Supporters Verenigingquote:
Thanks, vanavond maar even doenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:01 schreef seto het volgende:
[..]
ben zelf ooit begonnen met deze, had yuri eens gelinked volgens mij
je kan echt onwijs veel kanten op met vis of vlees en wat je erop doet (sauzen, bacon, pepers ook indd), ook niet echt gecompliceerd
wel ideaal als je nooit zin hebt om te koken
Bick biseps arr importenter then edukatonquote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef Ethanolic het volgende:
Maar hieruit blijkt maar weer wie er niet gestudeerd heeft
Ik moet voor mezelf ook eens grenzen stellen met mijn FOK!-gedrag. Denk dat ik een paar richtlijnen moet opstellen zodat ik nog wat bereik in mijn leven. Heeft iemand suggesties?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef no1uknow het volgende:
ik ga weer wat nuttigs doen jongens dikke doei
echt beta, dat doeiquote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef no1uknow het volgende:
ik ga weer wat nuttigs doen jongens dikke doei
quote:Op woensdag 6 november 2013 01:23 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga (permanente) afscheid nemen van jullie, want ik ga stoppen met Fok. Take care lieve mensen. En vergeet niet:
It's not the mountain we conquer, but ourselves.
En:
We either make ourselves miserable, or we make ourselves strong. The amount of work is the same.
welkom terugquote:Op woensdag 6 november 2013 14:48 schreef helplesssss het volgende:
Ik kon het niet laten: ben toch niet niet zo helpless als ik dacht haha
Succes bro's!
Hou me niet vast vriend. Anders krijg ik nooit een Katrina lijfquote:Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef no1uknow het volgende:
Helplessss je zou toch nog een meet organiseren?
Neejoh blijf gewoon hangen en trek je niet teveel van die etterbakken aan. Awesome is opzich wel een goeie jongen. CarbonC is ook wel serieus en de rest moet je gewoon met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:56 schreef helplesssss het volgende:
Ik was de afscheidsknuffel vergeten
Ik fiets nu door de regen. Heerlijk na het behalen van een tentamen. Straks trainen. Bedankt voor alle adviezen allemaal. Ik ga mezelf overtreffen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |