dat zijn wel veel mensen die moeten zorgen dat jij klaarkomt, dan. Lukt het je zelf niet?quote:Op zondag 3 november 2013 15:02 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ja wat denk jij nou, wie a zegt moet gvd zorgen dat ik ook klaarkom
Dan doe je het verkeerdquote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
en toch altijd zeiken die wijven als ik eens random aan tieten zit
Ja dat snap ik ook nooitquote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
en toch altijd zeiken die wijven als ik eens random aan tieten zit
Geen idee waar deze vraag voor nodig is trouwens, ene moment vind je me cool omdat ik wat tegen anderen zeg maar zodra het tegen jou is ga je janken. Lekker hypocriet weer, niet?quote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah ik had een andere theorie, maar dat zou stoken zijn en schreeuwen om aandacht.
Stoken is stoken als mensen daadwerkelijk een neuk geven, niet als iedereen je zit tequote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]SCHREEUWEN om aandacht en stoken
Ik weet niet hoe dat werkt :squote:Op zondag 3 november 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat zijn wel veel mensen die moeten zorgen dat jij klaarkomt, dan. Lukt het je zelf niet?
Hij probeert in je broekje te komen Vas, snap dat.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee waar deze vraag voor nodig is trouwens, ene moment vind je me cool omdat ik wat tegen anderen zeg maar zodra het tegen jou is ga je janken. Lekker hypocriet weer, niet?
Oh.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stoken is stoken als mensen daadwerkelijk een neuk geven, niet als iedereen je zit te'en.
Ah, eigenlijk vroeg ik het omdat je iemand anders kleineerde voor mij.quote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee waar deze vraag voor nodig is trouwens, ene moment vind je me cool omdat ik wat tegen anderen zeg maar zodra het tegen jou is ga je janken. Lekker hypocriet weer, niet?
Mannen die niet snappen dat je soms gewoon aan een (slappe) piemol wil zitten bij het tv kijkenquote:Op zondag 3 november 2013 15:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Lekker dit" "Stil ik wil tv kijken" "Blijf af dan" "Ok" "Nee, maak af" "Ben stil dan"
Nee, uns zou mij nooit geven om verschillende redenenquote:Op zondag 3 november 2013 15:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij probeert in je broekje te komen Vas, snap dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |