Je lange manenquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben van de week naar de kapper geweest, kort alles
meid je bent paradoxaalquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk dat je niks meer te zeggen hebt. Laat zien wie hier de waarheid spreekt. Ik val niet voor je domme leugens.
Jij bent echt zo iemand die andere zwart zou maken om zelf hogerop te komen, denkend dat status ook maar enige waarde heeft in het leven.
zou jou er voor doenquote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is alsof je er helemaal niks voor hoeft te doen.
Hij mag wel naast mij gaan zitten, dan maak ik een 'eckte' man van 'mquote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gast stop met idioot doen. Iedereen die je heeft gezien weet gewoon dat je stilletjes bent in het echt.
Kan hij nog wel lopen daarna dan?quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hij mag wel naast mij gaan zitten, dan maak ik een 'eckte' man van 'm
Oké, weet je. Omdat ik geen hypocriet wil zijn; jij hebt helemaal gelijk. Wow Snow, je staat nu boven mij op de ladder. Boeit mij dat even.quote:Op zondag 3 november 2013 14:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gast stop met idioot doen. Iedereen die je heeft gezien weet gewoon dat je stilletjes bent in het echt.
Ik blow niet om de verkeerde redenen. Daarom heb ik er wel een gedraaid maar niet opgestoken toen de dikke kutzooi aan kwam zetten.quote:Op zondag 3 november 2013 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Uns uns uns, jongen toch. Rook aub een jointje en kom dan weer terug als je zen bent.
Yes, levensdoel bereikt.quote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef Unscrewed het volgende:
Wow Snow, je staat nu boven mij op de ladder.
Ja, life goes in circles. Dan is het ook niet moeilijk om te begrijpen dat de werkelijkheid paradoxaal is.quote:
Niet direct zo raar over mij denkenquote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan hij nog wel lopen daarna dan?
Gefeliciteerdquote:
het is net andersomquote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Nestalgie het volgende:
Uns laat je aub niet opgokken door een paar gasten op het internet
Dit is een proces.quote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef Nestalgie het volgende:
Uns laat je aub niet opgokken door een paar gasten op het internet
Sorry.quote:Op zondag 3 november 2013 14:43 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Niet direct zo raar over mij denken
Is het daar ook weer zo slecht?quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef Typisch het volgende:
ik kom net tot de conclusie dat ik aan het FOK!en en voetbal kijken tegelijk omdat ik anders kapot ga tijdens het volgen van de wedstrijd
Volgens mij ookquote:
Gefeliciteerd met je mening.quote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
ik vind uns en snow kinderachtig doen
einde bericht
Smegmanus, wij zouden nog een pilsje drinken samen, toch?quote:
bedankt, maar die heb ik altijd al gehadquote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mening.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |