Hoezeer ik er ook van walg om zelf een korte OP te hebben gaat het oude Chinese gezegde hier maar weer al te goed op...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Interv het volgende:
Hi,
Twee weken heb ik geleden een jongen leren kennen tijdens een stapavond van mijn vereniging. We hebben gewoon gepraat (kort, maar hij is zeker leuk!) en dat was het. Vorige week op de uni kwamen we elkaar tegen, praatten we weer even en vroeg hij m'n nummer. Ik heb mijn nummer uiteraard gegeven (hij is geinig en best heel aantrekkelijk
), nu appt hij mij iedere dag - ook met onzin dingetjes - dingen zoals 'goedemorgen' en bladiebla. Ik begin zelf nooit met appen en soms negeer ik hem zelfs voor bijvoorbeeld een dag (want druk) en dan appt hij de volgende dag toch weer. Dit speelt allemaal sinds een anderhalve week ongeveer.
Punt is dat ik vind dat het nergens naartoe gaat en hij niet echt initiatief neemt tot meer. Hij geeft niet echt complimenten over mijn uiterlijk, eigenlijk helemaal niks (terwijl dat best vanzelfsprekend is) en hij laat ook niet echt zien dat hij mij leuk vindt, vind ik. Want na anderhalve week kan hij toch best aandringen op eens afspreken? Maar dat doet hij dus niet, maar hij blijft wel weer door appen. En dan denk ik: 'heb je m'n nummer nou gevraagd voor de lol en app je zomaar met mij?' Met andere woorden: heb ik meer verwachtingen dan jij hebt?![]()
Vriendinnen van mij zeggen dat hij 't nog wel gaat vragen, en dat ik geduld moet hebben. Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden? Kan het mij niet voorstellen, eigenlijk. Maar ja, ik weet niet of het verstandig is dat ik hem op date vraag (want het is misschien opdringerig of te easy?). Maar ik heb ook weer zo'n idee dat het nog eeuwen kan duren bij hem. Of dat hij het misschien helemaal niet zo bedoeld. Maar hoe kom ik daar subtiel achter?
Oh, ik dacht 'Sla nooit een vlieg dood op het hoofd van een tijger.'quote:Op donderdag 7 november 2013 08:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Eén beeld zegt meer dan duizend woorden.
Ja. We hebben allemaal verwachtingen die we niet uitspreken maar waarover we immens teleurgesteld zijn als andere mensen er niet aan voldoen. Sorry mannen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:19 schreef adnapekkid het volgende:
Wat een kankerhoer.
Denken ze allemaal zo?
Vrouwen met verkrachtingsfantasieen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja. We hebben allemaal verwachtingen die we niet uitspreken maar waarover we immens teleurgesteld zijn als andere mensen er niet aan voldoen. Sorry mannen.
Kijk deze man snapt het tenminste. Tuurlijk lekker makkelijk als zij de eerste stap zet, maar het is alvast een teken aan de wand voor het verdere verloop van de relatie. Dat moet je niet willen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:34 schreef wenfer2 het volgende:
Vrouwen die de eerste stap zetten.![]()
![]()
Onaantrekkelijk jo.
Mannen zijn toch ekte jagers?
Waar ies die drive mien boys??
Ja en als je wakker word naast een chick die jij niet hebt gehosseld maar die jou heeft gehosseld is altijd een beetje méh.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk deze man snapt het tenminste. Tuurlijk lekker makkelijk als zij de eerste stap zet, maar het is alvast een teken aan de wand voor het verdere verloop van de relatie. Dat moet je niet willen.
Als alfa leeuw zorg ik dat er voor me gejaagd wordt. Het enige dat ik doe is eten, drinken, toegeven aan de voortplantingsdrang en zo nu en dan brullen naar andere leeuwen die te dichtbij komen.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:34 schreef wenfer2 het volgende:
Vrouwen die de eerste stap zetten.![]()
![]()
Onaantrekkelijk jo.
Mannen zijn toch ekte jagers?
Waar ies die drive mien boys??
Maar ze moeten ook niet te moeilijk doen tho'. Gemakzucht dient de mens.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja en als je wakker word naast een chick die jij niet hebt gehosseld maar die jou heeft gehosseld is altijd een beetje méh.Dan hoef ik eigenlijk ook niks meer mee te maken hebben eigenlijk.
Meisjes die moeilijk doen.(En dan heb ik het niet over die sletjes die ook moeilijk doen maar gewoon goedkope hoeren zijn die uit de hoogte doen nee en tevens denken dan classy te zijn.
![]()
![]()
)
Word er niet geneuqt? Dan wel even nummer droppen zodat er de volgende x wel geneugt kan worden!quote:Op donderdag 7 november 2013 09:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ze moeten ook niet te moeilijk doen tho'. Gemakzucht dient de mens.
KLB-vrouwenhaat-quota was nog niet gehaald vandaagquote:Op donderdag 7 november 2013 09:59 schreef Beebiel het volgende:
Kon je je mening niet uiten in het desbetreffende topic?
Dat die kerel moeite doet maar de vrouw in kwestie geen signalen teruggeeft en soms een dag niet reageert? En dan vraagt de vrouw zich af waarom hij geen stap verder zet. Ja meid het moet van twee kanten komen he, die kerel heeft ook zoiets van 'wtf denkt ze nou weer'. En dan vraagt ze zich ook nog af waarom hij haar niet uitvraagtquote:
Nee, zo'n bitch die je bewust een dag gaat negeren om je te testenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk deze man snapt het tenminste. Tuurlijk lekker makkelijk als zij de eerste stap zet, maar het is alvast een teken aan de wand voor het verdere verloop van de relatie. Dat moet je niet willen.
Sowieso dat soort spelletjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, zo'n bitch die je bewust een dag gaat negeren om je te testendat is een fijn vooruitzicht.
En dan een dag niet appen om te testen.quote:
Dat is dan ook weer een bepaald slag volk natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, zo'n bitch die je bewust een dag gaat negeren om je te testendat schept fijn precedent.
Joh.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer een bepaald slag volk natuurlijk.Gelukkig zit er nog een heleboel tussenin.
zou je die telefoon niet tegen de muur gooienquote:Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan een dag niet appen om te testen.![]()
Triest gedoe.
Mwa nee, niet gek laten maken door dat soort kinderachtige lui.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:38 schreef Beebiel het volgende:
[..]
zou je die telefoon niet tegen de muur gooien
En daarom is TS z'n klacht onterecht wegens de TT.quote:
Dat hij er schijnbaar vaker in trapt is wel een terechte klacht, denk ik, voor TS.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:39 schreef Piye het volgende:
[..]
En daarom is TS z'n klacht onterecht wegens de TT.
Nice, iemand die het verschil erkent.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Dit klinkt meer als een 16 jarig meisje, geen vrouw
Oh er zijn best leuke vrouwen hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef JaqenHghar het volgende:
OP niet gelezen , TT wel.
Klacht terecht
Niet zo maar iemand, bestequote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice, iemand die het verschil erkent.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh er zijn best leuke vrouwen hoorMaar van dit soort types gaan mijn handen jeuken...
Goedemorgen Chai, je koffie met tosti heb ik voor je klaargezet. Tast toe.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
MAHL, ik had van jou toch wel wat minder generalisatie verwacht, ben je aan het verzuren?
Was MAHL ooit niet zuur?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
MAHL, ik had van jou toch wel wat minder generalisatie verwacht, ben je aan het verzuren?
Vergissen is menselijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zijn topics kwamen iig wat slimmer over.
Nou ja, momenteel trap ik in zo'n zelfde valquote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hij er schijnbaar vaker in trapt is wel een terechte klacht, denk ik, voor TS.
Je kunt dat handig testen door te vragen hoe ze zichzelf zien op die leeftijd. Als ze zeggen 'meisje', dan gaan er alarmbellen af.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, momenteel trap ik in zo'n zelfde val
Achterlijk gedoe inderdaad. Mens is goddomme 22, mag je toch wel wat normaler gedrag van verwachtenIn die zin, terechte klacht. Althans, bij het soort vrouwen uit de OP. Je moet daar gewoon boven staan. Bewust negeren of zulks soort spelletjes? Opsodemieteren.
Maar ja, ze lacht zo lief he![]()
![]()
Ik hoef dat niet te testen. Of je te maken heb met een vrouw of een meisje (of een zeer laat puberend meisje, nog erger) heb je al binnen een dag in de gaten.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kunt dat handig testen door te vragen hoe ze zichzelf zien op die leeftijd. Als ze zeggen 'meisje', dan gaan er alarmbellen af.
Ik bedoelde het meer voor de gevallen waar je het niet zeker weet, vaak zie je het al meteen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te testen. Of je te maken heb met een vrouw of een meisje (of een zeer laat puberend meisje, nog erger) heb je al binnen een dag in de gaten.
Overigens heb ik sowieso een bloedhekel aan iemand versieren via geschreven tekstJe kunt nooit de juiste toon pakken en lichaamstaal heb je ook niet. En laat dat nou net het belangrijkste zijn
Godverdomme dit. Hard to get spelen en vervolgens afvragen waarom ie niet geinteresseerd is.quote:
Wat is dan precies het probleem aan dit meisje?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh er zijn best leuke vrouwen hoorMaar van dit soort types gaan mijn handen jeuken...
Wie speelt er dan hard to get? En weet je wel wat hard to get inhoudt?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Godverdomme dit. Hard to get spelen en vervolgens afvragen waarom ie niet geinteresseerd is.
Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wie speelt er dan hard to get? En weet je wel wat hard to get inhoudt?
Dit kind zit te wachten tot een jongen haar mee uitvraagt, dat is niet 'hard to get', tenzij je als man zo'n sukkel bent dat het uitvragen van een meisje/vrouw voor jou al een hele opgave is.
'Hard to get' houdt in dat een meisje moeilijk doet WANNEER je probeert haar te versieren, bijvoorbeeld door eerst 10x nee te zeggen wanneer je haar uitvraagt, of door de eerste keer dat je haar spreekt haar nummer niet te willen geven wanneer je het vraagt. Terwijl ze je stiekem wel leuk vindt.
Ik zou een chick ook never nooit uitvragen als ze zo laks reageert, soms een dag niet. Dan zou ik allang stoppen met communicerenquote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit kind zit te wachten tot een jongen haar mee uitvraagt, dat is niet 'hard to get', tenzij je als man zo'n sukkel bent dat het uitvragen van een meisje/vrouw voor jou al een hele opgave is.
'Hard to get' houdt in dat een meisje moeilijk doet WANNEER je probeert haar te versieren, bijvoorbeeld door eerst 10x nee te zeggen wanneer je haar uitvraagt, of door de eerste keer dat je haar spreekt haar nummer niet te willen geven wanneer je het vraagt. Terwijl ze je stiekem wel leuk vindt.
Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef Splutje het volgende:
Van die passieve vrouwen die denken dat ze 'geschaakt' zullen worden zoals in de Middeleeuwen
Zo zwart wit is het echt niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.
Waar lees je dat ik niet vind dat de man de vrouw mee uitvraagt? Vrouwen moeten alleen wel gewoon suggereren dat ze er ook zin in hebben, daarna is het aan de manquote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het is in onze samenleving nog heel gebruikelijk dat de man de vrouw uitvraagt. Omgekeerd komt ook voor, maar veeeele malen minder en daarnaast zien veel mannen dit, wellicht onterecht, nog steeds als 'wanhopig' of 'ah die krijgen we makkelijk in bed'. Dus ik kan me voorstellen dat niet ieder meisje/iedere vrouw dat aandurft.
Het komt niet in jouw op dat sommige mensen, hoe leuk ze je ook vinden, geen behoefte hebben aan doelloze whatsapp-gesprekken?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.
Ik zou zo klaar zijn met iemand me zo zou behandelen. Graag of niet.
Ach flikker toch opquote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voel je vrij om de nuance aan te brengen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo zwart wit is het echt niet.
Dat is niet aan de orde hier.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het komt niet in jouw op dat sommige mensen, hoe leuk ze je ook vinden, geen behoefte hebben aan doelloze whatsapp-gesprekken?
Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.quote:Niet iedereen gebruikt whatsapp om slap te ouwe hoeren. Sterker nog, in de post die TS quote geeft het meisje aan soms niet te reageren vanwege drukte. Maar zelfs al was het niet vanwege drukte, wat ik al aangeef, niet iedereen heeft behoefte aan onnodige whatsapp-conversaties. Sommigen gebruiken het puur om even noodzakelijke berichten door te geven, om af te spreken en niet voor een gesprek over koetjes en kalfjes.
Wie gaat bewust dwarsliggen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach flikker toch opAls je bewust dwars gaat liggen moet je niet gek opkijken dat er niets gaat gebeuren. Is een hele grote afknapper namelijk. Los van of het dan lastiger wordt of niet, dan hoeft het van mij niet. Wat ik wel leuk vind is als de vrouw zich een beetje laat overhalen als er gedate moet worden, als in 'waarom zou ik dat doen?', maar bot nee zeggen en dan een dag niet reageren, dan zoek je het maar uit ook
Je geeft hier de indruk dat het allemaal rond jou moet draaien.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je die OP uberhaupt wel gelezen? En ja, dit gedrag vind ik onder hard to get vallen. Als je oprecht geinteresseerd bent in iemand, valt je niet terug op dit soort domme spelletjes.
Ik zou zo klaar zijn met iemand me zo zou behandelen. Graag of niet.
Dat ook nog jaquote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde hier.
[..]
Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.
Valt vrij weinig aan toe te voegen. Niet iedere vrouw is hetzelfde en hetzelfde geldt voor mannen. Sommige vrouwen zijn afwachtend en sommigen assertief. Heeft helemaal niks te maken met hoe het beeld volgens jou gevormd wordt door de maatschappij. Echt slap gezever.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Voel je vrij om de nuance aan te brengen.
Een hele dag niet reageren is voor sommige mensen een subtiele manier om te zeggen: "ik heb geen behoefte aan dergelijke whatsappgesprekken". Dat anderen de hint niet begrijpen oké. En dat het meisje in kwestie wellicht wat directer mag zijn, oké. Maar dat heeft waarschijnlijk eerder te maken met durf van haar kant uit dan arrogantie of 'playing hard to get'.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is niet aan de orde hier.
[..]
Nogmaals, niet aan de orde. Een hele dag niet reageren omdat je het 'druk' hebt, is fucking bullshit. Ze speelt gewoon spelletjes en vindt het volgens mij nog leuk ook.
Dat heb ik weleens gezegd tegen een meid, nou de shitstorm, niet normaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat ook nog jaJe maakt mij echt niet wijs dat je van 's ochtends vanaf het moment dat je opstaat, tot 's avonds wanneer je naar bed gaat en meteen in slaap valt, echt geen twee minuten tijd hebt om even wat terug te sturen
Dat is jouw mening. Ik wil er alleen mee zeggen dat het van twee kanten moet komen en als iemand daar niet eens toe bereidt is, hoeft het van mij niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Je geeft hier de indruk dat het allemaal rond jou moet draaien.
Mensen verschillen, sommigen zijn afwachtend, sommigen assertief, maar het de maatschappij heeft wel degelijk invloed op hoe mensen handelen. Een assertief persoon zal hier wellicht eerder lak aan hebben dan een afwachtend persoon, maar de invloed ontkennen vind ik wel naïef.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Valt vrij weinig aan toe te voegen. Niet iedere vrouw is hetzelfde en hetzelfde geldt voor mannen. Sommige vrouwen zijn afwachtend en sommigen assertief. Heeft helemaal niks te maken met hoe het beeld volgens jou gevormd wordt door de maatschappij. Echt slap gezever.
Dat mag je vinden. Maar dat is echt heel wat anders dan playing hard to get. Maar goed, in jouw wat meer genuanceerde post kon ik me al wat meer vinden.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik wil er alleen mee zeggen dat het van twee kanten moet komen en als iemand daar niet eens toe bereidt is, hoeft het van mij niet.
En terecht.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik zou een chick ook never nooit uitvragen als ze zo laks reageert, soms een dag niet. Dan zou ik allang stoppen met communiceren
Hij heeft haar nr toch, wat ben je met doelloos te appen continu?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ik wil er alleen mee zeggen dat het van twee kanten moet komen en als iemand daar niet eens toe bereidt is, hoeft het van mij niet.
Normaal doen de vrouwen dit altijd.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Beebiel het volgende:
[..]
Hij heeft haar nr toch, wat ben je met doelloos te appen continu?
Misschien zou het wijf zelf eens wat meer initiatief kunnen tonen, we leven niet meer in de jaren 50 waar alles de vrouw op een presenteerblaadje werd aangereikt.quote:Punt is dat ik vind dat het nergens naartoe gaat en hij niet echt initiatief neemt tot meer.
Nou, als je een lelijke draak bent is dat helemaal niet zo vanzelfsprekend.quote:Hij geeft niet echt complimenten over mijn uiterlijk, eigenlijk helemaal niks (terwijl dat best vanzelfsprekend is)
Misschien vindt hij je ook niet leuk en alleen maar leuk om mee te appen.quote:en hij laat ook niet echt zien dat hij mij leuk vindt, vind ik.
Oh ja, want dat kan jij natuurlijk niet zelf doen. Maar misschien wil hij helemaal niet met je afspreken. Omdat hij je lelijk vindt. Omdat hij nog meer vrouwen heeft. Omdat je zelf een passieve muts bent en alleen maar leuk om mee te appen als hij zich verveeltquote:Want na anderhalve week kan hij toch best aandringen op eens afspreken?
Wat dan ook niet meer dan terecht is.quote:
Jij dus ook niet.quote:Fokkers veranderen ook nooit
Dit, daarom ga ik geen tijd verspillen aan daten, appen, vrouwen zoeken etc.quote:
vrouwen natuurlijk welquote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoveelste topic over vrouwen.
Fokkers veranderen ook nooit
Als het vanzelf gaat weet je dat het goed zit.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit, daarom ga ik geen tijd verspillen aan daten, appen, vrouwen zoeken etc.
Komt vanzelf wel een keer een vrouw op mn pad die geen spelletjes gaat spelen en waarvan je direct weet dat het goed zit.
ik zag wat je deed daarquote:Op donderdag 7 november 2013 12:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, vrouwen veranderen vet snel. Vooral als ze ongesteld zijn.
Die bitches moeten dan ook gewoon normaal doen godverdomme.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:27 schreef Angel-Joy het volgende:
Zoveelste topic over vrouwen.
Fokkers veranderen ook nooit
Dat is voor lang niet iedereen de standaard.quote:
Bitches zeggen dan dan normaal doenquote:Op donderdag 7 november 2013 12:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Die bitches moeten dan ook gewoon normaal doen godverdomme.
Awhh maar jij bent niet zo dik hoor.quote:
Stelletje borderliners zijn het.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vrouwen
Relationele kruitvaten
Emotionele rollercoasters
Als je ze slaat gaan ze huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |