Valt vrij weinig aan toe te voegen. Niet iedere vrouw is hetzelfde en hetzelfde geldt voor mannen. Sommige vrouwen zijn afwachtend en sommigen assertief. Heeft helemaal niks te maken met hoe het beeld volgens jou gevormd wordt door de maatschappij. Echt slap gezever.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voel je vrij om de nuance aan te brengen.
Een hele dag niet reageren is voor sommige mensen een subtiele manier om te zeggen: "ik heb geen behoefte aan dergelijke whatsappgesprekken". Dat anderen de hint niet begrijpen oké. En dat het meisje in kwestie wellicht wat directer mag zijn, oké. Maar dat heeft waarschijnlijk eerder te maken met durf van haar kant uit dan arrogantie of 'playing hard to get'.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde hier.
[..]
Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.
Dat heb ik weleens gezegd tegen een meid, nou de shitstorm, niet normaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat ook nog jaJe maakt mij echt niet wijs dat je van 's ochtends vanaf het moment dat je opstaat, tot 's avonds wanneer je naar bed gaat en meteen in slaap valt, echt geen twee minuten tijd hebt om even wat terug te sturen
Dat is jouw mening. Ik wil er alleen mee zeggen dat het van twee kanten moet komen en als iemand daar niet eens toe bereidt is, hoeft het van mij niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Je geeft hier de indruk dat het allemaal rond jou moet draaien.
Mensen verschillen, sommigen zijn afwachtend, sommigen assertief, maar het de maatschappij heeft wel degelijk invloed op hoe mensen handelen. Een assertief persoon zal hier wellicht eerder lak aan hebben dan een afwachtend persoon, maar de invloed ontkennen vind ik wel naïef.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Valt vrij weinig aan toe te voegen. Niet iedere vrouw is hetzelfde en hetzelfde geldt voor mannen. Sommige vrouwen zijn afwachtend en sommigen assertief. Heeft helemaal niks te maken met hoe het beeld volgens jou gevormd wordt door de maatschappij. Echt slap gezever.
Dat mag je vinden. Maar dat is echt heel wat anders dan playing hard to get. Maar goed, in jouw wat meer genuanceerde post kon ik me al wat meer vinden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik wil er alleen mee zeggen dat het van twee kanten moet komen en als iemand daar niet eens toe bereidt is, hoeft het van mij niet.
En terecht.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik zou een chick ook never nooit uitvragen als ze zo laks reageert, soms een dag niet. Dan zou ik allang stoppen met communiceren
Hij heeft haar nr toch, wat ben je met doelloos te appen continu?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik wil er alleen mee zeggen dat het van twee kanten moet komen en als iemand daar niet eens toe bereidt is, hoeft het van mij niet.
Normaal doen de vrouwen dit altijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Hij heeft haar nr toch, wat ben je met doelloos te appen continu?
Misschien zou het wijf zelf eens wat meer initiatief kunnen tonen, we leven niet meer in de jaren 50 waar alles de vrouw op een presenteerblaadje werd aangereikt.quote:Punt is dat ik vind dat het nergens naartoe gaat en hij niet echt initiatief neemt tot meer.
Nou, als je een lelijke draak bent is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend.quote:Hij geeft niet echt complimenten over mijn uiterlijk, eigenlijk helemaal niks (terwijl dat best vanzelfsprekend is)
Misschien vindt hij je ook niet leuk en alleen maar leuk om mee te appen.quote:en hij laat ook niet echt zien dat hij mij leuk vindt, vind ik.
Oh ja, want dat kan jij natuurlijk niet zelf doen. Maar misschien wil hij helemaal niet met je afspreken. Omdat hij je lelijk vindt. Omdat hij nog meer vrouwen heeft. Omdat je zelf een passieve muts bent en alleen maar leuk om mee te appen als hij zich verveeltquote:Want na anderhalve week kan hij toch best aandringen op eens afspreken?
Wat dan ook niet meer dan terecht is.quote:
Jij dus ook niet.quote:Fokkers veranderen ook nooit
Dit, daarom ga ik geen tijd verspillen aan daten, appen, vrouwen zoeken etc.quote:
vrouwen natuurlijk welquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoveelste topic over vrouwen.
Fokkers veranderen ook nooit
Als het vanzelf gaat weet je dat het goed zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit, daarom ga ik geen tijd verspillen aan daten, appen, vrouwen zoeken etc.
Komt vanzelf wel een keer een vrouw op mn pad die geen spelletjes gaat spelen en waarvan je direct weet dat het goed zit.
ik zag wat je deed daarquote:Op donderdag 7 november 2013 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, vrouwen veranderen vet snel. Vooral als ze ongesteld zijn.
Die bitches moeten dan ook gewoon normaal doen godverdomme.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoveelste topic over vrouwen.
Fokkers veranderen ook nooit
Dat is voor lang niet iedereen de standaard.quote:
Bitches zeggen dan dan normaal doenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Die bitches moeten dan ook gewoon normaal doen godverdomme.
Awhh maar jij bent niet zo dik hoor.quote:
Stelletje borderliners zijn het.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vrouwen
Relationele kruitvaten
Emotionele rollercoasters
Als je ze slaat gaan ze huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |