smegster was het niet met je eensquote:Op zondag 3 november 2013 14:30 schreef Nestalgie het volgende:
ONZ / [onz jankies sc] #9482946 alleen die ekte ekte
Deze sc is beter
Haha 'fucking stil zijn' toen ik en hamerhaaitje 2u op jullie hadden gewacht, zei ik niks tegen jullie omdat ik eigenlijk vet geirriteerd was dat jullie zo onduidelijk zijn terwijl we aan het meeten waren, maar ik bleef maar aardig. Maar ik lieg nooit, dus ik zweeg. Vraag maar aan hamerhaaitje, wij hebben namelijk nog veel gepraat.quote:Op zondag 3 november 2013 14:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Whahaha en daarom ga je in de mac (als wij sushi eten) opeens weer seks-gerelateerde opmerkingen WHATSAPPEN. En als we elkaar weer zien fucking stil zijn.
Wie hou je nog voor de gek?
En nee, niet mijn idee. Gewoon mensen die op mij in gingen.
En dan dauw je je pik diep in dr reet en als je klaarkomt trap je haar uit huis.quote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer je zo beiden naakt op bed ligt en in elkaars armen elkaar huid zo aanraken. De tintelingen en warmte komt vrij en je voelt je zo lekker
Trabant.quote:Op zondag 3 november 2013 14:25 schreef Nestalgie het volgende:
Smegmanus haal jij me op in je dikke bmw x6?
Yea yea was getting to that.quote:Op zondag 3 november 2013 14:32 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
En dan dauw je je pik diep in dr reet en als je klaarkomt trap je haar uit huis.
Circle of life.
Het was niet eens de bedoeling om iemand te trollenquote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En eigenlijk niet. Want ik DM'de al meteen naar iemand dat ik het al geaccepteerd had voordat ik die post neerzette. Toen kwam opeens iedereen aanzetten met een soortgelijke post in dezelfde minuten, wat waarschijnlijk jouw idee was, zo kinderachtig ben je wel. Toen wist ik dat het een troll was. Maar either way zou het me niks uit hebben gemaakt, want ik ga nooit meer naar een meet waar jij of krul ook zijn, want ik krijg spontane kotsneigingen van jullie.
sowiesoquote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer je zo beiden naakt op bed ligt en in elkaars armen elkaar huid zo aanraken. De tintelingen en warmte komt vrij en je voelt je zo lekker
quote:Op zondag 3 november 2013 14:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha 'fucking stil zijn' toen ik en hamerhaaitje 2u op jullie hadden gewacht, zei ik niks tegen jullie omdat ik eigenlijk vet geirriteerd was dat jullie zo onduidelijk zijn terwijl we aan het meeten waren, maar ik bleef maar aardig. Maar ik lieg nooit, dus ik zweeg. Vraag maar aan hamerhaaitje, wij hebben namelijk nog veel gepraat.
Mmm wel morgen pas weer though.quote:Op zondag 3 november 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
sowiesozachte huidjens tegen elkaar
Ik neem het ook gewoon totaal niet serieus. Vreselijk hoe iemand zó nep kan zijn op internet.quote:Op zondag 3 november 2013 14:34 schreef FL_Freak het volgende:
Snow va uns drama. Kan er nog wel bij naast het mur vas drama.
ALLES NAAR DE KLOTE!quote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
ik vind dat een aantal users niet meer moeten posten hier, ze verpesten de sfeer en daar is het stoner topic niet voor gemaakt 1!!1
einde bericht
Hou over dat laatste nu maar gewoon op, oke?quote:Op zondag 3 november 2013 14:34 schreef FL_Freak het volgende:
Snow va uns drama. Kan er nog wel bij naast het mur vas drama.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
ik vind dat een aantal users niet meer moeten posten hier, ze verpesten de sfeer en daar is het stoner topic niet voor gemaakt 1!!1
einde bericht
Gvd moest toch lachenquote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Typisch het volgende:
einde bericht
Nou ondat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou over dat laatste nu maar gewoon op, oke?
trek hem aan zijn dreadsquote:Op zondag 3 november 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou over dat laatste nu maar gewoon op, oke?
Leuk dat je niks meer te zeggen hebt. Laat zien wie hier de waarheid spreekt. Ik val niet voor je domme leugens.quote:
ik ben van de week naar de kapper geweest, kort allesquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou jou eens aan je dreads trekken
statusquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk dat je niks meer te zeggen hebt. Laat zien wie hier de waarheid spreekt. Ik val niet voor je domme leugens.
Jij bent echt zo iemand die andere zwart zou maken om zelf hogerop te komen, denkend dat status ook maar enige waarde heeft in het leven.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Leuk dat je niks meer te zeggen hebt. Laat zien wie hier de waarheid spreekt. Ik val niet voor je domme leugens.
Jij bent echt zo iemand die andere zwart zou maken om zelf hogerop te komen, denkend dat status ook maar enige waarde heeft in het leven.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het was niet eens de bedoeling om iemand te trollensmeg vroeg zich gewoon af of er ook ooit een keer een stonermeet in het oosten komt en ineens denk je dat dat al gepland is maar dat je niet bent uitgenodigd
waarom dacht je dat dan
![]()
Gast stop met idioot doenquote:Op zondag 3 november 2013 14:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 november 2013 14:31 schreef FL_Freak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |