quote:Op woensdag 6 november 2013 13:14 schreef no1uknow het volgende:
Waarom begint een zekere aziaat me te bedreigen via DM?
Kan gewoon dmen naar mij tochquote:Op woensdag 6 november 2013 13:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb net 9 dagen ban erop zitten, nee dankje.
ja die moet ik fixen maar ik durf niet meer bij m'n instellingen te komen omdat de vorige 2 keer ik dat deed, Snakey m'n account moest fixen vanwege een vage bug.quote:
TR gemaakt voor 'kanker'.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja die moet ik fixen maar ik durf niet meer bij m'n instellingen te komen omdat de vorige 2 keer ik dat deed, Snakey m'n account moest fixen vanwege een vage bug.
Kkhater VMSRKD
Yeah, een hele goeie ook nog.quote:
Dat is waar ookquote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, een hele goeie ook nog.
En ik ben verantwoordelijk voor het feit dat zij in BB post gezien zij in een ander topic allemaal vragen stelde en matige reacties kreeg terwijl ik potentie in haar zag. U mad? Come at me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/LIF]
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:20 schreef VMSDKR het volgende:
100% katoen krimpt 9 van de 10 keer in de wasmachine - is 92% katoen / 8% elasthaan een goed alternatief? Heb een paar basic shirts nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/LIF]
ik rock deze altijd. Flink de guns op spanning en dan lichte stretch.BEASTMODE
wat wil je daarmee seggequote:Op woensdag 6 november 2013 13:21 schreef Awesome_ het volgende:
Ik vond het wel leuk. Iemand die nog niet zo verzuurd, verkankerd en misselijkmakend haatdragend is in dit topic.
Denk het wel. Die elastaan zorgt er echt voor dat je ze niet kan verwassen en maanden goedblijft. De tanktops van WE zijn ook echt goed met die elastische shit erin. Sap attendeerde mij daar een tijd geleden op, dacht ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:23 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, die ik in die link dropte dus AWESOME_? Die zijn GOED?
Oke thanks broertje, precies wat ik zoek.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denk het wel. Die elastaan zorgt er echt voor dat je ze niet kan verwassen en maanden goedblijft. De tanktops van WE zijn ook echt goed met die elastische shit erin. Sap attendeerde mij daar een tijd geleden op, dacht ik.
okequote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
die zijn kwalitatief gezien qua kwaliteit kwalitatief erg goed.
Ik glibber van m'n stoel af.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:30 schreef seto het volgende:
[..]
pua strikes again, werkt zelfs op mannen
Als goedmakertje moet je binnenkort maar weer een van je recepten postenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, een hele goeie ook nog.
En ik ben verantwoordelijk voor het feit dat zij in BB post gezien zij in een ander topic allemaal vragen stelde en matige reacties kreeg terwijl ik potentie in haar zag. U mad? Come at me.
Is helplesss een voeding "deskundige" ??quote:Op woensdag 6 november 2013 13:09 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, het mooie was dat ze vertelde via DM voeding & diëtiek te studeren aan de HHS, dus ik dacht meteen kloon van fanta die mij zit te fucken. Maar ze is dus een turkse fokster die toevallig ook voeding en diëtiek studeert aan de HHS.
Elk yuri-recept:quote:Op woensdag 6 november 2013 13:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als goedmakertje moet je binnenkort maar weer een van je recepten posten
Haha, sad #cutlife.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Elk yuri-recept:
Kip
beetje groenvoer
yildriz knoflooksaus
27 soorten kruiden
dit alles op een bedje van yildriz knoflooksaus
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Elk yuri-recept:
Kip
beetje groenvoer
yildriz knoflooksaus
27 soorten kruiden
dit alles op een bedje van yildriz knoflooksaus
5 euroquote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef JackieBrown het volgende:
snap helemaal niks van dit verhaal, heeft iemand een samenvatting?
Hoezo, ik ben oprecht benieuwd.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:06 schreef no1uknow het volgende:
Tip voor m'n boys: ga nooit koffie drinken met een R&P-ganger.
nee, lees pagina 1 tot en met 3quote:Op woensdag 6 november 2013 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben oprecht benieuwd.Is ze 'beschadigd'?
![]()
Net alsof jou dat wat uitmaaktquote:Op woensdag 6 november 2013 13:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben oprecht benieuwd.Is ze 'beschadigd'?
![]()
Supporters Verenigingquote:
Thanks, vanavond maar even doenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:01 schreef seto het volgende:
[..]
ben zelf ooit begonnen met deze, had yuri eens gelinked volgens mij
je kan echt onwijs veel kanten op met vis of vlees en wat je erop doet (sauzen, bacon, pepers ook indd), ook niet echt gecompliceerd
wel ideaal als je nooit zin hebt om te koken
Bick biseps arr importenter then edukatonquote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
Maar hieruit blijkt maar weer wie er niet gestudeerd heeft
Ik moet voor mezelf ook eens grenzen stellen met mijn FOK!-gedrag. Denk dat ik een paar richtlijnen moet opstellen zodat ik nog wat bereik in mijn leven. Heeft iemand suggesties?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef no1uknow het volgende:
ik ga weer wat nuttigs doen jongens dikke doei
echt beta, dat doeiquote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef no1uknow het volgende:
ik ga weer wat nuttigs doen jongens dikke doei
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:23 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga (permanente) afscheid nemen van jullie, want ik ga stoppen met Fok. Take care lieve mensen. En vergeet niet:
It's not the mountain we conquer, but ourselves.
En:
We either make ourselves miserable, or we make ourselves strong. The amount of work is the same.
welkom terugquote:Op woensdag 6 november 2013 14:48 schreef helplesssss het volgende:
Ik kon het niet laten: ben toch niet niet zo helpless als ik dacht haha
Succes bro's!
Hou me niet vast vriend. Anders krijg ik nooit een Katrina lijfquote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef no1uknow het volgende:
Helplessss je zou toch nog een meet organiseren?
Neejoh blijf gewoon hangen en trek je niet teveel van die etterbakken aan. Awesome is opzich wel een goeie jongen. CarbonC is ook wel serieus en de rest moet je gewoon met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:56 schreef helplesssss het volgende:
Ik was de afscheidsknuffel vergeten
Ik fiets nu door de regen. Heerlijk na het behalen van een tentamen. Straks trainen. Bedankt voor alle adviezen allemaal. Ik ga mezelf overtreffen!
trainen is maar een klein deel van je dag, de rest kan je hier slijten.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Hou me niet vast vriend. Anders krijg ik nooit een Katrina lijf
GOede middag jackie!quote:
in het zandkasteelquote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef seto het volgende:
hey no1uknow in welk kasteel ben jij momenteel gestationeerd?
Ik heb nog andere doelen, passies, bezighedenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
trainen is maar een klein deel van je dag, de rest kan je hier slijten.
van welke chocolade hou je?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb nog andere doelen, passies, bezigheden
quote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik heb nog andere doelen, passies, bezigheden
Awesome is lief ja. Cc ken ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neejoh blijf gewoon hangen en trek je niet teveel van die etterbakken aan. Awesome is opzich wel een goeie jongen. CarbonC is ook wel serieus en de rest moet je gewoon met een korreltje zout nemen.
heej jmf, goedemiddag jongen. Hoe is het in Vice City?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
GOede middag jackie!
Bijnaquote:
Vorige keer was het ook al niet leukquote:
The time is nowquote:
denken dat ik hier ben voor het vermaak van een ander.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:09 schreef Champy het volgende:
[..]
Vorige keer was het ook al niet leuk
leuk dat je er weer bent jmp! bruin geworden?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:07 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Mense we hebbe genoeg turke hier.. Helplesss ga maar naar Ankara HAHA!
Oke 9 dagen vakantie en alles is verkracht... Ff weeer orde op zaken stellen hier..!
Wat is met ado en die turk? Ze hadden date en leks wou niet balle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |