abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:21:17 #226
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133029982
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:15 schreef Interv het volgende:

[..]

Jij vraagt nummers van niet-leuke vrouwen en appt dagenlang? Dan heb je sowieso wel issues, dat heeft niets te maken met een klootzak zijn.
Nee, of ja, zo klinkt het ook wel overdreven. Eerder meisjes waarvan je weet dat ze je wel leuk vinden maar wederzijds niet echt. Dan app ik eerder om psychologisch met ze te spelen. 'T zijn pas issues als je er issues van maakt natuurlijk.
pi_133030040
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:15 schreef Interv het volgende:

[..]

Jij vraagt nummers van niet-leuke vrouwen en appt dagenlang? Dan heb je sowieso wel issues, dat heeft niets te maken met een klootzak zijn.
Hoezo? Lelijke vrouwen hebben toch ook pik nodig?

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:19 schreef Interv het volgende:

[..]

Soms heb ik op een dag geen tijd om mijn app te beantwoorden, dan heb ik belangrijkere dingen. Maar uiteraard heb ik niet alle dagen drukte, ik beweer dan ook nergens dat ik nooit tijd heb. Sowieso flauwe opmerking.
Komop neger. Als jij niet even je apps wilt beantwoorden, is er iets goed mis met je dagindeling of met je sociale intelligentie. Een goed potje schijten duurt nog langer. Volg een cursus timemanagement of combineer het appen met het schijten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_133030193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoezo? Lelijke vrouwen hebben toch ook pik nodig?

[..]

Komop neger. Als jij niet even je apps wilt beantwoorden, is er iets goed mis met je dagindeling of met je sociale intelligentie. Een goed potje schijten duurt nog langer. Volg een cursus timemanagement of combineer het appen met het schijten.
Welnee, tijdens mijn werk kan ik gewoonweg niet appen en als ik met collega's/vrienden ben of gewoon bezig ben en een leuke tijd heb, ga ik geen zinloze apps beantwoorden.
pi_133030258
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:31 schreef Interv het volgende:

[..]

Welnee, tijdens mijn werk kan ik gewoonweg niet appen en als ik met collega's/vrienden ben of gewoon bezig ben en een leuke tijd heb, ga ik geen zinloze apps beantwoorden.
Ik weet nog steeds niet van wie jij een kloon bent
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_133030272
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:21 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Nee, of ja, zo klinkt het ook wel overdreven. Eerder meisjes waarvan je weet dat ze je wel leuk vinden maar wederzijds niet echt. Dan app ik eerder om psychologisch met ze te spelen. 'T zijn pas issues als je er issues van maakt natuurlijk.
Ik vind het issues, je appt dus met middelmatige vrouwen voor je zelfbeeld.
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:36:39 #231
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133030317
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:35 schreef Interv het volgende:

[..]

Nee, omdat ik niet fysiek met ze wil spelen, maar mentaal. Pleziertje.
pi_133030346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:36 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Dat je daar zin in hebt :')
pi_133030359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:36 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Ja, zo was ik ook toen ik nog puber was. Nu geen zin in.
pi_133030407
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:31 schreef Interv het volgende:

[..]

Lol. Om te appen heb je geen tijd, maar gezellig uitgebreid wat drinken kan altijd. Naja, life is all about priorities he?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_133030419
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:35 schreef Interv het volgende:

[..]

Vrouwen teren op complimentjes en wijzen en masse mannen af voor hun zelfbeeld.
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:04:57 #236
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133030890
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:38 schreef Interv het volgende:

[..]

Ja, zo was ik ook toen ik nog puber was. Nu geen zin in.
Mhm
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:07:13 #237
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133030935
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:37 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat je daar zin in hebt :')
Moet toch wat in de bijstand

[ Bericht 7% gewijzigd door TwentyFourr op 08-11-2013 01:13:59 ]
pi_133031079
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lol. Om te appen heb je geen tijd, maar gezellig uitgebreid wat drinken kan altijd. Naja, life is all about priorities he?
Het kan niet altijd, dat maak jij ervan. Maar ja, ik vind het echt apart dat er mensen zijn die moeilijk kunnen begrijpen dat er soms echt geen tijd is om zinloos te appen. :P
pi_133031111
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Interv het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar soms ben ik op een dag kei hard aan het werk (druk) en kán ik niet op m'n telefoon kijken, ben ik als ik pauze heb aan het praten met mensen, en ga ik 's avonds nog eten, chillen, uit, sporten, whatever zonder dat ik echt tijd heb om allerlei apps te beantwoorden. Of als ik aan het studeren ben: ik ga dan niet appen, want dan blijf ik bezig met 7 personen. En als ik dan in mijn bed lig, heb ik soms geen zin om apps te beantwoorden omdat ik dan ga lezen/serie kijken/slapen. Ik denk niet in gezeur als 'hard to get', ik heb alleen wel iets beters te doen op dit moment dan zinloos appen.

Bovendien heb ik geen zin meer in eindeloos appen, ik zie liever iets concreets. Als iemand in het echt ineens verlegen/afstandelijk doet (want dat is ineens zo) heb ik het wel gezien want dan wordt het niks. Hoe knap of aardig hij ook mag zijn.
Onzin.

Hoe druk jij het ook hebt, jij kunt rustig even een berichtje terug sturen. Al stuur je maar dat je hard aan het werk bent en nu even geen tijd hebt.

Voor mijn part stuur je dat tijdens het schijten. Of zit daar ook 7 man bij?

De hele dag berichtjes heen en weer sturen hoeft van mij ook echt niet. Maar even normaal reageren als ik vraag waar iemand mee bezig is, is echt niets raars.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:18:52 #240
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133031114
Mensen die live willen whatsappen als in constant totdat je iets anders moet doen zijn ook echt mateloos irritant :') wat dat betreft snap ik wel dat er geen tijd is omdat het gewoon zinloos is. Maar gesprekken waar het niet zoveel boeit of je nu wat terugzegt of morgenmiddag, als je daar geen tijd voor hebt dan is er wel wat mis met je planning.
pi_133031125
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:15 schreef Interv het volgende:

[..]

Het kan niet altijd, dat maak jij ervan. Maar ja, ik vind het echt apart dat er mensen zijn die moeilijk kunnen begrijpen dat er soms echt geen tijd is om zinloos te appen. :P
Wat ikzelf en blacklining zeggen.
pi_133031142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:07 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Moet toch wat in de bijstand

[ afbeelding ]
:')

:P
pi_133031147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Die theorie ken ik ook inderdaad, hoe komt het dat zoveel vrouwen zich laten volblaffen door de eerste de beste klootzak nadat ze 10 nice guys die het beste met haar voor hadden heeft afgewezen?

Want wie is nou evolutionair gezien het meeste bereid om voor de vrouw te zorgen, de klootzak of de nice guy? De klootzak lijkt op zeer korte termijn aan het concept van instinctieve bescherming te voldoen, maar zwangerschap heeft voor de vrouw emotioneel en instinctief een veel grotere impact. Dan kan je beter een nice guy hebben dan een klootzak die na twee minuten alweer weg is.

En vrouwen spotten zowel nice guys als klootzakken van veraf, dus teveel tijd kwijt zijn met de selectie zijn ze sowieso niet kwijt. Nee, het gaat om iets anders, namelijk dat de vrouw t/m haar vruchtbare periode lol wil hebben en in die periode de klootzakken uitzoekt, want die zijn immers fun, en nadat ze eenmaal een gezinnetje heeft overstapt op een nice guy die ze na een paar jaar weer zat is omdat hij geen fun aan haar leven toevoegt.
Dominante, sterke man is gezonder, betere genen, overwinnaarstype etc. Dus beter voor de baby. Beter voor de moeder is inderdaad de zorgende man, die ze dus daarna zoekt. Een vrouw valt tijdens haar hele cyclus op verschillende soorten mannen, de sterkste tijdens de eisprong en de meest zorgzame daarna. Wat je zegt klopt dus inderdaad, maar is net zo instinctief van vrouwen als het 'bevruchten en ervandoor gaan' is voor mannen.
For most of history, Anonymous was a woman.
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:24:59 #244
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133031193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P

En nu klaar met de gifjes.
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:26:16 #245
395200 deadprez
One more rail
pi_133031206
die gif van vogeltjesdans was beter
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:27:03 #246
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133031217
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
die gif van vogeltjesdans was beter
Bedankt voor je bijdrage, ik neem het in consideratie.
pi_133031240
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:27 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Bedankt voor je bijdrage, ik neem het in consideratie.
Ik zal jou eens in consideratie nemen :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:29:58 #248
395200 deadprez
One more rail
pi_133031256

Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133031352
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:21 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Dominante, sterke man is gezonder, betere genen, overwinnaarstype etc. Dus beter voor de baby. Beter voor de moeder is inderdaad de zorgende man, die ze dus daarna zoekt. Een vrouw valt tijdens haar hele cyclus op verschillende soorten mannen, de sterkste tijdens de eisprong en de meest zorgzame daarna. Wat je zegt klopt dus inderdaad, maar is net zo instinctief van vrouwen als het 'bevruchten en ervandoor gaan' is voor mannen.
Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.
pi_133031364
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.
Jouw opa zat vol bullshit en jij hebt die bitterheid zo te zien geërfd.
For most of history, Anonymous was a woman.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')