http://www.delicious-ente(...)_surinaamse_oma.htmlquote:Op zondag 3 november 2013 13:59 schreef smitjew het volgende:
[..]
Genoeg gehad , stripper heb ik nodig idd klojo
Vette hap en een koude halve liter.quote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
Ik weet niet wat ik nodig heb in mijn toestand , brak as fuck
quote:Op zondag 3 november 2013 14:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
http://www.delicious-ente(...)_surinaamse_oma.html
Aanrader
Gezonde shit en verder geen kut doen behalve gezonde shit eten/drinken en chillenquote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
Ik weet niet wat ik nodig heb in mijn toestand , brak as fuck
Wat?quote:Op zondag 3 november 2013 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
Dayum Klojo, hoe doe je dat met school?
Strak plan , maar lig naakt naar het onweer te luisteren # feels good man.quote:Op zondag 3 november 2013 14:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vette hap en een koude halve liter.
Drie tot vijf joints per dagquote:
Wat is het nou , gezonde shit of vette hap ?quote:Op zondag 3 november 2013 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gezonde shit en verder geen kut doen behalve gezonde shit eten/drinken en chillen
Kies mij kies mij!quote:Op zondag 3 november 2013 14:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wat is het nou , gezonde shit of vette hap ?
oh, heb het de laatste tijd als painkiller gebruikt, was ff niet naar school. Maar nu afbouwen is wel minder chill maar is goed komende hoor. Schooldagen minderquote:
Gaan we een stonermeet in het oosten houden?quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef smegmanus het volgende:
Gaan jullie nog een keer een stonermeet in het oosten houden?
HAHAHA SMEGMANUS WOONT IN EEN BURGERLIJK HUIS IN EEN BURGERLIJKE STRAAT MET EEN BURGERLIJKE VOORTUIN EN EEN BURGERLIJKE AUTO!!11111!11!111quote:Op zondag 3 november 2013 14:03 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
Gratiesj autowas is gratiesj.
Afwisselenquote:Op zondag 3 november 2013 14:05 schreef smitjew het volgende:
[..]
Wat is het nou , gezonde shit of vette hap ?
Voelt goed, kheb money G.quote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
HAHAHA SMEGMANUS WOONT IN EEN BURGERLIJK HUIS IN EEN BURGERLIJKE STRAAT MET EEN BURGERLIJKE VOORTUIN EN EEN BURGERLIJKE AUTO!!11111!11!111
Ohh, ik dacht dat je iedere dag stoned naar school gingquote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
oh, heb het de laatste tijd als painkiller gebruikt, was ff niet naar school. Maar nu afbouwen is wel minder chill maar is goed komende hoor. Schooldagen minder
Doet snisterpan aan !quote:
Erger nog, niet over de dag verspreid maar 3 tot 5 op een avond.quote:Op zondag 3 november 2013 14:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je iedere dag stoned naar school ging![]()
.
Omdat je niet bent uitgenodigdquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dudes, waarom weet ik niks van een S-meet in het Oosten?
Lekkah paar vetlulletjes met mayo jonguh.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |