Ja, en een showoff pic in de gym hè. Dat deed je de das om.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
DV? Die wilde mij niet raken nadat ik "ive had a crush on you for years" stuurde in DM.
Mjah dat was niet hipster genoeg denk ik..quote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en een showoff pic in de gym hè. Dat deed je de das om.
Het overkomt je gewoon.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
Jullie proberen serieus via fok chimeids te hosselen?
ik werd gehosseld door een fok! Sletquote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
Nee dat zijn vietnamezen. Indo's verkopen zakjes met pinda's.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
said no one, ever
gekke loempiavouwer
ik heb zelf etha gehosseldquote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef fathank het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Indo's verkopen zakjes met pinda's.
we hebben t toch niet over etenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gado Gado![]()
![]()
![]()
Sowieso Indisch etenHeer-lijk
dat dan weer welquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Gado Gado![]()
![]()
![]()
Sowieso Indisch etenHeer-lijk
ben gwn blankquote:Op woensdag 6 november 2013 12:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lol ik vind jullie altijd beetje op een pandabeertje lijke
meestal zelfgemaakte hamburgersquote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dat dan weer welmaar goed iets zegt me dat seto qua koken niet verder komt dan droge kip, rijst en broccoli
Namen willen we horenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik werd gehosseld door een fok! Slet
godlikequote:Op woensdag 6 november 2013 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en 2 plakjes cheddar per hamburger, hamburgersaus en op aanraden van dreamerbulk stukjes jalapeno.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |