Dat is waar ookquote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, een hele goeie ook nog.
En ik ben verantwoordelijk voor het feit dat zij in BB post gezien zij in een ander topic allemaal vragen stelde en matige reacties kreeg terwijl ik potentie in haar zag. U mad? Come at me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/LIF]
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef VMSDKR het volgende:
100% katoen krimpt 9 van de 10 keer in de wasmachine - is 92% katoen / 8% elasthaan een goed alternatief? Heb een paar basic shirts nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/LIF]
ik rock deze altijd. Flink de guns op spanning en dan lichte stretch.BEASTMODE
wat wil je daarmee seggequote:Op woensdag 6 november 2013 13:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vond het wel leuk. Iemand die nog niet zo verzuurd, verkankerd en misselijkmakend haatdragend is in dit topic.
Denk het wel. Die elastaan zorgt er echt voor dat je ze niet kan verwassen en maanden goedblijft. De tanktops van WE zijn ook echt goed met die elastische shit erin. Sap attendeerde mij daar een tijd geleden op, dacht ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, die ik in die link dropte dus AWESOME_? Die zijn GOED?
Oke thanks broertje, precies wat ik zoek.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denk het wel. Die elastaan zorgt er echt voor dat je ze niet kan verwassen en maanden goedblijft. De tanktops van WE zijn ook echt goed met die elastische shit erin. Sap attendeerde mij daar een tijd geleden op, dacht ik.
okequote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
die zijn kwalitatief gezien qua kwaliteit kwalitatief erg goed.
Ik glibber van m'n stoel af.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef seto het volgende:
[..]
pua strikes again, werkt zelfs op mannen
Als goedmakertje moet je binnenkort maar weer een van je recepten postenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, een hele goeie ook nog.
En ik ben verantwoordelijk voor het feit dat zij in BB post gezien zij in een ander topic allemaal vragen stelde en matige reacties kreeg terwijl ik potentie in haar zag. U mad? Come at me.
Is helplesss een voeding "deskundige" ??quote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, het mooie was dat ze vertelde via DM voeding & diëtiek te studeren aan de HHS, dus ik dacht meteen kloon van fanta die mij zit te fucken. Maar ze is dus een turkse fokster die toevallig ook voeding en diëtiek studeert aan de HHS.
Elk yuri-recept:quote:Op woensdag 6 november 2013 13:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als goedmakertje moet je binnenkort maar weer een van je recepten posten
Haha, sad #cutlife.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Elk yuri-recept:
Kip
beetje groenvoer
yildriz knoflooksaus
27 soorten kruiden
dit alles op een bedje van yildriz knoflooksaus
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Elk yuri-recept:
Kip
beetje groenvoer
yildriz knoflooksaus
27 soorten kruiden
dit alles op een bedje van yildriz knoflooksaus
5 euroquote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef JackieBrown het volgende:
snap helemaal niks van dit verhaal, heeft iemand een samenvatting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |