Ik kende het origineel niet eens tot dit topic, alleen die edit, maar fuck. Nice.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeer zeker, iets rustiger maar alsnog goed.
Ieuwquote:Op woensdag 6 november 2013 00:33 schreef Awesome_ het volgende:
Jongens. Ik heb net lekker melk gedronken. Wel aldimelk mja.
lol wie?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:39 schreef VMSDKR het volgende:
Dus na Panzr, Etha en JMF is ook No1 aan de FOK!-vrouw?
What's next; Awesome_ met OnderBroekenPoep?
hihi succes meid. #lifelovelaugh #codetoliveby #hashtagquote:Op woensdag 6 november 2013 00:41 schreef helplesssss het volgende:
Ik ga even cardio doen in vorm van dansen haha
Hmm... die username en KPD. Het is toch niet wat ik denk dat het is?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef VMSDKR het volgende:
Damestopic in KPD, Yuri - misschien wel een aantal delen terug.
Heb een levenslange ban in KPD broeder. Zie de foto tegemoet jwz.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef VMSDKR het volgende:
Damestopic in KPD, Yuri - misschien wel een aantal delen terug.
Ik oefen hierop:quote:Op woensdag 6 november 2013 00:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
hihi succes meid. #lifelovelaugh #codetoliveby #hashtag
uh oh Salman Khan, jij moet sanasoufi zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef helplesssss het volgende:
[..]
Ik oefen hierop:
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3Df4BiCOIWNC8
Hoe de F krijg je daar een ban.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb een levenslange ban in KPD broeder. Zie de foto tegemoet jwz.
Destijds (twee jaar terug) zat ik de vriendin van Weissman belachelijk te maken. Na dat meerdere keren gedaan te hebben kreeg ik een waarschuwing en toen zei ik iets in de richting van "Ik wil niet elke keer kotsen als ik in dit topic kom." en toen was het afgelopen. Was nog niet #zen toentertijd. Heb er spijt van, srs.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:48 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe de F krijg je daar een ban.
Maar zal morgen even zoeken, zit mobiel nu.
Het gaat mij om Katrina. Zij is een verbeterde versie van mijquote:Op woensdag 6 november 2013 00:47 schreef Beach het volgende:
[..]
uh oh Salman Khan, jij moet sanasoufi zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |