Dit af en toequote:
Hij is super juist erg zelfverzekerd en best gewild bij vrouwen, dus dan moet hij toch wel weten dat het een keertje tijd is om initiatief te nemen? Ik speel zeker niet, maar vind hem ook (nog) niet echt super belangrijk inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Hij is bang voor een afwijzing omdat jij afstandelijk doet. De hele dag te druk om te appen is echt onzin. Dus of je speelt met hem, of je vindt hem niet belangrijk.
Nou, hij toont interesse door mijn nummer te vragen en de hele tijd te appen en vervolgens onderneemt hij niets. Is het onterecht dat ik dan 'afwacht', omdat hij toch al de eerste stappen heeft gezet. Sowieso, straks krijg ik ineens een dikke afwijzing.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij toont toch ook geen initiatief? Je negeert hem zelfs zoals je het zelf zegt.
Hypocriet
Hij toont interesse in jou, maar jij toont geen interesse terug door zelf eens te beginnen met appen of hem eens te vragen iets te gaan drinken. Als je blijft afwachten, kun je wachten tot Sint Juttemis.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Interv het volgende:
[..]
Nou, hij toont interesse door mijn nummer te vragen en de hele tijd te appen en vervolgens onderneemt hij niets. Is het onterecht dat ik dan 'afwacht', omdat hij toch al de eerste stappen heeft gezet. Sowieso, straks krijg ik ineens een dikke afwijzing.
Playing hard to get en achteraf huilen waarom hij maar geen iniatief nam.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Interv het volgende:
[..]
Nou, hij toont interesse door mijn nummer te vragen en de hele tijd te appen en vervolgens onderneemt hij niets. Is het onterecht dat ik dan 'afwacht', omdat hij toch al de eerste stappen heeft gezet. Sowieso, straks krijg ik ineens een dikke afwijzing.
Ik toon interesse door te antwoorden, toch? Als hij nooit eens complimentjes geeft of ergens naartoe werkt (al is het maar een subtiele hint) weet ik niet waar ik aan toe ben. Ik bedoel: wat zegt iedere dag appen nou? Niet zoveel, of wel?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:43 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Hij toont interesse in jou, maar jij toont geen interesse terug door zelf eens te beginnen met appen of hem eens te vragen iets te gaan drinken. Als je blijft afwachten, kun je wachten tot Sint Juttemis.
Alleen maar antwoorden is geen interesse tonen. Stel je zelf wel eens vragen?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik toon interesse door te antwoorden, toch? Als hij nooit eens complimentjes geeft of ergens naartoe werkt (al is het maar een subtiele hint) weet ik niet waar ik aan toe ben. Ik bedoel: wat zegt iedere dag appen nou? Niet zoveel, of wel?
Als ik met een meid praat en we hebben het gezellig maar als blijkt dat ik degene ben die élke keer het gesprek moet starten denk ik niet dat zij nog interesse in mij heeft.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik toon interesse door te antwoorden, toch? Als hij nooit eens complimentjes geeft of ergens naartoe werkt (al is het maar een subtiele hint) weet ik niet waar ik aan toe ben. Ik bedoel: wat zegt iedere dag appen nou? Niet zoveel, of wel?
Ik vind het eerder 'wtf'-waardig dat hij geen initiatief neemt en geen complimenten geeft. Maar prima, morgen zal ik hem 's ochtends appen met goodmorningggg sexy. Is het dan duidelijk?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:29 schreef Globemaster het volgende:
Aaaaarghhhhhhh :s :s
Jij klaagt dat hij jouw niet uitvraagt terwijl je zelf nooit initiatief neemt met appen en hem zelfs een dag negeert?
Het werkt twee kanten op meisje. Het is je vergeven als je dat nog niet wist, maar toon is interesse in hem, start is een gesprek, vraag hoe z'n dag was, flirt eventueel wat.
Jij bent op deze manier het type vrouw waar je als man echt van denkt WTF? Wat moet ik hiermee?
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:43 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Hij toont interesse in jou, maar jij toont geen interesse terug door zelf eens te beginnen met appen of hem eens te vragen iets te gaan drinken. Als je blijft afwachten, kun je wachten tot Sint Juttemis.
Ja wat is daar nou "quote:Op woensdag 6 november 2013 23:36 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik vind het eerder 'wtf'-waardig dat hij geen initiatief neemt en geen complimenten geeft. Maar prima, morgen zal ik hem 's ochtends appen met goodmorningggg sexy. Is het dan duidelijk?
Dit.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:43 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Neuh. Ik vind sowieso dat je aan gedrag niet kunt zien hoe iemand in bed is. De meest extraverte en actieve persoon kan nog passief zijn in bed.quote:
Ja, maar het is niet duidelijk genoeg. Staat een nummer vragen nou gelijk aan een date willen hebben? Nee toch? Ik weet het niet, ik vind het apart dat hij geen complimenten geeft en zo. Ik weet niet wat hij wil, misschien vroeg hij mijn nummer wel om bepaalde dingen over te studie uit te wisselen?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef Musil het volgende:
[..]
Dit.
Meestal is zoiets toch echt geven en nemen. Hij heeft al twee stappen genomen: je nummer gevraagd, en je berichten gestuurd (zelfs meermaals zijn initiatief!). Hij heeft dus genoeg hints gegeven. Die moet je ook terug geven. En als hij al twee stappen heeft ondernomen, waarom de fuck onderneem je zelf niet nu eens een stap en stel je een drankje samen voor oid? Komt van twee kanten.
Joh, bij de meeste mannen merk ik 't gewoon wel als ze me willen. Ik kan het zien aan hoe iemand kijkt, aan iemand z'n houding, complimentjes, gewoon ja: ik zie het vaak wel en zoiets merk je ook gewoon. Nu niet. Hij geeft geen enkel compliment, doet niet echt z'n best om een date te regelen en in het echt is hij best 'chill' en niet echt heel erg flirtend. We praten leuk, met een klik, dat wel, maar het is gewoon dat hij nergens naartoe stuurt of initiatief neemt qua daten.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij toont toch ook geen initiatief? Je negeert hem zelfs zoals je het zelf zegt.
Hypocriet
Zo op de late avond nog even een nieuw inzicht in de vrouwelijke psyche gekregen. Wondere wereld.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Interv het volgende:
Hij geeft niet echt complimenten over mijn uiterlijk, eigenlijk helemaal niks (terwijl dat best vanzelfsprekend is)
Geef je zelf ook complimenten?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Interv het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |