Sowieso dat soort spelletjes.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, zo'n bitch die je bewust een dag gaat negeren om je te testendat is een fijn vooruitzicht.
En dan een dag niet appen om te testen.quote:
Dat is dan ook weer een bepaald slag volk natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, zo'n bitch die je bewust een dag gaat negeren om je te testendat schept fijn precedent.
Joh.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer een bepaald slag volk natuurlijk.Gelukkig zit er nog een heleboel tussenin.
zou je die telefoon niet tegen de muur gooienquote:Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan een dag niet appen om te testen.![]()
Triest gedoe.
Mwa nee, niet gek laten maken door dat soort kinderachtige lui.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:38 schreef Beebiel het volgende:
[..]
zou je die telefoon niet tegen de muur gooien
En daarom is TS z'n klacht onterecht wegens de TT.quote:
Dat hij er schijnbaar vaker in trapt is wel een terechte klacht, denk ik, voor TS.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:39 schreef Piye het volgende:
[..]
En daarom is TS z'n klacht onterecht wegens de TT.
Nice, iemand die het verschil erkent.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
Dit klinkt meer als een 16 jarig meisje, geen vrouw
Oh er zijn best leuke vrouwen hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 10:37 schreef JaqenHghar het volgende:
OP niet gelezen , TT wel.
Klacht terecht
Niet zo maar iemand, bestequote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nice, iemand die het verschil erkent.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh er zijn best leuke vrouwen hoorMaar van dit soort types gaan mijn handen jeuken...
Goedemorgen Chai, je koffie met tosti heb ik voor je klaargezet. Tast toe.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
MAHL, ik had van jou toch wel wat minder generalisatie verwacht, ben je aan het verzuren?
Was MAHL ooit niet zuur?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:42 schreef Chai het volgende:
MAHL, ik had van jou toch wel wat minder generalisatie verwacht, ben je aan het verzuren?
Vergissen is menselijk.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zijn topics kwamen iig wat slimmer over.
Nou ja, momenteel trap ik in zo'n zelfde valquote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hij er schijnbaar vaker in trapt is wel een terechte klacht, denk ik, voor TS.
Je kunt dat handig testen door te vragen hoe ze zichzelf zien op die leeftijd. Als ze zeggen 'meisje', dan gaan er alarmbellen af.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, momenteel trap ik in zo'n zelfde val
Achterlijk gedoe inderdaad. Mens is goddomme 22, mag je toch wel wat normaler gedrag van verwachtenIn die zin, terechte klacht. Althans, bij het soort vrouwen uit de OP. Je moet daar gewoon boven staan. Bewust negeren of zulks soort spelletjes? Opsodemieteren.
Maar ja, ze lacht zo lief he![]()
![]()
Ik hoef dat niet te testen. Of je te maken heb met een vrouw of een meisje (of een zeer laat puberend meisje, nog erger) heb je al binnen een dag in de gaten.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je kunt dat handig testen door te vragen hoe ze zichzelf zien op die leeftijd. Als ze zeggen 'meisje', dan gaan er alarmbellen af.
Ik bedoelde het meer voor de gevallen waar je het niet zeker weet, vaak zie je het al meteen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te testen. Of je te maken heb met een vrouw of een meisje (of een zeer laat puberend meisje, nog erger) heb je al binnen een dag in de gaten.
Overigens heb ik sowieso een bloedhekel aan iemand versieren via geschreven tekstJe kunt nooit de juiste toon pakken en lichaamstaal heb je ook niet. En laat dat nou net het belangrijkste zijn
Godverdomme dit. Hard to get spelen en vervolgens afvragen waarom ie niet geinteresseerd is.quote:
Wat is dan precies het probleem aan dit meisje?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh er zijn best leuke vrouwen hoorMaar van dit soort types gaan mijn handen jeuken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |