Ik heb geen tv. Nieuwe commercial?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:17 schreef Awesome_ het volgende:
Ik bezeik mezelf echt om die Campinamelk-gein.
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:14 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Oh yeah, ik heb op mijn flikker gehad van mijn meester (no1uknow). Morgen ga ik het beter doen!!!
Ik hoop het nietquote:
wat als het mcnutty is?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:21 schreef Awesome_ het volgende:
ik vind dit echt de leukste kloon tot nu toe.
het is je kk huisgenoot hequote:Op woensdag 6 november 2013 00:22 schreef no1uknow het volgende:
dit escaleert helemaal uit de klauwen
Wat is deze ineens?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij hebt een seksdate he xddd
Dit is precies wat mijn kloon ook zou zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alsof een kloon zoveel moeite steekt in het maken van topics. Stelletje paranoïde faggots.
Wat een faggot.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Luister allemaal,
Ik ga het 1 keer uitleggen:
No1uknow zat vervelend tegen mij te doen, waarop ik hem ging DM'en. Hij reageerde met "Neuken?". Vervolgens stuurde ik "Waar en wanneer?" waaruit bleek dat hij in dezelfde stad woont en bij mij op school zit. Vandaag seksdate mee gehad, maar dan zonder seks. Onderwerp was ook geen seks (hoewel ik het die richting op probeerde te sturen) maar KT.
The end/to be continued
Ja, en hij dacht ook dat ik een kloon was. Heb hard mijn best moeten doen hem te overtuigen. Ik heb mezelf bloot moeten geven
Heb je pics ter ondersteuning?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Luister allemaal,
No1uknow zat vervelend tegen mij te doen, waarop ik hem ging DM'en. Hij reageerde met "Neuken?". Vervolgens stuurde ik "Waar en wanneer?" waaruit bleek dat hij in dezelfde stad woont en bij mij op school zit. Vandaag seksdate mee gehad, maar dan zonder seks. Onderwerp was ook geen seks (hoewel ik het die richting op probeerde te sturen) maar KT.
The end/to be continued
Ja, en hij dacht ook dat ik een kloon was. Heb hard mijn best moeten doen hem te overtuigen. Ik heb mezelf bloot moeten geven
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Vandaag seksdate mee gehad, maar dan zonder seks.
quote:Onderwerp was ook geen seks (hoewel ik het die richting op probeerde te sturen) maar KT.
Ahahah, dus hij heeft je niet eens geneukt? Wat een HOMO.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Luister allemaal,
The end/to be continued
Ik las negroïde faggots.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alsof een kloon zoveel moeite steekt in het maken van topics. Stelletje paranoïde faggots.
ik woon ook in DHquote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Luister allemaal,
The end/to be continued
Ja, hij had grote praatjes... stelde me teleur. Hij raakte me niet eens aanquote:
Fokmeet?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:30 schreef seto het volgende:
[..]
ik woon ook in DH
kom meeten bij millers bby
Inb4 dit is een kloon van No1uknow zodat hij aan ons kan bewijzen hoe alpha en non-virgin hij is.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Luister allemaal,
The end/to be continued
Stuur een dm met 'Neuken?' naar hopelesssquote:Op woensdag 6 november 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik wil niet gaan slapen xdd ;d;d:d
ff testenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stuur een dm met 'Neuken?' naar hopelesss
Nah, denk niet dat hij daar behoefte aan heeft. Voor een Nederlandse man ziet hij er niet verkeerd uit hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 dit is een kloon van No1uknow zodat hij aan ons kan bewijzen hoe alpha en non-virgin hij is.
Ik drink 1 krat aldimelk per week. (H)quote:Op woensdag 6 november 2013 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens. Ik heb net lekker melk gedronken. Wel aldimelk mja.
Ik kende het origineel niet eens tot dit topic, alleen die edit, maar fuck. Nice.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeer zeker, iets rustiger maar alsnog goed.
Ieuwquote:Op woensdag 6 november 2013 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens. Ik heb net lekker melk gedronken. Wel aldimelk mja.
lol wie?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:39 schreef VMSDKR het volgende:
Dus na Panzr, Etha en JMF is ook No1 aan de FOK!-vrouw?
What's next; Awesome_ met OnderBroekenPoep?
hihi succes meid. #lifelovelaugh #codetoliveby #hashtagquote:Op woensdag 6 november 2013 00:41 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga even cardio doen in vorm van dansen haha
Hmm... die username en KPD. Het is toch niet wat ik denk dat het is?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef VMSDKR het volgende:
Damestopic in KPD, Yuri - misschien wel een aantal delen terug.
Heb een levenslange ban in KPD broeder. Zie de foto tegemoet jwz.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef VMSDKR het volgende:
Damestopic in KPD, Yuri - misschien wel een aantal delen terug.
Ik oefen hierop:quote:Op woensdag 6 november 2013 00:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hihi succes meid. #lifelovelaugh #codetoliveby #hashtag
uh oh Salman Khan, jij moet sanasoufi zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik oefen hierop:
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3Df4BiCOIWNC8
Hoe de F krijg je daar een ban.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb een levenslange ban in KPD broeder. Zie de foto tegemoet jwz.
Destijds (twee jaar terug) zat ik de vriendin van Weissman belachelijk te maken. Na dat meerdere keren gedaan te hebben kreeg ik een waarschuwing en toen zei ik iets in de richting van "Ik wil niet elke keer kotsen als ik in dit topic kom." en toen was het afgelopen. Was nog niet #zen toentertijd. Heb er spijt van, srs.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe de F krijg je daar een ban.
Maar zal morgen even zoeken, zit mobiel nu.
Het gaat mij om Katrina. Zij is een verbeterde versie van mijquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Beach het volgende:
[..]
uh oh Salman Khan, jij moet sanasoufi zijn
Goed bezig Chickie. Zelf Ben ik bezig met de engelse wals. Zit nu al even op stijldansen en heb het echt zo naar mijn zin haha! Xjequote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik oefen hierop:
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3Df4BiCOIWNC8
Weissman is een hele goede vriend van mij. Zijn vriendin ken ik ookquote:Op woensdag 6 november 2013 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Destijds (twee jaar terug) zat ik de vriendin van Weissman belachelijk te maken. Na dat meerdere keren gedaan te hebben kreeg ik een waarschuwing en toen zei ik iets in de richting van "Ik wil niet elke keer kotsen als ik in dit topic kom." en toen was het afgelopen. Was nog niet #zen toentertijd. Heb er spijt van, srs.
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Het gaat mij om Katrina. Zij is een verbeterde versie van mij
Sommigen vinden mij op haar lijken haha
haha ze bedoelen vast dat je naar curry stinktquote:Op woensdag 6 november 2013 00:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ken je Cake-Man ook?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:51 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Weissman is een hele goede vriend van mij. Zijn vriendin ken ik ook
I'll kill you if you bother them
Wil dat ook leren...quote:Op woensdag 6 november 2013 00:50 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Goed bezig Chickie. Zelf Ben ik bezig met de engelse wals. Zit nu al even op stijldansen en heb het echt zo naar mijn zin haha! Xje
Ik ben niet Indiaas. Ik stink naar knoflookquote:Op woensdag 6 november 2013 00:52 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
haha ze bedoelen vast dat je naar curry stinkt
Uhh...pics?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:50 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ja, daag, ik blijf niet aan de gangquote:
Ben je ook goed in kwark voeren?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:54 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik ben niet Indiaas. Ik stink naar knoflook
Maar ik kan wel heerlijke roti en chicken biryani maken
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Destijds (twee jaar terug) zat ik de vriendin van Weissman belachelijk te maken. Na dat meerdere keren gedaan te hebben kreeg ik een waarschuwing en toen zei ik iets in de richting van "Ik wil niet elke keer kotsen als ik in dit topic kom." en toen was het afgelopen. Was nog niet #zen toentertijd. Heb er spijt van, srs.
Iedereen die hier meepost stelt zich voor middels een foto en diverse linkjes naar social media. Dat zijn nou eenmaal de regels en ik heb die ook niet bedacht.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:56 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ja, daag, ik blijf niet aan de gang
Vraag maar aan Sylvesterrr, Weissman, no1uknow. Die hebben me IRL gezien
Ik heb geen Social Media. Wil wel een fokmeet organiserenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Iedereen die hier meepost stelt zich voor middels een foto en diverse linkjes naar social media. Dat zijn nou eenmaal de regels en ik heb die ook niet bedacht.
Het eerste man. Ik was echt een klootzak als onwetend ventje van mijn 12de tot 17de.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Spijt van dat je MsMessy belachelijk maakte of van dat je nu KPD niet meer inkan?
Een foto of twee is ook prima. Denk dat we wel een keer een uitzondering kunnen maken, toch jongens?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:59 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb geen Social Media. Wil wel een fokmeet organiseren
DM anders Snakey, misschien is 'ie coulant omdat hij hier ook wel eens zit. Bij mij duurde het trouwens ook een tijdje, misschien krijg je straks alsnog toegang.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het eerste man. Ik was echt een klootzak als onwetend ventje van mijn 12de tot 17de.
Heb trouwens opnieuw toegang gevraagd maar ze reageren niet.
FB / Aanmeldtopic KPD editie #7/2013
Yeah, ik zie wel. Het heeft geen haast. Hoorde trouwens dat er een seksdate topic is, waar je daadwerkelijk seks hebt op een seksdate?quote:Op woensdag 6 november 2013 01:01 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
DM anders Snakey, misschien is 'ie coulant omdat hij hier ook wel eens zit. Bij mij duurde het trouwens ook een tijdje, misschien krijg je straks alsnog toegang.
Zware SM praktijken. Toegang krijgen is ook erg lastig.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:03 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zit er eigenlijk ook nooit, af en toe wanneer ik me verveel. Wat is dat Keldertje eigenlijk?
Nou zeg, ik heb jullie foto's ook niet gezienquote:Op woensdag 6 november 2013 01:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Een foto of twee is ook prima. Denk dat we wel een keer een uitzondering kunnen maken, toch jongens?
Niks voor no1uknow.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, ik zie wel. Het heeft geen haast. Hoorde trouwens dat er een seksdate topic is, waar je daadwerkelijk seks hebt op een seksdate?
Hmja, ik zie wel een sexdate topic, maar heel actief is het niet, laatste post dateert van 29-10. Geen idee of er daadwerkelijk geneukt wordt eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, ik zie wel. Het heeft geen haast. Hoorde trouwens dat er een seksdate topic is, waar je daadwerkelijk seks hebt op een seksdate?
Ah oke, nouja, daar hebben ze me niet nodig.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zware SM praktijken. Toegang krijgen is ook erg lastig.
Allemaal terug te vinden in de voorgaande delen, mits toegang verkregen door een regular.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:04 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Nou zeg, ik heb jullie foto's ook niet gezien
SPOILER: niet voor helplessssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Allemaal terug te vinden in de voorgaande delen, mits toegang verkregen door een regular.Liever naïef dan verbitterd hihiSPOILER: niet voor helplessssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trusten Awesomequote:Op woensdag 6 november 2013 01:23 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga (permanente) afscheid nemen van jullie, want ik ga stoppen met Fok. Take care lieve mensen. En vergeet niet:
It's not the mountain we conquer, but ourselves.
En:
We either make ourselves miserable, or we make ourselves strong. The amount of work is the same.
Je zit 3 maanden op Fok! en hebt al 3 männer ontmoet? Damnquote:Op woensdag 6 november 2013 00:56 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ja, daag, ik blijf niet aan de gang
Vraag maar aan Sylvesterrr, Weissman, no1uknow. Die hebben me IRL gezien
Ik heb iets gemist zo te lezen..quote:Op woensdag 6 november 2013 02:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je zit 3 maanden op Fok! en hebt al 3 männer ontmoet? Damn
Zelfs bij mij gaat het kloonalarm af bij helplessssssssssssssssss en ik ben normaal gesproken erg naief of geef geen fuck.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:23 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga (permanente) afscheid nemen van jullie, want ik ga stoppen met Fok. Take care lieve mensen. En vergeet niet:
En:
We either make ourselves miserable, or we make ourselves strong. The amount of work is the same.
Citroensapkuur.quote:Het zal wel; ik heb ooit in een grijs verleden een citroensapkuur gedaan. Dat komt neer op 10 dagen niet eten en onder de 800 kcal per dag binnenkrijgen. In theorie moet je daarvan afvallen. Na die 10 dagen was ik zowat gek van de honger, maar geen gram lichter dan aan het begin. Misschien ligt het allemaal niet zo heel erg simpel als je lichaam ook andere truukjes heeft om gewoon het verbruik radicaal aan te passen aan wat er binnenkomt. Het is je zeker ook nooit opgevallen dat je sneller last hebt van koude handen en voeten als je minder gaat eten?
En ook nooit gehoord over hoe mensen na een streng dieet sneller aankomen? Dat is ook een heel echt verschijnsel, veroorzaakt door het feit dat je lichaam minder gebruikt voor niet essentiele processen en voor de zekerheid maar wat extra gaat opslaan.
Zij is een mooie dame. Zonde dat jullie haar heben weggepest.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je zit 3 maanden op Fok! en hebt al 3 männer ontmoet? Damn
wat moet ik er dan mee doen? Communiceren?quote:Op woensdag 6 november 2013 08:57 schreef Montelly het volgende:
Het moet nou eens afgelopen zijn met dat foksters knallen, arme meiden worden enkel als lustobject gezien
The requested URL /plaatjesG/[R,NC] was not found on this server.quote:
/r/nsfwquote:Op woensdag 6 november 2013 09:35 schreef fathank het volgende:
Voor mensen die geen kpd toegang hebben maar wel willen fappen op amateurnaakt check reddit.com/r/gonewild
Als je een vent wil scoren moet je daar zijn. Voor vrouwen kun je beter op stap gaan in een van de tenten die ik je wel eens doorgeveven hebquote:Op woensdag 6 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goede UIquote:
Niet dus, ik was m'n signature aanpassen, in het heetst van de strijd werd ik ineens uitgelogd, werkte m'n wachtwoord niet meer en kreeg ik geen wachtwoord vergeten mailtje binnenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is jammer genoeg uitgelogd voordat het 'losbrak'.
Het was mij bijna gelukt.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ze had geen hd-cam?quote:
Hahaha, ja fuck. Ik was een maandje terug in Arnhem. Eerst een wat chique tent, daarna Juicy Lucy (die meisjes op de barquote:Op woensdag 6 november 2013 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je een vent wil scoren moet je daar zijn. Voor vrouwen kun je beter op stap gaan in een van de tenten die ik je wel eens doorgeveven heb
Ja, en een showoff pic in de gym hè. Dat deed je de das om.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
DV? Die wilde mij niet raken nadat ik "ive had a crush on you for years" stuurde in DM.
Mjah dat was niet hipster genoeg denk ik..quote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en een showoff pic in de gym hè. Dat deed je de das om.
Het overkomt je gewoon.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
Jullie proberen serieus via fok chimeids te hosselen?
ik werd gehosseld door een fok! Sletquote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
Nee dat zijn vietnamezen. Indo's verkopen zakjes met pinda's.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
said no one, ever
gekke loempiavouwer
ik heb zelf etha gehosseldquote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Indo's verkopen zakjes met pinda's.
we hebben t toch niet over etenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gado Gado![]()
![]()
![]()
Sowieso Indisch etenHeer-lijk
dat dan weer welquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gado Gado![]()
![]()
![]()
Sowieso Indisch etenHeer-lijk
ben gwn blankquote:Op woensdag 6 november 2013 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol ik vind jullie altijd beetje op een pandabeertje lijke
meestal zelfgemaakte hamburgersquote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dat dan weer welmaar goed iets zegt me dat seto qua koken niet verder komt dan droge kip, rijst en broccoli
Namen willen we horenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik werd gehosseld door een fok! Slet
godlikequote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en 2 plakjes cheddar per hamburger, hamburgersaus en op aanraden van dreamerbulk stukjes jalapeno.
ben zelf ooit begonnen met deze, had yuri eens gelinked volgens mijquote:
Ik wou dat het waar was, maat.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:00 schreef Klokov het volgende:
Awesome zeg eens eerlijk, jij bent Helplessssss of niet?
Niet geloven dat helplessssss een kloon isquote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die nog steeds geloven dat helpless een kloon is.
vriend, neem maar van mij aan dat helplessss geen kloon isquote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet geloven dat helplessssss een kloon is
Net zoals je dat topic in LIF ging kapen zekerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Awesome_ het volgende:
Dit heeft mij wel aan het denken gezet trouwens. Ik ga hier ook een keer een kloon naar binnen sneaken. Nog nooit gekloond eigenlijk.
Nee, het mooie was dat ze vertelde via DM voeding & diëtiek te studeren aan de HHS, dus ik dacht meteen kloon van fanta die mij zit te fucken. Maar ze is dus een turkse fokster die toevallig ook voeding en diëtiek studeert aan de HHS.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kloon van Fanta? Die woont ook in Den Haag toch.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef no1uknow het volgende:
Tip voor m'n boys: ga nooit koffie drinken met een R&P-ganger.
Na met haar gepraat te hebben, foto's gezien te hebben en zelfs haar site gelezen te hebben + gedetailleerde pohi gezien te hebben ben ik wel overtuigd.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet geloven dat helplessssss een kloon is
Ze heeft een website?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Na met haar gepraat te hebben, foto's gezien te hebben en zelfs haar site gelezen te hebben + gedetailleerde pohi gezien te hebben ben ik wel overtuigd.
#hebben
DM's incomingquote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in onschuld.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Klokov het volgende:
Maar even serieus, No1uknow, jij bent er dus verantwoordelijk voor dat zij eigenhandig een BB-deel heeft voolgespamd?
Ik heb net 9 dagen ban erop zitten, nee dankje.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Klokov het volgende:
Maak je nu nog die ene DM openbaar waar wij alleen zo nieuwsgierig naar waren?
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:14 schreef no1uknow het volgende:
Waarom begint een zekere aziaat me te bedreigen via DM?
Kan gewoon dmen naar mij tochquote:Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb net 9 dagen ban erop zitten, nee dankje.
ja die moet ik fixen maar ik durf niet meer bij m'n instellingen te komen omdat de vorige 2 keer ik dat deed, Snakey m'n account moest fixen vanwege een vage bug.quote:
TR gemaakt voor 'kanker'.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja die moet ik fixen maar ik durf niet meer bij m'n instellingen te komen omdat de vorige 2 keer ik dat deed, Snakey m'n account moest fixen vanwege een vage bug.
Kkhater VMSRKD
Yeah, een hele goeie ook nog.quote:
Dat is waar ookquote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, een hele goeie ook nog.
En ik ben verantwoordelijk voor het feit dat zij in BB post gezien zij in een ander topic allemaal vragen stelde en matige reacties kreeg terwijl ik potentie in haar zag. U mad? Come at me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/LIF]
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef VMSDKR het volgende:
100% katoen krimpt 9 van de 10 keer in de wasmachine - is 92% katoen / 8% elasthaan een goed alternatief? Heb een paar basic shirts nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/LIF]
ik rock deze altijd. Flink de guns op spanning en dan lichte stretch.BEASTMODE
wat wil je daarmee seggequote:Op woensdag 6 november 2013 13:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vond het wel leuk. Iemand die nog niet zo verzuurd, verkankerd en misselijkmakend haatdragend is in dit topic.
Denk het wel. Die elastaan zorgt er echt voor dat je ze niet kan verwassen en maanden goedblijft. De tanktops van WE zijn ook echt goed met die elastische shit erin. Sap attendeerde mij daar een tijd geleden op, dacht ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, die ik in die link dropte dus AWESOME_? Die zijn GOED?
Oke thanks broertje, precies wat ik zoek.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denk het wel. Die elastaan zorgt er echt voor dat je ze niet kan verwassen en maanden goedblijft. De tanktops van WE zijn ook echt goed met die elastische shit erin. Sap attendeerde mij daar een tijd geleden op, dacht ik.
okequote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
die zijn kwalitatief gezien qua kwaliteit kwalitatief erg goed.
Ik glibber van m'n stoel af.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef seto het volgende:
[..]
pua strikes again, werkt zelfs op mannen
Als goedmakertje moet je binnenkort maar weer een van je recepten postenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, een hele goeie ook nog.
En ik ben verantwoordelijk voor het feit dat zij in BB post gezien zij in een ander topic allemaal vragen stelde en matige reacties kreeg terwijl ik potentie in haar zag. U mad? Come at me.
Is helplesss een voeding "deskundige" ??quote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, het mooie was dat ze vertelde via DM voeding & diëtiek te studeren aan de HHS, dus ik dacht meteen kloon van fanta die mij zit te fucken. Maar ze is dus een turkse fokster die toevallig ook voeding en diëtiek studeert aan de HHS.
Elk yuri-recept:quote:Op woensdag 6 november 2013 13:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als goedmakertje moet je binnenkort maar weer een van je recepten posten
Haha, sad #cutlife.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Elk yuri-recept:
Kip
beetje groenvoer
yildriz knoflooksaus
27 soorten kruiden
dit alles op een bedje van yildriz knoflooksaus
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Elk yuri-recept:
Kip
beetje groenvoer
yildriz knoflooksaus
27 soorten kruiden
dit alles op een bedje van yildriz knoflooksaus
5 euroquote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef JackieBrown het volgende:
snap helemaal niks van dit verhaal, heeft iemand een samenvatting?
Hoezo, ik ben oprecht benieuwd.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef no1uknow het volgende:
nee, lees pagina 1 tot en met 3quote:Op woensdag 6 november 2013 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben oprecht benieuwd.Is ze 'beschadigd'?
![]()
Net alsof jou dat wat uitmaaktquote:Op woensdag 6 november 2013 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben oprecht benieuwd.Is ze 'beschadigd'?
![]()
Supporters Verenigingquote:
Thanks, vanavond maar even doenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:01 schreef seto het volgende:
[..]
ben zelf ooit begonnen met deze, had yuri eens gelinked volgens mij
je kan echt onwijs veel kanten op met vis of vlees en wat je erop doet (sauzen, bacon, pepers ook indd), ook niet echt gecompliceerd
wel ideaal als je nooit zin hebt om te koken
Bick biseps arr importenter then edukatonquote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
Maar hieruit blijkt maar weer wie er niet gestudeerd heeft
Ik moet voor mezelf ook eens grenzen stellen met mijn FOK!-gedrag. Denk dat ik een paar richtlijnen moet opstellen zodat ik nog wat bereik in mijn leven. Heeft iemand suggesties?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef no1uknow het volgende:
ik ga weer wat nuttigs doen jongens dikke doei
echt beta, dat doeiquote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef no1uknow het volgende:
ik ga weer wat nuttigs doen jongens dikke doei
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:23 schreef helplesssss het volgende:
En:
welkom terugquote:Op woensdag 6 november 2013 14:48 schreef helplesssss het volgende:
Ik kon het niet laten: ben toch niet niet zo helpless als ik dacht haha
Succes bro's!
Hou me niet vast vriend. Anders krijg ik nooit een Katrina lijfquote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef no1uknow het volgende:
Helplessss je zou toch nog een meet organiseren?
Neejoh blijf gewoon hangen en trek je niet teveel van die etterbakken aan. Awesome is opzich wel een goeie jongen. CarbonC is ook wel serieus en de rest moet je gewoon met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:56 schreef helplesssss het volgende:
Ik was de afscheidsknuffel vergeten
Ik fiets nu door de regen. Heerlijk na het behalen van een tentamen. Straks trainen. Bedankt voor alle adviezen allemaal. Ik ga mezelf overtreffen!
trainen is maar een klein deel van je dag, de rest kan je hier slijten.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hou me niet vast vriend. Anders krijg ik nooit een Katrina lijf
GOede middag jackie!quote:
in het zandkasteelquote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef seto het volgende:
hey no1uknow in welk kasteel ben jij momenteel gestationeerd?
Ik heb nog andere doelen, passies, bezighedenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
trainen is maar een klein deel van je dag, de rest kan je hier slijten.
van welke chocolade hou je?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb nog andere doelen, passies, bezigheden
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb nog andere doelen, passies, bezigheden
Awesome is lief ja. Cc ken ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neejoh blijf gewoon hangen en trek je niet teveel van die etterbakken aan. Awesome is opzich wel een goeie jongen. CarbonC is ook wel serieus en de rest moet je gewoon met een korreltje zout nemen.
heej jmf, goedemiddag jongen. Hoe is het in Vice City?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
GOede middag jackie!
Bijnaquote:
Vorige keer was het ook al niet leukquote:
The time is nowquote:
denken dat ik hier ben voor het vermaak van een ander.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:09 schreef Champy het volgende:
[..]
Vorige keer was het ook al niet leuk
leuk dat je er weer bent jmp! bruin geworden?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mense we hebbe genoeg turke hier.. Helplesss ga maar naar Ankara HAHA!
Oke 9 dagen vakantie en alles is verkracht... Ff weeer orde op zaken stellen hier..!
Wat is met ado en die turk? Ze hadden date en leks wou niet balle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |