Jij mag mijn ketelbinkie wel zijn danquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dudes, waarom weet ik niks van een S-meet in het Oosten?
Pff dat is wel veel. Maar ik weet eigenlijk niet wat erger is, de hele dag stoned zijn is nou ook niet echt allesquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Erger nog, niet over de dag verspreid maar 3 tot 5 op een avond.
Smegmanus organiseert 'm. Allemaal stonen in zijn burgerlijke osso met moneyzquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dudes, waarom weet ik niks van een S-meet in het Oosten?
quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben hier al vanaf deel 3 ofzo.
Stelletje fuckers.
Dat maakt niks uit , ik post af en toe en zat hier vanaf begin maar weet ook niks van meet.quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Unscrewed het volgende:
Stelletje fuckers.
Beter gaan we de bossen in en halen we diverse strapatsen uit in 'de blokhut'.quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Smegmanus organiseert 'm. Allemaal stonen in zijn burgerlijke osso met moneyz
Dit is ook baas.quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Beter gaan we de bossen in en halen we diverse strapatsen uit in 'de blokhut'.
Is dat een eufemisme voor je anus?quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Goed idee. Ik neem mijn aardappelkanon mee.quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Heb je nog geen DM gehad dan?quote:Op zondag 3 november 2013 14:12 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit , ik post af en toe en zat hier vanaf begin maar weet ook niks van meet.
Waarvan ?quote:
Probeer het maar a mattie.quote:Op zondag 3 november 2013 14:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Is dat een eufemisme voor je anus?
Dan maak ik mijn befaamde aardappelkano'squote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed idee. Ik neem mijn aardappelkanon mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
Niet vanaf deel 1 erbij zijnquote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Unscrewed het volgende:
Stelletje fuckers.
Ow gaaf ik heb een puddingbuksquote:Op zondag 3 november 2013 14:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed idee. Ik neem mijn aardappelkanon mee.
Dus ik ben serieus niet uitgenodigd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |