quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch, maar daar hoort een beetje smoken imo niet bij.quote:Op zondag 3 november 2013 13:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Sommige dingen hoeven je ouders niet te weten. Ben ook psychosegevoelig.
Ja gvd. Zei het toch.quote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn moeder kwam naar me toe met de boodschap dat ze weet dat ik wiet rook. Ze was niet boos, en deed er best oke over. Valt een enorme last van mijn schouders.
Dagelijks 3tot5 joints is niet een beetje smoken.quote:Op zondag 3 november 2013 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eensch, maar daar hoort een beetje smoken imo niet bij.
Zit in de familie...quote:Hoe wordt dat geconstateerd?
Whaddupquote:Op zondag 3 november 2013 13:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dagelijks 3tot5 joints is niet een beetje smoken.
Klopt, naja als je moeder het prima vindt dat ze er zelf achter is gekomen maakt het ook niet uit natuurlijk. En groeit er geld (of wiet) op je rug?!quote:Op zondag 3 november 2013 13:32 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dagelijks 3tot5 joints is niet een beetje smoken.
Ah, sucks.quote:[..]
Zit in de familie...
Geen idee. Om een of andere reden heb ik het geld de laatste tijd gewoon.quote:Op zondag 3 november 2013 13:32 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
WhaddupWaar financier je dat van
Klopt, maar ben blij dat ze er zelf mee kwam, want nu heeft ze al tijd gehad het zelf te 'verwerken'.quote:
Blijkbaar, sinds de grote vakantie -bijna- non stop geblowd, met pauze's van maximaal 5 dagen (eenmalig). Ik heb toen veel geleend, maar ondertussen ook weer alles afbetaald, en heb nu een baantje dat goed verdient+ ik heb contactenquote:Op zondag 3 november 2013 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, naja als je moeder het prima vindt dat ze er zelf achter is gekomen maakt het ook niet uit natuurlijk. En groeit er geld (of wiet) op je rug?!
Nog lang niet man, ben net 18. Volgend jaar pas.quote:Op zondag 3 november 2013 13:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik dacht dat jij al op jezelf woonde?
Muj d'r één drinken miejonge.quote:
Ik ben gewoon vaak stonedquote:Op zondag 3 november 2013 10:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Sorry kben stoned"
Nee doe jij zelf nooit inderdaad.
Fuuuuuuck jij snapt het vriendquote:Op zondag 3 november 2013 12:44 schreef Trollscience het volgende:
wake and bake en vervolgens 'hour of power' enzulks kijken![]()
![]()
Je wéét gewoon nav sommige DMs die je krijgt dat er daadwerkelijk contactgestoorde (waarschijnlijk lelijke) mensen achter hun computertje zitten en denken dat ze op zulke manieren meisjes kunnen hosselen ofzoquote:Op zondag 3 november 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat is FOK! toch kansloos zegfNav deze post SEX / groepssex/orgie krijg ik ook serieus een PM van die TS
____________________!
Ik las dit met een mocro accentquote:Op zondag 3 november 2013 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Roeh't kowed a zemmel, ga ga ga je verveelt me.
Chillquote:Op zondag 3 november 2013 13:27 schreef Klojo120 het volgende:
Mijn moeder kwam naar me toe met de boodschap dat ze weet dat ik wiet rook. Ze was niet boos, en deed er best oke over. Valt een enorme last van mijn schouders.
Fapje gepleegd op smeg.quote:
En voor de rest wordt veel voor je betaald zeker? Dan is het wel te doen.quote:Op zondag 3 november 2013 13:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Blijkbaar, sinds de grote vakantie -bijna- non stop geblowd, met pauze's van maximaal 5 dagen (eenmalig). Ik heb toen veel geleend, maar ondertussen ook weer alles afbetaald, en heb nu een baantje dat goed verdient+ ik heb contacten
Ik ben voor.quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef smegmanus het volgende:
Gaan jullie nog een keer een stonermeet in het oosten houden?
Woon al sinds m'n 17e op mezelf :pquote:Op zondag 3 november 2013 13:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nog lang niet man, ben net 18. Volgend jaar pas.
Ik ben tegenquote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef smegmanus het volgende:
quote:
Waarom?quote:
Mini meet kan sws met paar uit oosten.quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef smegmanus het volgende:
Je bent toch geen neger?quote:
Nou, nee hoorquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allen zwart.
Nou heb ik zin in spare-ribsquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ben zo verkouden dat toen ik de keuken binnen kwam ik spareribs rook terwijl mijn moeder gewoon koffie aan het zetten was
Misschien had je nog wat onder je lip van gisterenquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ben zo verkouden dat toen ik de keuken binnen kwam ik spareribs rook terwijl mijn moeder gewoon koffie aan het zetten was
damn wow lomp wo damn wow 30km ver weg woah flinkquote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef smitjew het volgende:
Damn eerst dikke flits en dan 30 seconden later pas knal.
Ja man wow dik vet.quote:Op zondag 3 november 2013 13:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
damn wow lomp wo damn wow 30km ver weg woah flink
Het is hier ook bijna donker zomg call amperlamps/quote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef smitjew het volgende:
Damn eerst dikke flits en dan 30 seconden later pas knal.
Ik denk eerlijk gezegd dat het beter was dat ik het verborgen heb. Ze zei ook iets in de trant van nu je 18 bent en shit. Dus pretty coolquote:Op zondag 3 november 2013 13:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
ChillVaak zijn ouders idd chiller dan verwacht over iets terwijl jij helemaal moeilijk hebt zitten doen om er vanalles voor te verbergen
Blijkt die moeilijkdoenerij nergens voor nodig geweest
Oh this reminds me.. Ik heb nog wat spareribs in de koelkast liggenquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Haha ja idd, sowieso 'verbergen' tot je 18e danquote:Op zondag 3 november 2013 13:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het beter was dat ik het verborgen heb. Ze zei ook iets in de trant van nu je 18 bent en shit. Dus pretty cool
Een stripperquote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
Ik weet niet wat ik nodig heb in mijn toestand , brak as fuck
Slaap.quote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
Genoeg gehad , stripper heb ik nodig idd klojoquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja idd, sowieso 'verbergen' tot je 18e dan
Hoewel ik op m'n 15e een keer met een zakje wiet naar m'n moeder zwaaide"Kijk mam wat ik heb gekocht!"
Was ze eigenlijk minder blij mee dan verwacht
http://www.delicious-ente(...)_surinaamse_oma.htmlquote:Op zondag 3 november 2013 13:59 schreef smitjew het volgende:
[..]
Genoeg gehad , stripper heb ik nodig idd klojo
Vette hap en een koude halve liter.quote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
http://www.delicious-ente(...)_surinaamse_oma.html
Aanrader
Gezonde shit en verder geen kut doen behalve gezonde shit eten/drinken en chillenquote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
Wat?quote:Op zondag 3 november 2013 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
Dayum Klojo, hoe doe je dat met school?
Strak plan , maar lig naakt naar het onweer te luisteren # feels good man.quote:Op zondag 3 november 2013 14:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vette hap en een koude halve liter.
Drie tot vijf joints per dagquote:
Wat is het nou , gezonde shit of vette hap ?quote:Op zondag 3 november 2013 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gezonde shit en verder geen kut doen behalve gezonde shit eten/drinken en chillen
Kies mij kies mij!quote:Op zondag 3 november 2013 14:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wat is het nou , gezonde shit of vette hap ?
oh, heb het de laatste tijd als painkiller gebruikt, was ff niet naar school. Maar nu afbouwen is wel minder chill maar is goed komende hoor. Schooldagen minderquote:
Gaan we een stonermeet in het oosten houden?quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef smegmanus het volgende:
HAHAHA SMEGMANUS WOONT IN EEN BURGERLIJK HUIS IN EEN BURGERLIJKE STRAAT MET EEN BURGERLIJKE VOORTUIN EN EEN BURGERLIJKE AUTO!!11111!11!111quote:Op zondag 3 november 2013 14:03 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Gratiesj autowas is gratiesj.
Afwisselenquote:Op zondag 3 november 2013 14:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wat is het nou , gezonde shit of vette hap ?
Voelt goed, kheb money G.quote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
HAHAHA SMEGMANUS WOONT IN EEN BURGERLIJK HUIS IN EEN BURGERLIJKE STRAAT MET EEN BURGERLIJKE VOORTUIN EN EEN BURGERLIJKE AUTO!!11111!11!111
Ohh, ik dacht dat je iedere dag stoned naar school gingquote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
oh, heb het de laatste tijd als painkiller gebruikt, was ff niet naar school. Maar nu afbouwen is wel minder chill maar is goed komende hoor. Schooldagen minder
Doet snisterpan aan !quote:
Erger nog, niet over de dag verspreid maar 3 tot 5 op een avond.quote:Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je iedere dag stoned naar school ging![]()
.
Omdat je niet bent uitgenodigdquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dudes, waarom weet ik niks van een S-meet in het Oosten?
Lekkah paar vetlulletjes met mayo jonguh.quote:
Serieus?quote:
Jij mag mijn ketelbinkie wel zijn danquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
Pff dat is wel veel. Maar ik weet eigenlijk niet wat erger is, de hele dag stoned zijn is nou ook niet echt allesquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Erger nog, niet over de dag verspreid maar 3 tot 5 op een avond.
Smegmanus organiseert 'm. Allemaal stonen in zijn burgerlijke osso met moneyzquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben hier al vanaf deel 3 ofzo.
Stelletje fuckers.
Dat maakt niks uit , ik post af en toe en zat hier vanaf begin maar weet ook niks van meet.quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Unscrewed het volgende:
Stelletje fuckers.
Beter gaan we de bossen in en halen we diverse strapatsen uit in 'de blokhut'.quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Smegmanus organiseert 'm. Allemaal stonen in zijn burgerlijke osso met moneyz
Dit is ook baas.quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beter gaan we de bossen in en halen we diverse strapatsen uit in 'de blokhut'.
Is dat een eufemisme voor je anus?quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed idee. Ik neem mijn aardappelkanon mee.quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je nog geen DM gehad dan?quote:Op zondag 3 november 2013 14:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit , ik post af en toe en zat hier vanaf begin maar weet ook niks van meet.
Waarvan ?quote:
Probeer het maar a mattie.quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor je anus?
Dan maak ik mijn befaamde aardappelkano'squote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed idee. Ik neem mijn aardappelkanon mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Niet vanaf deel 1 erbij zijnquote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Unscrewed het volgende:
Stelletje fuckers.
Ow gaaf ik heb een puddingbuksquote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed idee. Ik neem mijn aardappelkanon mee.
Dus ik ben serieus niet uitgenodigd?quote:
Haha heb hem nu net binnen je krijgt hem vast ook zo.quote:
Ik had al een stoners sc in mn hoofd voordat jij het maakte, raak me aan.quote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet de allereerste post gemaakt hebben
* Snowbells raakt aanquote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik had al een stoners sc in mn hoofd voordat jij het maakte, raak me aan.
We zullen aan je denkenquote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
Haha, kijk hoe nep dit is. Ik heb een troll snel door, maar dit is wel heel snel.
Even een jointje draaien.
Shitquote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
Haha, kijk hoe nep dit is. Ik heb een troll snel door, maar dit is wel heel snel.
Dankjequote:
* Klojo120 springt ervoor met broek op de enkels zodat de poezelige vingertjes van Snowbells in contact komen met de vochtige eikel van yours trulyquote:
Liever niet.quote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
quote:
Snow gaat op me liggen. Bespaart weer een kussenquote:Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef smitjew het volgende:
Maar waar halen we zoveel kussens vandaan Moira , dat kan toch nooit goed gaan met al die mensen
Onder de brug heb nog wel wat kranten liggen.quote:Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef OllieWilliams het volgende:
kan ik ergens tukken trouwens? heb geen auto en ov rijdt niet s'avonds uitdat reserve-duitsland
thxquote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Onder de brug heb nog wel wat kranten liggen.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
* Klojo120 springt ervoor met broek op de enkels zodat de poezelige vingertjes van Snowbells in contact komen met de vochtige eikel van yours truly
Date?
lkkr zachtquote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Snow gaat op me liggen. Bespaart weer een kussen
Die van moira is standaard beter.quote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
beter dan bakstenenquote:Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef smitjew het volgende:
Maar waar halen we zoveel kussens vandaan Moira , dat kan toch nooit goed gaan met al die mensen
quote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Snow gaat op me liggen. Bespaart weer een kussen
Tevens:quote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
Wordt je wel stoned vanquote:
Echt he.quote:Op zondag 3 november 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tevens:
Je was de enige die er überhaupt serieus op in ging
Ben jij 12 ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt he.![]()
OH HUILIE NIEMAND NODIGT ME UIT BITCHES HUIL
Jij maakt er zelf ineens van dat er daadwerkelijk zo'n meet komt?quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef smegmanus het volgende:
Dan doe je ineens alsof het allemaal al geregeld is, terwijl je zelf nog de post heb gequote waar iemand er voor het eerst over begonquote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gaan we een stonermeet in het oosten houden?
En als klap op de vuurpijl neem je ook nog eens dit serieusquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Unscrewed het volgende:
Stelletje fuckers.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus ik ben serieus niet uitgenodigd?
Ha. Leuk man. Zal het onthouden.
quote:
En eigenlijk niet. Want ik DM'de al meteen naar iemand dat ik het al geaccepteerd had voordat ik die post neerzette. Toen kwam opeens iedereen aanzetten met een soortgelijke post in dezelfde minuten, wat waarschijnlijk jouw idee was, zo kinderachtig ben je wel. Toen wist ik dat het een troll was. Maar either way zou het me niks uit hebben gemaakt, want ik ga nooit meer naar een meet waar jij of krul ook zijn, want ik krijg spontane kotsneigingen van jullie.quote:Op zondag 3 november 2013 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt he.![]()
OH HUILIE NIEMAND NODIGT ME UIT BITCHES HUIL
Yeah ik kan nu zeggen dat ik naakt met Moira in bed ligquote:
Whahaha en daarom ga je in de mac (als wij sushi eten) opeens weer seks-gerelateerde opmerkingen WHATSAPPEN. En als we elkaar weer zien fucking stil zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En eigenlijk niet. Want ik DM'de al meteen naar iemand dat ik het al geaccepteerd had voordat ik die post neerzette. Toen kwam opeens iedereen aanzetten met een soortgelijke post in dezelfde minuten, wat waarschijnlijk jouw idee was, zo kinderachtig ben je wel. Toen wist ik dat het een troll was. Maar either way zou het me niks uit hebben gemaakt, want ik ga nooit meer naar een meet waar jij of krul ook zijn, want ik krijg spontane kotsneigingen van jullie.
Eens. Maar ik kom ook hier posten, voor als die dicht gaat.quote:Op zondag 3 november 2013 14:30 schreef Nestalgie het volgende:
ONZ / [onz jankies sc] #9482946 alleen die ekte ekte
Deze sc is beter
heb jij ook je bazenjas over je naakte lichaam hangen?quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef smitjew het volgende:
[..]
Yeah ik kan nu zeggen dat ik naakt met Moira in bed lig
smegster was het niet met je eensquote:Op zondag 3 november 2013 14:30 schreef Nestalgie het volgende:
ONZ / [onz jankies sc] #9482946 alleen die ekte ekte
Deze sc is beter
Haha 'fucking stil zijn' toen ik en hamerhaaitje 2u op jullie hadden gewacht, zei ik niks tegen jullie omdat ik eigenlijk vet geirriteerd was dat jullie zo onduidelijk zijn terwijl we aan het meeten waren, maar ik bleef maar aardig. Maar ik lieg nooit, dus ik zweeg. Vraag maar aan hamerhaaitje, wij hebben namelijk nog veel gepraat.quote:Op zondag 3 november 2013 14:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whahaha en daarom ga je in de mac (als wij sushi eten) opeens weer seks-gerelateerde opmerkingen WHATSAPPEN. En als we elkaar weer zien fucking stil zijn.
Wie hou je nog voor de gek?
En nee, niet mijn idee. Gewoon mensen die op mij in gingen.
En dan dauw je je pik diep in dr reet en als je klaarkomt trap je haar uit huis.quote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer je zo beiden naakt op bed ligt en in elkaars armen elkaar huid zo aanraken. De tintelingen en warmte komt vrij en je voelt je zo lekker
Trabant.quote:Op zondag 3 november 2013 14:25 schreef Nestalgie het volgende:
Smegmanus haal jij me op in je dikke bmw x6?
Yea yea was getting to that.quote:Op zondag 3 november 2013 14:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En dan dauw je je pik diep in dr reet en als je klaarkomt trap je haar uit huis.
Circle of life.
Het was niet eens de bedoeling om iemand te trollenquote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En eigenlijk niet. Want ik DM'de al meteen naar iemand dat ik het al geaccepteerd had voordat ik die post neerzette. Toen kwam opeens iedereen aanzetten met een soortgelijke post in dezelfde minuten, wat waarschijnlijk jouw idee was, zo kinderachtig ben je wel. Toen wist ik dat het een troll was. Maar either way zou het me niks uit hebben gemaakt, want ik ga nooit meer naar een meet waar jij of krul ook zijn, want ik krijg spontane kotsneigingen van jullie.
sowiesoquote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer je zo beiden naakt op bed ligt en in elkaars armen elkaar huid zo aanraken. De tintelingen en warmte komt vrij en je voelt je zo lekker
quote:Op zondag 3 november 2013 14:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha 'fucking stil zijn' toen ik en hamerhaaitje 2u op jullie hadden gewacht, zei ik niks tegen jullie omdat ik eigenlijk vet geirriteerd was dat jullie zo onduidelijk zijn terwijl we aan het meeten waren, maar ik bleef maar aardig. Maar ik lieg nooit, dus ik zweeg. Vraag maar aan hamerhaaitje, wij hebben namelijk nog veel gepraat.
Mmm wel morgen pas weer though.quote:Op zondag 3 november 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowiesozachte huidjens tegen elkaar
Ik neem het ook gewoon totaal niet serieus. Vreselijk hoe iemand zó nep kan zijn op internet.quote:Op zondag 3 november 2013 14:34 schreef FL_Freak het volgende:
Snow va uns drama. Kan er nog wel bij naast het mur vas drama.
ALLES NAAR DE KLOTE!quote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
ik vind dat een aantal users niet meer moeten posten hier, ze verpesten de sfeer en daar is het stoner topic niet voor gemaakt 1!!1
einde bericht
Hou over dat laatste nu maar gewoon op, oke?quote:Op zondag 3 november 2013 14:34 schreef FL_Freak het volgende:
Snow va uns drama. Kan er nog wel bij naast het mur vas drama.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
ik vind dat een aantal users niet meer moeten posten hier, ze verpesten de sfeer en daar is het stoner topic niet voor gemaakt 1!!1
einde bericht
Gvd moest toch lachenquote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Nou ondat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou over dat laatste nu maar gewoon op, oke?
trek hem aan zijn dreadsquote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou over dat laatste nu maar gewoon op, oke?
Leuk dat je niks meer te zeggen hebt. Laat zien wie hier de waarheid spreekt. Ik val niet voor je domme leugens.quote:
ik ben van de week naar de kapper geweest, kort allesquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou jou eens aan je dreads trekken
statusquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk dat je niks meer te zeggen hebt. Laat zien wie hier de waarheid spreekt. Ik val niet voor je domme leugens.
Jij bent echt zo iemand die andere zwart zou maken om zelf hogerop te komen, denkend dat status ook maar enige waarde heeft in het leven.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk dat je niks meer te zeggen hebt. Laat zien wie hier de waarheid spreekt. Ik val niet voor je domme leugens.
Jij bent echt zo iemand die andere zwart zou maken om zelf hogerop te komen, denkend dat status ook maar enige waarde heeft in het leven.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het was niet eens de bedoeling om iemand te trollensmeg vroeg zich gewoon af of er ook ooit een keer een stonermeet in het oosten komt en ineens denk je dat dat al gepland is maar dat je niet bent uitgenodigd
waarom dacht je dat dan
![]()
Gast stop met idioot doenquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Je lange manenquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben van de week naar de kapper geweest, kort alles
meid je bent paradoxaalquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
zou jou er voor doenquote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is alsof je er helemaal niks voor hoeft te doen.
Hij mag wel naast mij gaan zitten, dan maak ik een 'eckte' man van 'mquote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gast stop met idioot doen. Iedereen die je heeft gezien weet gewoon dat je stilletjes bent in het echt.
Kan hij nog wel lopen daarna dan?quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hij mag wel naast mij gaan zitten, dan maak ik een 'eckte' man van 'm
Oké, weet je. Omdat ik geen hypocriet wil zijn; jij hebt helemaal gelijk. Wow Snow, je staat nu boven mij op de ladder. Boeit mij dat even.quote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gast stop met idioot doen. Iedereen die je heeft gezien weet gewoon dat je stilletjes bent in het echt.
Ik blow niet om de verkeerde redenen. Daarom heb ik er wel een gedraaid maar niet opgestoken toen de dikke kutzooi aan kwam zetten.quote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Uns uns uns, jongen toch. Rook aub een jointje en kom dan weer terug als je zen bent.
Yes, levensdoel bereikt.quote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef Unscrewed het volgende:
Wow Snow, je staat nu boven mij op de ladder.
Ja, life goes in circles. Dan is het ook niet moeilijk om te begrijpen dat de werkelijkheid paradoxaal is.quote:
Niet direct zo raar over mij denkenquote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan hij nog wel lopen daarna dan?
Gefeliciteerdquote:
het is net andersomquote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Nestalgie het volgende:
Uns laat je aub niet opgokken door een paar gasten op het internet
Dit is een proces.quote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Nestalgie het volgende:
Uns laat je aub niet opgokken door een paar gasten op het internet
Sorry.quote:Op zondag 3 november 2013 14:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niet direct zo raar over mij denken
Is het daar ook weer zo slecht?quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef Typisch het volgende:
ik kom net tot de conclusie dat ik aan het FOK!en en voetbal kijken tegelijk omdat ik anders kapot ga tijdens het volgen van de wedstrijd
Volgens mij ookquote:
Gefeliciteerd met je mening.quote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
ik vind uns en snow kinderachtig doen
einde bericht
Smegmanus, wij zouden nog een pilsje drinken samen, toch?quote:
bedankt, maar die heb ik altijd al gehadquote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mening.
Einde bericht.
Meerdere bieren natuurlijk. Tevens elkaar betasten alsof het een lieve lust is.quote:Op zondag 3 november 2013 14:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Smegmanus, wij zouden nog een pilsje drinken samen, toch?
Nachtbagger..
Eensch!quote:Op zondag 3 november 2013 14:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Meerdere bieren natuurlijk. Tevens elkaar betasten alsof het een lieve lust is.
wie speelt dan?quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef Typisch het volgende:
ik kom net tot de conclusie dat ik aan het FOK!en en voetbal kijken tegelijk omdat ik anders kapot ga tijdens het volgen van de wedstrijd
doe eens een gokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2013 14:49:07 ]
ik ookquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou, nee hoor
[..]
Nou heb ik zin in spare-ribs
ik heb gisteren geen spareribs gegetenquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
Misschien had je nog wat onder je lip van gisteren
wij nog in de vriezerquote:Op zondag 3 november 2013 13:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh this reminds me.. Ik heb nog wat spareribs in de koelkast liggen
Why do you even care als je zo overtuigd bent dat het niet zo is?quote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef Unscrewed het volgende:
Ik blow niet om de verkeerde redenen. Daarom heb ik er wel een gedraaid maar niet opgestoken toen de dikke kutzooi aan kwam zetten.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe eens een gokfeyenoord tegen cambuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
eensquote:Op zondag 3 november 2013 14:50 schreef Unscrewed het volgende:
En nu, mijn vrienden, is het tijd voor wiet.
#SWAGPOSTquote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why do you even care als je zo overtuigd bent dat het niet zo is?
gezalligquote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef smegmanus het volgende:
Ik rook een schotse mos sigaret mee dan.
Er is al een jointje weg.quote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why do you even care als je zo overtuigd bent dat het niet zo is?
fuck deze rel gemistquote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik hou van jouquote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
#SWAGPOST
#420XxXRepre$enTXxX
#smokeweederryday
#Swigswog
Te laat.quote:
Hey Klojo, wil je met me op date naar de koffiewinkel?quote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
#SWAGPOST
#420XxXRepre$enTXxX
#smokeweederryday
#Swigswog
je wil niet weten wat hij allemaal over jou geexposed heeft. Smeg heeft die posts verwijderd maar ik heb alles net op tijd in krul.rar opgeslagenquote:
Ditquote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je wil niet weten wat hij allemaal over jou geexposed heeft. Smeg heeft die posts verwijderd maar ik heb alles net op tijd in krul.rar opgeslagen
Aww ik ook van jouquote:
Ja, natúúrlijk!quote:Op zondag 3 november 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey Klojo, wil je met me op date naar de koffiewinkel?
shit dat had nooit uit mogen komenquote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je wil niet weten wat hij allemaal over jou geexposed heeft. Smeg heeft die posts verwijderd maar ik heb alles net op tijd in krul.rar opgeslagen
Discriminatiequote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zal eens niet. Denk maar weer na als je uitgepuberd bent en vertel me het dan.
Ja constantquote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
Zitten jullie ook wel eens gewoon random ff lkkr aan je tieten?
Ja. Omdat het kan.quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
jaquote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
Ja.quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
Dan heb ik een vraag. Waarom kleineer jij mensen?quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zal eens niet. Denk maar weer na als je uitgepuberd bent en vertel me het dan.
Als mannen in bed liggen of tv kijken fundlen ze altijd aan hun leuter.quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
omdat vas een ghetto bitch isquote:Op zondag 3 november 2013 14:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan heb ik een vraag. Waarom kleineer jij mensen?
quote:Op zondag 3 november 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als mannen in bed liggen of tv kijken fundlen ze altijd aan hun leuter.
fixedquote:Op zondag 3 november 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
mannen fundlen altijd aan hun leuter.
Dit is oneerlijk.quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
doe ik ook, is leukquote:Op zondag 3 november 2013 14:59 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als mannen in bed liggen of tv kijken fundlen ze altijd aan hun leuter.
Jij hebt mij heul niet aan mijn lul gefundled toen ik in bed lagquote:
nee ik heb zo mijn voorkeuren aan penersen.quote:Op zondag 3 november 2013 15:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij hebt mij heul niet aan mijn lul gefundled toen ik in bed lag
Is risicovol. Als je gewoon wat ligt te kloten krijg je na een tijdje ineens "ja maak het dan ook even af"quote:
Truequote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is risicovol. Als je gewoon wat ligt te kloten krijg je na een tijdje ineens "ja maak het dan ook even af".
Dit is nergens voor nodig, Uns. Vertrek maar gewoon ipv zitten stoken.quote:
Ja wat denk jij nou, wie a zegt moet gvd zorgen dat ik ook klaarkomquote:Op zondag 3 november 2013 15:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is risicovol. Als je gewoon wat ligt te kloten krijg je na een tijdje ineens "ja maak het dan ook even af".
OMDAT DAT LEUK IS FUCK ALL THE PEOPLE DITDAT.quote:Op zondag 3 november 2013 14:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan heb ik een vraag. Waarom kleineer jij mensen?
Wie nietquote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij bent echt één grote schreeuw om aandacht he
come aan joh laat gaan
quote:Op zondag 3 november 2013 15:02 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dit is nergens voor nodig, Uns. Vertrek maar gewoon ipv zitten stoken.
"Lekker dit" "Stil ik wil tv kijken" "Blijf af dan" "Ok" "Nee, maak af" "Ben stil dan"quote:
Ah ik had een andere theorie, maar dat zou stoken zijn en schreeuwen om aandacht.quote:Op zondag 3 november 2013 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OMDAT DAT LEUK IS FUCK ALL THE PEOPLE DITDAT.
dat zijn wel veel mensen die moeten zorgen dat jij klaarkomt, dan. Lukt het je zelf niet?quote:Op zondag 3 november 2013 15:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nou, wie a zegt moet gvd zorgen dat ik ook klaarkom
Dan doe je het verkeerdquote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
en toch altijd zeiken die wijven als ik eens random aan tieten zit
Ja dat snap ik ook nooitquote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
en toch altijd zeiken die wijven als ik eens random aan tieten zit
Geen idee waar deze vraag voor nodig is trouwens, ene moment vind je me cool omdat ik wat tegen anderen zeg maar zodra het tegen jou is ga je janken. Lekker hypocriet weer, niet?quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah ik had een andere theorie, maar dat zou stoken zijn en schreeuwen om aandacht.
Stoken is stoken als mensen daadwerkelijk een neuk geven, niet als iedereen je zit tequote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]SCHREEUWEN om aandacht en stoken
Ik weet niet hoe dat werkt :squote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat zijn wel veel mensen die moeten zorgen dat jij klaarkomt, dan. Lukt het je zelf niet?
Hij probeert in je broekje te komen Vas, snap dat.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee waar deze vraag voor nodig is trouwens, ene moment vind je me cool omdat ik wat tegen anderen zeg maar zodra het tegen jou is ga je janken. Lekker hypocriet weer, niet?
Oh.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stoken is stoken als mensen daadwerkelijk een neuk geven, niet als iedereen je zit te'en.
Ah, eigenlijk vroeg ik het omdat je iemand anders kleineerde voor mij.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee waar deze vraag voor nodig is trouwens, ene moment vind je me cool omdat ik wat tegen anderen zeg maar zodra het tegen jou is ga je janken. Lekker hypocriet weer, niet?
Mannen die niet snappen dat je soms gewoon aan een (slappe) piemol wil zitten bij het tv kijkenquote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Lekker dit" "Stil ik wil tv kijken" "Blijf af dan" "Ok" "Nee, maak af" "Ben stil dan"
Nee, uns zou mij nooit geven om verschillende redenenquote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij probeert in je broekje te komen Vas, snap dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |