abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133031381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:37 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Jouw opa zat vol bullshit en jij hebt die bitterheid zo te zien geërfd.
It's a good thing that women are not transparent, or else we could see all the shit they're full of.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_133031404
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.
Zever.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133031408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

It's a good thing that women are not transparent, or else we could see all the shit they're full of.
Aangezien mannen en vrouwen nog steeds tot dezelfde soort behoren en we ons nog steeds met elkaar kunnen voortplanten, zullen mannen wat dat betreft ook wel niet heel anders in elkaar zitten. Maar succes met je komende relaties, mochten die er ooit zijn, dat wordt nog wat zo...
For most of history, Anonymous was a woman.
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:44:31 #254
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_133031433
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.
_O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_133031434
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:42 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Aangezien mannen en vrouwen nog steeds tot dezelfde soort behoren en we ons nog steeds met elkaar kunnen voortplanten, zullen mannen wat dat betreft ook wel niet heel anders in elkaar zitten. Maar succes met je komende relaties, mochten die er ooit zijn, dat wordt nog wat zo...
Dank je, geen problemen mee :) Ik word alleen wat selectiever en dat werkt ook nog eens prima. Verder doe ik nu gauw mijn neus even dicht, ik ruik de geur van zure bitterheid door je replies heen :{
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:45:23 #256
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133031445
quote:

Nu het toch over vrouwen gaat
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:46:42 #257
395200 deadprez
One more rail
pi_133031455
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133031484
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:45 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu het toch over vrouwen gaat
pi_133031491
quote:
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:51:05 #260
395200 deadprez
One more rail
pi_133031496
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hard geworden
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133031510
quote:
De variant:

vrijdag 8 november 2013 @ 01:54:20 #262
395200 deadprez
One more rail
pi_133031523
Stop the violence
Down with the hate
pi_133031572
  vrijdag 8 november 2013 @ 02:08:44 #264
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133031640
:{w
pi_133031670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 02:08 schreef TwentyFourr het volgende:
:{w
pi_133031829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dank je, geen problemen mee :) Ik word alleen wat selectiever en dat werkt ook nog eens prima. Verder doe ik nu gauw mijn neus even dicht, ik ruik de geur van zure bitterheid door je replies heen :{
Valt bij mij best mee hoor, heb geen hekel aan mannen noch vrouwen maar wel een beetje moeite met mnsen die dat wel hebben.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_133032562
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Onzin.

Hoe druk jij het ook hebt, jij kunt rustig even een berichtje terug sturen. Al stuur je maar dat je hard aan het werk bent en nu even geen tijd hebt.

Voor mijn part stuur je dat tijdens het schijten. Of zit daar ook 7 man bij?

De hele dag berichtjes heen en weer sturen hoeft van mij ook echt niet. Maar even normaal reageren als ik vraag waar iemand mee bezig is, is echt niets raars.
Onzin, doe niet zo beperkt. Leer eens dat zodra iets voor jou geldt, dat niet per definitie voor iemand anders geldt. Ik kan niet appen tijdens mijn werk, het is zelfs over met mijn baantjes als ik dat wel doe. En tijdens pauzes ben ik (meestal) niet bezig met appen, maar met eten en praten en soms heb ik allerlei dingen te doen achter elkaar aan waardoor ik geen tijd heb. Of heb ik een drukke deadline waar ik intensief mee bezig ben.

Het is niet raar, maar je kunt echt niet verwachten dat iemand maar op jou moet antwoorden omdat het een kleine vraag is, vind ik. Geloof eens dat er mensen zijn die het op sommige dagen echt te druk hebben om te appen.
pi_133032589
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat heb ik weleens gezegd tegen een meid, nou de shitstorm, niet normaal. :')
Jaaa, laten we de hele dag gaan appen naar elkaar wat we doen (erg nuttig en leuk!) en als iemand dan de hele dag geen antwoord geeft vanwege drukte, spreek je de persoon er maar op aan, want het is natuurlijk zo vanzelfsprekend dat er wordt geappt. Nee, ik spreek dan liever op een avond af, veel beter.

Wat een claimende figuurtjes zitten hier ook zeg. Ik was vroeger ook van iedere dag contacten, maar toen had ik het ook niet echt druk en vond ik dat leuk. Nu niet meer.
pi_133032999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

:')

Die van jezelf ruik je inmiddels niet meer?
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:43:59 #270
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_133033524
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:53 schreef SjaakBauer het volgende:
En als die gozert na een week een berichtje stuurde; 'Zin om binnenkort wat te gaan drinken?' had hij waarschijnlijk 'Eh nou eh, ik weet niet hoor hihi, gaat wel beetje snel dan hihi' als reactie gehad.
:)
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:45:00 #271
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_133033532
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 06:03 schreef Interv het volgende:

[..]

Onzin, doe niet zo beperkt. Leer eens dat zodra iets voor jou geldt, dat niet per definitie voor iemand anders geldt. Ik kan niet appen tijdens mijn werk, het is zelfs over met mijn baantjes als ik dat wel doe. En tijdens pauzes ben ik (meestal) niet bezig met appen, maar met eten en praten en soms heb ik allerlei dingen te doen achter elkaar aan waardoor ik geen tijd heb. Of heb ik een drukke deadline waar ik intensief mee bezig ben.

Het is niet raar, maar je kunt echt niet verwachten dat iemand maar op jou moet antwoorden omdat het een kleine vraag is, vind ik. Geloof eens dat er mensen zijn die het op sommige dagen echt te druk hebben om te appen.
Maar hier met hele lappen tekst op elke post reageren kan er klaarblijkelijk wel tussendoor 8)7

En nogmaals, het gaat er maar om waar jij waarde aan hecht. Niet aan small talk met een eventuele toekomstige partner begrijp ik. Alleen je vergeet daarbij dat 'hoi neuken?' niet werkt. Juist omdat het zo direct is en omdat er geen normale interesse is getoond middels een chat oid.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_133035065
Stiekem kan ik het eigenlijk wel waarderen dat Interv hier zich komt verdedigen.

Heel stiekem.
pi_133035135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik stap best op vrouwen af, en als zij zoiets hebben van dat ze niet geinteresseerd zijn ins dat vooral hun probleem. Daar besteed ik geen seconde nog een gedachte aan veel meer vrouwen op de wereld en better ones.

daar is anders niks van te merken in je verzuurde reacties :')

[..]

]quote] Wat heeft dat te maken met dit onderwerp? We hebben het over contact leggen en hoe eenzijdig dat proces verloopt omdat vrouwen te beroerd zijn om zelf een move te maken.

[..]

Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Daar gaat het onderwerp helemaal niet over.

En dat soort dingen heb ik zelf inderdaad ook vaak genoeg gedaan ja, ook na een 40-urige werkweek.

Waar vrouwen vaak parttime werken 'omdat het huishouden toch zo zwaar is snik snik'. [quote/]
[..]
Wat het met het topic te maken heeft?? Ik reageer gewoon op jouw uitspraken dus dan moet je jezelf die vraag misschien stellen.. Jij hebt het over feminisme en dat vrouwen alleen maar de voordelen ervan plukken, ik laat zien dat er gewoon naast t feminisme een rolverdeling is in taken.

[..]

[quote] Dat is inderdaad de essentie van de OP, maar ook de niet bitcherige types schieten af en toe graag mannen af zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld. [quote\]

ja? of kun jij het gewoon niet handelen als je afgewezen word en verzin je een complot..

[..]

[ quote] Jij bent dus zo'n type dat zich laat 'kopen' door drankjes? [quote\]

nee.. lees verder zal ik zeggen..

[quote] Juist de types die alles voor de vrouw betalen en alles voor haar doen, omdat ze denken dat een vrouw daarvoor valt, komen bedrogen uit. Die trekken altijd aan het kortste eind (haha beeldspraak) als de vrouw in kwestie, na zich een avond gratis drankje te hebben laten toeschuiven, zich laat volblaffen door de eerste de beste klootzak. [quote\]
ik zeg dan ook zelf in mijn verhaal dat het idd niks zegt als iemand je een drankje aanbied ;)

[..]

[..]

Dacht het niet, zeker niet op een avondje uit. Tenzij er al een klik ontstaat, maar dan nog zeg ik vaak genoeg 'doe maar dit of dat'. En dat werkt en vrouwen vinden het nog leuk ook. Etentje doen we ook door twee tenzij duidelijk is dat we elkaar vaker gaan zien. Maar de tijden dat de man alles betaalt zijn voorgoed voorbij, vrouwen willen wel emancipatie dit feminisme dat, maar als het hen zo uitkomt mag de man de portemonnee trekken? Muhaha.

[..]
als je zo loopt te zeiken over alles kom je natuurlijk nooit aan de vrouw

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 10:16:11 ]
pi_133035662
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik stap best op vrouwen af, en als zij zoiets hebben van dat ze niet geinteresseerd zijn ins dat vooral hun probleem. Daar besteed ik geen seconde nog een gedachte aan, veel meer vrouwen op de wereld en better ones.

En er zijn gewoon veel vrouwen die maar wat graag mannen afwijzen puur om ze af te wijzen, zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld.

[..]

Wat heeft dat te maken met dit onderwerp? We hebben het over contact leggen en hoe eenzijdig dat proces verloopt omdat vrouwen te beroerd zijn om zelf een move te maken.

[..]

Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Daar gaat het onderwerp helemaal niet over.

En dat soort dingen heb ik zelf inderdaad ook vaak genoeg gedaan ja, ook na een 40-urige werkweek.

Waar vrouwen vaak parttime werken 'omdat het huishouden toch zo zwaar is snik snik'.

[..]

Tuurlijk, als je het nooit doet zal alles raar voor je zijn. Misschien snap je dan ook waarom sommige mannen er moeite mee hebben.

[..]

Dat is inderdaad de essentie van de OP, maar ook de niet bitcherige types schieten af en toe graag mannen af zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld.

[..]

Dus als hij haar geen drankje aanbiedt is hij niet oprecht geinteresseerd? Het moet niet gekker worden :')

Jij bent dus zo'n type dat zich laat 'kopen' door drankjes?

Juist de types die alles voor de vrouw betalen en alles voor haar doen, omdat ze denken dat een vrouw daarvoor valt, komen bedrogen uit. Die trekken altijd aan het kortste eind (haha beeldspraak) als de vrouw in kwestie, na zich een avond gratis drankje te hebben laten toeschuiven, zich laat volblaffen door de eerste de beste klootzak.

[..]

Wat zeur je dan over drankjes krijgen, betaal ze in dat geval ook zelf.

[..]

Dacht het niet, zeker niet op een avondje uit. Tenzij er al een klik ontstaat, maar dan nog zeg ik vaak genoeg 'doe maar dit of dat'. En dat werkt en vrouwen vinden het nog leuk ook. Etentje doen we ook door twee tenzij duidelijk is dat we elkaar vaker gaan zien. Maar de tijden dat de man alles betaalt zijn voorgoed voorbij, vrouwen willen wel emancipatie dit feminisme dat, maar als het hen zo uitkomt mag de man de portemonnee trekken? Muhaha.

[..]

En lucht het op?
wat een vreemde reacties overigens, je reageert op zinnen zonder de context erbij te betrekken of verder te lezen. Als voorbeeld: als ik puur uitleg waarom vaak drankjes worden betaald reageer je daar op met de veronderstelling dat ik altijd alles laat betalen, terwijl ik later zelf zeg dat ik niet vind dat mannen alles moeten betalen. zo bijv hetzelfde met dat ik zeg dat het niks zegt over iemands betrouwbaarheid als hij drankjes betaald....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 11:29:57 ]
pi_133035712
Vrouwen hier die denken dat we ook maar iets geven om hun mening :') Ga het huis schoonmaken of haal 'de kids' op van school. Maak je zelf nuttig
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')