdat de vrouw van nature kijkt of de man wel oprecht geïnteresseerd is in haar, de man biedt haar vervolgens een drankje aan om te laten zien dat het zo is en hij moeite in haar wil steken ( dat het door bepaalde vrouwen misbruikt word is een ander verhaal)...
Wat zeur je dan over drankjes krijgen, betaal ze in dat geval ook zelf.quote:Deze methode slaat alleen eigenlijk nergens op want iemand kan je een drankje geven en nog steeds niet oprecht zijn. Laten zien dat je oprechte interesse hebt in iemand daar heb je geen materiële zaken voor nodig. En nee de laatste alinea typ ik niet omdat ik vind dat mannen altijd alles moet betalen maar puur om te laten zien dat het niet altijd een slechte insteek heeft.
Dacht het niet, zeker niet op een avondje uit. Tenzij er al een klik ontstaat, maar dan nog zeg ik vaak genoeg 'doe maar dit of dat'. En dat werkt en vrouwen vinden het nog leuk ook. Etentje doen we ook door twee tenzij duidelijk is dat we elkaar vaker gaan zien. Maar de tijden dat de man alles betaalt zijn voorgoed voorbij, vrouwen willen wel emancipatie dit feminisme dat, maar als het hen zo uitkomt mag de man de portemonnee trekken? Muhaha.quote:Ik laat overigens zelf de man niet altijd maar alles betalen voordat ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg, vrouwen hebben net zo goed geld namelijk! Ik voel me daar dan ook ongemakkelijk bij. Gewoon rekening splitsen of beter nog om de beurt rekeningen betalen ... maar de man mag daarmee starten hehe.
En lucht het op?quote:Nou dit was mijn vehaal, leuk he![]()
quote:
Ik ook, dus het is niet geslachtsgebonden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Doe dit zelf ook wel eens expres eerlijk gezegd, maar ik ben ook gewoon een klootzak.
Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden?
Dat dus.
Die theorie ken ik ook inderdaad, hoe komt het dat zoveel vrouwen zich laten volblaffen door de eerste de beste klootzak nadat ze 10 nice guys die het beste met haar voor hadden heeft afgewezen?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:22 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Een van de redenen overigens dat de mens zich zo aanpast, is omdat vrouwen de man kiezen en inschatten wie het beste nageslacht oplevert. Zij selecteert de genen en brengt ook nog eens dochters voort met een bepaalde voorkeur, waardoor bepaalde eigenschappen sneller algemeen worden. Dit kan alleen als een vrouw een hoop mannen 'aangeboden' krijgt, ze test en de beste kiest. Als het andersom zou zijn, dat een vrouw wanhopig op zoek moet naar een fatsoenlijke vent, is ze én teveel tijd kwijt én wordt ze belazerd doordat mannen spelletjes met haar kunnen gaan spelen, terwijl een man in principe alleen maar hoeft te weten dat een vrouw vruchtbaar is (waar je met uiterlijke kenmerken en vrij goede inschatting van kunt maken). En in het oostblok woont teveel aan arme mannen,dronken mannen, te weinig mannen sowieso. Vrouwen zijn altijd liever tegen een gewenste buitenstaander. Wat van ver komt is lekker en bovendien van een goede aanvulling op jouw genen, heel instinctief allemaal.
Nouja met gewoon standaardvriendinnen app je altijd gewoon mee zonder verdere betekenis behalve kijken hoe het met ze gaat, en aangezien er wel meer mannen zijn die ook vrouwelijke vrienden hebben lijkt het me sowieso niet geslachtsgebonden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ook, dus het is niet geslachtsgebonden.
Yep, zowel gewone vriendinnen als losloopsletten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Doe dit zelf ook wel eens expres eerlijk gezegd, maar ik ben ook gewoon een klootzak.
Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden?
Dat dus.
Nee, daar app ik al helemaal niet mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nouja met gewoon standaardvriendinnen app je altijd gewoon mee zonder verdere betekenis behalve kijken hoe het met ze gaat, en aangezien er wel meer mannen zijn die ook vrouwelijke vrienden hebben lijkt het me sowieso niet geslachtsgebonden.
Oh, er komt nu alweer onzin uit. Maar verder wel heel stoer hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, daar app ik al helemaal niet mee.
Een man appt als hij de vrouw wil neuken, niet meer en niets minder.
Ja, het duurde niet lang inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh, er komt nu alweer onzin uit. Maar verder wel heel stoer hoor.
Ik heb geen tijd! Ik heb geen tijd! Ik heb geen tijd!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar soms ben ik op een dag kei hard aan het werk (druk) en kán ik niet op m'n telefoon kijken,
Daar heb ik dan allemaal wel tijd voorquote:ben ik als ik pauze heb aan het praten met mensen, en ga ik 's avonds nog eten, chillen, uit, sporten, whatever zonder dat ik echt tijd heb om allerlei apps te beantwoorden. Of als ik aan het studeren ben
Klopt, jij bent zo belangrijk dat er geen 7 minuten van je leven af kunnen. Geef je nummer dan ook niet, Truus.quote:ik ga dan niet appen, want dan blijf ik bezig met 7 personen. En als ik dan in mijn bed lig, heb ik soms geen zin om apps te beantwoorden omdat ik dan ga lezen/serie kijken/slapen.
Ik denk niet in gezeur als 'hard to get', ik heb alleen wel iets beters te doen op dit moment dan zinloos appen.
Ja mensen kunnen gaande het contact niet ook veranderen he?quote:Bovendien heb ik geen zin meer in eindeloos appen, ik zie liever iets concreets. Als iemand in het echt ineens verlegen/afstandelijk doet (want dat is ineens zo) heb ik het wel gezien want dan wordt het niks. Hoe knap of aardig hij ook mag zijn.
Ik app juist heel veel, 't is maar net wat je het fijnst vindt natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja, het duurde niet lang inderdaad![]()
Nee dat meen ik echt, ik app zelden met vrienden ook en projectgroepen-apps verlaat ik ook snel.
Ik wil ook mijn rust.
De vrouw die je ziet voor wat je bent.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik app wel eens met vrouwen voor de aandacht, ik vind het leuk als ze mij aandacht en complimentjes geven maar uiteindelijk kies ik dan toch altijd voor die enorme bitch die nooit terugbelt na de daad.
Of een man in vrouwenkleren, wie zal het zeggen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:10 schreef Kola het volgende:
[..]
De vrouw die je ziet voor wat je bent.
Dat geldt misschien voor jou, maar ik app ze ook als het bier op is hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, daar app ik al helemaal niet mee.
Een man appt als hij de vrouw wil neuken, niet meer en niets minder.
Ik heb mijn vriendin zo afgericht dat een klap in het gezicht voldoende is voor haar om te begrijpen wat ze moet doen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat geldt misschien voor jou, maar ik app ze ook als het bier op is hoor.
Ik heb er eentje naast mij zitten die dan een nieuwe haalt, heb je geen whatsapp voor nodig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat geldt misschien voor jou, maar ik app ze ook als het bier op is hoor.
Jij vraagt nummers van niet-leuke vrouwen en appt dagenlang? Dan heb je sowieso wel issues, dat heeft niets te maken met een klootzak zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Dat dus.
Beste uitspraak ooit:quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin zo afgericht dat een klap in het gezicht voldoende is voor haar om te begrijpen wat ze moet doen.
Wacht even. Voor een app heb je geen tijd zeg je, maar om uit te gaan drinken wel?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, na een dag of twee had hij wel kunnen aangeven dat hij wilde drinken ofzo. Iedere dag appen hoe een tentamen, werk of college was hoeft van mij niet meer, die tijd heb ik wel gehad.
Ik had laatst ook een studiegenoot die gewoon recht in mijn gezicht zei na wat geflirt dat we wel eens konden gaan eten samen, veel fijner.
godverdommequote:Op vrijdag 8 november 2013 00:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Beste uitspraak ooit:
Geef je vrouw elke ochtend een klap, als jij neit weet waarom dat weet zij het wel.
Neuken?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Interv het volgende:
Ik had laatst ook een studiegenoot die gewoon recht in mijn gezicht zei na wat geflirt dat we wel eens konden gaan eten samen, veel fijner.
Soms heb ik op een dag geen tijd om mijn app te beantwoorden, dan heb ik belangrijkere dingen. Maar uiteraard heb ik niet alle dagen drukte, ik beweer dan ook nergens dat ik nooit tijd heb. Sowieso flauwe opmerking.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht even. Voor een app heb je geen tijd zeg je, maar om uit te gaan drinken wel?
Dit, vooral vrouwen met geld en vrouwen die echt vrouwelijk zijn, hebben een woeste aantrekkingskracht op me. Ik vind het fijn om vaak aandacht te krijgen, af en toe kan ik wel heel gestresst raken als er een kwartier lang geen teken van leven wordt gegeven. Dan spoken er allerlei doemscenarios door mijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik app wel eens met vrouwen voor de aandacht, ik vind het leuk als ze mij aandacht en complimentjes geven maar uiteindelijk kies ik dan toch altijd voor die enorme bitch die nooit terugbelt na de daad.
Quote van de dag, ik nomineer je voor fok keizer van de week.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriendin zo afgericht dat een klap in het gezicht voldoende is voor haar om te begrijpen wat ze moet doen.
Nee, of ja, zo klinkt het ook wel overdreven. Eerder meisjes waarvan je weet dat ze je wel leuk vinden maar wederzijds niet echt. Dan app ik eerder om psychologisch met ze te spelen. 'T zijn pas issues als je er issues van maakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:15 schreef Interv het volgende:
[..]
Jij vraagt nummers van niet-leuke vrouwen en appt dagenlang? Dan heb je sowieso wel issues, dat heeft niets te maken met een klootzak zijn.
Hoezo? Lelijke vrouwen hebben toch ook pik nodig?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:15 schreef Interv het volgende:
[..]
Jij vraagt nummers van niet-leuke vrouwen en appt dagenlang? Dan heb je sowieso wel issues, dat heeft niets te maken met een klootzak zijn.
Komop neger. Als jij niet even je apps wilt beantwoorden, is er iets goed mis met je dagindeling of met je sociale intelligentie. Een goed potje schijten duurt nog langer. Volg een cursus timemanagement of combineer het appen met het schijten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:19 schreef Interv het volgende:
[..]
Soms heb ik op een dag geen tijd om mijn app te beantwoorden, dan heb ik belangrijkere dingen. Maar uiteraard heb ik niet alle dagen drukte, ik beweer dan ook nergens dat ik nooit tijd heb. Sowieso flauwe opmerking.
Welnee, tijdens mijn werk kan ik gewoonweg niet appen en als ik met collega's/vrienden ben of gewoon bezig ben en een leuke tijd heb, ga ik geen zinloze apps beantwoorden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Lelijke vrouwen hebben toch ook pik nodig?
[..]
Komop neger. Als jij niet even je apps wilt beantwoorden, is er iets goed mis met je dagindeling of met je sociale intelligentie. Een goed potje schijten duurt nog langer. Volg een cursus timemanagement of combineer het appen met het schijten.
Ik weet nog steeds niet van wie jij een kloon bentquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:31 schreef Interv het volgende:
[..]
Welnee, tijdens mijn werk kan ik gewoonweg niet appen en als ik met collega's/vrienden ben of gewoon bezig ben en een leuke tijd heb, ga ik geen zinloze apps beantwoorden.
Ik vind het issues, je appt dus met middelmatige vrouwen voor je zelfbeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, of ja, zo klinkt het ook wel overdreven. Eerder meisjes waarvan je weet dat ze je wel leuk vinden maar wederzijds niet echt. Dan app ik eerder om psychologisch met ze te spelen. 'T zijn pas issues als je er issues van maakt natuurlijk.
Nee, omdat ik niet fysiek met ze wil spelen, maar mentaal. Pleziertje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:35 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik vind het issues, je appt dus met middelmatige vrouwen voor je zelfbeeld.
Dat je daar zin in hebtquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, omdat ik niet fysiek met ze wil spelen, maar mentaal. Pleziertje.
Ja, zo was ik ook toen ik nog puber was. Nu geen zin in.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, omdat ik niet fysiek met ze wil spelen, maar mentaal. Pleziertje.
Lol. Om te appen heb je geen tijd, maar gezellig uitgebreid wat drinken kan altijd. Naja, life is all about priorities he?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:31 schreef Interv het volgende:
[..]
Welnee, tijdens mijn werk kan ik gewoonweg niet appen en als ik met collega's/vrienden ben of gewoon bezig ben en een leuke tijd heb, ga ik geen zinloze apps beantwoorden.
Vrouwen teren op complimentjes en wijzen en masse mannen af voor hun zelfbeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:35 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik vind het issues, je appt dus met middelmatige vrouwen voor je zelfbeeld.
Mhmquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:38 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, zo was ik ook toen ik nog puber was. Nu geen zin in.
Het kan niet altijd, dat maak jij ervan. Maar ja, ik vind het echt apart dat er mensen zijn die moeilijk kunnen begrijpen dat er soms echt geen tijd is om zinloos te appen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lol. Om te appen heb je geen tijd, maar gezellig uitgebreid wat drinken kan altijd. Naja, life is all about priorities he?
Onzin.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar soms ben ik op een dag kei hard aan het werk (druk) en kán ik niet op m'n telefoon kijken, ben ik als ik pauze heb aan het praten met mensen, en ga ik 's avonds nog eten, chillen, uit, sporten, whatever zonder dat ik echt tijd heb om allerlei apps te beantwoorden. Of als ik aan het studeren ben: ik ga dan niet appen, want dan blijf ik bezig met 7 personen. En als ik dan in mijn bed lig, heb ik soms geen zin om apps te beantwoorden omdat ik dan ga lezen/serie kijken/slapen. Ik denk niet in gezeur als 'hard to get', ik heb alleen wel iets beters te doen op dit moment dan zinloos appen.
Bovendien heb ik geen zin meer in eindeloos appen, ik zie liever iets concreets. Als iemand in het echt ineens verlegen/afstandelijk doet (want dat is ineens zo) heb ik het wel gezien want dan wordt het niks. Hoe knap of aardig hij ook mag zijn.
Wat ikzelf en blacklining zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:15 schreef Interv het volgende:
[..]
Het kan niet altijd, dat maak jij ervan. Maar ja, ik vind het echt apart dat er mensen zijn die moeilijk kunnen begrijpen dat er soms echt geen tijd is om zinloos te appen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Moet toch wat in de bijstand
[ afbeelding ]
Dominante, sterke man is gezonder, betere genen, overwinnaarstype etc. Dus beter voor de baby. Beter voor de moeder is inderdaad de zorgende man, die ze dus daarna zoekt. Een vrouw valt tijdens haar hele cyclus op verschillende soorten mannen, de sterkste tijdens de eisprong en de meest zorgzame daarna. Wat je zegt klopt dus inderdaad, maar is net zo instinctief van vrouwen als het 'bevruchten en ervandoor gaan' is voor mannen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die theorie ken ik ook inderdaad, hoe komt het dat zoveel vrouwen zich laten volblaffen door de eerste de beste klootzak nadat ze 10 nice guys die het beste met haar voor hadden heeft afgewezen?
Want wie is nou evolutionair gezien het meeste bereid om voor de vrouw te zorgen, de klootzak of de nice guy? De klootzak lijkt op zeer korte termijn aan het concept van instinctieve bescherming te voldoen, maar zwangerschap heeft voor de vrouw emotioneel en instinctief een veel grotere impact. Dan kan je beter een nice guy hebben dan een klootzak die na twee minuten alweer weg is.
En vrouwen spotten zowel nice guys als klootzakken van veraf, dus teveel tijd kwijt zijn met de selectie zijn ze sowieso niet kwijt. Nee, het gaat om iets anders, namelijk dat de vrouw t/m haar vruchtbare periode lol wil hebben en in die periode de klootzakken uitzoekt, want die zijn immers fun, en nadat ze eenmaal een gezinnetje heeft overstapt op een nice guy die ze na een paar jaar weer zat is omdat hij geen fun aan haar leven toevoegt.
Ik zal jou eens in consideratie nemenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, ik neem het in consideratie.
Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:21 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dominante, sterke man is gezonder, betere genen, overwinnaarstype etc. Dus beter voor de baby. Beter voor de moeder is inderdaad de zorgende man, die ze dus daarna zoekt. Een vrouw valt tijdens haar hele cyclus op verschillende soorten mannen, de sterkste tijdens de eisprong en de meest zorgzame daarna. Wat je zegt klopt dus inderdaad, maar is net zo instinctief van vrouwen als het 'bevruchten en ervandoor gaan' is voor mannen.
Jouw opa zat vol bullshit en jij hebt die bitterheid zo te zien geërfd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.
It's a good thing that women are not transparent, or else we could see all the shit they're full of.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:37 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Jouw opa zat vol bullshit en jij hebt die bitterheid zo te zien geërfd.
Zever.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.
Aangezien mannen en vrouwen nog steeds tot dezelfde soort behoren en we ons nog steeds met elkaar kunnen voortplanten, zullen mannen wat dat betreft ook wel niet heel anders in elkaar zitten. Maar succes met je komende relaties, mochten die er ooit zijn, dat wordt nog wat zo...quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
It's a good thing that women are not transparent, or else we could see all the shit they're full of.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dank je, geen problemen meequote:Op vrijdag 8 november 2013 01:42 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Aangezien mannen en vrouwen nog steeds tot dezelfde soort behoren en we ons nog steeds met elkaar kunnen voortplanten, zullen mannen wat dat betreft ook wel niet heel anders in elkaar zitten. Maar succes met je komende relaties, mochten die er ooit zijn, dat wordt nog wat zo...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:45 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu het toch over vrouwen gaat
hard gewordenquote:
Valt bij mij best mee hoor, heb geen hekel aan mannen noch vrouwen maar wel een beetje moeite met mnsen die dat wel hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dank je, geen problemen meeIk word alleen wat selectiever en dat werkt ook nog eens prima. Verder doe ik nu gauw mijn neus even dicht, ik ruik de geur van zure bitterheid door je replies heen
Onzin, doe niet zo beperkt. Leer eens dat zodra iets voor jou geldt, dat niet per definitie voor iemand anders geldt. Ik kan niet appen tijdens mijn werk, het is zelfs over met mijn baantjes als ik dat wel doe. En tijdens pauzes ben ik (meestal) niet bezig met appen, maar met eten en praten en soms heb ik allerlei dingen te doen achter elkaar aan waardoor ik geen tijd heb. Of heb ik een drukke deadline waar ik intensief mee bezig ben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Onzin.
Hoe druk jij het ook hebt, jij kunt rustig even een berichtje terug sturen. Al stuur je maar dat je hard aan het werk bent en nu even geen tijd hebt.
Voor mijn part stuur je dat tijdens het schijten. Of zit daar ook 7 man bij?
De hele dag berichtjes heen en weer sturen hoeft van mij ook echt niet. Maar even normaal reageren als ik vraag waar iemand mee bezig is, is echt niets raars.
Jaaa, laten we de hele dag gaan appen naar elkaar wat we doen (erg nuttig en leuk!) en als iemand dan de hele dag geen antwoord geeft vanwege drukte, spreek je de persoon er maar op aan, want het is natuurlijk zo vanzelfsprekend dat er wordt geappt. Nee, ik spreek dan liever op een avond af, veel beter.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb ik weleens gezegd tegen een meid, nou de shitstorm, niet normaal.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dank je, geen problemen meeIk word alleen wat selectiever en dat werkt ook nog eens prima. Verder doe ik nu gauw mijn neus even dicht, ik ruik de geur van zure bitterheid door je replies heen
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Maar hier met hele lappen tekst op elke post reageren kan er klaarblijkelijk wel tussendoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 06:03 schreef Interv het volgende:
[..]
Onzin, doe niet zo beperkt. Leer eens dat zodra iets voor jou geldt, dat niet per definitie voor iemand anders geldt. Ik kan niet appen tijdens mijn werk, het is zelfs over met mijn baantjes als ik dat wel doe. En tijdens pauzes ben ik (meestal) niet bezig met appen, maar met eten en praten en soms heb ik allerlei dingen te doen achter elkaar aan waardoor ik geen tijd heb. Of heb ik een drukke deadline waar ik intensief mee bezig ben.
Het is niet raar, maar je kunt echt niet verwachten dat iemand maar op jou moet antwoorden omdat het een kleine vraag is, vind ik. Geloof eens dat er mensen zijn die het op sommige dagen echt te druk hebben om te appen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik stap best op vrouwen af, en als zij zoiets hebben van dat ze niet geinteresseerd zijn ins dat vooral hun probleem. Daar besteed ik geen seconde nog een gedachte aan veel meer vrouwen op de wereld en better ones.
daar is anders niks van te merken in je verzuurde reacties
[..]
]quote] Wat heeft dat te maken met dit onderwerp? We hebben het over contact leggen en hoe eenzijdig dat proces verloopt omdat vrouwen te beroerd zijn om zelf een move te maken.
[..]
Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Daar gaat het onderwerp helemaal niet over.
En dat soort dingen heb ik zelf inderdaad ook vaak genoeg gedaan ja, ook na een 40-urige werkweek.
Waar vrouwen vaak parttime werken 'omdat het huishouden toch zo zwaar is snik snik'. [quote/]
[..]
Wat het met het topic te maken heeft?? Ik reageer gewoon op jouw uitspraken dus dan moet je jezelf die vraag misschien stellen.. Jij hebt het over feminisme en dat vrouwen alleen maar de voordelen ervan plukken, ik laat zien dat er gewoon naast t feminisme een rolverdeling is in taken.
[..]
[quote] Dat is inderdaad de essentie van de OP, maar ook de niet bitcherige types schieten af en toe graag mannen af zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld. [quote\]
ja? of kun jij het gewoon niet handelen als je afgewezen word en verzin je een complot..
[..]
[ quote] Jij bent dus zo'n type dat zich laat 'kopen' door drankjes? [quote\]
nee.. lees verder zal ik zeggen..
[quote] Juist de types die alles voor de vrouw betalen en alles voor haar doen, omdat ze denken dat een vrouw daarvoor valt, komen bedrogen uit. Die trekken altijd aan het kortste eind (haha beeldspraak) als de vrouw in kwestie, na zich een avond gratis drankje te hebben laten toeschuiven, zich laat volblaffen door de eerste de beste klootzak. [quote\]
ik zeg dan ook zelf in mijn verhaal dat het idd niks zegt als iemand je een drankje aanbied
[..]
[..]
Dacht het niet, zeker niet op een avondje uit. Tenzij er al een klik ontstaat, maar dan nog zeg ik vaak genoeg 'doe maar dit of dat'. En dat werkt en vrouwen vinden het nog leuk ook. Etentje doen we ook door twee tenzij duidelijk is dat we elkaar vaker gaan zien. Maar de tijden dat de man alles betaalt zijn voorgoed voorbij, vrouwen willen wel emancipatie dit feminisme dat, maar als het hen zo uitkomt mag de man de portemonnee trekken? Muhaha.
[..]
als je zo loopt te zeiken over alles kom je natuurlijk nooit aan de vrouw
wat een vreemde reacties overigens, je reageert op zinnen zonder de context erbij te betrekken of verder te lezen. Als voorbeeld: als ik puur uitleg waarom vaak drankjes worden betaald reageer je daar op met de veronderstelling dat ik altijd alles laat betalen, terwijl ik later zelf zeg dat ik niet vind dat mannen alles moeten betalen. zo bijv hetzelfde met dat ik zeg dat het niks zegt over iemands betrouwbaarheid als hij drankjes betaald....quote:Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik stap best op vrouwen af, en als zij zoiets hebben van dat ze niet geinteresseerd zijn ins dat vooral hun probleem. Daar besteed ik geen seconde nog een gedachte aan, veel meer vrouwen op de wereld en better ones.
En er zijn gewoon veel vrouwen die maar wat graag mannen afwijzen puur om ze af te wijzen, zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld.
[..]
Wat heeft dat te maken met dit onderwerp? We hebben het over contact leggen en hoe eenzijdig dat proces verloopt omdat vrouwen te beroerd zijn om zelf een move te maken.
[..]
Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Daar gaat het onderwerp helemaal niet over.
En dat soort dingen heb ik zelf inderdaad ook vaak genoeg gedaan ja, ook na een 40-urige werkweek.
Waar vrouwen vaak parttime werken 'omdat het huishouden toch zo zwaar is snik snik'.
[..]
Tuurlijk, als je het nooit doet zal alles raar voor je zijn. Misschien snap je dan ook waarom sommige mannen er moeite mee hebben.
[..]
Dat is inderdaad de essentie van de OP, maar ook de niet bitcherige types schieten af en toe graag mannen af zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld.
[..]
Dus als hij haar geen drankje aanbiedt is hij niet oprecht geinteresseerd? Het moet niet gekker worden
Jij bent dus zo'n type dat zich laat 'kopen' door drankjes?
