Volgens mij ookquote:
Gefeliciteerd met je mening.quote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef Typisch het volgende:
ik vind uns en snow kinderachtig doen
einde bericht
Smegmanus, wij zouden nog een pilsje drinken samen, toch?quote:
bedankt, maar die heb ik altijd al gehadquote:Op zondag 3 november 2013 14:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je mening.
Einde bericht.
Meerdere bieren natuurlijk. Tevens elkaar betasten alsof het een lieve lust is.quote:Op zondag 3 november 2013 14:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Smegmanus, wij zouden nog een pilsje drinken samen, toch?
Nachtbagger..
Eensch!quote:Op zondag 3 november 2013 14:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Meerdere bieren natuurlijk. Tevens elkaar betasten alsof het een lieve lust is.
wie speelt dan?quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef Typisch het volgende:
ik kom net tot de conclusie dat ik aan het FOK!en en voetbal kijken tegelijk omdat ik anders kapot ga tijdens het volgen van de wedstrijd
doe eens een gokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2013 14:49:07 ]
ik ookquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou, nee hoor
[..]
Nou heb ik zin in spare-ribs
ik heb gisteren geen spareribs gegetenquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
Misschien had je nog wat onder je lip van gisteren
wij nog in de vriezerquote:Op zondag 3 november 2013 13:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh this reminds me.. Ik heb nog wat spareribs in de koelkast liggen
Why do you even care als je zo overtuigd bent dat het niet zo is?quote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef Unscrewed het volgende:
Ik blow niet om de verkeerde redenen. Daarom heb ik er wel een gedraaid maar niet opgestoken toen de dikke kutzooi aan kwam zetten.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe eens een gokfeyenoord tegen cambuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
eensquote:Op zondag 3 november 2013 14:50 schreef Unscrewed het volgende:
En nu, mijn vrienden, is het tijd voor wiet.
#SWAGPOSTquote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why do you even care als je zo overtuigd bent dat het niet zo is?
gezalligquote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef smegmanus het volgende:
Ik rook een schotse mos sigaret mee dan.
Er is al een jointje weg.quote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why do you even care als je zo overtuigd bent dat het niet zo is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |