Ik heb geen tv. Nieuwe commercial?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:17 schreef Awesome_ het volgende:
Ik bezeik mezelf echt om die Campinamelk-gein.
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:14 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Oh yeah, ik heb op mijn flikker gehad van mijn meester (no1uknow). Morgen ga ik het beter doen!!!
Ik hoop het nietquote:
wat als het mcnutty is?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:21 schreef Awesome_ het volgende:
ik vind dit echt de leukste kloon tot nu toe.
het is je kk huisgenoot hequote:Op woensdag 6 november 2013 00:22 schreef no1uknow het volgende:
dit escaleert helemaal uit de klauwen
Wat is deze ineens?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij hebt een seksdate he xddd
Dit is precies wat mijn kloon ook zou zeggen.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alsof een kloon zoveel moeite steekt in het maken van topics. Stelletje paranoïde faggots.
Wat een faggot.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Luister allemaal,
Ik ga het 1 keer uitleggen:
No1uknow zat vervelend tegen mij te doen, waarop ik hem ging DM'en. Hij reageerde met "Neuken?". Vervolgens stuurde ik "Waar en wanneer?" waaruit bleek dat hij in dezelfde stad woont en bij mij op school zit. Vandaag seksdate mee gehad, maar dan zonder seks. Onderwerp was ook geen seks (hoewel ik het die richting op probeerde te sturen) maar KT.
The end/to be continued
Ja, en hij dacht ook dat ik een kloon was. Heb hard mijn best moeten doen hem te overtuigen. Ik heb mezelf bloot moeten geven
Heb je pics ter ondersteuning?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Luister allemaal,
No1uknow zat vervelend tegen mij te doen, waarop ik hem ging DM'en. Hij reageerde met "Neuken?". Vervolgens stuurde ik "Waar en wanneer?" waaruit bleek dat hij in dezelfde stad woont en bij mij op school zit. Vandaag seksdate mee gehad, maar dan zonder seks. Onderwerp was ook geen seks (hoewel ik het die richting op probeerde te sturen) maar KT.
The end/to be continued
Ja, en hij dacht ook dat ik een kloon was. Heb hard mijn best moeten doen hem te overtuigen. Ik heb mezelf bloot moeten geven
quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Vandaag seksdate mee gehad, maar dan zonder seks.
quote:Onderwerp was ook geen seks (hoewel ik het die richting op probeerde te sturen) maar KT.
Ahahah, dus hij heeft je niet eens geneukt? Wat een HOMO.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Luister allemaal,
The end/to be continued
Ik las negroïde faggots.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alsof een kloon zoveel moeite steekt in het maken van topics. Stelletje paranoïde faggots.
ik woon ook in DHquote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Luister allemaal,
The end/to be continued
Ja, hij had grote praatjes... stelde me teleur. Hij raakte me niet eens aanquote:
Fokmeet?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:30 schreef seto het volgende:
[..]
ik woon ook in DH
kom meeten bij millers bby
Inb4 dit is een kloon van No1uknow zodat hij aan ons kan bewijzen hoe alpha en non-virgin hij is.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:27 schreef helplesssss het volgende:
Luister allemaal,
The end/to be continued
Stuur een dm met 'Neuken?' naar hopelesssquote:Op woensdag 6 november 2013 00:30 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen ik wil niet gaan slapen xdd ;d;d:d
ff testenquote:Op woensdag 6 november 2013 00:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Stuur een dm met 'Neuken?' naar hopelesss
Nah, denk niet dat hij daar behoefte aan heeft. Voor een Nederlandse man ziet hij er niet verkeerd uit hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 00:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 dit is een kloon van No1uknow zodat hij aan ons kan bewijzen hoe alpha en non-virgin hij is.
Ik drink 1 krat aldimelk per week. (H)quote:Op woensdag 6 november 2013 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens. Ik heb net lekker melk gedronken. Wel aldimelk mja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |