Zij is een mooie dame. Zonde dat jullie haar heben weggepest.quote:Op woensdag 6 november 2013 02:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je zit 3 maanden op Fok! en hebt al 3 männer ontmoet? Damn
wat moet ik er dan mee doen? Communiceren?quote:Op woensdag 6 november 2013 08:57 schreef Montelly het volgende:
Het moet nou eens afgelopen zijn met dat foksters knallen, arme meiden worden enkel als lustobject gezien
The requested URL /plaatjesG/[R,NC] was not found on this server.quote:
/r/nsfwquote:Op woensdag 6 november 2013 09:35 schreef fathank het volgende:
Voor mensen die geen kpd toegang hebben maar wel willen fappen op amateurnaakt check reddit.com/r/gonewild
Als je een vent wil scoren moet je daar zijn. Voor vrouwen kun je beter op stap gaan in een van de tenten die ik je wel eens doorgeveven hebquote:Op woensdag 6 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, ik zie wel. Het heeft geen haast. Hoorde trouwens dat er een seksdate topic is, waar je daadwerkelijk seks hebt op een seksdate?
Goede UIquote:
Niet dus, ik was m'n signature aanpassen, in het heetst van de strijd werd ik ineens uitgelogd, werkte m'n wachtwoord niet meer en kreeg ik geen wachtwoord vergeten mailtje binnenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij is jammer genoeg uitgelogd voordat het 'losbrak'.
Het was mij bijna gelukt.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, ik zie wel. Het heeft geen haast. Hoorde trouwens dat er een seksdate topic is, waar je daadwerkelijk seks hebt op een seksdate?
Ze had geen hd-cam?quote:
Hahaha, ja fuck. Ik was een maandje terug in Arnhem. Eerst een wat chique tent, daarna Juicy Lucy (die meisjes op de barquote:Op woensdag 6 november 2013 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je een vent wil scoren moet je daar zijn. Voor vrouwen kun je beter op stap gaan in een van de tenten die ik je wel eens doorgeveven heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |