Ja, en een showoff pic in de gym hè. Dat deed je de das om.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
DV? Die wilde mij niet raken nadat ik "ive had a crush on you for years" stuurde in DM.
Mjah dat was niet hipster genoeg denk ik..quote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en een showoff pic in de gym hè. Dat deed je de das om.
Het overkomt je gewoon.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
Jullie proberen serieus via fok chimeids te hosselen?
ik werd gehosseld door een fok! Sletquote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
Nee dat zijn vietnamezen. Indo's verkopen zakjes met pinda's.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
said no one, ever
gekke loempiavouwer
ik heb zelf etha gehosseldquote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Indo's verkopen zakjes met pinda's.
we hebben t toch niet over etenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gado Gado![]()
![]()
![]()
Sowieso Indisch etenHeer-lijk
dat dan weer welquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gado Gado![]()
![]()
![]()
Sowieso Indisch etenHeer-lijk
ben gwn blankquote:Op woensdag 6 november 2013 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol ik vind jullie altijd beetje op een pandabeertje lijke
meestal zelfgemaakte hamburgersquote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dat dan weer welmaar goed iets zegt me dat seto qua koken niet verder komt dan droge kip, rijst en broccoli
Namen willen we horenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik werd gehosseld door een fok! Slet
godlikequote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en 2 plakjes cheddar per hamburger, hamburgersaus en op aanraden van dreamerbulk stukjes jalapeno.
ben zelf ooit begonnen met deze, had yuri eens gelinked volgens mijquote:
Ik wou dat het waar was, maat.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:00 schreef Klokov het volgende:
Awesome zeg eens eerlijk, jij bent Helplessssss of niet?
Niet geloven dat helplessssss een kloon isquote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mensen die nog steeds geloven dat helpless een kloon is.
vriend, neem maar van mij aan dat helplessss geen kloon isquote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet geloven dat helplessssss een kloon is
Net zoals je dat topic in LIF ging kapen zekerquote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef Awesome_ het volgende:
Dit heeft mij wel aan het denken gezet trouwens. Ik ga hier ook een keer een kloon naar binnen sneaken. Nog nooit gekloond eigenlijk.
Nee, het mooie was dat ze vertelde via DM voeding & diëtiek te studeren aan de HHS, dus ik dacht meteen kloon van fanta die mij zit te fucken. Maar ze is dus een turkse fokster die toevallig ook voeding en diëtiek studeert aan de HHS.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kloon van Fanta? Die woont ook in Den Haag toch.
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef no1uknow het volgende:
Tip voor m'n boys: ga nooit koffie drinken met een R&P-ganger.
Na met haar gepraat te hebben, foto's gezien te hebben en zelfs haar site gelezen te hebben + gedetailleerde pohi gezien te hebben ben ik wel overtuigd.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Niet geloven dat helplessssss een kloon is
Ze heeft een website?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Na met haar gepraat te hebben, foto's gezien te hebben en zelfs haar site gelezen te hebben + gedetailleerde pohi gezien te hebben ben ik wel overtuigd.
#hebben
DM's incomingquote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Tip voor m'n boys: ga nooit koffie drinken met een R&P-ganger.
Ik was mijn handen in onschuld.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Klokov het volgende:
Maar even serieus, No1uknow, jij bent er dus verantwoordelijk voor dat zij eigenhandig een BB-deel heeft voolgespamd?
Ik heb net 9 dagen ban erop zitten, nee dankje.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:12 schreef Klokov het volgende:
Maak je nu nog die ene DM openbaar waar wij alleen zo nieuwsgierig naar waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |