Een van de redenen overigens dat de mens zich zo aanpast, is omdat vrouwen de man kiezen en inschatten wie het beste nageslacht oplevert. Zij selecteert de genen en brengt ook nog eens dochters voort met een bepaalde voorkeur, waardoor bepaalde eigenschappen sneller algemeen worden. Dit kan alleen als een vrouw een hoop mannen 'aangeboden' krijgt, ze test en de beste kiest. Als het andersom zou zijn, dat een vrouw wanhopig op zoek moet naar een fatsoenlijke vent, is ze én teveel tijd kwijt én wordt ze belazerd doordat mannen spelletjes met haar kunnen gaan spelen, terwijl een man in principe alleen maar hoeft te weten dat een vrouw vruchtbaar is (waar je met uiterlijke kenmerken en vrij goede inschatting van kunt maken). En in het oostblok woont teveel aan arme mannen,dronken mannen, te weinig mannen sowieso. Vrouwen zijn altijd liever tegen een gewenste buitenstaander. Wat van ver komt is lekker en bovendien van een goede aanvulling op jouw genen, heel instinctief allemaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is juist de aanpassing aan wisselende situaties die de mens heeft doen overleven hoor. Van ijstijden tot sociale veranderingen, de mens is er in meegegaan. De mens is ook de enige die dat verstandelijke vermogen heeft om zich aan allerlei situaties aan te passen. En dan zou dat op het geval van een beetje leuk doen als het op met elkaar contact leggen aankomt niet kunnen?
Dat kan overigens wel, mannen doen het namelijk wel. Alleen vrouwen niet. En dat is nog best een cultureel verschil, want bijvoorbeeld in de oostbloklanden staan vrouwen veel meer open voor een man dan hier in Nederland.
[..]
Ik zeg ook niet dat de combinatie niet mogelijk is, ik zeg alleen dat de lijn erg dun is en dat je heel makkelijk van het een in het ander terecht kunt komen. Van een positieve, zelfbewuste man die weet wat hij wil tot aan een niceguyende footwhimp is niet eens zo'n grote stap, vooral omdat het vaak ongemerkt en in kleine stapjes gaat.
Er bestaan aan de goede kant van die lijn ook veel verschillende typen mannen. Zo heb je stoere kerels als Mel Gibson, bad guys zoals Badr Hari en mannen met macht zoals Abraham Moscowics, die vrouwen allemaal op hun eigen manier aantrekken omdat ze zijn wie ze zijn.
Aan de andere kant van het spectrum heb je mannen als Freddie Mercury en Prince, die er op het eerste gezicht als een nicht uitzien, maar qua persoonlijkheid en zelfbewustheid toch zichzelf durven zijn en daarom zeer sexy gevonden worden door veel vrouwen.
Madeliefff inhoudelijke postquote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zucht ik kan zo moe worden van dit soort reacties. Een typische reactie van een man die gewoon zelf te bang is om op vrouwen af te stappen, afgewezen word en de schuld bij een vrouwen neer legt![]()
Mannen en vrouwen moeten gelijke rechten hebben : beide moeten kunnen studeren, werken etc..dat betekent verder niet dat ze hetzelfde zijn en hetzelfde kunnen. In sommige activiteiten zijn mannen beter en in andere weer vrouwen. Er is niks mis met wat rolverdeling.
Je loopt wel te klagen over kleine dingetjes zoals dat er vrouwen zijn die willen dat de man de eerste stap zet maar ik wil je zien wanneer jij ooit kinderen krijgt...de meeste mannen laten de vrouw namelijk voor t meeste werk opdraaien, en het huishouden, een gat in kleding dicht naaien...ga jij dat ook doen? Mannen en vrouwen zijn niet voor niets verschillend gemaakt..
Ik vind t zelf ook fijner als een man op mij afstapt dat voelt natuurlijker, maar de laatste tijd heb ik zelf eigenlijk ook wel stappen gezet aangezien mannen dat niet altijd durven. En wanneer een man de eerste stap zet ga ik sowieso niet arrogant lopen doen( het feit dat een ander op je afstapt betekent namelijk niet gelijk dat je dan maar arrogant moet doen of de ander dagen moet negeren zoals in de OP), maar je hebt van die bitcherige types ja die dan ook de man helemaal uitkleden tijdens het uitgaan en mannen alles laten betalen ,zelfs als ze niet eens geďnteresseerd zijn.
Overigens is het betalen voor vrouwen ook een issue die vaker langs komt:
mannen lijken het idee te hebben dat vrouwen dan maar geldwolven zijn en proberen te profiteren van de man. maar waarom mannen eigenlijk drankjes betalen is omdat de vrouw van nature kijkt of de man wel oprecht geďnteresseerd is in haar, de man biedt haar vervolgens een drankje aan om te laten zien dat het zo is en hij moeite in haar wil steken ( dat het door bepaalde vrouwen misbruikt word is een ander verhaal)...Deze methode slaat alleen eigenlijk nergens op want iemand kan je een drankje geven en nog steeds niet oprecht zijn. Laten zien dat je oprechte interesse hebt in iemand daar heb je geen materiële zaken voor nodig. En nee de laatste alinea typ ik niet omdat ik vind dat mannen altijd alles moet betalen maar puur om te laten zien dat het niet altijd een slechte insteek heeft.
Ik laat overigens zelf de man niet altijd maar alles betalen voordat ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg, vrouwen hebben net zo goed geld namelijk! Ik voel me daar dan ook ongemakkelijk bij. Gewoon rekening splitsen of beter nog om de beurt rekeningen betalen ... maar de man mag daarmee starten hehe.
Nou dit was mijn vehaal, leuk he![]()
Ik kreeg dit topic binnen in mijn inbox. Maar ik test sowieso niet, ik heb soms gewoon de hele dag geen tijd om een app te versturen want ik ben soms echt te druk bezig.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan een dag niet appen om te testen.![]()
Triest gedoe.
Tja als je de hele dag met jezelf bezig bent is er geen tijd om even een Whatsappje te sturen nee, dat geloof ik best.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:55 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik kreeg dit topic binnen in mijn inbox. Maar ik test sowieso niet, ik heb soms gewoon de hele dag geen tijd om een app te versturen want ik ben soms echt te druk bezig.En ja, dat bestaat. Maar dat kunnen mensen hier blijkbaar niet volgen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef MAHL het volgende:
Oh, en voor de lezers die het andere topic niet volgen, de soap is trouwens voorbij. De kerel in kwestie zei geen 'hoi' toen onze Prinses langsliep dus nu moet ze niets meer van hem hebben.
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar soms ben ik op een dag kei hard aan het werk (druk) en kán ik niet op m'n telefoon kijken, ben ik als ik pauze heb aan het praten met mensen, en ga ik 's avonds nog eten, chillen, uit, sporten, whatever zonder dat ik echt tijd heb om allerlei apps te beantwoorden. Of als ik aan het studeren ben: ik ga dan niet appen, want dan blijf ik bezig met 7 personen. En als ik dan in mijn bed lig, heb ik soms geen zin om apps te beantwoorden omdat ik dan ga lezen/serie kijken/slapen. Ik denk niet in gezeur als 'hard to get', ik heb alleen wel iets beters te doen op dit moment dan zinloos appen.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat ook nog jaJe maakt mij echt niet wijs dat je van 's ochtends vanaf het moment dat je opstaat, tot 's avonds wanneer je naar bed gaat en meteen in slaap valt, echt geen twee minuten tijd hebt om even wat terug te sturen
Die mannen betalen dat omdat ze onzeker zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zucht ik kan zo moe worden van dit soort reacties. Een typische reactie van een man die gewoon zelf te bang is om op vrouwen af te stappen, afgewezen word en de schuld bij een vrouwen neer legt![]()
Mannen en vrouwen moeten gelijke rechten hebben : beide moeten kunnen studeren, werken etc..dat betekent verder niet dat ze hetzelfde zijn en hetzelfde kunnen. In sommige activiteiten zijn mannen beter en in andere weer vrouwen. Er is niks mis met wat rolverdeling.
Je loopt wel te klagen over kleine dingetjes zoals dat er vrouwen zijn die willen dat de man de eerste stap zet maar ik wil je zien wanneer jij ooit kinderen krijgt...de meeste mannen laten de vrouw namelijk voor t meeste werk opdraaien, en het huishouden, een gat in kleding dicht naaien...ga jij dat ook doen? Mannen en vrouwen zijn niet voor niets verschillend gemaakt..
Ik vind t zelf ook fijner als een man op mij afstapt dat voelt natuurlijker, maar de laatste tijd heb ik zelf eigenlijk ook wel stappen gezet aangezien mannen dat niet altijd durven. En wanneer een man de eerste stap zet ga ik sowieso niet arrogant lopen doen( het feit dat een ander op je afstapt betekent namelijk niet gelijk dat je dan maar arrogant moet doen of de ander dagen moet negeren zoals in de OP), maar je hebt van die bitcherige types ja die dan ook de man helemaal uitkleden tijdens het uitgaan en mannen alles laten betalen ,zelfs als ze niet eens geďnteresseerd zijn.
Overigens is het betalen voor vrouwen ook een issue die vaker langs komt:
mannen lijken het idee te hebben dat vrouwen dan maar geldwolven zijn en proberen te profiteren van de man. maar waarom mannen eigenlijk drankjes betalen is omdat de vrouw van nature kijkt of de man wel oprecht geďnteresseerd is in haar, de man biedt haar vervolgens een drankje aan om te laten zien dat het zo is en hij moeite in haar wil steken ( dat het door bepaalde vrouwen misbruikt word is een ander verhaal)...Deze methode slaat alleen eigenlijk nergens op want iemand kan je een drankje geven en nog steeds niet oprecht zijn. Laten zien dat je oprechte interesse hebt in iemand daar heb je geen materiële zaken voor nodig. En nee de laatste alinea typ ik niet omdat ik vind dat mannen altijd alles moet betalen maar puur om te laten zien dat het niet altijd een slechte insteek heeft.
Ik laat overigens zelf de man niet altijd maar alles betalen voordat ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg, vrouwen hebben net zo goed geld namelijk! Ik voel me daar dan ook ongemakkelijk bij. Gewoon rekening splitsen of beter nog om de beurt rekeningen betalen ... maar de man mag daarmee starten hehe.
Nou dit was mijn vehaal, leuk he![]()
Een berichtje terugsturen =/= eindeloos Appen. Maar achja je hebt gelijk er zijn nuttiger dingen, zoals bijv in bed een boek lezen. Wat ik nu dan ook ga doen. Welterusten prinsesje van mequote:
Wat een onzin weer. Hij is gewoonweg te verlegen/afwachtend (en dat was eerst niet zo) en dat trekt mij niet aan. Ik wil gewoon dat iets vanzelf gaat, en zeker niet op deze manier.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:03 schreef MAHL het volgende:
Oh, en voor de lezers die het andere topic niet volgen, de soap is trouwens voorbij. De kerel in kwestie zei geen 'hoi' toen onze Prinses langsliep dus nu moet ze niets meer van hem hebben.
Nee vind je het gek dat hij zo is als jij helemaal geen signalen terugstuurt! Jij denkt echt...quote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef Interv het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Hij is gewoonweg te verlegen/afwachtend (en dat was eerst niet zo) en dat trekt mij niet aan. Ik wil gewoon dat iets vanzelf gaat, en zeker niet op deze manier.
Zeester gespot.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef Interv het volgende:
[..]
Wat een onzin weer. Hij is gewoonweg te verlegen/afwachtend (en dat was eerst niet zo) en dat trekt mij niet aan. Ik wil gewoon dat iets vanzelf gaat, en zeker niet op deze manier.
Eens. Behoorlijke afknapper als een man zo afwachtend doet.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:20 schreef Interv het volgende:
[..]
Afwachtend? Hij heeft dr nummer gevraagd en zit haar elke dag te Appen... Of ben je nu sarcastischquote:Op donderdag 7 november 2013 23:26 schreef Shanna_ het volgende:
[..]
Eens. Behoorlijke afknapper als een man zo afwachtend doet.
Heb jij Pientje nou al een keer mogen verkrachten!?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Vrouwen met verkrachtingsfantasieen.
Ja, na een dag of twee had hij wel kunnen aangeven dat hij wilde drinken ofzo. Iedere dag appen hoe een tentamen, werk of college was hoeft van mij niet meer, die tijd heb ik wel gehad.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Afwachtend? Hij heeft dr nummer gevraagd en zit haar elke dag te Appen... Of ben je nu sarcastisch
Nee hoor. Ik stap best op vrouwen af, en als zij zoiets hebben van dat ze niet geinteresseerd zijn ins dat vooral hun probleem. Daar besteed ik geen seconde nog een gedachte aan, veel meer vrouwen op de wereld en better ones.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met dit onderwerp? We hebben het over contact leggen en hoe eenzijdig dat proces verloopt omdat vrouwen te beroerd zijn om zelf een move te maken.quote:Mannen en vrouwen moeten gelijke rechten hebben : beide moeten kunnen studeren, werken etc..dat betekent verder niet dat ze hetzelfde zijn en hetzelfde kunnen. In sommige activiteiten zijn mannen beter en in andere weer vrouwen. Er is niks mis met wat rolverdeling.
Wat heeft dat er in hemelsnaam mee te maken? Daar gaat het onderwerp helemaal niet over.quote:Je loopt wel te klagen over kleine dingetjes zoals dat er vrouwen zijn die willen dat de man de eerste stap zet maar ik wil je zien wanneer jij ooit kinderen krijgt...de meeste mannen laten de vrouw namelijk voor t meeste werk opdraaien, en het huishouden, een gat in kleding dicht naaien...ga jij dat ook doen? Mannen en vrouwen zijn niet voor niets verschillend gemaakt..
Tuurlijk, als je het nooit doet zal alles raar voor je zijn. Misschien snap je dan ook waarom sommige mannen er moeite mee hebben.quote:Ik vind t zelf ook fijner als een man op mij afstapt dat voelt natuurlijker
Dat is inderdaad de essentie van de OP, maar ook de niet bitcherige types schieten af en toe graag mannen af zodat hun eigen onzekere ego wordt gestreeld.quote:maar de laatste tijd heb ik zelf eigenlijk ook wel stappen gezet aangezien mannen dat niet altijd durven. En wanneer een man de eerste stap zet ga ik sowieso niet arrogant lopen doen( het feit dat een ander op je afstapt betekent namelijk niet gelijk dat je dan maar arrogant moet doen of de ander dagen moet negeren zoals in de OP), maar je hebt van die bitcherige types ja die dan ook de man helemaal uitkleden tijdens het uitgaan en mannen alles laten betalen ,zelfs als ze niet eens geďnteresseerd zijn.
Dus als hij haar geen drankje aanbiedt is hij niet oprecht geinteresseerd? Het moet niet gekker wordenquote:Overigens is het betalen voor vrouwen ook een issue die vaker langs komt:
mannen lijken het idee te hebben dat vrouwen dan maar geldwolven zijn en proberen te profiteren van de man. maar waarom mannen eigenlijk drankjes betalen is omdat de vrouw van nature kijkt of de man wel oprecht geďnteresseerd is in haar, de man biedt haar vervolgens een drankje aan om te laten zien dat het zo is en hij moeite in haar wil steken ( dat het door bepaalde vrouwen misbruikt word is een ander verhaal)...
Wat zeur je dan over drankjes krijgen, betaal ze in dat geval ook zelf.quote:Deze methode slaat alleen eigenlijk nergens op want iemand kan je een drankje geven en nog steeds niet oprecht zijn. Laten zien dat je oprechte interesse hebt in iemand daar heb je geen materiële zaken voor nodig. En nee de laatste alinea typ ik niet omdat ik vind dat mannen altijd alles moet betalen maar puur om te laten zien dat het niet altijd een slechte insteek heeft.
Dacht het niet, zeker niet op een avondje uit. Tenzij er al een klik ontstaat, maar dan nog zeg ik vaak genoeg 'doe maar dit of dat'. En dat werkt en vrouwen vinden het nog leuk ook. Etentje doen we ook door twee tenzij duidelijk is dat we elkaar vaker gaan zien. Maar de tijden dat de man alles betaalt zijn voorgoed voorbij, vrouwen willen wel emancipatie dit feminisme dat, maar als het hen zo uitkomt mag de man de portemonnee trekken? Muhaha.quote:Ik laat overigens zelf de man niet altijd maar alles betalen voordat ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg, vrouwen hebben net zo goed geld namelijk! Ik voel me daar dan ook ongemakkelijk bij. Gewoon rekening splitsen of beter nog om de beurt rekeningen betalen ... maar de man mag daarmee starten hehe.
En lucht het op?quote:Nou dit was mijn vehaal, leuk he![]()
quote:
Ik ook, dus het is niet geslachtsgebonden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Doe dit zelf ook wel eens expres eerlijk gezegd, maar ik ben ook gewoon een klootzak.
Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden?
Dat dus.
Die theorie ken ik ook inderdaad, hoe komt het dat zoveel vrouwen zich laten volblaffen door de eerste de beste klootzak nadat ze 10 nice guys die het beste met haar voor hadden heeft afgewezen?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:22 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Een van de redenen overigens dat de mens zich zo aanpast, is omdat vrouwen de man kiezen en inschatten wie het beste nageslacht oplevert. Zij selecteert de genen en brengt ook nog eens dochters voort met een bepaalde voorkeur, waardoor bepaalde eigenschappen sneller algemeen worden. Dit kan alleen als een vrouw een hoop mannen 'aangeboden' krijgt, ze test en de beste kiest. Als het andersom zou zijn, dat een vrouw wanhopig op zoek moet naar een fatsoenlijke vent, is ze én teveel tijd kwijt én wordt ze belazerd doordat mannen spelletjes met haar kunnen gaan spelen, terwijl een man in principe alleen maar hoeft te weten dat een vrouw vruchtbaar is (waar je met uiterlijke kenmerken en vrij goede inschatting van kunt maken). En in het oostblok woont teveel aan arme mannen,dronken mannen, te weinig mannen sowieso. Vrouwen zijn altijd liever tegen een gewenste buitenstaander. Wat van ver komt is lekker en bovendien van een goede aanvulling op jouw genen, heel instinctief allemaal.
Nouja met gewoon standaardvriendinnen app je altijd gewoon mee zonder verdere betekenis behalve kijken hoe het met ze gaat, en aangezien er wel meer mannen zijn die ook vrouwelijke vrienden hebben lijkt het me sowieso niet geslachtsgebonden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ook, dus het is niet geslachtsgebonden.
Yep, zowel gewone vriendinnen als losloopsletten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:01 schreef TwentyFourr het volgende:
Doe dit zelf ook wel eens expres eerlijk gezegd, maar ik ben ook gewoon een klootzak.
Maar misschien zijn er mannen die 'zomaar' appen met meiden die ze verder niet leuk vinden?
Dat dus.
Nee, daar app ik al helemaal niet mee.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nouja met gewoon standaardvriendinnen app je altijd gewoon mee zonder verdere betekenis behalve kijken hoe het met ze gaat, en aangezien er wel meer mannen zijn die ook vrouwelijke vrienden hebben lijkt het me sowieso niet geslachtsgebonden.
Oh, er komt nu alweer onzin uit. Maar verder wel heel stoer hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, daar app ik al helemaal niet mee.
Een man appt als hij de vrouw wil neuken, niet meer en niets minder.
Ja, het duurde niet lang inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:07 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Oh, er komt nu alweer onzin uit. Maar verder wel heel stoer hoor.
Ik heb geen tijd! Ik heb geen tijd! Ik heb geen tijd!quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar soms ben ik op een dag kei hard aan het werk (druk) en kán ik niet op m'n telefoon kijken,
Daar heb ik dan allemaal wel tijd voorquote:ben ik als ik pauze heb aan het praten met mensen, en ga ik 's avonds nog eten, chillen, uit, sporten, whatever zonder dat ik echt tijd heb om allerlei apps te beantwoorden. Of als ik aan het studeren ben
Klopt, jij bent zo belangrijk dat er geen 7 minuten van je leven af kunnen. Geef je nummer dan ook niet, Truus.quote:ik ga dan niet appen, want dan blijf ik bezig met 7 personen. En als ik dan in mijn bed lig, heb ik soms geen zin om apps te beantwoorden omdat ik dan ga lezen/serie kijken/slapen.
Ik denk niet in gezeur als 'hard to get', ik heb alleen wel iets beters te doen op dit moment dan zinloos appen.
Ja mensen kunnen gaande het contact niet ook veranderen he?quote:Bovendien heb ik geen zin meer in eindeloos appen, ik zie liever iets concreets. Als iemand in het echt ineens verlegen/afstandelijk doet (want dat is ineens zo) heb ik het wel gezien want dan wordt het niks. Hoe knap of aardig hij ook mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |