abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:01:51 #201
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133029352
Doe dit zelf ook wel eens expres eerlijk gezegd, maar ik ben ook gewoon een klootzak.

Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden?

Dat dus.
pi_133029394
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Doe dit zelf ook wel eens expres eerlijk gezegd, maar ik ben ook gewoon een klootzak.

Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden?

Dat dus.
Ik ook, dus het is niet geslachtsgebonden.
pi_133029446
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:22 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Een van de redenen overigens dat de mens zich zo aanpast, is omdat vrouwen de man kiezen en inschatten wie het beste nageslacht oplevert. Zij selecteert de genen en brengt ook nog eens dochters voort met een bepaalde voorkeur, waardoor bepaalde eigenschappen sneller algemeen worden. Dit kan alleen als een vrouw een hoop mannen 'aangeboden' krijgt, ze test en de beste kiest. Als het andersom zou zijn, dat een vrouw wanhopig op zoek moet naar een fatsoenlijke vent, is ze én teveel tijd kwijt én wordt ze belazerd doordat mannen spelletjes met haar kunnen gaan spelen, terwijl een man in principe alleen maar hoeft te weten dat een vrouw vruchtbaar is (waar je met uiterlijke kenmerken en vrij goede inschatting van kunt maken). En in het oostblok woont teveel aan arme mannen,dronken mannen, te weinig mannen sowieso. Vrouwen zijn altijd liever tegen een gewenste buitenstaander. Wat van ver komt is lekker en bovendien van een goede aanvulling op jouw genen, heel instinctief allemaal.
Die theorie ken ik ook inderdaad, hoe komt het dat zoveel vrouwen zich laten volblaffen door de eerste de beste klootzak nadat ze 10 nice guys die het beste met haar voor hadden heeft afgewezen?

Want wie is nou evolutionair gezien het meeste bereid om voor de vrouw te zorgen, de klootzak of de nice guy? De klootzak lijkt op zeer korte termijn aan het concept van instinctieve bescherming te voldoen, maar zwangerschap heeft voor de vrouw emotioneel en instinctief een veel grotere impact. Dan kan je beter een nice guy hebben dan een klootzak die na twee minuten alweer weg is.

En vrouwen spotten zowel nice guys als klootzakken van veraf, dus teveel tijd kwijt zijn met de selectie zijn ze sowieso niet kwijt. Nee, het gaat om iets anders, namelijk dat de vrouw t/m haar vruchtbare periode lol wil hebben en in die periode de klootzakken uitzoekt, want die zijn immers fun, en nadat ze eenmaal een gezinnetje heeft overstapt op een nice guy die ze na een paar jaar weer zat is omdat hij geen fun aan haar leven toevoegt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:04:29 #204
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133029461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik ook, dus het is niet geslachtsgebonden.
Nouja met gewoon standaardvriendinnen app je altijd gewoon mee zonder verdere betekenis behalve kijken hoe het met ze gaat, en aangezien er wel meer mannen zijn die ook vrouwelijke vrienden hebben lijkt het me sowieso niet geslachtsgebonden.
pi_133029469
quote:

Dat dus.
Yep, zowel gewone vriendinnen als losloopsletten.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_133029526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Nouja met gewoon standaardvriendinnen app je altijd gewoon mee zonder verdere betekenis behalve kijken hoe het met ze gaat, en aangezien er wel meer mannen zijn die ook vrouwelijke vrienden hebben lijkt het me sowieso niet geslachtsgebonden.
Nee, daar app ik al helemaal niet mee.

Een man appt als hij de vrouw wil neuken, niet meer en niets minder.
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:07:51 #207
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133029590
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Oh, er komt nu alweer onzin uit. Maar verder wel heel stoer hoor.
pi_133029631
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:07 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

Oh, er komt nu alweer onzin uit. Maar verder wel heel stoer hoor.
Ja, het duurde niet lang inderdaad :')

Nee dat meen ik echt, ik app zelden met vrienden ook en projectgroepen-apps verlaat ik ook snel.

Ik wil ook mijn rust.
pi_133029651
Ik app wel eens met vrouwen voor de aandacht, ik vind het leuk als ze mij aandacht en complimentjes geven maar uiteindelijk kies ik dan toch altijd voor die enorme bitch die nooit terugbelt na de daad.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_133029656
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Interv het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar soms ben ik op een dag kei hard aan het werk (druk) en kán ik niet op m'n telefoon kijken,
Ik heb geen tijd! Ik heb geen tijd! Ik heb geen tijd! ;(

quote:
ben ik als ik pauze heb aan het praten met mensen, en ga ik 's avonds nog eten, chillen, uit, sporten, whatever zonder dat ik echt tijd heb om allerlei apps te beantwoorden. Of als ik aan het studeren ben
Daar heb ik dan allemaal wel tijd voor :)

quote:
ik ga dan niet appen, want dan blijf ik bezig met 7 personen. En als ik dan in mijn bed lig, heb ik soms geen zin om apps te beantwoorden omdat ik dan ga lezen/serie kijken/slapen.
Ik denk niet in gezeur als 'hard to get', ik heb alleen wel iets beters te doen op dit moment dan zinloos appen.
Klopt, jij bent zo belangrijk dat er geen 7 minuten van je leven af kunnen. Geef je nummer dan ook niet, Truus.

quote:
Bovendien heb ik geen zin meer in eindeloos appen, ik zie liever iets concreets. Als iemand in het echt ineens verlegen/afstandelijk doet (want dat is ineens zo) heb ik het wel gezien want dan wordt het niks. Hoe knap of aardig hij ook mag zijn.
Ja mensen kunnen gaande het contact niet ook veranderen he? :') Het ijs breken heet dat, jij triple A vrieskist.
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:10:21 #211
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133029666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja, het duurde niet lang inderdaad :')

Nee dat meen ik echt, ik app zelden met vrienden ook en projectgroepen-apps verlaat ik ook snel.

Ik wil ook mijn rust.
Ik app juist heel veel, 't is maar net wat je het fijnst vindt natuurlijk.
pi_133029683
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik app wel eens met vrouwen voor de aandacht, ik vind het leuk als ze mij aandacht en complimentjes geven maar uiteindelijk kies ik dan toch altijd voor die enorme bitch die nooit terugbelt na de daad.
De vrouw die je ziet voor wat je bent.
pi_133029721
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:10 schreef Kola het volgende:

[..]

De vrouw die je ziet voor wat je bent.
Of een man in vrouwenkleren, wie zal het zeggen? :')
pi_133029742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat geldt misschien voor jou, maar ik app ze ook als het bier op is hoor.
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:14:04 #215
395200 deadprez
One more rail
pi_133029776
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin zo afgericht dat een klap in het gezicht voldoende is voor haar om te begrijpen wat ze moet doen.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133029791
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb er eentje naast mij zitten die dan een nieuwe haalt, heb je geen whatsapp voor nodig. :7
pi_133029813
quote:

Dat dus.
Jij vraagt nummers van niet-leuke vrouwen en appt dagenlang? Dan heb je sowieso wel issues, dat heeft niets te maken met een klootzak zijn.
pi_133029833
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik heb mijn vriendin zo afgericht dat een klap in het gezicht voldoende is voor haar om te begrijpen wat ze moet doen.
Beste uitspraak ooit:

Geef je vrouw elke ochtend een klap, als jij neit weet waarom dat weet zij het wel. :7
pi_133029845
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Interv het volgende:

[..]

Ja, na een dag of twee had hij wel kunnen aangeven dat hij wilde drinken ofzo. Iedere dag appen hoe een tentamen, werk of college was hoeft van mij niet meer, die tijd heb ik wel gehad.

Ik had laatst ook een studiegenoot die gewoon recht in mijn gezicht zei na wat geflirt dat we wel eens konden gaan eten samen, veel fijner.
Wacht even. Voor een app heb je geen tijd zeg je, maar om uit te gaan drinken wel? :')
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:16:48 #220
395200 deadprez
One more rail
pi_133029859
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:15 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Beste uitspraak ooit:

Geef je vrouw elke ochtend een klap, als jij neit weet waarom dat weet zij het wel. :7
godverdomme :') _O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133029879
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:35 schreef Interv het volgende:
Ik had laatst ook een studiegenoot die gewoon recht in mijn gezicht zei na wat geflirt dat we wel eens konden gaan eten samen, veel fijner.
Neuken?
pi_133029923
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wacht even. Voor een app heb je geen tijd zeg je, maar om uit te gaan drinken wel? :')
Soms heb ik op een dag geen tijd om mijn app te beantwoorden, dan heb ik belangrijkere dingen. Maar uiteraard heb ik niet alle dagen drukte, ik beweer dan ook nergens dat ik nooit tijd heb. Sowieso flauwe opmerking.
pi_133029929
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:17 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Neuken?
TS wilt niet dat je vraagt, gewoon doen dus. :Y
  vrijdag 8 november 2013 @ 00:19:38 #224
414266 JamesBontkraag
Heerlijk zacht.
pi_133029935
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:09 schreef chroestjov het volgende:
Dit, vooral vrouwen met geld en vrouwen die echt vrouwelijk zijn, hebben een woeste aantrekkingskracht op me. Ik vind het fijn om vaak aandacht te krijgen, af en toe kan ik wel heel gestresst raken als er een kwartier lang geen teken van leven wordt gegeven. Dan spoken er allerlei doemscenarios door mijn hoofd.
.
pi_133029968
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 00:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Quote van de dag, ik nomineer je voor fok keizer van de week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')