Is ook weer zo, ik kom steeds meer tot de conclusie dat de norm juist van een bedroevend niveau is.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is voor lang niet iedereen de standaard.
Wat staat hier?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bitches zeggen dan dan normaal doen
Dat je vrouwen geen bitches moet noemen piye.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook weer zo, ik kom steeds meer tot de conclusie dat de norm juist van een bedroevend niveau is.
[..]
Wat staat hier?
Dat herken ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Is ook weer zo, ik kom steeds meer tot de conclusie dat de norm juist van een bedroevend niveau is.
Wat? Dat de norm van een bedroevend niveau is, of jijzelf?quote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat je vrouwen geen bitches moet noemen piye.
De norm. En kijk dan ook meteen even naar jezelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Dat de norm van een bedroevend niveau is, of jijzelf?
Dat is bekendquote:Op donderdag 7 november 2013 12:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De norm. En kijk dan ook meteen even naar jezelf.
Je bent er maar druk mee.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is bekendHet hebben van een bedroevend niveau vereist inderdaad zorgvuldige instandhouding daarvan
hihiquote:Op donderdag 7 november 2013 08:53 schreef SjaakBauer het volgende:
En als die gozert na een week een berichtje stuurde; 'Zin om binnenkort wat te gaan drinken?' had hij waarschijnlijk 'Eh nou eh, ik weet niet hoor hihi, gaat wel beetje snel dan hihi' als reactie gehad.
Post was maar een grapje, maar een bitch is een bitch.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat je vrouwen geen bitches moet noemen piye.
Daarom, dat wat bij mn ex ook. Geen spelletjes, vanaf het begin was het goed en ging het vanzelf.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als het vanzelf gaat weet je dat het goed zit.
Heb je een goede aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daarom, dat wat bij mn ex ook. Geen spelletjes, vanaf het begin was het goed en ging het vanzelf.
Ah, de expert is er ook m.b.t. vrouwen. Als je alles doet wat deze man zegt maar dan het tegenovergestelde, ga je gouden tijden tegemoet.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is bekendHet hebben van een bedroevend niveau vereist inderdaad zorgvuldige instandhouding daarvan
Klopt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, de expert is er ook m.b.t. vrouwen. Als je alles doet wat deze man zegt maar dan het tegenovergestelde, ga je gouden tijden tegemoet.
preciesquote:Op donderdag 7 november 2013 12:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh maar jij bent niet zo dik hoor.
Ah, ik dacht al, waar blijft mijn favoriete ad hominem spuier.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, de expert is er ook m.b.t. vrouwen. Als je alles doet wat deze man zegt maar dan het tegenovergestelde, ga je gouden tijden tegemoet.
Tja. Wat kan ik zeggen. Ik ben liefhebber van ironie.quote:
Gelukkig maar, ik zou niet weten hoe je het anders met mij zou moeten volhoudenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tja. Wat kan ik zeggen. Ik ben liefhebber van ironie.
Mwah, ik vind je niet bijzonder hoor. Ik kan het altijd wel waarderen als mensen wat terug weten te zeggen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou niet weten hoe je het anders met mij zou moeten volhouden
En gaat het je daarbij niet om de inhoud?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik vind je niet bijzonder hoor. Ik kan het altijd wel waarderen als mensen wat terug weten te zeggen.
Vertel. Wil misspain dan ook wetenquote:Op donderdag 7 november 2013 13:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Haha Mahltje, ik had je beter ingeschat. Jij weet echt niet van wie dat een kloon is?
Inderdaad. Het idee zou mij een mindere man maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:42 schreef Piye het volgende:
[..]
Kijk deze man snapt het tenminste. Tuurlijk lekker makkelijk als zij de eerste stap zet, maar het is alvast een teken aan de wand voor het verdere verloop van de relatie. Dat moet je niet willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |