trainen is maar een klein deel van je dag, de rest kan je hier slijten.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hou me niet vast vriend. Anders krijg ik nooit een Katrina lijf
GOede middag jackie!quote:
in het zandkasteelquote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef seto het volgende:
hey no1uknow in welk kasteel ben jij momenteel gestationeerd?
Ik heb nog andere doelen, passies, bezighedenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
trainen is maar een klein deel van je dag, de rest kan je hier slijten.
van welke chocolade hou je?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb nog andere doelen, passies, bezigheden
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb nog andere doelen, passies, bezigheden
Awesome is lief ja. Cc ken ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neejoh blijf gewoon hangen en trek je niet teveel van die etterbakken aan. Awesome is opzich wel een goeie jongen. CarbonC is ook wel serieus en de rest moet je gewoon met een korreltje zout nemen.
heej jmf, goedemiddag jongen. Hoe is het in Vice City?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
GOede middag jackie!
Bijnaquote:
Vorige keer was het ook al niet leukquote:
The time is nowquote:
denken dat ik hier ben voor het vermaak van een ander.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:09 schreef Champy het volgende:
[..]
Vorige keer was het ook al niet leuk
leuk dat je er weer bent jmp! bruin geworden?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mense we hebbe genoeg turke hier.. Helplesss ga maar naar Ankara HAHA!
Oke 9 dagen vakantie en alles is verkracht... Ff weeer orde op zaken stellen hier..!
Wat is met ado en die turk? Ze hadden date en leks wou niet balle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |