abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 november 2013 @ 10:43:59 #51
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_132995403
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Twiitch het volgende:
Vrouwen :9
Laten we dit vooral niet vergeten.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:44:21 #52
351780 Piye
King of Kush
pi_132995414
quote:
15s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
MAHL ;(, ik had van jou toch wel wat minder generalisatie verwacht, ben je aan het verzuren?
Was MAHL ooit niet zuur? :o
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_132995534
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:44 schreef Piye het volgende:

[..]

Was MAHL ooit niet zuur? :o
Weet ik niet, maar zijn topics kwamen iig wat slimmer over.
  donderdag 7 november 2013 @ 10:48:42 #54
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_132995561
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar zijn topics kwamen iig wat slimmer over.
Vergissen is menselijk.
pi_132996641
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat hij er schijnbaar vaker in trapt is wel een terechte klacht, denk ik, voor TS.
Nou ja, momenteel trap ik in zo'n zelfde val :')

Achterlijk gedoe inderdaad. Mens is goddomme 22, mag je toch wel wat normaler gedrag van verwachten :') In die zin, terechte klacht. Althans, bij het soort vrouwen uit de OP. Je moet daar gewoon boven staan. Bewust negeren of zulks soort spelletjes? Opsodemieteren.

Maar ja, ze lacht zo lief he O+ :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 7 november 2013 @ 11:17:04 #56
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_132996677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou ja, momenteel trap ik in zo'n zelfde val :')

Achterlijk gedoe inderdaad. Mens is goddomme 22, mag je toch wel wat normaler gedrag van verwachten :') In die zin, terechte klacht. Althans, bij het soort vrouwen uit de OP. Je moet daar gewoon boven staan. Bewust negeren of zulks soort spelletjes? Opsodemieteren.

Maar ja, ze lacht zo lief he O+ :')
Je kunt dat handig testen door te vragen hoe ze zichzelf zien op die leeftijd. Als ze zeggen 'meisje', dan gaan er alarmbellen af.
pi_132996754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Je kunt dat handig testen door te vragen hoe ze zichzelf zien op die leeftijd. Als ze zeggen 'meisje', dan gaan er alarmbellen af.
Ik hoef dat niet te testen. Of je te maken heb met een vrouw of een meisje (of een zeer laat puberend meisje, nog erger) heb je al binnen een dag in de gaten.

Overigens heb ik sowieso een bloedhekel aan iemand versieren via geschreven tekst :') Je kunt nooit de juiste toon pakken en lichaamstaal heb je ook niet. En laat dat nou net het belangrijkste zijn :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 7 november 2013 @ 11:20:39 #58
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_132996811
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik hoef dat niet te testen. Of je te maken heb met een vrouw of een meisje (of een zeer laat puberend meisje, nog erger) heb je al binnen een dag in de gaten.

Overigens heb ik sowieso een bloedhekel aan iemand versieren via geschreven tekst :') Je kunt nooit de juiste toon pakken en lichaamstaal heb je ook niet. En laat dat nou net het belangrijkste zijn :')
Ik bedoelde het meer voor de gevallen waar je het niet zeker weet, vaak zie je het al meteen.

Daar heb je verder wel gelijk in.
pi_132996823
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat een teringhoer zeg.
Godverdomme dit. Hard to get spelen en vervolgens afvragen waarom ie niet geinteresseerd is.
Who motivates the motivator?
pi_132996933
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef MAHL het volgende:

[..]

Oh er zijn best leuke vrouwen hoor :) Maar van dit soort types gaan mijn handen jeuken...
Wat is dan precies het probleem aan dit meisje?
Krekker is de bom!
pi_132997021
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:20 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Godverdomme dit. Hard to get spelen en vervolgens afvragen waarom ie niet geinteresseerd is.
Wie speelt er dan hard to get? En weet je wel wat hard to get inhoudt?

Dit kind zit te wachten tot een jongen haar mee uitvraagt, dat is niet 'hard to get', tenzij je als man zo'n sukkel bent dat het uitvragen van een meisje/vrouw voor jou al een hele opgave is.

'Hard to get' houdt in dat een meisje moeilijk doet WANNEER je probeert haar te versieren, bijvoorbeeld door eerst 10x nee te zeggen wanneer je haar uitvraagt, of door de eerste keer dat je haar spreekt haar nummer niet te willen geven wanneer je het vraagt. Terwijl ze je stiekem wel leuk vindt.
Krekker is de bom!
pi_132997050
Van die passieve vrouwen die denken dat ze 'geschaakt' zullen worden zoals in de Middeleeuwen :')
Eens met wat hierboven staat
pi_132997081
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dit kind zit te wachten tot een jongen haar mee uitvraagt, dat is niet 'hard to get', tenzij je als man zo'n sukkel bent dat het uitvragen van een meisje/vrouw voor jou al een hele opgave is.

'Hard to get' houdt in dat een meisje moeilijk doet WANNEER je probeert haar te versieren, bijvoorbeeld door eerst 10x nee te zeggen wanneer je haar uitvraagt, of door de eerste keer dat je haar spreekt haar nummer niet te willen geven wanneer je het vraagt. Terwijl ze je stiekem wel leuk vindt.
Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.

Ik zou zo klaar zijn met iemand me zo zou behandelen. Graag of niet.
pi_132997095
quote:

[..]

Ik zou een chick ook never nooit uitvragen als ze zo laks reageert, soms een dag niet. Dan zou ik allang stoppen met communiceren
pi_132997108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Splutje het volgende:
Van die passieve vrouwen die denken dat ze 'geschaakt' zullen worden zoals in de Middeleeuwen :')
Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.
Krekker is de bom!
  donderdag 7 november 2013 @ 11:27:20 #66
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_132997126
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Graag of niet.
Dat ja.
pi_132997163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.
Zo zwart wit is het echt niet.
pi_132997175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Waar lees je dat ik niet vind dat de man de vrouw mee uitvraagt? Vrouwen moeten alleen wel gewoon suggereren dat ze er ook zin in hebben, daarna is het aan de man
pi_132997222
quote:

[..]

Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.

Het komt niet in jouw op dat sommige mensen, hoe leuk ze je ook vinden, geen behoefte hebben aan doelloze whatsapp-gesprekken?

Niet iedereen gebruikt whatsapp om slap te ouwe hoeren. Sterker nog, in de post die TS quote geeft het meisje aan soms niet te reageren vanwege drukte. Maar zelfs al was het niet vanwege drukte, wat ik al aangeef, niet iedereen heeft behoefte aan onnodige whatsapp-conversaties. Sommigen gebruiken het puur om even noodzakelijke berichten door te geven, om af te spreken en niet voor een gesprek over koetjes en kalfjes.
Krekker is de bom!
pi_132997224
quote:

[..]

Ach flikker toch op :') Als je bewust dwars gaat liggen moet je niet gek opkijken dat er niets gaat gebeuren. Is een hele grote afknapper namelijk. Los van of het dan lastiger wordt of niet, dan hoeft het van mij niet. Wat ik wel leuk vind is als de vrouw zich een beetje laat overhalen als er gedate moet worden, als in 'waarom zou ik dat doen?', maar bot nee zeggen en dan een dag niet reageren, dan zoek je het maar uit ook :W

Een vrouw hoeft zich echt niet op een presenteerblaadje compleet met CV en prijsopgave aan te bieden. Een beetje weerstand is prima, maar zulks praktijken werken nou eenmaal niet.
pi_132997249
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Zo zwart wit is het echt niet.
Voel je vrij om de nuance aan te brengen.
Krekker is de bom!
pi_132997288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het komt niet in jouw op dat sommige mensen, hoe leuk ze je ook vinden, geen behoefte hebben aan doelloze whatsapp-gesprekken?
Dat is niet aan de orde hier.
quote:
Niet iedereen gebruikt whatsapp om slap te ouwe hoeren. Sterker nog, in de post die TS quote geeft het meisje aan soms niet te reageren vanwege drukte. Maar zelfs al was het niet vanwege drukte, wat ik al aangeef, niet iedereen heeft behoefte aan onnodige whatsapp-conversaties. Sommigen gebruiken het puur om even noodzakelijke berichten door te geven, om af te spreken en niet voor een gesprek over koetjes en kalfjes.
Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.
pi_132997307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach flikker toch op :') Als je bewust dwars gaat liggen moet je niet gek opkijken dat er niets gaat gebeuren. Is een hele grote afknapper namelijk. Los van of het dan lastiger wordt of niet, dan hoeft het van mij niet. Wat ik wel leuk vind is als de vrouw zich een beetje laat overhalen als er gedate moet worden, als in 'waarom zou ik dat doen?', maar bot nee zeggen en dan een dag niet reageren, dan zoek je het maar uit ook :W
Wie gaat bewust dwarsliggen? :?

Ik zie hier een meisje gewoon leuk met de jongen sprak toen ze hem tegenkwam, toen hij haar nummer vroeg gaf ze het gewoon. Ze heeft alleen geen tijd of zin in doelloze whatsappberichten. En dat zien jullie als 'tegensputtelen' of 'hard to get'? Wtf... Wat voor wereld ben ik in terechtgekomen 8)7
Krekker is de bom!
pi_132997308
quote:

[..]

Je geeft hier de indruk dat het allemaal rond jou moet draaien.
- I can't handle stupidity on my own.
pi_132997333
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Dat is niet aan de orde hier.

[..]

Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.
Dat ook nog ja :') Je maakt mij echt niet wijs dat je van 's ochtends vanaf het moment dat je opstaat, tot 's avonds wanneer je naar bed gaat en meteen in slaap valt, echt geen twee minuten tijd hebt om even wat terug te sturen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')