Als goedmakertje moet je binnenkort maar weer een van je recepten postenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, een hele goeie ook nog.
En ik ben verantwoordelijk voor het feit dat zij in BB post gezien zij in een ander topic allemaal vragen stelde en matige reacties kreeg terwijl ik potentie in haar zag. U mad? Come at me.
Is helplesss een voeding "deskundige" ??quote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, het mooie was dat ze vertelde via DM voeding & diëtiek te studeren aan de HHS, dus ik dacht meteen kloon van fanta die mij zit te fucken. Maar ze is dus een turkse fokster die toevallig ook voeding en diëtiek studeert aan de HHS.
Elk yuri-recept:quote:Op woensdag 6 november 2013 13:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als goedmakertje moet je binnenkort maar weer een van je recepten posten
Haha, sad #cutlife.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Elk yuri-recept:
Kip
beetje groenvoer
yildriz knoflooksaus
27 soorten kruiden
dit alles op een bedje van yildriz knoflooksaus
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Elk yuri-recept:
Kip
beetje groenvoer
yildriz knoflooksaus
27 soorten kruiden
dit alles op een bedje van yildriz knoflooksaus
5 euroquote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef JackieBrown het volgende:
snap helemaal niks van dit verhaal, heeft iemand een samenvatting?
Hoezo, ik ben oprecht benieuwd.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef no1uknow het volgende:
Tip voor m'n boys: ga nooit koffie drinken met een R&P-ganger.
nee, lees pagina 1 tot en met 3quote:Op woensdag 6 november 2013 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben oprecht benieuwd.Is ze 'beschadigd'?
![]()
Net alsof jou dat wat uitmaaktquote:Op woensdag 6 november 2013 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben oprecht benieuwd.Is ze 'beschadigd'?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |