Ik had al een stoners sc in mn hoofd voordat jij het maakte, raak me aan.quote:Op zondag 3 november 2013 14:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Niet de allereerste post gemaakt hebben
* Snowbells raakt aanquote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik had al een stoners sc in mn hoofd voordat jij het maakte, raak me aan.
We zullen aan je denkenquote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
Haha, kijk hoe nep dit is. Ik heb een troll snel door, maar dit is wel heel snel.
Even een jointje draaien.
Shitquote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
Haha, kijk hoe nep dit is. Ik heb een troll snel door, maar dit is wel heel snel.
Even een jointje draaien.
Dankjequote:
* Klojo120 springt ervoor met broek op de enkels zodat de poezelige vingertjes van Snowbells in contact komen met de vochtige eikel van yours trulyquote:
Liever niet.quote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
quote:
Snow gaat op me liggen. Bespaart weer een kussenquote:Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef smitjew het volgende:
Maar waar halen we zoveel kussens vandaan Moira , dat kan toch nooit goed gaan met al die mensen
Onder de brug heb nog wel wat kranten liggen.quote:Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef OllieWilliams het volgende:
kan ik ergens tukken trouwens? heb geen auto en ov rijdt niet s'avonds uitdat reserve-duitsland
thxquote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
Onder de brug heb nog wel wat kranten liggen.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
* Klojo120 springt ervoor met broek op de enkels zodat de poezelige vingertjes van Snowbells in contact komen met de vochtige eikel van yours truly
Date?
lkkr zachtquote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Snow gaat op me liggen. Bespaart weer een kussen
Die van moira is standaard beter.quote:Op zondag 3 november 2013 14:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
beter dan bakstenenquote:Op zondag 3 november 2013 14:21 schreef smitjew het volgende:
Maar waar halen we zoveel kussens vandaan Moira , dat kan toch nooit goed gaan met al die mensen
quote:Op zondag 3 november 2013 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Snow gaat op me liggen. Bespaart weer een kussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |