abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132982394
Hi,

Twee weken heb ik geleden een jongen leren kennen tijdens een stapavond van mijn vereniging. We hebben gewoon gepraat (kort, maar hij is zeker leuk :)!) en dat was het. Vorige week op de uni kwamen we elkaar tegen, praatten we weer even en vroeg hij m'n nummer. Ik heb mijn nummer uiteraard gegeven (hij is geinig en best heel aantrekkelijk O+), nu appt hij mij iedere dag - ook met onzin dingetjes - dingen zoals 'goedemorgen' en bladiebla. Ik begin zelf nooit met appen en soms negeer ik hem zelfs voor bijvoorbeeld een dag (want druk) en dan appt hij de volgende dag toch weer. Dit speelt allemaal sinds een anderhalve week ongeveer.

Punt is dat ik vind dat het nergens naartoe gaat en hij niet echt initiatief neemt tot meer. Hij geeft niet echt complimenten over mijn uiterlijk, eigenlijk helemaal niks (terwijl dat best vanzelfsprekend is) en hij laat ook niet echt zien dat hij mij leuk vindt, vind ik. Want na anderhalve week kan hij toch best aandringen op eens afspreken? Maar dat doet hij dus niet, maar hij blijft wel weer door appen. En dan denk ik: 'heb je m'n nummer nou gevraagd voor de lol en app je zomaar met mij?' Met andere woorden: heb ik meer verwachtingen dan jij hebt? :')

Vriendinnen van mij zeggen dat hij 't nog wel gaat vragen, en dat ik geduld moet hebben. Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden? Kan het mij niet voorstellen, eigenlijk. Maar ja, ik weet niet of het verstandig is dat ik hem op date vraag (want het is misschien opdringerig of te easy?). Maar ik heb ook weer zo'n idee dat het nog eeuwen kan duren bij hem. Of dat hij het misschien helemaal niet zo bedoeld. Maar hoe kom ik daar subtiel achter? :P
pi_132982536
Jij toont toch ook geen initiatief? Je negeert hem zelfs zoals je het zelf zegt.

Hypocriet
pi_132982544
Vraag het hem.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  woensdag 6 november 2013 @ 22:11:38 #4
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_132982759
Iets verwachten van iemand terwijl je het zelf ook kan vragen. |:(
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_132982816
Vrouwen :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132982924
Hij is bang voor een afwijzing omdat jij afstandelijk doet. De hele dag te druk om te appen is echt onzin. Dus of je speelt met hem, of je vindt hem niet belangrijk.
pi_132982998
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:12 schreef 2Happy4U het volgende:
Vrouwen :')
Dit af en toe :)
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
pi_132983317
als je hem een hele dag negeert en nooit begint met appen.. vind je het gek dat ie je dan niet mee uitvraagt :') wees blij dat je een leuke jongen hebt gevonden die niet meteen aan je wil zitten ofzo. misschien is hij er wel zo'n een die jou eerst beter wil leren kennen. geef het gewoon tijd, waarom die haast?
-___-
pi_132984542
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Hij is bang voor een afwijzing omdat jij afstandelijk doet. De hele dag te druk om te appen is echt onzin. Dus of je speelt met hem, of je vindt hem niet belangrijk.
Hij is super juist erg zelfverzekerd en best gewild bij vrouwen, dus dan moet hij toch wel weten dat het een keertje tijd is om initiatief te nemen? Ik speel zeker niet, maar vind hem ook (nog) niet echt super belangrijk inderdaad. :P En ja, ik heb het overdag echt wel eens te druk om te appen eigenlijk. Niet dat het een smoesje is. :)
pi_132984610
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Jij toont toch ook geen initiatief? Je negeert hem zelfs zoals je het zelf zegt.

Hypocriet
Nou, hij toont interesse door mijn nummer te vragen en de hele tijd te appen en vervolgens onderneemt hij niets. Is het onterecht dat ik dan 'afwacht', omdat hij toch al de eerste stappen heeft gezet. Sowieso, straks krijg ik ineens een dikke afwijzing. :+
pi_132984715
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Interv het volgende:

[..]

Nou, hij toont interesse door mijn nummer te vragen en de hele tijd te appen en vervolgens onderneemt hij niets. Is het onterecht dat ik dan 'afwacht', omdat hij toch al de eerste stappen heeft gezet. Sowieso, straks krijg ik ineens een dikke afwijzing. :+
Hij toont interesse in jou, maar jij toont geen interesse terug door zelf eens te beginnen met appen of hem eens te vragen iets te gaan drinken. Als je blijft afwachten, kun je wachten tot Sint Juttemis.
Live for now, forget forever
pi_132984816
quote:

[..]

Playing hard to get en achteraf huilen waarom hij maar geen iniatief nam. :D
pi_132984832
Wat Vogeltje88 zegt.

It takes two to tango.
pi_132985017
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:43 schreef Vogeltje88 het volgende:

[..]

Hij toont interesse in jou, maar jij toont geen interesse terug door zelf eens te beginnen met appen of hem eens te vragen iets te gaan drinken. Als je blijft afwachten, kun je wachten tot Sint Juttemis.
Ik toon interesse door te antwoorden, toch? Als hij nooit eens complimentjes geeft of ergens naartoe werkt (al is het maar een subtiele hint) weet ik niet waar ik aan toe ben. Ik bedoel: wat zegt iedere dag appen nou? Niet zoveel, of wel?
pi_132985220
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Interv het volgende:

[..]

Ik toon interesse door te antwoorden, toch? Als hij nooit eens complimentjes geeft of ergens naartoe werkt (al is het maar een subtiele hint) weet ik niet waar ik aan toe ben. Ik bedoel: wat zegt iedere dag appen nou? Niet zoveel, of wel?
Alleen maar antwoorden is geen interesse tonen. Stel je zelf wel eens vragen?

En daarbij, wees blij dat iemand interesse toont in jou om jou en niet om je uiterlijk. Fuck die complimentjes. Wellicht komt dat wel als jij je ook eens wat actiever opstelt. Dit klinkt allemaal héél passief van jouw kant.
Live for now, forget forever
pi_132985262
quote:

[..]

Als ik met een meid praat en we hebben het gezellig maar als blijkt dat ik degene ben die élke keer het gesprek moet starten denk ik niet dat zij nog interesse in mij heeft.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_132986970
Aaaaarghhhhhhh :s :s

Jij klaagt dat hij jouw niet uitvraagt terwijl je zelf nooit initiatief neemt met appen en hem zelfs een dag negeert?

Het werkt twee kanten op meisje. Het is je vergeven als je dat nog niet wist, maar toon is interesse in hem, start is een gesprek, vraag hoe z'n dag was, flirt eventueel wat.

Jij bent op deze manier het type vrouw waar je als man echt van denkt WTF? Wat moet ik hiermee?
pi_132987244
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:29 schreef Globemaster het volgende:
Aaaaarghhhhhhh :s :s

Jij klaagt dat hij jouw niet uitvraagt terwijl je zelf nooit initiatief neemt met appen en hem zelfs een dag negeert?

Het werkt twee kanten op meisje. Het is je vergeven als je dat nog niet wist, maar toon is interesse in hem, start is een gesprek, vraag hoe z'n dag was, flirt eventueel wat.

Jij bent op deze manier het type vrouw waar je als man echt van denkt WTF? Wat moet ik hiermee?
Ik vind het eerder 'wtf'-waardig dat hij geen initiatief neemt en geen complimenten geeft. Maar prima, morgen zal ik hem 's ochtends appen met goodmorningggg sexy. Is het dan duidelijk? :')
  woensdag 6 november 2013 @ 23:55:14 #19
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_132987942
quote:

[..]

pi_132988253
Elke post hier heeft gelijk.
"And I can't wait, to see the sunrise again"
pi_132988661
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:36 schreef Interv het volgende:

[..]

Ik vind het eerder 'wtf'-waardig dat hij geen initiatief neemt en geen complimenten geeft. Maar prima, morgen zal ik hem 's ochtends appen met goodmorningggg sexy. Is het dan duidelijk? :')
Ja wat is daar nou " :') " aan?

Echt fucking zielig dit, mevrouw wilt uitgevraagd worden maar ook maar 1 keer beginnen met een gesprek ho maar. |:(
Alles moet ROOD.
  donderdag 7 november 2013 @ 00:16:40 #22
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_132988781
Ben je ook zo passief in bed?
The more debt, the better
pi_132988878
quote:

[..]

Dit.

Meestal is zoiets toch echt geven en nemen. Hij heeft al twee stappen genomen: je nummer gevraagd, en je berichten gestuurd (zelfs meermaals zijn initiatief!). Hij heeft dus genoeg hints gegeven. Die moet je ook terug geven. En als hij al twee stappen heeft ondernomen, waarom de fuck onderneem je zelf niet nu eens een stap en stel je een drankje samen voor oid? Komt van twee kanten.
pi_132988924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:16 schreef flyguy het volgende:
Ben je ook zo passief in bed?
Neuh. Ik vind sowieso dat je aan gedrag niet kunt zien hoe iemand in bed is. De meest extraverte en actieve persoon kan nog passief zijn in bed.
pi_132988981
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef Musil het volgende:

[..]

Dit.

Meestal is zoiets toch echt geven en nemen. Hij heeft al twee stappen genomen: je nummer gevraagd, en je berichten gestuurd (zelfs meermaals zijn initiatief!). Hij heeft dus genoeg hints gegeven. Die moet je ook terug geven. En als hij al twee stappen heeft ondernomen, waarom de fuck onderneem je zelf niet nu eens een stap en stel je een drankje samen voor oid? Komt van twee kanten.
Ja, maar het is niet duidelijk genoeg. Staat een nummer vragen nou gelijk aan een date willen hebben? Nee toch? Ik weet het niet, ik vind het apart dat hij geen complimenten geeft en zo. Ik weet niet wat hij wil, misschien vroeg hij mijn nummer wel om bepaalde dingen over te studie uit te wisselen? :P
pi_132988993
:')
Rustig aan.
pi_132989212
quote:
Joh, bij de meeste mannen merk ik 't gewoon wel als ze me willen. Ik kan het zien aan hoe iemand kijkt, aan iemand z'n houding, complimentjes, gewoon ja: ik zie het vaak wel en zoiets merk je ook gewoon. Nu niet. Hij geeft geen enkel compliment, doet niet echt z'n best om een date te regelen en in het echt is hij best 'chill' en niet echt heel erg flirtend. We praten leuk, met een klik, dat wel, maar het is gewoon dat hij nergens naartoe stuurt of initiatief neemt qua daten. :Y)
pi_132989833
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:07 schreef Angel-Joy het volgende:

Hypocriet
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_132990091
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Interv het volgende:
Hij geeft niet echt complimenten over mijn uiterlijk, eigenlijk helemaal niks (terwijl dat best vanzelfsprekend is)
Zo op de late avond nog even een nieuw inzicht in de vrouwelijke psyche gekregen. Wondere wereld.

Ik denk dat ie t je inderdaad nog gaat vragen. Geef hem anders eens een keer een inkoppertje.
Ik kan me niet voorstellen dat ie je nummer vraagt terwijl ie niks wil. Of hij moet heel graag vrouwelijke vrienden willen, maar dat lijkt me wat vreemd op deze manier.
pi_132992173
quote:

[..]

Geef je zelf ook complimenten?

Het is precies zoals iedereen hier zegt; Start zelf ook eens een gesprek, wees geinteresseerd, stel vragen en geef hier en daar een complimentje. Het kan allemaal zo simpel zijn.

Het lijkt er echter een beetje op alsof het je niet zo zeer om de jongen gaat maar meer om het feit dat hij je niet versiert op de manier die andere jongens doen. Zoals je zelf zegt, die geven wel veel complimentjes etc. maar deze jongen doet dat niet en dat brengt je in de war.
  donderdag 7 november 2013 @ 08:46:00 #31
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_132992807
Pics van TS, misschien is ze niet zo lekker als ze zelf denkt.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_132994026
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:46 schreef jcdragon het volgende:
Pics van TS, misschien is ze niet zo lekker als ze zelf denkt.
_O-
-___-
pi_132994107
TS, heb je nou zo'n bord voor je kop? Hij toont initiatief door een gesprek te starten, en vervolgens negeer je hem voor een dag. Hoe denk je dat dat bij hem overkomt? :')

Waarom zou iemand complimenten geven aan iemand die hij wel interessant vindt maar verder ongeïnteresseerd doet en passief handelt? Echt een catch ben je zeg!

[ Bericht 12% gewijzigd door grazianopelle op 07-11-2013 09:59:17 ]
  donderdag 7 november 2013 @ 09:57:08 #34
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_132994207
Sjongejonge TS, volgens mij ben je niet helemaal thuis op deze wereld. Lees ook eens de andere posts van mensen en niet reageren op dingen die eigenlijk buiten beschouwing worden gepost.

Een jongen wil jouw nummer hebben, nou en? Daar hoeft niet altijd een date achter te zitten. En als je wilt weten waarom hij je nummer wou, dan vraag je dat toch?

Ik vind het trouwens NIET vanzelfsprekend dat ik een vrouw een compliment geef om haar uiterlijk. Dat is iets wat niet MOET, maar MAG. Als de betreffende persoon het ook zo vindt natuurlijk... straks vindt hij je alleen leuk qua innerlijk, maar ben je zelf zo lelijk als de pest voor hem.

Dus... nu MOET jij zelf initiatief tonen als je antwoorden wilt hebben
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
  donderdag 7 november 2013 @ 09:58:13 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132994232
Vraag hem uit en wees niet zo'n achtergesteld meisje meisje als je hem leuk vindt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 7 november 2013 @ 10:45:31 #36
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_132995449
haha verwend nest
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_132996992
quote:

[..]

Dit is echt ontzettend kinderachtig.
Who motivates the motivator?
pi_133003538
Vrouwen kunnen soms zo fucked up zijn he. :')
pi_133003695
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:57 schreef VitDijk88 het volgende:
Sjongejonge TS, volgens mij ben je niet helemaal thuis op deze wereld. Lees ook eens de andere posts van mensen en niet reageren op dingen die eigenlijk buiten beschouwing worden gepost.

Een jongen wil jouw nummer hebben, nou en? Daar hoeft niet altijd een date achter te zitten. En als je wilt weten waarom hij je nummer wou, dan vraag je dat toch?

Ik vind het trouwens NIET vanzelfsprekend dat ik een vrouw een compliment geef om haar uiterlijk. Dat is iets wat niet MOET, maar MAG. Als de betreffende persoon het ook zo vindt natuurlijk... straks vindt hij je alleen leuk qua innerlijk, maar ben je zelf zo lelijk als de pest voor hem.

Dus... nu MOET jij zelf initiatief tonen als je antwoorden wilt hebben
Ik zeg ook niet dat hij een date met mij wil, dat vroeg ik mij dus af. Maar ik vind het apart om mijn nummer te vragen, dan de hele tijd zinloos te appen (ja sorry, maar waarom zou je) en dan niets concreets voor te stellen na 1 week appen. Waarom zou je een nummer vragen aan een meisje en haar de hele tijd appen? Het is niet dat het noodzakelijk is.

Maar het zal wel tegen de verveling zijn dan. Ik wil al helemaal niet meer met hem daten ook, dus dat scheelt.
pi_133004010
quote:
15s.gif Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Interv het volgende:
Hi,

Twee weken heb ik geleden een jongen leren kennen tijdens een stapavond van mijn vereniging. We hebben gewoon gepraat (kort, maar hij is zeker leuk :)!) en dat was het. Vorige week op de uni kwamen we elkaar tegen, praatten we weer even en vroeg hij m'n nummer. Ik heb mijn nummer uiteraard gegeven (hij is geinig en best heel aantrekkelijk O+), nu appt hij mij iedere dag - ook met onzin dingetjes - dingen zoals 'goedemorgen' en bladiebla. Ik begin zelf nooit met appen en soms negeer ik hem zelfs voor bijvoorbeeld een dag (want druk) en dan appt hij de volgende dag toch weer. Dit speelt allemaal sinds een anderhalve week ongeveer.

Punt is dat ik vind dat het nergens naartoe gaat en hij niet echt initiatief neemt tot meer. Hij geeft niet echt complimenten over mijn uiterlijk, eigenlijk helemaal niks (terwijl dat best vanzelfsprekend is) en hij laat ook niet echt zien dat hij mij leuk vindt, vind ik. Want na anderhalve week kan hij toch best aandringen op eens afspreken? Maar dat doet hij dus niet, maar hij blijft wel weer door appen. En dan denk ik: 'heb je m'n nummer nou gevraagd voor de lol en app je zomaar met mij?' Met andere woorden: heb ik meer verwachtingen dan jij hebt? :')

Vriendinnen van mij zeggen dat hij 't nog wel gaat vragen, en dat ik geduld moet hebben. Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden? Kan het mij niet voorstellen, eigenlijk. Maar ja, ik weet niet of het verstandig is dat ik hem op date vraag (want het is misschien opdringerig of te easy?). Maar ik heb ook weer zo'n idee dat het nog eeuwen kan duren bij hem. Of dat hij het misschien helemaal niet zo bedoeld. Maar hoe kom ik daar subtiel achter? :P
Je geeft zelf toe dat je niet altijd iets terug stuurt en dat je expres maar even wat afstand neemt zodat hij je mee uit zou gaan vragen. Die logica slaat nergens op. Als hij de indruk krijgt dat je afstandelijk doet / geen initiatief neemt, denk je dan echt dat hij je nog uit gaat vragen? Hij is natuurlijk bang voor een afwijzing, en leuk contact moet van twee kanten komen. Ook jij hebt een mond ( in jullie geval vingers ) dus ook jij kan hem mee uit vragen. We leven in 2013. Mannen houden er niet van als je spelletjes met ze probeert te spelen.

En nu wil je sowieso niet meer met hem daten -_- Juist. Omdat hij jou nog niet gevraagd heeft? serieus?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 14:27:50 ]
pi_133004088
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef Interv het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij een date met mij wil, dat vroeg ik mij dus af. Maar ik vind het apart om mijn nummer te vragen, dan de hele tijd zinloos te appen (ja sorry, maar waarom zou je) en dan niets concreets voor te stellen na 1 week appen. Waarom zou je een nummer vragen aan een meisje en haar de hele tijd appen? Het is niet dat het noodzakelijk is.

Maar het zal wel tegen de verveling zijn dan. Ik wil al helemaal niet meer met hem daten ook, dus dat scheelt.
Vraag het hem? Je wilt toch al niet meer met hem daten, dus je hebt ook niks meer te verliezen. Gewoon vragen. En anders, move on.
pi_133004365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Je geeft zelf toe dat je niet altijd iets terug stuurt en dat je expres maar even wat afstand neemt zodat hij je mee uit zou gaan vragen. Die logica slaat nergens op. Als hij de indruk krijgt dat je afstandelijk doet / geen initiatief neemt, denk je dan echt dat hij je nog uit gaat vragen? Hij is natuurlijk bang voor een afwijzing, en leuk contact moet van twee kanten komen. Ook jij hebt een mond ( in jullie geval vingers ) dus ook jij kan hem mee uit vragen. We leven in 2013. Mannen houden er niet van als je spelletjes met ze probeert te spelen.

En nu wil je sowieso niet meer met hem daten -_- Juist. Omdat hij jou nog niet gevraagd heeft? serieus?
Ik neem niet expres afstand, ik heb het druk. Ik vond hem sowieso al niet zooooo ontzettend leuk (maar gewoon leuk), maar hij was een fijne afleiding geweest. En ja, hij is vooral heel erg knap, maar soit.

Nee, ik ben gewoon op hem afgeknapt sinds vandaag. Ik kwam hem tegen en hij zegt niet eens iets, dus doei. Staat dus los van het niet concreet worden. Ik hoop dat hij veel andere chicks fixt waarbij het wel lukt voor hem. :P
pi_133004417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef Toradora het volgende:

[..]

Vraag het hem? Je wilt toch al niet meer met hem daten, dus je hebt ook niks meer te verliezen. Gewoon vragen. En anders, move on.
Ik vraag niks aan hem, het boeit mij al niet meer. Ik heb z'n nummer al verwijderd en negeer hem verder. Het topic kan dus wel dicht. :)
pi_133004492
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Interv het volgende:

[..]

Ik neem niet expres afstand, ik heb het druk. Ik vond hem sowieso al niet zooooo ontzettend leuk (maar gewoon leuk), maar hij was een fijne afleiding geweest. En ja, hij is vooral heel erg knap, maar soit.

Nee, ik ben gewoon op hem afgeknapt sinds vandaag. Ik kwam hem tegen en hij zegt niet eens iets, dus doei. Staat dus los van het niet concreet worden. Ik hoop dat hij veel andere chicks fixt waarbij het wel lukt voor hem. :P
Komt hij goed weg, je komt zeer verwend over. Logisch dat hij je negeert,nadat je zo omgaat met zijn berichtjes en zijn aandacht. Je was gewoon spelletjes met hem aan het spelen, en mannen voelen dat gewoon aan hoor :) Als het enkel een ''afleiding'' voor je was geweest komt hij al helemaal goed weg. Sowieso raar dat je daarvoor speciaal een topic aanmaakt.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:51:19 #45
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_133004968
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef Interv het volgende:

[..]

Ik vraag niks aan hem, het boeit mij al niet meer. Ik heb z'n nummer al verwijderd en negeer hem verder. Het topic kan dus wel dicht. :)
Jij bent echt een verwend nest he :')
Hoe oud ben je?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_133005271
Wel jammer dat je onzekerheid je zo in de weg staat TS. Gemiste kans.
pi_133005396
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Komt hij goed weg, je komt zeer verwend over. Logisch dat hij je negeert,nadat je zo omgaat met zijn berichtjes en zijn aandacht. Je was gewoon spelletjes met hem aan het spelen, en mannen voelen dat gewoon aan hoor :) Als het enkel een ''afleiding'' voor je was geweest komt hij al helemaal goed weg. Sowieso raar dat je daarvoor speciaal een topic aanmaakt.
Prima. Valt wel mee toch? Ik ben erg sociaal, maar ik heb soms niet echt inzicht in de bedoelingen van andere personen. Bij hem al helemaal niet. Geen idee wat ik ermee moe(s)t. :P
pi_133005658
En zo logisch vind ik het niet dat hij negeert. Ik liep notabene langs hem en hij zat alleen, hij keek niet eens naar me. Dus duidelijk. :P
  donderdag 7 november 2013 @ 15:12:07 #49
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_133005767
Laat me raden, tijdens de seks lig jij er als een plank bij? :')
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_133006281
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef Interv het volgende:
En zo logisch vind ik het niet dat hij negeert. Ik liep notabene langs hem en hij zat alleen, hij keek niet eens naar me. Dus duidelijk. :P
Ooit aan gedacht dat hij jou gewoon niet zag? Dat hij denkt dat je geen interesse hebt omdat je een spelletje speelde waar hij blijkbaar de enige is die de ander uit kon vragen? Ooit aan gedacht dat je hem ook gewoon hoi kon zeggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')