Juist de types die alles voor de vrouw betalen en alles voor haar doen, omdat ze denken dat een vrouw daarvoor valt, komen bedrogen uit. Die trekken altijd aan het kortste eind (haha beeldspraak) als de vrouw in kwestie, na zich een avond gratis drankje te hebben laten toeschuiven, zich laat volblaffen door de eerste de beste klootzak.
[..]
Wat zeur je dan over drankjes krijgen, betaal ze in dat geval ook zelf.
[..]
Dacht het niet, zeker niet op een avondje uit. Tenzij er al een klik ontstaat, maar dan nog zeg ik vaak genoeg 'doe maar dit of dat'. En dat werkt en vrouwen vinden het nog leuk ook. Etentje doen we ook door twee tenzij duidelijk is dat we elkaar vaker gaan zien. Maar de tijden dat de man alles betaalt zijn voorgoed voorbij, vrouwen willen wel emancipatie dit feminisme dat, maar als het hen zo uitkomt mag de man de portemonnee trekken? Muhaha.
[..]
En lucht het op?
Natuurlijk bestaat dat. Soms heb je gewoon even iets anders te doen en kun je niet appen.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik kreeg dit topic binnen in mijn inbox. Maar ik test sowieso niet, ik heb soms gewoon de hele dag geen tijd om een app te versturen want ik ben soms echt te druk bezig.En ja, dat bestaat. Maar dat kunnen mensen hier blijkbaar niet volgen.
Ik zeg toch ook niet voor niets 'ik kan me niet voorstellen dat'? Dan nog maak je het me niet wijs trouwens. Als ik op mijn werk mijn telefoon tevoorschijn tover loop ik zelfs kans op een dikke rechtzaak, dus ik ken je probleem. Wat mij betreft doe je zoiets als je van je werk naar je auto loopt. Of als je even op de wc zit. Als 's ochtends je eitje in pan ligt. Voor de drukste mensen is er echt nog wel tijd te vinden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:03 schreef Interv het volgende:
[..]
Onzin, doe niet zo beperkt. Leer eens dat zodra iets voor jou geldt, dat niet per definitie voor iemand anders geldt. Ik kan niet appen tijdens mijn werk, het is zelfs over met mijn baantjes als ik dat wel doe. En tijdens pauzes ben ik (meestal) niet bezig met appen, maar met eten en praten en soms heb ik allerlei dingen te doen achter elkaar aan waardoor ik geen tijd heb. Of heb ik een drukke deadline waar ik intensief mee bezig ben.
Het is niet raar, maar je kunt echt niet verwachten dat iemand maar op jou moet antwoorden omdat het een kleine vraag is, vind ik. Geloof eens dat er mensen zijn die het op sommige dagen echt te druk hebben om te appen.
Jeetje, ben je autistisch of dom? Een serieuze vraag.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Maar hier met hele lappen tekst op elke post reageren kan er klaarblijkelijk wel tussendoor
En nogmaals, het gaat er maar om waar jij waarde aan hecht. Niet aan small talk met een eventuele toekomstige partner begrijp ik. Alleen je vergeet daarbij dat 'hoi neuken?' niet werkt. Juist omdat het zo direct is en omdat er geen normale interesse is getoond middels een chat oid.
Binnen 24 uur kan niet iedereen reageren. Met alle respect, maar ik begrijp niet zo goed dat je niet wil accepteren dat sommige mensen het soms toch echt te druk hebben om te appen. Soms ìs er geen tijd. Wie ben jij dan om te bepalen dat iemand wel tijd heeft? Omdat jij altijd wel even tijd hebt? Nouja, heel simpel: ik heb soms geen tijd. Spreek dus gewoon voor jezelf. En neuh, ik ga niet binnen een paar min allerlei apps beantwoorden als ik op de wc zit. Ik denk daar niet eens aan ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet voor niets 'ik kan me niet voorstellen dat'? Dan nog maak je het me niet wijs trouwens. Als ik op mijn werk mijn telefoon tevoorschijn tover loop ik zelfs kans op een dikke rechtzaak, dus ik ken je probleem. Wat mij betreft doe je zoiets als je van je werk naar je auto loopt. Of als je even op de wc zit. Als 's ochtends je eitje in pan ligt. Voor de drukste mensen is er echt nog wel tijd te vinden.
Maar begrijp me niet verkeerd, Het gaat mij er niet om dat er doelloos op en neer gelult wordt. Ik heb daar ook een hekel aan zoals ik al eerder gezegd heb. Ik hou niet van geschreven communicatie in relaties. Door gebrek aan intonatie en lichaamstaal gaat het al erg snel mis als je iemand probeert te versieren. Ook ik spreek veel liever gewoon af. Maar even iets terugsturen met de boodschap dat het even niet uitkomt kan echt iedereen. Al doe je dat 's avonds als je in bed ploft.
Als iemand zelfs daarvoor geen tijd vrij wil maken (want echt, dat kan iedereen. Niet per direct natuurlijk, maar binnen 24 uur kan iedereen reageren) is ook dat vast een fijn voorteken.
Tijd is er wel, tijd wil jij niet maken. Dat is je goed recht natuurlijk, laat dat duidelijk zijn. Maar niet kunnen is iets anders. Ook jij kunt gerust 's avonds twee minuten later naar bed om even iets terug te sturen naar iemand die interesse in je toont. Want daar ging het topic in Den beginne onder andere over. Iemand waarmee je een relatie wilt opbouwen de hele dag negeren omdat het te druk is, is pertinent onzin. Op je werk kan ik begrijpen, dan heb ik mijn telefoon ook niet bij me. Maar er zijn genoeg momenten dat het wel kan mits je dat wilt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Interv het volgende:
[..]
Binnen 24 uur kan niet iedereen reageren. Met alle respect, maar ik begrijp niet zo goed dat je niet wil accepteren dat sommige mensen het soms toch echt te druk hebben om te appen. Soms ìs er geen tijd. Wie ben jij dan om te bepalen dat iemand wel tijd heeft? Omdat jij altijd wel even tijd hebt? Nouja, heel simpel: ik heb soms geen tijd. Spreek dus gewoon voor jezelf. En neuh, ik ga niet binnen een paar min allerlei apps beantwoorden als ik op de wc zit. Ik denk daar niet eens aan ook.
Nee, er is soms geen tijd en ook niet te maken. Niet uitgaan van je eigen beperkte leven. Ah zo, leven bestaat niet alleen uit werk, sommige mensen hebben ook nog een sociaal leven. Werkend tot laat (11/12), veel mensen om je heen, chaos, etrn, borrel, daarna bijv meteen uit. Ik denk niet aan appen dan. Kan ook niet tijdens mijn baantjes want tis dan klaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tijd is er wel, tijd wil jij niet maken. Dat is je goed recht natuurlijk, laat dat duidelijk zijn. Maar niet kunnen is iets anders. Ook jij kunt gerust 's avonds twee minuten later naar bed om even iets terug te sturen naar iemand die interesse in je toont. Want daar ging het topic in Den beginne onder andere over. Iemand waarmee je een relatie wilt opbouwen de hele dag negeren omdat het te druk is, is pertinent onzin. Op je werk kan ik begrijpen, dan heb ik mijn telefoon ook niet bij me. Maar er zijn genoeg momenten dat het wel kan mits je dat wilt.
Hou eens op met dat denigrerende beperkte leven zegquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:05 schreef Interv het volgende:
[..]
Nee, er is soms geen tijd en ook niet te maken. Niet uitgaan van je eigen beperkte leven. Ah zo, leven bestaat niet alleen uit werk, sommige mensen hebben ook nog een sociaal leven. Werkend tot laat (11/12), veel mensen om je heen, chaos, etrn, borrel, daarna bijv meteen uit. Ik denk niet aan appen dan. Kan ook niet tijdens mijn baantjes want tis dan klaar.
Een beginnende relatie is er niet.
Je hebt het steeds over je werk, maar wij hebben het over de tijd erna. Als je wel kunt sporten/chillen/uitgaan en uitgebreid drankjes met hem wilt doen, moet je niet zeuren dat je geen tijd hebt om te appen. En zelfs als dat als zo zou zijn, als je iemand leuk genoeg vindt om mee uit te gaan, dan maak je gewoon tijd om even te appen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 06:03 schreef Interv het volgende:
[..]
No, I can't smell that over the scent of how awesome I am.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Die van jezelf ruik je inmiddels niet meer?
Moet ik op zulke slechte quotes reageren?quote:
En hier reageer je weer, maar dan zonder te reageren op wat ik schreef. En dan verwijt je mij dat ik niet inhoudelijk reageer?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat een vreemde reacties overigens, je reageert op zinnen zonder de context erbij te betrekken of verder te lezen. Als voorbeeld: als ik puur uitleg waarom vaak drankjes worden betaald reageer je daar op met de veronderstelling dat ik altijd alles laat betalen, terwijl ik later zelf zeg dat ik niet vind dat mannen alles moeten betalen. zo bijv hetzelfde met dat ik zeg dat het niks zegt over iemands betrouwbaarheid als hij drankjes betaald....
Ik denk dat er bedoeld word dat als je interesse hebt en graag met iemand wilt spreken dat je wel een manier vind om diegene te contacteren. Zo niet dan spreekt hij/zij je niet graag genoeg denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Interv het volgende:
En nou klaar: sommige mensen zijn de hele dag of urenlang bezig waardoor er geen tijd is. Claim mensen niet zo en accepteer dat er geen tijd is voor nutteloos gezeik via whatsapp soms.
Dit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:05 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik denk dat er bedoeld word dat als je interesse hebt en graag met iemand wilt spreken dat je wel een manier vind om diegene te contacteren. Zo niet dan spreekt hij/zij je niet graag genoeg denk ik
Goed zo meid, volhouden is de manier om een argument te winnen. Zeker als je niet in gaat op wat we zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Interv het volgende:
[..]
Binnen 24 uur kan niet iedereen reageren. Met alle respect, maar ik begrijp niet zo goed dat je niet wil accepteren dat sommige mensen het soms toch echt te druk hebben om te appen. Soms ìs er geen tijd. Wie ben jij dan om te bepalen dat iemand wel tijd heeft? Omdat jij altijd wel even tijd hebt? Nouja, heel simpel: ik heb soms geen tijd. Spreek dus gewoon voor jezelf. En neuh, ik ga niet binnen een paar min allerlei apps beantwoorden als ik op de wc zit. Ik denk daar niet eens aan ook.
Dit. Ik knap sowieso snel af op vrouwen die geen tijd voor me kunnen vrijmaken. Zeker als ze hoge eisen stellen aan mij, verwacht ik wel dat de dame in kwestie zelf ook wat actie onderneemt. Al is het enkel het laten overkomen alsof mijn pogingen op toenadering niet tevergeefs zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed zo meid, volhouden is de manier om een argument te winnen. Zeker als je niet in gaat op wat we zeggen.
Als jij wel tijd hebt om te sporten/chillen/uitgaan en maar geen minuut tijd vindt voor iemand die je blijkbaar wel leuk genoeg vindt om mee uit te gaan, zelfs niet een minuut als je savonds doelloos in je bed ligt te woelen omdat je toch niet meteen in slaap valt, dan vind je die gast dus niet leuk genoeg. En dan is hij dus beter af zonder jou. Je hebt toch nergens anders tijd voor, laat staan om uit te gaan met hem. Laat staan voor meer.
Dus waarom gaf je hem je nummer in de eerste plaats, je wist immers dat je geen tijd had? En waarom heb je wel tijd om met hem uit te gaan, maar niet om een app te sturen? En als jouw agenda al zo druk is (wat ik niet geloof wegens sporten/chillen/uitgaan), dan moet jij hem vragen om uit te gaan, en niet andersom. Hij kan niet in jouw agenda kijken.
Ik heb toch in de post erboven inhoudelijk gereageerd!! Wat een gast ben jij, ben je autist ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En hier reageer je weer, maar dan zonder te reageren op wat ik schreef. En dan verwijt je mij dat ik niet inhoudelijk reageer?
Hiermee is maar weer eens aangetoond dat vrouwen niet rationeel maar vooral emotioneel reageren op argumenten.
Dit. Interv is net een magnum, life is all about prioritiesquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit.
En als we kijken naar het voorbeeld uit de OP, waar de vrouw in kwestie duidelijk wél interesse heeft, maar geen tijd vrij wil maken om even iets terug te sturen, al is het maar "Sorry, ik heb het druk. Morgenavond wat drinken?" (nog geen 10 seconden typewerk), dan is het niet zo zek dat deze man daar niet intrapt.
Als de buurman mij een berichtje stuurt ga ik die echt niet beantwoorden als ik het druk heb. Als ik zie dat mijn vriendin iets stuurt laat ik ook echt niet alles uit mijn handen vallen, maar iets terugsturen kan altijd, zéker binnen 24 uur.
Sorry maar dat ga ik niet lezen. Leer quotenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik heb toch in de post erboven inhoudelijk gereageerd!! Wat een gast ben jij, ben je autist ofzo
Ben het helemaal met je eens, ook al maak je dit soort achterlijke opmerkingenquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Goed zo meid, volhouden is de manier om een argument te winnen. Zeker als je niet in gaat op wat we zeggen.
Als jij wel tijd hebt om te sporten/chillen/uitgaan en maar geen minuut tijd vindt voor iemand die je blijkbaar wel leuk genoeg vindt om mee uit te gaan, zelfs niet een minuut als je savonds doelloos in je bed ligt te woelen omdat je toch niet meteen in slaap valt, dan vind je die gast dus niet leuk genoeg. En dan is hij dus beter af zonder jou. Je hebt toch nergens anders tijd voor, laat staan om uit te gaan met hem. Laat staan voor meer.
Dus waarom gaf je hem je nummer in de eerste plaats, je wist immers dat je geen tijd had? En waarom heb je wel tijd om met hem uit te gaan, maar niet om een app te sturen? En als jouw agenda al zo druk is (wat ik niet geloof wegens sporten/chillen/uitgaan), dan moet jij hem vragen om uit te gaan, en niet andersom. Hij kan niet in jouw agenda kijken.
Je hebt altijd wel een minuutje waarin je tijd KUNT maken. Als je niet de tijd maakt om binnen 24 uur te reageren (want die is er natuurlijk echt wel in 24 uur) dan is het mijns inziens desinteresse. De mensen met wie ik graag contact houd stuur ik desnoods op de fiets of in bed nog een berichtje terug. Ik snap overigens wel dat mensen het niet prettig vinden om continu geclaimd te worden wanneer whatsapp te veel gebruikt wordt, maar dat is dan gewoon iets wat je moet bespreken, denk ik.quote:Hiermee is maar weer eens aangetoond dat vrouwen niet rationeel maar vooral emotioneel reageren op argumenten.
Verblind door zijn frustraties.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik heb toch in de post erboven inhoudelijk gereageerd!! Wat een gast ben jij, ben je autist ofzo
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Sorry maar dat ga ik niet lezen. Leer quoten
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Verblind door zijn frustraties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |