Tevens:quote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
Haha, kijk hoe nep dit is. Ik heb een troll snel door, maar dit is wel heel snel.
Even een jointje draaien.
Wordt je wel stoned vanquote:
Echt he.quote:Op zondag 3 november 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tevens:
Je was de enige die er überhaupt serieus op in ging
Ben jij 12 ofzo?quote:Op zondag 3 november 2013 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt he.![]()
OH HUILIE NIEMAND NODIGT ME UIT BITCHES HUIL
Jij maakt er zelf ineens van dat er daadwerkelijk zo'n meet komt?quote:Op zondag 3 november 2013 13:41 schreef smegmanus het volgende:
Gaan jullie nog een keer een stonermeet in het oosten houden?
Dan doe je ineens alsof het allemaal al geregeld is, terwijl je zelf nog de post heb gequote waar iemand er voor het eerst over begonquote:Op zondag 3 november 2013 14:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gaan we een stonermeet in het oosten houden?
En als klap op de vuurpijl neem je ook nog eens dit serieusquote:Op zondag 3 november 2013 14:09 schreef Unscrewed het volgende:
Dudes, waarom weet ik niks van een S-meet in het Oosten?
quote:
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 14:11 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben hier al vanaf deel 3 ofzo.
Stelletje fuckers.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus ik ben serieus niet uitgenodigd?
Ha. Leuk man. Zal het onthouden.
quote:
En eigenlijk niet. Want ik DM'de al meteen naar iemand dat ik het al geaccepteerd had voordat ik die post neerzette. Toen kwam opeens iedereen aanzetten met een soortgelijke post in dezelfde minuten, wat waarschijnlijk jouw idee was, zo kinderachtig ben je wel. Toen wist ik dat het een troll was. Maar either way zou het me niks uit hebben gemaakt, want ik ga nooit meer naar een meet waar jij of krul ook zijn, want ik krijg spontane kotsneigingen van jullie.quote:Op zondag 3 november 2013 14:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt he.![]()
OH HUILIE NIEMAND NODIGT ME UIT BITCHES HUIL
Yeah ik kan nu zeggen dat ik naakt met Moira in bed ligquote:
Whahaha en daarom ga je in de mac (als wij sushi eten) opeens weer seks-gerelateerde opmerkingen WHATSAPPEN. En als we elkaar weer zien fucking stil zijn.quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En eigenlijk niet. Want ik DM'de al meteen naar iemand dat ik het al geaccepteerd had voordat ik die post neerzette. Toen kwam opeens iedereen aanzetten met een soortgelijke post in dezelfde minuten, wat waarschijnlijk jouw idee was, zo kinderachtig ben je wel. Toen wist ik dat het een troll was. Maar either way zou het me niks uit hebben gemaakt, want ik ga nooit meer naar een meet waar jij of krul ook zijn, want ik krijg spontane kotsneigingen van jullie.
Eens. Maar ik kom ook hier posten, voor als die dicht gaat.quote:Op zondag 3 november 2013 14:30 schreef Nestalgie het volgende:
ONZ / [onz jankies sc] #9482946 alleen die ekte ekte
Deze sc is beter
heb jij ook je bazenjas over je naakte lichaam hangen?quote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef smitjew het volgende:
[..]
Yeah ik kan nu zeggen dat ik naakt met Moira in bed lig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |