abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 november 2013 @ 13:40:16 #126
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_133002400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En gaat het je daarbij niet om de inhoud? :o
Daar let ik bij jou allang niet meer op jongen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_133002521
Het grappige is trouwens dat wij mannen denken dat wij de eerste stap zetten terwijl het niet zo is, gezien de vrouw non-verbale signalen stuurt waarmee ze laat zien dat zij geïnteresseerd is. Echter pikken wij deze signalen moeilijk op. Het zou je verbazen hoeveel vrouwen eigenlijk geïnteresseerd zijn.
If not now, then when.
  donderdag 7 november 2013 @ 13:45:48 #128
407722 LeonardoFibonacci
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_133002611
Dat menneke mag zijn ballen wel laten indalen en gewoon de koe bij de horens vatten. 'Zeg schatje dat ge-wa is leuk en aardig maar vanavond na een pizzaatje lekker ketsen?'
pi_133003145
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het grappige is trouwens dat wij mannen denken dat wij de eerste stap zetten terwijl het niet zo is, gezien de vrouw non-verbale signalen stuurt waarmee ze laat zien dat zij geïnteresseerd is. Echter pikken wij deze signalen moeilijk op. Het zou je verbazen hoeveel vrouwen eigenlijk geïnteresseerd zijn.
Mannen zetten ook de eerste stap. Iemand aanspreken en uit vragen is wel wat anders dan schaapachtig zitten te lachen naar anderen.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  donderdag 7 november 2013 @ 14:12:55 #130
351780 Piye
King of Kush
pi_133003608
quote:
Het zou je verbazen hoeveel vrouwen eigenlijk geïnteresseerd zijn.
Zou mij niks verbazen. :7
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_133003816
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:42 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat een teringhoer zeg.
pi_133003841
quote:
Ja oké, maar op FOK! zegt iedereen weer dat mensen (ik bv) teveel dingen inbeelden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 14:20:06 ]
pi_133003877
quote:
Eens, maar op deze manier blijven de vrouwen buiten de gevarenzone. Het zijn de mannen die als het ware hun nek moeten uitsteken door op vrouwen af te stappen, en daarmee het risico lopen afgewezen te worden. Dat vinden vrouwen overigens ook wel een erg comfortabel uitgangpunt, dus no fuckking way dat ze dat gaan veranderen en zelf eens de moed nemen om op een jongen af te stappen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_133003884
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:53 schreef SjaakBauer het volgende:
En als die gozert na een week een berichtje stuurde; 'Zin om binnenkort wat te gaan drinken?' had hij waarschijnlijk 'Eh nou eh, ik weet niet hoor hihi, gaat wel beetje snel dan hihi' als reactie gehad.
Of de volgende dag: "Nee je bent te tryhard".
pi_133003913
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:45 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Dat menneke mag zijn ballen wel laten indalen en gewoon de koe bij de horens vatten. 'Zeg schatje dat ge-wa is leuk en aardig maar vanavond na een pizzaatje lekker ketsen?'
Gevolgd door: 'of hou je niet van pizza?'
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:23:03 #136
407722 LeonardoFibonacci
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 ..
pi_133003937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Voordat soort mensen bestaat de pizza hawaii.
pi_133003975
quote:
pi_133004064
Overigens mag dit filmpje hier niet ontbreken:

pi_133004078
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook voor jou is er een pizza Hawaii.
pi_133004119
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef Kiid het volgende:

[..]

Mannen zetten ook de eerste stap. Iemand aanspreken en uit vragen is wel wat anders dan schaapachtig zitten te lachen naar anderen.
Mannen zetten de 'eerste stap' na het ontvangen van de juiste signalen. En die signalen hebben niks te maken met 'schaapachtig zitten te lachen'. Vrouwen zijn vaak niet eens bewust dat zij deze signalen uitzenden (lichaamstaal).

quote:
18s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:19 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ja oké, maar op FOK! zegt iedereen weer dat mensen (ik bv) teveel dingen inbeelden.
Zoals?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Eens, maar op deze manier blijven de vrouwen buiten de gevarenzone. Het zijn de mannen die als het ware hun nek moeten uitsteken door op vrouwen af te stappen, en daarmee het risico lopen afgewezen te worden. Dat vinden vrouwen overigens ook wel een erg comfortabel uitgangpunt, dus no fuckking way dat ze dat gaan veranderen en zelf eens de moed nemen om op een jongen af te stappen.
Klopt, maar evolutionair gezien hoort het ook niet echt dat de vrouw een man benaderd. De vrouw zendt signalen uit. Het is vervolgens de taak van de man om deze op te pikken en initiatief te tonen. Het zal op dat moment ook niet vaak voorkomen dat je afgewezen wordt, tenzij je echt awkward bent.
If not now, then when.
pi_133004163
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja met salami :9~ :9~ :9~
- I can't handle stupidity on my own.
pi_133004204
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:24 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wow
such fun

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
Overigens mag dit filmpje hier niet ontbreken:

Het is inderdaad grappig. Ik denk dat het op een dieper niveau voornamelijk te maken heeft met het feit dat mannen met geld kunnen zorgen voor het gezin. Weer de taak van een man. :P Ik kan het ook fout hebben hoor.
If not now, then when.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:32:47 #143
351780 Piye
King of Kush
pi_133004268
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Klopt, maar evolutionair gezien hoort het ook niet echt dat de vrouw een man benaderd. De vrouw zendt signalen uit. Het is vervolgens de taak van de man om deze op te pikken en initiatief te tonen. Het zal op dat moment ook niet vaak voorkomen dat je afgewezen wordt, tenzij je echt awkward bent.
pi_133004309
quote:

Jaja, en de vrouw heeft een baarmoeder en denkt dus emotioneel heel anders over seks blablabla... We leven in 2013 potverdorie. Aan de andere kant willen vrouwen wel alle voordelen van een relatie, denk aan feminisme, vrouwenrechten, positieve discriminatie van de vrouw, maar als er evenredig veel moeite voor het leggen van een contact wordt gevraagd is dat teveel gevraagd.

Vrouwen moeten gewoon eerlijk en vriendelijk doen ipv zogenaamd hard to get te spelen. Dat is leuker voor iedereen.
pi_133004345
quote:

[..]

Mannen zetten de 'eerste stap' na het ontvangen van de juiste signalen. En die signalen hebben niks te maken met 'schaapachtig zitten te lachen'. Vrouwen zijn vaak niet eens bewust dat zij deze signalen uitzenden (lichaamstaal).

[..]

Zoals?

[..]

Teveel om op te noemen. :P Heb van een aantal ook topics over geschreven. :')
pi_133004434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

Het is inderdaad grappig. Ik denk dat het op een dieper niveau voornamelijk te maken heeft met het feit dat mannen met geld kunnen zorgen voor het gezin. Weer de taak van een man. :P Ik kan het ook fout hebben hoor.
Nee, je hebt inderdaad gelijk. Ongeveer t/m de leeftijd waarop vrouwen nog vruchtbaar zijn willen ze vooral veel lol hebben, en daar moet de man voor zorgen, en als ze niet meer vruchtbaar zijn willen ze een veilig en comfortabel leven hebben, en ook daar moet de man voor zorgen.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:37:34 #147
351780 Piye
King of Kush
pi_133004441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jaja, en de vrouw heeft een baarmoeder en denkt dus emotioneel heel anders over seks blablabla... We leven in 2013 potverdorie. Aan de andere kant willen vrouwen wel alle voordelen van een relatie, denk aan feminisme, vrouwenrechten, positieve discriminatie van de vrouw, maar als er evenredig veel moeite voor het leggen van een contact wordt gevraagd is dat teveel gevraagd.

Vrouwen moeten gewoon eerlijk en vriendelijk doen ipv zogenaamd hard to get te spelen. Dat is leuker voor iedereen.
Mwah zoveel feministen kom ik eigenlijk niet tegen.
pi_133004663
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef Piye het volgende:

[..]

Mwah zoveel feministen kom ik eigenlijk niet tegen.
Ik haal die punten aan om aan te geven dat vrouwen lekker comfortabel achterover kunnen leunen in relatieland.
pi_133004727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ach, dat soort klassieke normen maakt ook het charmante in een vrouw. Zo mag een vrouw wat mij betreft best verwachten dat ik haar bij een etentje in stijl kom ophalen, haar voor laat gaan bij het binnentreden, haar jas ophang en de stoel klaar zet. Ik noem maar wat.

Man en vrouw zijn, in tegenstelling tot wat vaak wordt gezegd, absoluut niet gelijk. Gelukkig maar.

Doet er overigens nog steeds niet vanaf dat middels botte afwijzing of negeren hard to get spelen een afknapper van formaat is :W Een beetje weerstand is leuk, dat je een vrouw moet overhalen om mee uit te gaan ofzo, maar dat botte nee gaat hem voor mij niet worden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 7 november 2013 @ 14:45:38 #150
415517 Aberella
Ja dit is een Remqo
pi_133004756
Hallo modjes waarom gaan mijn quotealerts niet weg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')