fuck deze rel gemistquote:Op zondag 3 november 2013 14:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En eigenlijk niet. Want ik DM'de al meteen naar iemand dat ik het al geaccepteerd had voordat ik die post neerzette. Toen kwam opeens iedereen aanzetten met een soortgelijke post in dezelfde minuten, wat waarschijnlijk jouw idee was, zo kinderachtig ben je wel. Toen wist ik dat het een troll was. Maar either way zou het me niks uit hebben gemaakt, want ik ga nooit meer naar een meet waar jij of krul ook zijn, want ik krijg spontane kotsneigingen van jullie.
Ik hou van jouquote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
#SWAGPOST
#420XxXRepre$enTXxX
#smokeweederryday
#Swigswog
Te laat.quote:
Hey Klojo, wil je met me op date naar de koffiewinkel?quote:Op zondag 3 november 2013 14:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
#SWAGPOST
#420XxXRepre$enTXxX
#smokeweederryday
#Swigswog
je wil niet weten wat hij allemaal over jou geexposed heeft. Smeg heeft die posts verwijderd maar ik heb alles net op tijd in krul.rar opgeslagenquote:
Ditquote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je wil niet weten wat hij allemaal over jou geexposed heeft. Smeg heeft die posts verwijderd maar ik heb alles net op tijd in krul.rar opgeslagen
Aww ik ook van jouquote:
Ja, natúúrlijk!quote:Op zondag 3 november 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey Klojo, wil je met me op date naar de koffiewinkel?
shit dat had nooit uit mogen komenquote:Op zondag 3 november 2013 14:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je wil niet weten wat hij allemaal over jou geexposed heeft. Smeg heeft die posts verwijderd maar ik heb alles net op tijd in krul.rar opgeslagen
Discriminatiequote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zal eens niet. Denk maar weer na als je uitgepuberd bent en vertel me het dan.
Ja constantquote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
Zitten jullie ook wel eens gewoon random ff lkkr aan je tieten?
Ja. Omdat het kan.quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
jaquote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
Ja.quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
Dan heb ik een vraag. Waarom kleineer jij mensen?quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het zal eens niet. Denk maar weer na als je uitgepuberd bent en vertel me het dan.
Als mannen in bed liggen of tv kijken fundlen ze altijd aan hun leuter.quote:Op zondag 3 november 2013 14:57 schreef Moira. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |