Nou, nee hoorquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Van binnen zijn we allen zwart.
Nou heb ik zin in spare-ribsquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ben zo verkouden dat toen ik de keuken binnen kwam ik spareribs rook terwijl mijn moeder gewoon koffie aan het zetten was
Misschien had je nog wat onder je lip van gisterenquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik ben zo verkouden dat toen ik de keuken binnen kwam ik spareribs rook terwijl mijn moeder gewoon koffie aan het zetten was
damn wow lomp wo damn wow 30km ver weg woah flinkquote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef smitjew het volgende:
Damn eerst dikke flits en dan 30 seconden later pas knal.
Ja man wow dik vet.quote:Op zondag 3 november 2013 13:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
damn wow lomp wo damn wow 30km ver weg woah flink
Het is hier ook bijna donker zomg call amperlamps/quote:Op zondag 3 november 2013 13:46 schreef smitjew het volgende:
Damn eerst dikke flits en dan 30 seconden later pas knal.
Ik denk eerlijk gezegd dat het beter was dat ik het verborgen heb. Ze zei ook iets in de trant van nu je 18 bent en shit. Dus pretty coolquote:Op zondag 3 november 2013 13:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
ChillVaak zijn ouders idd chiller dan verwacht over iets terwijl jij helemaal moeilijk hebt zitten doen om er vanalles voor te verbergen
Blijkt die moeilijkdoenerij nergens voor nodig geweest
Oh this reminds me.. Ik heb nog wat spareribs in de koelkast liggenquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef krullenbolletje het volgende:
Haha ja idd, sowieso 'verbergen' tot je 18e danquote:Op zondag 3 november 2013 13:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het beter was dat ik het verborgen heb. Ze zei ook iets in de trant van nu je 18 bent en shit. Dus pretty cool
Een stripperquote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
Ik weet niet wat ik nodig heb in mijn toestand , brak as fuck
Slaap.quote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
Genoeg gehad , stripper heb ik nodig idd klojoquote:
quote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja idd, sowieso 'verbergen' tot je 18e dan
Hoewel ik op m'n 15e een keer met een zakje wiet naar m'n moeder zwaaide"Kijk mam wat ik heb gekocht!"
Was ze eigenlijk minder blij mee dan verwacht
http://www.delicious-ente(...)_surinaamse_oma.htmlquote:Op zondag 3 november 2013 13:59 schreef smitjew het volgende:
[..]
Genoeg gehad , stripper heb ik nodig idd klojo
Vette hap en een koude halve liter.quote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
http://www.delicious-ente(...)_surinaamse_oma.html
Aanrader
Gezonde shit en verder geen kut doen behalve gezonde shit eten/drinken en chillenquote:Op zondag 3 november 2013 13:57 schreef smitjew het volgende:
Wat?quote:Op zondag 3 november 2013 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
Dayum Klojo, hoe doe je dat met school?
Strak plan , maar lig naakt naar het onweer te luisteren # feels good man.quote:Op zondag 3 november 2013 14:01 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Vette hap en een koude halve liter.
Drie tot vijf joints per dagquote:
Wat is het nou , gezonde shit of vette hap ?quote:Op zondag 3 november 2013 14:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gezonde shit en verder geen kut doen behalve gezonde shit eten/drinken en chillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |