abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133031381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:37 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Jouw opa zat vol bullshit en jij hebt die bitterheid zo te zien geërfd.
It's a good thing that women are not transparent, or else we could see all the shit they're full of.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_133031404
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.
Zever.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133031408
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:39 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

It's a good thing that women are not transparent, or else we could see all the shit they're full of.
Aangezien mannen en vrouwen nog steeds tot dezelfde soort behoren en we ons nog steeds met elkaar kunnen voortplanten, zullen mannen wat dat betreft ook wel niet heel anders in elkaar zitten. Maar succes met je komende relaties, mochten die er ooit zijn, dat wordt nog wat zo...
For most of history, Anonymous was a woman.
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:44:31 #254
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_133031433
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Zoals mijn opa altijd zegt: vrouwen zijn net als treinen, als je er een mist pak je gewoon de volgende. En er zijn er genoeg om van te kiezen. Je moet alleen uitkijken dat je er niet onder komt te liggen.
_O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_133031434
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:42 schreef -Buttercup het volgende:

[..]

Aangezien mannen en vrouwen nog steeds tot dezelfde soort behoren en we ons nog steeds met elkaar kunnen voortplanten, zullen mannen wat dat betreft ook wel niet heel anders in elkaar zitten. Maar succes met je komende relaties, mochten die er ooit zijn, dat wordt nog wat zo...
Dank je, geen problemen mee :) Ik word alleen wat selectiever en dat werkt ook nog eens prima. Verder doe ik nu gauw mijn neus even dicht, ik ruik de geur van zure bitterheid door je replies heen :{
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:45:23 #256
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133031445
quote:

Nu het toch over vrouwen gaat
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:46:42 #257
395200 deadprez
One more rail
pi_133031455
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133031484
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:45 schreef TwentyFourr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu het toch over vrouwen gaat
pi_133031491
quote:
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:51:05 #260
395200 deadprez
One more rail
pi_133031496
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hard geworden
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_133031510
quote:
De variant:

vrijdag 8 november 2013 @ 01:54:20 #262
395200 deadprez
One more rail
pi_133031523
Stop the violence
Down with the hate
pi_133031572
  vrijdag 8 november 2013 @ 02:08:44 #264
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_133031640
:{w
pi_133031670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 02:08 schreef TwentyFourr het volgende:
:{w
pi_133031829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dank je, geen problemen mee :) Ik word alleen wat selectiever en dat werkt ook nog eens prima. Verder doe ik nu gauw mijn neus even dicht, ik ruik de geur van zure bitterheid door je replies heen :{
Valt bij mij best mee hoor, heb geen hekel aan mannen noch vrouwen maar wel een beetje moeite met mnsen die dat wel hebben.
For most of history, Anonymous was a woman.
pi_133032562
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Onzin.

Hoe druk jij het ook hebt, jij kunt rustig even een berichtje terug sturen. Al stuur je maar dat je hard aan het werk bent en nu even geen tijd hebt.

Voor mijn part stuur je dat tijdens het schijten. Of zit daar ook 7 man bij?

De hele dag berichtjes heen en weer sturen hoeft van mij ook echt niet. Maar even normaal reageren als ik vraag waar iemand mee bezig is, is echt niets raars.
Onzin, doe niet zo beperkt. Leer eens dat zodra iets voor jou geldt, dat niet per definitie voor iemand anders geldt. Ik kan niet appen tijdens mijn werk, het is zelfs over met mijn baantjes als ik dat wel doe. En tijdens pauzes ben ik (meestal) niet bezig met appen, maar met eten en praten en soms heb ik allerlei dingen te doen achter elkaar aan waardoor ik geen tijd heb. Of heb ik een drukke deadline waar ik intensief mee bezig ben.

Het is niet raar, maar je kunt echt niet verwachten dat iemand maar op jou moet antwoorden omdat het een kleine vraag is, vind ik. Geloof eens dat er mensen zijn die het op sommige dagen echt te druk hebben om te appen.
pi_133032589
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 11:33 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat heb ik weleens gezegd tegen een meid, nou de shitstorm, niet normaal. :')
Jaaa, laten we de hele dag gaan appen naar elkaar wat we doen (erg nuttig en leuk!) en als iemand dan de hele dag geen antwoord geeft vanwege drukte, spreek je de persoon er maar op aan, want het is natuurlijk zo vanzelfsprekend dat er wordt geappt. Nee, ik spreek dan liever op een avond af, veel beter.

Wat een claimende figuurtjes zitten hier ook zeg. Ik was vroeger ook van iedere dag contacten, maar toen had ik het ook niet echt druk en vond ik dat leuk. Nu niet meer.
pi_133032999
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 01:44 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

:')

Die van jezelf ruik je inmiddels niet meer?
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:43:59 #270
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_133033524
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:53 schreef SjaakBauer het volgende:
En als die gozert na een week een berichtje stuurde; 'Zin om binnenkort wat te gaan drinken?' had hij waarschijnlijk 'Eh nou eh, ik weet niet hoor hihi, gaat wel beetje snel dan hihi' als reactie gehad.
:)
  vrijdag 8 november 2013 @ 08:45:00 #271
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_133033532
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 06:03 schreef Interv het volgende:

[..]

Onzin, doe niet zo beperkt. Leer eens dat zodra iets voor jou geldt, dat niet per definitie voor iemand anders geldt. Ik kan niet appen tijdens mijn werk, het is zelfs over met mijn baantjes als ik dat wel doe. En tijdens pauzes ben ik (meestal) niet bezig met appen, maar met eten en praten en soms heb ik allerlei dingen te doen achter elkaar aan waardoor ik geen tijd heb. Of heb ik een drukke deadline waar ik intensief mee bezig ben.

Het is niet raar, maar je kunt echt niet verwachten dat iemand maar op jou moet antwoorden omdat het een kleine vraag is, vind ik. Geloof eens dat er mensen zijn die het op sommige dagen echt te druk hebben om te appen.
Maar hier met hele lappen tekst op elke post reageren kan er klaarblijkelijk wel tussendoor 8)7

En nogmaals, het gaat er maar om waar jij waarde aan hecht. Niet aan small talk met een eventuele toekomstige partner begrijp ik. Alleen je vergeet daarbij dat 'hoi neuken?' niet werkt. Juist omdat het zo direct is en omdat er geen normale interesse is getoond middels een chat oid.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_133035065
Stiekem kan ik het eigenlijk wel waarderen dat Interv hier zich komt verdedigen.

Heel stiekem.
pi_133035135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik stap best op vrouwen af, en als zij zoiets hebben van dat ze niet geinteresseerd zijn ins dat vooral hun probleem. Daar besteed ik geen seconde nog een gedachte aan veel meer vrouwen op de wereld en better ones.

daar is anders niks van te merken in je verzuurde reacties :')

[..]

]quote] Wat heeft dat te maken met dit onderwerp? We hebben het over contact leggen en hoe eenzijdig dat proces verloopt omdat vrouwen te beroerd zijn om zelf een move te maken.

[..]

Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Daar gaat het onderwerp helemaal niet over.

En dat soort dingen heb ik zelf inderdaad ook vaak genoeg gedaan ja, ook na een 40-urige werkweek.

Waar vrouwen vaak parttime werken 'omdat het huishouden toch zo zwaar is snik snik'. [quote/]
[..]
Wat het met het topic te maken heeft?? Ik reageer gewoon op jouw uitspraken dus dan moet je jezelf die vraag misschien stellen.. Jij hebt het over feminisme en dat vrouwen alleen maar de voordelen ervan plukken, ik laat zien dat er gewoon naast t feminisme een rolverdeling is in taken.

[..]

[quote] Dat is inderdaad de essentie van de OP, maar ook de niet bitcherige types schieten af en toe graag mannen af zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld. [quote\]

ja? of kun jij het gewoon niet handelen als je afgewezen word en verzin je een complot..

[..]

[ quote] Jij bent dus zo'n type dat zich laat 'kopen' door drankjes? [quote\]

nee.. lees verder zal ik zeggen..

[quote] Juist de types die alles voor de vrouw betalen en alles voor haar doen, omdat ze denken dat een vrouw daarvoor valt, komen bedrogen uit. Die trekken altijd aan het kortste eind (haha beeldspraak) als de vrouw in kwestie, na zich een avond gratis drankje te hebben laten toeschuiven, zich laat volblaffen door de eerste de beste klootzak. [quote\]
ik zeg dan ook zelf in mijn verhaal dat het idd niks zegt als iemand je een drankje aanbied ;)

[..]

[..]

Dacht het niet, zeker niet op een avondje uit. Tenzij er al een klik ontstaat, maar dan nog zeg ik vaak genoeg 'doe maar dit of dat'. En dat werkt en vrouwen vinden het nog leuk ook. Etentje doen we ook door twee tenzij duidelijk is dat we elkaar vaker gaan zien. Maar de tijden dat de man alles betaalt zijn voorgoed voorbij, vrouwen willen wel emancipatie dit feminisme dat, maar als het hen zo uitkomt mag de man de portemonnee trekken? Muhaha.

[..]
als je zo loopt te zeiken over alles kom je natuurlijk nooit aan de vrouw

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 10:16:11 ]
pi_133035662
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 23:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik stap best op vrouwen af, en als zij zoiets hebben van dat ze niet geinteresseerd zijn ins dat vooral hun probleem. Daar besteed ik geen seconde nog een gedachte aan, veel meer vrouwen op de wereld en better ones.

En er zijn gewoon veel vrouwen die maar wat graag mannen afwijzen puur om ze af te wijzen, zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld.

[..]

Wat heeft dat te maken met dit onderwerp? We hebben het over contact leggen en hoe eenzijdig dat proces verloopt omdat vrouwen te beroerd zijn om zelf een move te maken.

[..]

Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Daar gaat het onderwerp helemaal niet over.

En dat soort dingen heb ik zelf inderdaad ook vaak genoeg gedaan ja, ook na een 40-urige werkweek.

Waar vrouwen vaak parttime werken 'omdat het huishouden toch zo zwaar is snik snik'.

[..]

Tuurlijk, als je het nooit doet zal alles raar voor je zijn. Misschien snap je dan ook waarom sommige mannen er moeite mee hebben.

[..]

Dat is inderdaad de essentie van de OP, maar ook de niet bitcherige types schieten af en toe graag mannen af zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld.

[..]

Dus als hij haar geen drankje aanbiedt is hij niet oprecht geinteresseerd? Het moet niet gekker worden :')

Jij bent dus zo'n type dat zich laat 'kopen' door drankjes?

Juist de types die alles voor de vrouw betalen en alles voor haar doen, omdat ze denken dat een vrouw daarvoor valt, komen bedrogen uit. Die trekken altijd aan het kortste eind (haha beeldspraak) als de vrouw in kwestie, na zich een avond gratis drankje te hebben laten toeschuiven, zich laat volblaffen door de eerste de beste klootzak.

[..]

Wat zeur je dan over drankjes krijgen, betaal ze in dat geval ook zelf.

[..]

Dacht het niet, zeker niet op een avondje uit. Tenzij er al een klik ontstaat, maar dan nog zeg ik vaak genoeg 'doe maar dit of dat'. En dat werkt en vrouwen vinden het nog leuk ook. Etentje doen we ook door twee tenzij duidelijk is dat we elkaar vaker gaan zien. Maar de tijden dat de man alles betaalt zijn voorgoed voorbij, vrouwen willen wel emancipatie dit feminisme dat, maar als het hen zo uitkomt mag de man de portemonnee trekken? Muhaha.

[..]

En lucht het op?
wat een vreemde reacties overigens, je reageert op zinnen zonder de context erbij te betrekken of verder te lezen. Als voorbeeld: als ik puur uitleg waarom vaak drankjes worden betaald reageer je daar op met de veronderstelling dat ik altijd alles laat betalen, terwijl ik later zelf zeg dat ik niet vind dat mannen alles moeten betalen. zo bijv hetzelfde met dat ik zeg dat het niks zegt over iemands betrouwbaarheid als hij drankjes betaald....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 11:29:57 ]
pi_133035712
Vrouwen hier die denken dat we ook maar iets geven om hun mening :') Ga het huis schoonmaken of haal 'de kids' op van school. Maak je zelf nuttig
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 8 november 2013 @ 10:44:54 #276
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_133035939
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Interv het volgende:

[..]

Ik kreeg dit topic binnen in mijn inbox. Maar ik test sowieso niet, ik heb soms gewoon de hele dag geen tijd om een app te versturen want ik ben soms echt te druk bezig. :') En ja, dat bestaat. Maar dat kunnen mensen hier blijkbaar niet volgen.
Natuurlijk bestaat dat. Soms heb je gewoon even iets anders te doen en kun je niet appen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_133038943
quote:

[..]

Ik zeg toch ook niet voor niets 'ik kan me niet voorstellen dat'? Dan nog maak je het me niet wijs trouwens. Als ik op mijn werk mijn telefoon tevoorschijn tover loop ik zelfs kans op een dikke rechtzaak, dus ik ken je probleem. Wat mij betreft doe je zoiets als je van je werk naar je auto loopt. Of als je even op de wc zit. Als 's ochtends je eitje in pan ligt. Voor de drukste mensen is er echt nog wel tijd te vinden.

Maar begrijp me niet verkeerd, Het gaat mij er niet om dat er doelloos op en neer gelult wordt. Ik heb daar ook een hekel aan zoals ik al eerder gezegd heb. Ik hou niet van geschreven communicatie in relaties. Door gebrek aan intonatie en lichaamstaal gaat het al erg snel mis als je iemand probeert te versieren. Ook ik spreek veel liever gewoon af. Maar even iets terugsturen met de boodschap dat het even niet uitkomt kan echt iedereen. Al doe je dat 's avonds als je in bed ploft.

Als iemand zelfs daarvoor geen tijd vrij wil maken (want echt, dat kan iedereen. Niet per direct natuurlijk, maar binnen 24 uur kan iedereen reageren) is ook dat vast een fijn voorteken.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133039640
kk hoer
pi_133041431
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:45 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Maar hier met hele lappen tekst op elke post reageren kan er klaarblijkelijk wel tussendoor 8)7

En nogmaals, het gaat er maar om waar jij waarde aan hecht. Niet aan small talk met een eventuele toekomstige partner begrijp ik. Alleen je vergeet daarbij dat 'hoi neuken?' niet werkt. Juist omdat het zo direct is en omdat er geen normale interesse is getoond middels een chat oid.
Jeetje, ben je autistisch of dom? Een serieuze vraag.
pi_133041747
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet voor niets 'ik kan me niet voorstellen dat'? Dan nog maak je het me niet wijs trouwens. Als ik op mijn werk mijn telefoon tevoorschijn tover loop ik zelfs kans op een dikke rechtzaak, dus ik ken je probleem. Wat mij betreft doe je zoiets als je van je werk naar je auto loopt. Of als je even op de wc zit. Als 's ochtends je eitje in pan ligt. Voor de drukste mensen is er echt nog wel tijd te vinden.

Maar begrijp me niet verkeerd, Het gaat mij er niet om dat er doelloos op en neer gelult wordt. Ik heb daar ook een hekel aan zoals ik al eerder gezegd heb. Ik hou niet van geschreven communicatie in relaties. Door gebrek aan intonatie en lichaamstaal gaat het al erg snel mis als je iemand probeert te versieren. Ook ik spreek veel liever gewoon af. Maar even iets terugsturen met de boodschap dat het even niet uitkomt kan echt iedereen. Al doe je dat 's avonds als je in bed ploft.

Als iemand zelfs daarvoor geen tijd vrij wil maken (want echt, dat kan iedereen. Niet per direct natuurlijk, maar binnen 24 uur kan iedereen reageren) is ook dat vast een fijn voorteken.
Binnen 24 uur kan niet iedereen reageren. Met alle respect, maar ik begrijp niet zo goed dat je niet wil accepteren dat sommige mensen het soms toch echt te druk hebben om te appen. Soms ìs er geen tijd. Wie ben jij dan om te bepalen dat iemand wel tijd heeft? Omdat jij altijd wel even tijd hebt? Nouja, heel simpel: ik heb soms geen tijd. Spreek dus gewoon voor jezelf. En neuh, ik ga niet binnen een paar min allerlei apps beantwoorden als ik op de wc zit. Ik denk daar niet eens aan ook.
pi_133042124
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Interv het volgende:

[..]

Binnen 24 uur kan niet iedereen reageren. Met alle respect, maar ik begrijp niet zo goed dat je niet wil accepteren dat sommige mensen het soms toch echt te druk hebben om te appen. Soms ìs er geen tijd. Wie ben jij dan om te bepalen dat iemand wel tijd heeft? Omdat jij altijd wel even tijd hebt? Nouja, heel simpel: ik heb soms geen tijd. Spreek dus gewoon voor jezelf. En neuh, ik ga niet binnen een paar min allerlei apps beantwoorden als ik op de wc zit. Ik denk daar niet eens aan ook.
Tijd is er wel, tijd wil jij niet maken. Dat is je goed recht natuurlijk, laat dat duidelijk zijn. Maar niet kunnen is iets anders. Ook jij kunt gerust 's avonds twee minuten later naar bed om even iets terug te sturen naar iemand die interesse in je toont. Want daar ging het topic in Den beginne onder andere over. Iemand waarmee je een relatie wilt opbouwen de hele dag negeren omdat het te druk is, is pertinent onzin. Op je werk kan ik begrijpen, dan heb ik mijn telefoon ook niet bij me. Maar er zijn genoeg momenten dat het wel kan mits je dat wilt.
pi_133042570
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tijd is er wel, tijd wil jij niet maken. Dat is je goed recht natuurlijk, laat dat duidelijk zijn. Maar niet kunnen is iets anders. Ook jij kunt gerust 's avonds twee minuten later naar bed om even iets terug te sturen naar iemand die interesse in je toont. Want daar ging het topic in Den beginne onder andere over. Iemand waarmee je een relatie wilt opbouwen de hele dag negeren omdat het te druk is, is pertinent onzin. Op je werk kan ik begrijpen, dan heb ik mijn telefoon ook niet bij me. Maar er zijn genoeg momenten dat het wel kan mits je dat wilt.
Nee, er is soms geen tijd en ook niet te maken. Niet uitgaan van je eigen beperkte leven. Ah zo, leven bestaat niet alleen uit werk, sommige mensen hebben ook nog een sociaal leven. Werkend tot laat (11/12), veel mensen om je heen, chaos, etrn, borrel, daarna bijv meteen uit. Ik denk niet aan appen dan. Kan ook niet tijdens mijn baantjes want tis dan klaar.

Een beginnende relatie is er niet.
pi_133042667
En nou klaar: sommige mensen zijn de hele dag of urenlang bezig waardoor er geen tijd is. Claim mensen niet zo en accepteer dat er geen tijd is voor nutteloos gezeik via whatsapp soms.
pi_133042749
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:05 schreef Interv het volgende:

[..]

Nee, er is soms geen tijd en ook niet te maken. Niet uitgaan van je eigen beperkte leven. Ah zo, leven bestaat niet alleen uit werk, sommige mensen hebben ook nog een sociaal leven. Werkend tot laat (11/12), veel mensen om je heen, chaos, etrn, borrel, daarna bijv meteen uit. Ik denk niet aan appen dan. Kan ook niet tijdens mijn baantjes want tis dan klaar.

Een beginnende relatie is er niet.
Hou eens op met dat denigrerende beperkte leven zeg :')

Tijd is er zoals ik al zei altijd te maken, desnoods als je je bed in duikt. Dat er bij jou geen sprake is van een beginnende relatie kan best natuurlijk. Ik heb ook geen zin om 's avonds voor ik ga slapen de buurman iets terug te sturen. Maar in het voorbeeld van de OP, waar beide personen interesse schijnen te hebben, kan er echt tijd gemaakt worden. In ieder leven. Hoe druk ook. Dat duurt namelijk maar een minuutje.

Dat jij dat niet wilt, is wat heel anders en is nogmaals je goed recht. Ook jij kunt een minuutje later gaan slapen.

Geen kwestie van claimen, ik zeg toch zelf ook dat ik geen zin heb om eindeloos te lullen via mijn telefoon. Jij leest mijn post niet goed of wilt hem niet begrijpen. Dat blijkt wel uit He agressieve houding. Ook omdat je nu tijdens kantooruren gewoon tijd hebt om hier te discussiëren.

Sterker nog trouwens, het laatste wat ik naar mijn vriendin stuurde was ook twee avonden geleden zie ik; "sorry, ben de hele dag druk bezig geweest. Van het weekend gaan we wat leuks doen ;)". Iedereen kan dat sturen. Heeft niks te maken met doelloos gelul, maar met normaal met mensen omgaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 08-11-2013 14:16:39 ]
pi_133044510
quote:

[..]

Je hebt het steeds over je werk, maar wij hebben het over de tijd erna. Als je wel kunt sporten/chillen/uitgaan en uitgebreid drankjes met hem wilt doen, moet je niet zeuren dat je geen tijd hebt om te appen. En zelfs als dat als zo zou zijn, als je iemand leuk genoeg vindt om mee uit te gaan, dan maak je gewoon tijd om even te appen.
pi_133044605
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:51 schreef Chai het volgende:

[..]

:')

Die van jezelf ruik je inmiddels niet meer?
No, I can't smell that over the scent of how awesome I am.
pi_133044673
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:09 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Moet ik op zulke slechte quotes reageren? :')
pi_133044824
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:32 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat een vreemde reacties overigens, je reageert op zinnen zonder de context erbij te betrekken of verder te lezen. Als voorbeeld: als ik puur uitleg waarom vaak drankjes worden betaald reageer je daar op met de veronderstelling dat ik altijd alles laat betalen, terwijl ik later zelf zeg dat ik niet vind dat mannen alles moeten betalen. zo bijv hetzelfde met dat ik zeg dat het niks zegt over iemands betrouwbaarheid als hij drankjes betaald....
En hier reageer je weer, maar dan zonder te reageren op wat ik schreef. En dan verwijt je mij dat ik niet inhoudelijk reageer?

Hiermee is maar weer eens aangetoond dat vrouwen niet rationeel maar vooral emotioneel reageren op argumenten.
pi_133044961
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:08 schreef Interv het volgende:
En nou klaar: sommige mensen zijn de hele dag of urenlang bezig waardoor er geen tijd is. Claim mensen niet zo en accepteer dat er geen tijd is voor nutteloos gezeik via whatsapp soms.
Ik denk dat er bedoeld word dat als je interesse hebt en graag met iemand wilt spreken dat je wel een manier vind om diegene te contacteren. Zo niet dan spreekt hij/zij je niet graag genoeg denk ik :)
pi_133045126
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:05 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik denk dat er bedoeld word dat als je interesse hebt en graag met iemand wilt spreken dat je wel een manier vind om diegene te contacteren. Zo niet dan spreekt hij/zij je niet graag genoeg denk ik :)
Dit.

En als we kijken naar het voorbeeld uit de OP, waar de vrouw in kwestie duidelijk wél interesse heeft, maar geen tijd vrij wil maken om even iets terug te sturen, al is het maar "Sorry, ik heb het druk. Morgenavond wat drinken?" (nog geen 10 seconden typewerk), dan is het niet zo zek dat deze man daar niet intrapt.

Als de buurman mij een berichtje stuurt ga ik die echt niet beantwoorden als ik het druk heb. Als ik zie dat mijn vriendin iets stuurt laat ik ook echt niet alles uit mijn handen vallen, maar iets terugsturen kan altijd, zéker binnen 24 uur.
pi_133045204
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Interv het volgende:

[..]

Goed zo meid, volhouden is de manier om een argument te winnen. Zeker als je niet in gaat op wat we zeggen.

Als jij wel tijd hebt om te sporten/chillen/uitgaan en maar geen minuut tijd vindt voor iemand die je blijkbaar wel leuk genoeg vindt om mee uit te gaan, zelfs niet een minuut als je savonds doelloos in je bed ligt te woelen omdat je toch niet meteen in slaap valt, dan vind je die gast dus niet leuk genoeg. En dan is hij dus beter af zonder jou. Je hebt toch nergens anders tijd voor, laat staan om uit te gaan met hem. Laat staan voor meer.

Dus waarom gaf je hem je nummer in de eerste plaats, je wist immers dat je geen tijd had? En waarom heb je wel tijd om met hem uit te gaan, maar niet om een app te sturen? En als jouw agenda al zo druk is (wat ik niet geloof wegens sporten/chillen/uitgaan), dan moet jij hem vragen om uit te gaan, en niet andersom. Hij kan niet in jouw agenda kijken.
pi_133045345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Goed zo meid, volhouden is de manier om een argument te winnen. Zeker als je niet in gaat op wat we zeggen.

Als jij wel tijd hebt om te sporten/chillen/uitgaan en maar geen minuut tijd vindt voor iemand die je blijkbaar wel leuk genoeg vindt om mee uit te gaan, zelfs niet een minuut als je savonds doelloos in je bed ligt te woelen omdat je toch niet meteen in slaap valt, dan vind je die gast dus niet leuk genoeg. En dan is hij dus beter af zonder jou. Je hebt toch nergens anders tijd voor, laat staan om uit te gaan met hem. Laat staan voor meer.

Dus waarom gaf je hem je nummer in de eerste plaats, je wist immers dat je geen tijd had? En waarom heb je wel tijd om met hem uit te gaan, maar niet om een app te sturen? En als jouw agenda al zo druk is (wat ik niet geloof wegens sporten/chillen/uitgaan), dan moet jij hem vragen om uit te gaan, en niet andersom. Hij kan niet in jouw agenda kijken.
Dit. Ik knap sowieso snel af op vrouwen die geen tijd voor me kunnen vrijmaken. Zeker als ze hoge eisen stellen aan mij, verwacht ik wel dat de dame in kwestie zelf ook wat actie onderneemt. Al is het enkel het laten overkomen alsof mijn pogingen op toenadering niet tevergeefs zijn.

Spelletjes speel je maar met je vriendinnetjes, ik doe daar in elk geval niet aan mee :'). En ik denk meerdere mannen niet. Je bent echt niet bijzonder hoor TS, je bent eerder verwaand, onrealistisch en onredelijk. Daar zou niemand moeite voor willen doen :)
pi_133045374
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En hier reageer je weer, maar dan zonder te reageren op wat ik schreef. En dan verwijt je mij dat ik niet inhoudelijk reageer?

Hiermee is maar weer eens aangetoond dat vrouwen niet rationeel maar vooral emotioneel reageren op argumenten.
Ik heb toch in de post erboven inhoudelijk gereageerd!! Wat een gast ben jij, ben je autist ofzo :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2013 15:18:24 ]
pi_133045397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dit.

En als we kijken naar het voorbeeld uit de OP, waar de vrouw in kwestie duidelijk wél interesse heeft, maar geen tijd vrij wil maken om even iets terug te sturen, al is het maar "Sorry, ik heb het druk. Morgenavond wat drinken?" (nog geen 10 seconden typewerk), dan is het niet zo zek dat deze man daar niet intrapt.

Als de buurman mij een berichtje stuurt ga ik die echt niet beantwoorden als ik het druk heb. Als ik zie dat mijn vriendin iets stuurt laat ik ook echt niet alles uit mijn handen vallen, maar iets terugsturen kan altijd, zéker binnen 24 uur.
Dit. Interv is net een magnum, life is all about priorities :')
pi_133045445
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:17 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Ik heb toch in de post erboven inhoudelijk gereageerd!! Wat een gast ben jij, ben je autist ofzo :')
Sorry maar dat ga ik niet lezen. Leer quoten :{w
pi_133045472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, ook al maak je dit soort achterlijke opmerkingen
quote:
Je hebt altijd wel een minuutje waarin je tijd KUNT maken. Als je niet de tijd maakt om binnen 24 uur te reageren (want die is er natuurlijk echt wel in 24 uur) dan is het mijns inziens desinteresse. De mensen met wie ik graag contact houd stuur ik desnoods op de fiets of in bed nog een berichtje terug. Ik snap overigens wel dat mensen het niet prettig vinden om continu geclaimd te worden wanneer whatsapp te veel gebruikt wordt, maar dat is dan gewoon iets wat je moet bespreken, denk ik.
pi_133045484
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:17 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Verblind door zijn frustraties.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_133045527
Wat een serieus topic trouwens in KLB :{

Hoeven jullie allemaal niet te werken :D Want dan heb je natuurlijk geen tijd meer voor andere dingen. Nog geen minuutje.
pi_133045557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Sorry maar dat ga ik niet lezen. Leer quoten :{w
_O- :')
pi_133045574
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Verblind door zijn frustraties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo