Was MAHL ooit niet zuur?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
MAHL, ik had van jou toch wel wat minder generalisatie verwacht, ben je aan het verzuren?
Vergissen is menselijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zijn topics kwamen iig wat slimmer over.
Nou ja, momenteel trap ik in zo'n zelfde valquote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hij er schijnbaar vaker in trapt is wel een terechte klacht, denk ik, voor TS.
Je kunt dat handig testen door te vragen hoe ze zichzelf zien op die leeftijd. Als ze zeggen 'meisje', dan gaan er alarmbellen af.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, momenteel trap ik in zo'n zelfde val
Achterlijk gedoe inderdaad. Mens is goddomme 22, mag je toch wel wat normaler gedrag van verwachtenIn die zin, terechte klacht. Althans, bij het soort vrouwen uit de OP. Je moet daar gewoon boven staan. Bewust negeren of zulks soort spelletjes? Opsodemieteren.
Maar ja, ze lacht zo lief he![]()
![]()
Ik hoef dat niet te testen. Of je te maken heb met een vrouw of een meisje (of een zeer laat puberend meisje, nog erger) heb je al binnen een dag in de gaten.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kunt dat handig testen door te vragen hoe ze zichzelf zien op die leeftijd. Als ze zeggen 'meisje', dan gaan er alarmbellen af.
Ik bedoelde het meer voor de gevallen waar je het niet zeker weet, vaak zie je het al meteen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te testen. Of je te maken heb met een vrouw of een meisje (of een zeer laat puberend meisje, nog erger) heb je al binnen een dag in de gaten.
Overigens heb ik sowieso een bloedhekel aan iemand versieren via geschreven tekstJe kunt nooit de juiste toon pakken en lichaamstaal heb je ook niet. En laat dat nou net het belangrijkste zijn
Godverdomme dit. Hard to get spelen en vervolgens afvragen waarom ie niet geinteresseerd is.quote:
Wat is dan precies het probleem aan dit meisje?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh er zijn best leuke vrouwen hoorMaar van dit soort types gaan mijn handen jeuken...
Wie speelt er dan hard to get? En weet je wel wat hard to get inhoudt?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godverdomme dit. Hard to get spelen en vervolgens afvragen waarom ie niet geinteresseerd is.
Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wie speelt er dan hard to get? En weet je wel wat hard to get inhoudt?
Dit kind zit te wachten tot een jongen haar mee uitvraagt, dat is niet 'hard to get', tenzij je als man zo'n sukkel bent dat het uitvragen van een meisje/vrouw voor jou al een hele opgave is.
'Hard to get' houdt in dat een meisje moeilijk doet WANNEER je probeert haar te versieren, bijvoorbeeld door eerst 10x nee te zeggen wanneer je haar uitvraagt, of door de eerste keer dat je haar spreekt haar nummer niet te willen geven wanneer je het vraagt. Terwijl ze je stiekem wel leuk vindt.
Ik zou een chick ook never nooit uitvragen als ze zo laks reageert, soms een dag niet. Dan zou ik allang stoppen met communicerenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit kind zit te wachten tot een jongen haar mee uitvraagt, dat is niet 'hard to get', tenzij je als man zo'n sukkel bent dat het uitvragen van een meisje/vrouw voor jou al een hele opgave is.
'Hard to get' houdt in dat een meisje moeilijk doet WANNEER je probeert haar te versieren, bijvoorbeeld door eerst 10x nee te zeggen wanneer je haar uitvraagt, of door de eerste keer dat je haar spreekt haar nummer niet te willen geven wanneer je het vraagt. Terwijl ze je stiekem wel leuk vindt.
Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Splutje het volgende:
Van die passieve vrouwen die denken dat ze 'geschaakt' zullen worden zoals in de Middeleeuwen
Zo zwart wit is het echt niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.
Waar lees je dat ik niet vind dat de man de vrouw mee uitvraagt? Vrouwen moeten alleen wel gewoon suggereren dat ze er ook zin in hebben, daarna is het aan de manquote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.
Het komt niet in jouw op dat sommige mensen, hoe leuk ze je ook vinden, geen behoefte hebben aan doelloze whatsapp-gesprekken?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.
Ik zou zo klaar zijn met iemand me zo zou behandelen. Graag of niet.
Ach flikker toch opquote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voel je vrij om de nuance aan te brengen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het echt niet.
Dat is niet aan de orde hier.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het komt niet in jouw op dat sommige mensen, hoe leuk ze je ook vinden, geen behoefte hebben aan doelloze whatsapp-gesprekken?
Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.quote:Niet iedereen gebruikt whatsapp om slap te ouwe hoeren. Sterker nog, in de post die TS quote geeft het meisje aan soms niet te reageren vanwege drukte. Maar zelfs al was het niet vanwege drukte, wat ik al aangeef, niet iedereen heeft behoefte aan onnodige whatsapp-conversaties. Sommigen gebruiken het puur om even noodzakelijke berichten door te geven, om af te spreken en niet voor een gesprek over koetjes en kalfjes.
Wie gaat bewust dwarsliggen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach flikker toch opAls je bewust dwars gaat liggen moet je niet gek opkijken dat er niets gaat gebeuren. Is een hele grote afknapper namelijk. Los van of het dan lastiger wordt of niet, dan hoeft het van mij niet. Wat ik wel leuk vind is als de vrouw zich een beetje laat overhalen als er gedate moet worden, als in 'waarom zou ik dat doen?', maar bot nee zeggen en dan een dag niet reageren, dan zoek je het maar uit ook
Je geeft hier de indruk dat het allemaal rond jou moet draaien.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.
Ik zou zo klaar zijn met iemand me zo zou behandelen. Graag of niet.
Dat ook nog jaquote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde hier.
[..]
Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |