Kies mij kies mij!quote:Op zondag 3 november 2013 14:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wat is het nou , gezonde shit of vette hap ?
oh, heb het de laatste tijd als painkiller gebruikt, was ff niet naar school. Maar nu afbouwen is wel minder chill maar is goed komende hoor. Schooldagen minderquote:
Gaan we een stonermeet in het oosten houden?quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef smegmanus het volgende:
Gaan jullie nog een keer een stonermeet in het oosten houden?
HAHAHA SMEGMANUS WOONT IN EEN BURGERLIJK HUIS IN EEN BURGERLIJKE STRAAT MET EEN BURGERLIJKE VOORTUIN EN EEN BURGERLIJKE AUTO!!11111!11!111quote:Op zondag 3 november 2013 14:03 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Gratiesj autowas is gratiesj.
Afwisselenquote:Op zondag 3 november 2013 14:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wat is het nou , gezonde shit of vette hap ?
Voelt goed, kheb money G.quote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
HAHAHA SMEGMANUS WOONT IN EEN BURGERLIJK HUIS IN EEN BURGERLIJKE STRAAT MET EEN BURGERLIJKE VOORTUIN EN EEN BURGERLIJKE AUTO!!11111!11!111
Ohh, ik dacht dat je iedere dag stoned naar school gingquote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
oh, heb het de laatste tijd als painkiller gebruikt, was ff niet naar school. Maar nu afbouwen is wel minder chill maar is goed komende hoor. Schooldagen minder
Doet snisterpan aan !quote:
Erger nog, niet over de dag verspreid maar 3 tot 5 op een avond.quote:Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je iedere dag stoned naar school ging![]()
.
Omdat je niet bent uitgenodigdquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dudes, waarom weet ik niks van een S-meet in het Oosten?
Lekkah paar vetlulletjes met mayo jonguh.quote:
Serieus?quote:
Jij mag mijn ketelbinkie wel zijn danquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
Pff dat is wel veel. Maar ik weet eigenlijk niet wat erger is, de hele dag stoned zijn is nou ook niet echt allesquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Erger nog, niet over de dag verspreid maar 3 tot 5 op een avond.
Smegmanus organiseert 'm. Allemaal stonen in zijn burgerlijke osso met moneyzquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben hier al vanaf deel 3 ofzo.
Stelletje fuckers.
Dat maakt niks uit , ik post af en toe en zat hier vanaf begin maar weet ook niks van meet.quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben hier al vanaf deel 3 ofzo.
Stelletje fuckers.
Beter gaan we de bossen in en halen we diverse strapatsen uit in 'de blokhut'.quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Smegmanus organiseert 'm. Allemaal stonen in zijn burgerlijke osso met moneyz
Dit is ook baas.quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beter gaan we de bossen in en halen we diverse strapatsen uit in 'de blokhut'.
Is dat een eufemisme voor je anus?quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed idee. Ik neem mijn aardappelkanon mee.quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je nog geen DM gehad dan?quote:Op zondag 3 november 2013 14:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit , ik post af en toe en zat hier vanaf begin maar weet ook niks van meet.
Waarvan ?quote:
Probeer het maar a mattie.quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor je anus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |