Meerdere bieren natuurlijk. Tevens elkaar betasten alsof het een lieve lust is.quote:Op zondag 3 november 2013 14:46 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Smegmanus, wij zouden nog een pilsje drinken samen, toch?
Nachtbagger..
Eensch!quote:Op zondag 3 november 2013 14:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Meerdere bieren natuurlijk. Tevens elkaar betasten alsof het een lieve lust is.
wie speelt dan?quote:Op zondag 3 november 2013 14:41 schreef Typisch het volgende:
ik kom net tot de conclusie dat ik aan het FOK!en en voetbal kijken tegelijk omdat ik anders kapot ga tijdens het volgen van de wedstrijd
doe eens een gokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2013 14:49:07 ]
ik ookquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Nou, nee hoor
[..]
Nou heb ik zin in spare-ribs
ik heb gisteren geen spareribs gegetenquote:Op zondag 3 november 2013 13:45 schreef smitjew het volgende:
[..]
Misschien had je nog wat onder je lip van gisteren
wij nog in de vriezerquote:Op zondag 3 november 2013 13:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh this reminds me.. Ik heb nog wat spareribs in de koelkast liggen
Why do you even care als je zo overtuigd bent dat het niet zo is?quote:Op zondag 3 november 2013 14:42 schreef Unscrewed het volgende:
Ik blow niet om de verkeerde redenen. Daarom heb ik er wel een gedraaid maar niet opgestoken toen de dikke kutzooi aan kwam zetten.
quote:Op zondag 3 november 2013 14:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe eens een gokfeyenoord tegen cambuur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
eensquote:Op zondag 3 november 2013 14:50 schreef Unscrewed het volgende:
En nu, mijn vrienden, is het tijd voor wiet.
#SWAGPOSTquote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why do you even care als je zo overtuigd bent dat het niet zo is?
gezalligquote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef smegmanus het volgende:
Ik rook een schotse mos sigaret mee dan.
Er is al een jointje weg.quote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why do you even care als je zo overtuigd bent dat het niet zo is?
fuck deze rel gemistquote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En eigenlijk niet. Want ik DM'de al meteen naar iemand dat ik het al geaccepteerd had voordat ik die post neerzette. Toen kwam opeens iedereen aanzetten met een soortgelijke post in dezelfde minuten, wat waarschijnlijk jouw idee was, zo kinderachtig ben je wel. Toen wist ik dat het een troll was. Maar either way zou het me niks uit hebben gemaakt, want ik ga nooit meer naar een meet waar jij of krul ook zijn, want ik krijg spontane kotsneigingen van jullie.
Ik hou van jouquote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
#SWAGPOST
#420XxXRepre$enTXxX
#smokeweederryday
#Swigswog
Te laat.quote:
Hey Klojo, wil je met me op date naar de koffiewinkel?quote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
#SWAGPOST
#420XxXRepre$enTXxX
#smokeweederryday
#Swigswog
je wil niet weten wat hij allemaal over jou geexposed heeft. Smeg heeft die posts verwijderd maar ik heb alles net op tijd in krul.rar opgeslagenquote:
Ditquote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je wil niet weten wat hij allemaal over jou geexposed heeft. Smeg heeft die posts verwijderd maar ik heb alles net op tijd in krul.rar opgeslagen
Aww ik ook van jouquote:
Ja, natúúrlijk!quote:Op zondag 3 november 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey Klojo, wil je met me op date naar de koffiewinkel?
shit dat had nooit uit mogen komenquote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je wil niet weten wat hij allemaal over jou geexposed heeft. Smeg heeft die posts verwijderd maar ik heb alles net op tijd in krul.rar opgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |