Nee, of ja, zo klinkt het ook wel overdreven. Eerder meisjes waarvan je weet dat ze je wel leuk vinden maar wederzijds niet echt. Dan app ik eerder om psychologisch met ze te spelen. 'T zijn pas issues als je er issues van maakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:15 schreef Interv het volgende:
[..]
Jij vraagt nummers van niet-leuke vrouwen en appt dagenlang? Dan heb je sowieso wel issues, dat heeft niets te maken met een klootzak zijn.
Hoezo? Lelijke vrouwen hebben toch ook pik nodig?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:15 schreef Interv het volgende:
[..]
Jij vraagt nummers van niet-leuke vrouwen en appt dagenlang? Dan heb je sowieso wel issues, dat heeft niets te maken met een klootzak zijn.
Komop neger. Als jij niet even je apps wilt beantwoorden, is er iets goed mis met je dagindeling of met je sociale intelligentie. Een goed potje schijten duurt nog langer. Volg een cursus timemanagement of combineer het appen met het schijten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:19 schreef Interv het volgende:
[..]
Soms heb ik op een dag geen tijd om mijn app te beantwoorden, dan heb ik belangrijkere dingen. Maar uiteraard heb ik niet alle dagen drukte, ik beweer dan ook nergens dat ik nooit tijd heb. Sowieso flauwe opmerking.
Welnee, tijdens mijn werk kan ik gewoonweg niet appen en als ik met collega's/vrienden ben of gewoon bezig ben en een leuke tijd heb, ga ik geen zinloze apps beantwoorden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoezo? Lelijke vrouwen hebben toch ook pik nodig?
[..]
Komop neger. Als jij niet even je apps wilt beantwoorden, is er iets goed mis met je dagindeling of met je sociale intelligentie. Een goed potje schijten duurt nog langer. Volg een cursus timemanagement of combineer het appen met het schijten.
Ik weet nog steeds niet van wie jij een kloon bentquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:31 schreef Interv het volgende:
[..]
Welnee, tijdens mijn werk kan ik gewoonweg niet appen en als ik met collega's/vrienden ben of gewoon bezig ben en een leuke tijd heb, ga ik geen zinloze apps beantwoorden.
Ik vind het issues, je appt dus met middelmatige vrouwen voor je zelfbeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, of ja, zo klinkt het ook wel overdreven. Eerder meisjes waarvan je weet dat ze je wel leuk vinden maar wederzijds niet echt. Dan app ik eerder om psychologisch met ze te spelen. 'T zijn pas issues als je er issues van maakt natuurlijk.
Nee, omdat ik niet fysiek met ze wil spelen, maar mentaal. Pleziertje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:35 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik vind het issues, je appt dus met middelmatige vrouwen voor je zelfbeeld.
Dat je daar zin in hebtquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, omdat ik niet fysiek met ze wil spelen, maar mentaal. Pleziertje.
Ja, zo was ik ook toen ik nog puber was. Nu geen zin in.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:36 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nee, omdat ik niet fysiek met ze wil spelen, maar mentaal. Pleziertje.
Lol. Om te appen heb je geen tijd, maar gezellig uitgebreid wat drinken kan altijd. Naja, life is all about priorities he?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:31 schreef Interv het volgende:
[..]
Welnee, tijdens mijn werk kan ik gewoonweg niet appen en als ik met collega's/vrienden ben of gewoon bezig ben en een leuke tijd heb, ga ik geen zinloze apps beantwoorden.
Vrouwen teren op complimentjes en wijzen en masse mannen af voor hun zelfbeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:35 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik vind het issues, je appt dus met middelmatige vrouwen voor je zelfbeeld.
Mhmquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:38 schreef Interv het volgende:
[..]
Ja, zo was ik ook toen ik nog puber was. Nu geen zin in.
Het kan niet altijd, dat maak jij ervan. Maar ja, ik vind het echt apart dat er mensen zijn die moeilijk kunnen begrijpen dat er soms echt geen tijd is om zinloos te appen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lol. Om te appen heb je geen tijd, maar gezellig uitgebreid wat drinken kan altijd. Naja, life is all about priorities he?
Onzin.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar soms ben ik op een dag kei hard aan het werk (druk) en kán ik niet op m'n telefoon kijken, ben ik als ik pauze heb aan het praten met mensen, en ga ik 's avonds nog eten, chillen, uit, sporten, whatever zonder dat ik echt tijd heb om allerlei apps te beantwoorden. Of als ik aan het studeren ben: ik ga dan niet appen, want dan blijf ik bezig met 7 personen. En als ik dan in mijn bed lig, heb ik soms geen zin om apps te beantwoorden omdat ik dan ga lezen/serie kijken/slapen. Ik denk niet in gezeur als 'hard to get', ik heb alleen wel iets beters te doen op dit moment dan zinloos appen.
Bovendien heb ik geen zin meer in eindeloos appen, ik zie liever iets concreets. Als iemand in het echt ineens verlegen/afstandelijk doet (want dat is ineens zo) heb ik het wel gezien want dan wordt het niks. Hoe knap of aardig hij ook mag zijn.
Wat ikzelf en blacklining zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:15 schreef Interv het volgende:
[..]
Het kan niet altijd, dat maak jij ervan. Maar ja, ik vind het echt apart dat er mensen zijn die moeilijk kunnen begrijpen dat er soms echt geen tijd is om zinloos te appen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Moet toch wat in de bijstand
[ afbeelding ]
Dominante, sterke man is gezonder, betere genen, overwinnaarstype etc. Dus beter voor de baby. Beter voor de moeder is inderdaad de zorgende man, die ze dus daarna zoekt. Een vrouw valt tijdens haar hele cyclus op verschillende soorten mannen, de sterkste tijdens de eisprong en de meest zorgzame daarna. Wat je zegt klopt dus inderdaad, maar is net zo instinctief van vrouwen als het 'bevruchten en ervandoor gaan' is voor mannen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Die theorie ken ik ook inderdaad, hoe komt het dat zoveel vrouwen zich laten volblaffen door de eerste de beste klootzak nadat ze 10 nice guys die het beste met haar voor hadden heeft afgewezen?
Want wie is nou evolutionair gezien het meeste bereid om voor de vrouw te zorgen, de klootzak of de nice guy? De klootzak lijkt op zeer korte termijn aan het concept van instinctieve bescherming te voldoen, maar zwangerschap heeft voor de vrouw emotioneel en instinctief een veel grotere impact. Dan kan je beter een nice guy hebben dan een klootzak die na twee minuten alweer weg is.
En vrouwen spotten zowel nice guys als klootzakken van veraf, dus teveel tijd kwijt zijn met de selectie zijn ze sowieso niet kwijt. Nee, het gaat om iets anders, namelijk dat de vrouw t/m haar vruchtbare periode lol wil hebben en in die periode de klootzakken uitzoekt, want die zijn immers fun, en nadat ze eenmaal een gezinnetje heeft overstapt op een nice guy die ze na een paar jaar weer zat is omdat hij geen fun aan haar leven toevoegt.
Ik zal jou eens in consideratie nemenquote:Op vrijdag 8 november 2013 01:27 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage, ik neem het in consideratie.
Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:21 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Dominante, sterke man is gezonder, betere genen, overwinnaarstype etc. Dus beter voor de baby. Beter voor de moeder is inderdaad de zorgende man, die ze dus daarna zoekt. Een vrouw valt tijdens haar hele cyclus op verschillende soorten mannen, de sterkste tijdens de eisprong en de meest zorgzame daarna. Wat je zegt klopt dus inderdaad, maar is net zo instinctief van vrouwen als het 'bevruchten en ervandoor gaan' is voor mannen.
Jouw opa zat vol bullshit en jij hebt die bitterheid zo te zien geërfd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |