abonnement Unibet Coolblue
pi_132812611

In december 2007 startte hét interviewprogramma voor studenten: College Tour! Drie- tot negenhonderd studenten interviewen samen met presentator Twan Huys een grootheid uit binnen- of buitenland.

Het idee voor het programma ontstond in de Verenigde Staten waar Twan Huys als Amerika-correspondent tijdens de presidentsverkiezingen de townhall meetings bezocht. Bijeenkomsten in sportzalen en gemeentehuizen waar burgers de mogelijkheid krijgen om de presidentskandidaten het vuur na aan de schenen te leggen met alledaagse vragen. Twan Huys haalde dit concept naar Nederland. Een zaal vol nieuwsgierige studenten, één topgast en een presentator: College Tour was geboren!

De volgende mensen zijn al te gast geweest in College Tour:

Hans Teeuwen
Jan Jaap van der Wal
Joop van den Ende
Neelie Kroes
Gerard Spong
Madeleine Albright
Johan Cruijff
Nick Leeson
John Malkovich
Peter van Uhm
Jesse Jackson
Rem Koolhaas
Wouter Bos
Dalai Lama
Prinses Irene
Steve Ballmer
Harry Mulisch
Ayaan Hirsi Ali
Jan Peter Balkenende
Dries van Agt en...
Doutzen Kroes
Louis van Gaal
Bram Moszkowicz
Maxime Verhagen
Alain Ducasse
Linda de Mol
Youp van 't Hek
Seth Meyers
Richard Branson
Mark Rutte
Matthijs van Nieuwkerk

College Tour is spraakmakend. Dit is onder andere te danken aan de spraakmakende gasten die in het programma geïnterviewd worden maar toch vooral aan de studenten. De vragen die studenten weten en durven te stellen blijken bij elke gast interessante antwoorden op te leveren die regelmatig het nieuws halen. Zo begon de aanzet voor het Wilders-proces in de uitzending van College Tour waar topadvocaat Spong te gast was. Na doorvragen van de studenten in de zaal besloot Spong om 30 studenten pro-deo bij te staan in een rechtzaak tegen Wilders.

Een krantenkop na de uitzending met Louis van Gaal luidde: ‘Van Gaal nooit meer terug naar Ajax’. Dit naar aanleiding van de vraag van een student of Van Gaal toch alstublieft terug zou willen keren bij Ajax om de club te redden.



Tijdens de opname met topadvocaat Bram Moszkowicz ontstond een ongebruikelijke situatie; Moszkowicz wilde niet dat beelden van hem en zijn toenmalige cliënt, Desi Bouterse, werden vertoond. Vijfhonderd studenten zagen van heel dichtbij een harde onderhandeling tussen presentator en gast.

Aflevering terugzien? Ze zijn bijna allemaal te bekijken op Uitzending Gemist!

OP door WebHawkjuh, bron: http://collegetour.ntr.nl

[ Bericht 7% gewijzigd door Karina op 24-08-2015 10:57:04 ]
pi_132812622
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 22:53 schreef sturmpie het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 1 post.
Open hem dan ook.

Lul.
pi_132812902
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Open hem dan ook.

Lul.
Leuk zo'n TT.
pi_132814325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 00:06 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Leuk zo'n TT.
Je hebt genoeg tijd gehad om hem zelf te openen met een leuke TT.
pi_132814431
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 00:57 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Je hebt genoeg tijd gehad om hem zelf te openen met een leuke TT.
Ik kom hier nooit.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 november 2013 @ 01:01:54 #6
862 Arcee
Look closer
pi_132814434
Weer niet dat NOVA uit de TT gehaald.
pi_132814525
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 01:01 schreef Arcee het volgende:
Weer niet dat NOVA uit de TT gehaald.
Sorry.
pi_132815285
Ik was tamelijk onder de indruk van Malala: wat een talent.
anonieme razernist
pi_132816277
Zo goed?
pi_132817737
vond haar een beetje irritant en betweterig overkomen, ook al vertelde ze niet veel. iets te geforceerd volwassen. maarja, goed dat ze zichzelf zo wil inzetten enz.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 november 2013 @ 11:12:14 #11
862 Arcee
Look closer
pi_132818793
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 02:55 schreef Specularium het volgende:
Zo goed?
^O^
  zaterdag 2 november 2013 @ 12:21:29 #13
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132819843
Waarom moest NOVA uit de TT. Gewoon een vraagje, lees het toevallig hier.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_132820149
Omdat NOVA niet meer bestaat, (NOS en VARA)
pi_132824995
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 10:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
vond haar een beetje irritant en betweterig overkomen, ook al vertelde ze niet veel. iets te geforceerd volwassen. maarja, goed dat ze zichzelf zo wil inzetten enz.
Je doet alsof het een straf is of dat ze te gemaakt overkomt terwijl je misschien niet eens door hebt wat zij allemaal heeft moeten doorstaan,en nog!, om op dit niveau te geraken.

Ga er maar aanstaan. Zo jong al worden neergeschoten,niet van je jeugd kunnen genieten zoals elk meisje van die leeftijd zou moeten kunnen alleen maar omdat er dwazen zijn die de Islam misbruiken om hun zieke geesten vrij spel te kunnen geven.

Bedoel dit is niet een meisje dat niet zoals elke tiener in Nederland in een behoorlijke flat woonde en met luxe was omgeven en een fiets ongelukje kreeg...

Het is bewonderenswaardig hoe zij is opgekrabbeld en nu de wereld laat delen in wat haar is overkomen. 99% van de tieners in Nederland jankt al als ze een dag niet kunnen WhatsAppen of Facebooken of hun Frappuccino niet kunnen bestellen. }:|

Zij heeft een death warrant op haar hoofd staan door de Taliban ondanks dat ze ooit werd neergeschoten omdat ze voor haar rechten stond die universeel zijn vastgelegd door de VN.
pi_132829234


Wanneer komt Doutzen weer? Is al te lang geleden dat ze er was.
  zaterdag 2 november 2013 @ 18:45:36 #17
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_132829336
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:52 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je doet alsof het een straf is of dat ze te gemaakt overkomt terwijl je misschien niet eens door hebt wat zij allemaal heeft moeten doorstaan,en nog!, om op dit niveau te geraken.

Ga er maar aanstaan. Zo jong al worden neergeschoten,niet van je jeugd kunnen genieten zoals elk meisje van die leeftijd zou moeten kunnen alleen maar omdat er dwazen zijn die de Islam misbruiken om hun zieke geesten vrij spel te kunnen geven.

Bedoel dit is niet een meisje dat niet zoals elke tiener in Nederland in een behoorlijke flat woonde en met luxe was omgeven en een fiets ongelukje kreeg...

Het is bewonderenswaardig hoe zij is opgekrabbeld en nu de wereld laat delen in wat haar is overkomen. 99% van de tieners in Nederland jankt al als ze een dag niet kunnen WhatsAppen of Facebooken of hun Frappuccino niet kunnen bestellen. }:|

Zij heeft een death warrant op haar hoofd staan door de Taliban ondanks dat ze ooit werd neergeschoten omdat ze voor haar rechten stond die universeel zijn vastgelegd door de VN.
_O_ _O_
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  zaterdag 2 november 2013 @ 19:38:45 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132831257
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 november 2013 15:52 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je doet alsof het een straf is of dat ze te gemaakt overkomt terwijl je misschien niet eens door hebt wat zij allemaal heeft moeten doorstaan,en nog!, om op dit niveau te geraken.

Ga er maar aanstaan. Zo jong al worden neergeschoten,niet van je jeugd kunnen genieten zoals elk meisje van die leeftijd zou moeten kunnen alleen maar omdat er dwazen zijn die de Islam misbruiken om hun zieke geesten vrij spel te kunnen geven.

Bedoel dit is niet een meisje dat niet zoals elke tiener in Nederland in een behoorlijke flat woonde en met luxe was omgeven en een fiets ongelukje kreeg...

Het is bewonderenswaardig hoe zij is opgekrabbeld en nu de wereld laat delen in wat haar is overkomen. 99% van de tieners in Nederland jankt al als ze een dag niet kunnen WhatsAppen of Facebooken of hun Frappuccino niet kunnen bestellen. }:|

Zij heeft een death warrant op haar hoofd staan door de Taliban ondanks dat ze ooit werd neergeschoten omdat ze voor haar rechten stond die universeel zijn vastgelegd door de VN.
Ik had het zelfde, sterker nog ik had heel erg het idee dat ik zat te kijken naar een veel te geforceerde act die achter de schermen gestuurd word door anderen en dat zij enkel het (gezicht ) pionnetje is van een grote campagne.

Natuurlijk is het bewonderenswaardig wat ze heeft mee gemaakt. Maar het kwam heel erg gemaakt over.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132831309
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik had het zelfde, sterker nog ik had heel erg het idee dat ik zat te kijken naar een veel te geforceerde act die achter de schermen gestuurd word door anderen en dat zij enkel het (gezicht ) pionnetje is van een grote campagne.

Natuurlijk is het bewonderenswaardig wat ze heeft mee gemaakt. Maar het kwam heel erg gemaakt over.
Pure Westerse propaganda van onze Nederlandse Staatstelevisie
pi_132831472
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2013 19:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik had het zelfde, sterker nog ik had heel erg het idee dat ik zat te kijken naar een veel te geforceerde act die achter de schermen gestuurd word door anderen en dat zij enkel het (gezicht ) pionnetje is van een grote campagne.

Natuurlijk is het bewonderenswaardig wat ze heeft mee gemaakt. Maar het kwam heel erg gemaakt over.
Het is wel een klein beetje ' ik ben Malala, 16 jaar en ik doe Benazir Bhutto na'
  zondag 3 november 2013 @ 00:52:12 #21
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132843371
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 november 2013 12:33 schreef Tem het volgende:
Omdat NOVA niet meer bestaat, (NOS en VARA)
Oh, op die fiets. okay. ik snap het.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_132844585
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 november 2013 18:41 schreef Nober het volgende:


Wanneer komt Doutzen weer? Is al te lang geleden dat ze er was.
Je krijgt maar 1 kans en daarna niet meer. Want waarover zou zij het nu moeten hebben als alles al zo een beetje bekend is. Hoe goed haar huwelijk is o.i.d.? Het is geen veredeld shownieuws programma. Of wilde je gewoon fappen? >:)

  zondag 3 november 2013 @ 02:20:07 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132844664
Wie zouden jullie eens in het programma willen zien?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132844699
pi_132854725
quote:
15s.gif Op zondag 3 november 2013 02:13 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je krijgt maar 1 kans en daarna niet meer. Want waarover zou zij het nu moeten hebben als alles al zo een beetje bekend is. Hoe goed haar huwelijk is o.i.d.? Het is geen veredeld shownieuws programma. Of wilde je gewoon fappen? >:)

[ afbeelding ]
Ik zit eigenlijk te wachten op Beyoncé maar die komt voorlopig niet dus doe nog maar een keer Doutzen of een van haar collega's (Candice, Adriana...).
  zondag 3 november 2013 @ 16:09:47 #26
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132856315
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 3 november 2013 @ 17:17:02 #27
405567 milaya
milaya moya
pi_132858754
oh nvm
  zondag 3 november 2013 @ 18:40:55 #28
396386 sturmpie
for night & nature
pi_132861641
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 23:59 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Open hem dan ook.

Lul.
ik quote de melding
geen idee dat er dan iets geopend moet worden
de MOD's regelen dat tog

moeten zie de parameter maar op oneindig zetten
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_132861723
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 15:22 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik zit eigenlijk te wachten op Beyoncé maar die komt voorlopig niet dus doe nog maar een keer Doutzen of een van haar collega's (Candice, Adriana...).
waarom in hemelsnaam nog een keer?

ik vind dat ze trouwens goed bezig zijn geweest met de gasten, bijna iedereen die ik er wel had willen zien zijn al geweest (richard branson, dalai lama, andre kuipers, eric schmidt). arnold schwarzenegger zou me nog wel leuk lijken. maar ook andere bekende namen uit hele andere hoeken waar ik niet direct iets mee heb waren interessant om te horen.
  zondag 3 november 2013 @ 19:49:40 #30
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132863948
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 17:17 schreef milaya het volgende:
oh nvm
??
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 3 november 2013 @ 23:16:23 #31
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132876037
bill gates lijkt me een interessante gast. Steve vond ik extreem irritant.
Jonathan Ive heeft een hele andere kijk op de wereld en design. Lijkt me ook zeer interessant.
Steve Wozniak zeker omdat hij aan het begin van Apple gestaan heeft maar ondanks dat hij extreem eigen mening heeft over alles. Zeer interessante man lijkt me.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132891911
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 18:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

waarom in hemelsnaam nog een keer?

ik vind dat ze trouwens goed bezig zijn geweest met de gasten, bijna iedereen die ik er wel had willen zien zijn al geweest (richard branson, dalai lama, andre kuipers, eric schmidt). arnold schwarzenegger zou me nog wel leuk lijken. maar ook andere bekende namen uit hele andere hoeken waar ik niet direct iets mee heb waren interessant om te horen.
Schwarzenegger? Dan liever Pacino en De Niro samen of Tarantino, de Coen broers, Morgan Freeman, Tom Hanks...
pi_132892159
Tom Hanks, dat is wel leuk :).
Maar eigenlijk vind ik vooral Nederlandse uitblinkers (ook internationaal beroemd) interessant. Hoe hebben zij hun succes verkregen? Wat hebben ze ervoor moeten doen en laten? Wat vonden zij moeilijk? Wat hebben ze geleerd in het leven?
In dit kader waren natuurlijk Carice van Houten, Rijkman Groenink, Epke Zonderland, Armin van Buuren en nog vele anderen erg interessant. Ik vind buitenlandse gasten op zich ook wel interessant, maar zij hebben niet zoveel met het programma en daardoor lijkt het een 'zoveelste interview' te worden. Daar ergerde ik me bijvoorbeeld behoorlijk aan bij Robbie Williams. Zat een beetje te grappen, had weinig te vertellen. Was dus niet zo boeiend. Ruby Wax was al wel veel interessanter.

Jort Kelder lijkt me trouwens ook wel leuk :)
Somebody that I used to know
pi_132892362
Anton Corbijn en Erwin Olaf zijn ook nog niet geweest.
pi_132892371
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef Nober het volgende:
Anton Corbijn en Erwin Olaf zijn ook nog niet geweest.
Anton Corbijn zou ik leuk vinden :Y
  maandag 4 november 2013 @ 17:02:33 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132893900
Ronald kahn is als Nederlander dan wel interessant. Als inkoper bij ik dacht de Bijenkorf begonnen en nu eigenaar van Coolcat, America Today, Ms Mode en Wonder Woman.

Of miss interessanter,
marcel boekhoorn. Groot investeerder die snel veel geld heeft verdiend en nu boven de 1 miljard eigen vermogen zit. Fascinerend om zijn kijk of zaken doen heeft. Bijna alles wat hij aanraakt veranderd in goud! En humor heeft hij ook. Zijn eerste bedrijf had hij Bowolar genoemd.... Wat stond voor Boekhoorn wordt lachend rijk. :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 4 november 2013 @ 17:22:53 #37
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_132894511
Obama :+
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 4 november 2013 @ 18:25:48 #38
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_132896573
Mahmoud Abbas
Wen Jiabao of Hu Jintao (of een (oud) minister van buitenlandse zaken of andere hoge interessante (oud) minister)
Ai Weiwei
Jafar Panahi
(al is de kans heel klein dat die twee kunnen komen :P )
Russel Brand (als je dat interview van hem ziet op de bbc met Paxman ziet en eerder die morning show in de VS, blijkt dat hij erg interessant kan zijn.)
Louis C.K.

[ Bericht 12% gewijzigd door Lonewolf2003 op 04-11-2013 19:38:39 ]
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:41:24 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132944581
quote:
3s.gif Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:

Russel Brand (als je dat interview van hem ziet op de bbc met Paxman ziet en eerder die morning show in de VS, blijkt dat hij erg interessant kan zijn.)

ZEER zeker ja! En hij heeft een turbulent verleden met drank en drugs verslaving.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 6 november 2013 @ 09:18:03 #40
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_132952048
Die jongen bij Ruby Wax, met dat gedicht, blijkt een act te hebben opgevoerd.

Lees ik op de Twitterzzz.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_132953062
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Die jongen bij Ruby Wax, met dat gedicht, blijkt een act te hebben opgevoerd.

Lees ik op de Twitterzzz.
Heb je een quote? :o
Somebody that I used to know
pi_132956039
Deze baas:
  woensdag 6 november 2013 @ 12:36:11 #43
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_132957402
quote:
2s.gif Op woensdag 6 november 2013 10:09 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Heb je een quote? :o
Ik weetniet hoe ik O'n tweet hier krijg, maar dit stond er:
@Rubywax: Is you're Dutch this is the guy from College Tour found out it was an act but was brilliant anyway http://t.co/30jTaI5NOD

Kijk anders even bij de Tweets van Ruby Wax.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_132957470
Peter Jan Rens zou wel een Topshow zijn.
pi_132992346
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Die jongen bij Ruby Wax, met dat gedicht, blijkt een act te hebben opgevoerd.

Lees ik op de Twitterzzz.
:{ beetje raar
pi_137029636
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:17 schreef Nober het volgende:
Anton Corbijn en Erwin Olaf zijn ook nog niet geweest.
Erwin Olaf nu wel. Bijzonder interessante man. Weet goed van zichzelf dat ie een heethoofd is, en neemt zichzelf daardoor veel op de hak.

Voor mij is Erwin Olaf de enige echte kunstenaar onder de Nederlandse fotografen. De rest is alleen maar fotograaf. Ik hou erg van zijn gestileerde werk.

Niemand anders deze episode van CT gezien?
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:32:55 #47
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137032020
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:32 schreef ElizabethR het volgende:

Erwin Olaf nu wel. Bijzonder interessante man. Weet goed van zichzelf dat ie een heethoofd is, en neemt zichzelf daardoor veel op de hak.

Voor mij is Erwin Olaf de enige echte kunstenaar onder de Nederlandse fotografen. De rest is alleen maar fotograaf. Ik hou erg van zijn gestileerde werk.

Niemand anders deze episode van CT gezien?
Moet ik nog terug kijken. Gezien door prive omstandigheden kijk ik niet veel tv en zit ik hier ook niet vaak op Fok! Nu dan wel eventjes..
  zaterdag 22 februari 2014 @ 23:19:38 #48
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_137033788
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Moet ik nog terug kijken. Gezien door prive omstandigheden kijk ik niet veel tv en zit ik hier ook niet vaak op Fok! Nu dan wel eventjes..
He Baaike, geen idee wat er aan de hand is, maar wel een dikke :*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_137033916
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 22:32 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Moet ik nog terug kijken. Gezien door prive omstandigheden kijk ik niet veel tv en zit ik hier ook niet vaak op Fok! Nu dan wel eventjes..
Och vrouwke toch. Ik hoop dat alles naar omstandigheden goed met je gaat. Doe maar op je gemakje en een heel dikke zoen :*
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 24 februari 2014 @ 09:42:38 #50
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137081739
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 23:19 schreef Duderinnetje het volgende:


He Baaike, geen idee wat er aan de hand is, maar wel een dikke :*
Dank :*
  maandag 24 februari 2014 @ 09:43:40 #51
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137081767
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 23:24 schreef ElizabethR het volgende:


Och vrouwke toch. Ik hoop dat alles naar omstandigheden goed met je gaat. Doe maar op je gemakje en een heel dikke zoen :*
Dankje :*
pi_137249277
John Legend _O_ bij College Tour _O_
★★★
  zaterdag 1 maart 2014 @ 10:59:07 #53
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_137265940
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 20:05 schreef ajacied4lf het volgende:
John Legend _O_ bij College Tour _O_
Wie is dat?
pi_137266328
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 10:59 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wie is dat?
Een (muziek)legende. :)
★★★
  zondag 2 maart 2014 @ 13:11:26 #55
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:53:09 #57
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_138187186
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 11:14 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Een (muziek)legende. :)
Legende? Gewoon een popster(retje) :')

Collega tour is aan het dalen qua namen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 20:37:27 #58
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_138275448
Is hij nou stoned :?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 maart 2014 @ 21:28:03 #59
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138278243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 20:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is hij nou stoned :?
juulmaas twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 21:22:21 @Domien voor de uitzending werd ons verteld dat hij een voedselvergiftiging had en net pas geland was vanuit New York. reageer retweet
pi_138287153
Haha fantastisch ik dacht ook dat ie stoned was, ook hoe die lacht
Moo
pi_138289369
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 21:28 schreef Pino112 het volgende:

[..]

juulmaas twitterde op vrijdag 28-03-2014 om 21:22:21 @Domien voor de uitzending werd ons verteld dat hij een voedselvergiftiging had en net pas geland was vanuit New York. reageer retweet
echt niet, ik had hem die middag nog in de greenhouse gezien.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 04:27:59 #62
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_138289388
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:53 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Legende? Gewoon een popster(retje) :')

Collega tour is aan het dalen qua namen.
Eens, goede zanger met een paar goede nummers. Moet nog heel wat jaren en goede albums en optredens mee voor ie in de buurt kan komen van een legendarische status :Y
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  zaterdag 29 maart 2014 @ 06:06:31 #63
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_138289544
Zit nu te kijken naar College Tour met m, hij is zo high als een Vlaamse papegaai _O-
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
  zaterdag 29 maart 2014 @ 06:36:07 #64
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_138289564
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 06:06 schreef lubje25 het volgende:
Zit nu te kijken naar College Tour met m, hij is zo high als een Vlaamse papegaai _O-
Nu ik het verder heb gezien begin ik te twijfelen. Hij is aardig samenhangend verder. Misschien lacht ie gewoon een beetje dom :? Kleine ogen heeft ie wel een beetje maar kan aan zijn bril liggen ook wel :P Mea culpa in dat geval :@
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_138289576
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 06:06 schreef lubje25 het volgende:
Zit nu te kijken naar College Tour met m, hij is zo high als een Vlaamse papegaai _O-
tussen die tijd van kunnen smoken en het beginnen van de opname is ie echt wel weer helder hoor. maar hij lacht wel als een klein meisje ja.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 29 maart 2014 @ 06:47:29 #66
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_138289589
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 maart 2014 11:14 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Een (muziek)legende. :)
_O-
pi_138290036
Hij heeft in ieder geval wel een mooie vrouw :9

pi_138290048
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 08:21 schreef Max23 het volgende:
Hij heeft in ieder geval wel een mooie vrouw :9

[ afbeelding ]
:9~
pi_138290455
Is Beyoncé al geïnterviewd? Ze was immers in Nederland en Twan wilde haar graag hebben. Doutzen heeft haar nog uitgenodigd destijds.
pi_138296790
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:53 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Legende? Gewoon een popster(retje) :')

Collega tour is aan het dalen qua namen.
:D

Ik was aan het 'grappen' met z'n naam. Het is natuurlijk geen Michael Jackson, Elvis, Jimi, Tupac of
Zlata. Hij maakt wel heerlijk muziek. :)
★★★
  zaterdag 29 maart 2014 @ 14:29:58 #71
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_138296800
Ik had honger :D
pi_138296824
Ik heb het trouwens niet kunnen zien, morgenavond even terugkijken als ik tijd heb.
★★★
pi_143965126
Nu met Robben.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143967074
Lijkt me een perfecte gast
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144465812
.

[ Bericht 100% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 12-09-2014 20:40:33 ]
pi_144466791
Twangod. _O_
pi_144466923
Tenrnkrommend dit. Stel nou gewoon de vraag waarom hij het een slecht idee vond om het niet uit te zenden en op basis van welke informatie ie dat dan vond als ie nog niet wist wat er aan de hand was
pi_144467026
Topshowtje vandaag.
pi_144467489
"deze is onze volgende gast"
pi_144467530
Prima aflevering. Niet gek laten maken door die arrogante Brit.
  vrijdag 12 september 2014 @ 22:43:49 #81
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_144471206
Prima aflevering. Prima gast. :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_144911039
Waarom praat Famke Janssen in het Engels? :'). Dat haar Nederlands een beetje verwaterd is, oke. Maar dat het helemaal weg is kan ik me gewoon niet voorstellen als je pas op je 20e vertrokken bent. Kan ze het niet meer of wíl ze het niet meer? Net als Regillio Tuur?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_144936044
Dat was ook het eerste dat ik dacht....staat interessanter.
haar zus is toch regisseur in nl
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 september 2014 @ 20:52:09 #84
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144936106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom praat Famke Janssen in het Engels? :'). Dat haar Nederlands een beetje verwaterd is, oke. Maar dat het helemaal weg is kan ik me gewoon niet voorstellen als je pas op je 20e vertrokken bent. Kan ze het niet meer of wíl ze het niet meer? Net als Regillio Tuur?
Domien twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 20:41:52 Ze praat Engels, omdat er Amerikaanse studenten in de zaal zitten. Twan stelde het voor. Stop met haten. #collegetour #famke reageer retweet
pi_144936146
Ok begin gemist
pi_144936408
Wtf ze is al 50?
pi_144936673
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:52 schreef utrecht1970 het volgende:
Ok begin gemist
Ik ook, eerst 2voor12.
  vrijdag 26 september 2014 @ 21:07:31 #88
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_144936844
Wát een mooie vrouw. O+
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_144971686
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom praat Famke Janssen in het Engels? :'). Dat haar Nederlands een beetje verwaterd is, oke. Maar dat het helemaal weg is kan ik me gewoon niet voorstellen als je pas op je 20e vertrokken bent. Kan ze het niet meer of wíl ze het niet meer? Net als Regillio Tuur?
boeiend, ze heeft de laatste 30 jaar voornamelijk engels gesproken, waarom zou dat nu niet mogen? de opname was in new york notabene toch
pi_145028444
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom praat Famke Janssen in het Engels? :'). Dat haar Nederlands een beetje verwaterd is, oke. Maar dat het helemaal weg is kan ik me gewoon niet voorstellen als je pas op je 20e vertrokken bent. Kan ze het niet meer of wíl ze het niet meer? Net als Regillio Tuur?
Tuur deed het om stoer over te komen en is een debiel en onbetrouwbaar.
Jansen vindt schijnbaar dat het formuleren voor haar makkelijker gaat (omdat ze er echt al zolang woont en dus woont,denkt,poept) in het engels dan in haar moedertaal.

Missschien ook wel omdat ze weet dat Nederlanders van oudsher toch wel vrij goed engels spreken.
Tenzij je natuurlijk Mart Smeets heet met "shank joe" ;)
pi_145029692
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 19:15 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Tuur deed het om stoer over te komen en is een debiel en onbetrouwbaar.
Jansen vindt schijnbaar dat het formuleren voor haar makkelijker gaat (omdat ze er echt al zolang woont en dus woont,denkt,poept) in het engels dan in haar moedertaal.

Missschien ook wel omdat ze weet dat Nederlanders van oudsher toch wel vrij goed engels spreken.
Tenzij je natuurlijk Mart Smeets heet met "shank joe" ;)
Heeft er nou echt niemand de eerste minuten van de uitzending gezien? Ze praat prima Nederlands, maar er waren ook Amerikanen in de zaal. Daarom vond ze dat it would be rude om het allemaal in het Nederlands te doen.
pi_145047896
Afrojack :') dat wil ik niet eens zien.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:28 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Waarom praat Famke Janssen in het Engels? :'). Dat haar Nederlands een beetje verwaterd is, oke. Maar dat het helemaal weg is kan ik me gewoon niet voorstellen als je pas op je 20e vertrokken bent. Kan ze het niet meer of wíl ze het niet meer? Net als Regillio Tuur?
Ging jij nou maar eens op Engelse les.



[ Bericht 5% gewijzigd door Nober op 30-09-2014 11:36:56 ]
pi_145074228
quote:
6s.gif Op maandag 29 september 2014 19:45 schreef k_man het volgende:

[..]

Heeft er nou echt niemand de eerste minuten van de uitzending gezien? Ze praat prima Nederlands, maar er waren ook Amerikanen in de zaal. Daarom vond ze dat it would be rude om het allemaal in het Nederlands te doen.
Met alle respect.. maar die paar Amerikanen in de zaal zijn een slap excuus en hebben helemaal niets van doen met de uitzending. De presentator, de gast, de studenten en het televisiestation waarop het wordt uitgezonden zijn allemaal Nederlands. Een Nederlands onderonsje met een Nederlandse die we heel weinig op de Nederlandse tv zien en ver van ons af staat. Juist nu zou het logisch en leuk zijn om in het Nederlands bij te praten. Sterker nog, het Nederlandse aspect is het enige interessante aan haar want voor Amerikaanse begrippen stelt ze niet veel voor als actrice.

Op het eind sprak ze nog 2-3 woorden Nederlands... het klonk voor geen meter. Wat mij alleen maar meer doet vermoeden dat ze het verleerd is. Op zich geen probleem, maar doe dan gewoon een poging of geef het in ieder geval toe. Nu kwam het heel onsympathiek over.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_145075693
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:29 schreef Nober het volgende:

[..]

Ging jij nou maar eens op Engelse les.

hij doet zn best niet eens
pi_145076965
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 22:26 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Met alle respect.. maar die paar Amerikanen in de zaal zijn een slap excuus en hebben helemaal niets van doen met de uitzending. De presentator, de gast, de studenten en het televisiestation waarop het wordt uitgezonden zijn allemaal Nederlands. Een Nederlands onderonsje met een Nederlandse die we heel weinig op de Nederlandse tv zien en ver van ons af staat. Juist nu zou het logisch en leuk zijn om in het Nederlands bij te praten. Sterker nog, het Nederlandse aspect is het enige interessante aan haar want voor Amerikaanse begrippen stelt ze niet veel voor als actrice.

Op het eind sprak ze nog 2-3 woorden Nederlands... het klonk voor geen meter. Wat mij alleen maar meer doet vermoeden dat ze het verleerd is. Op zich geen probleem, maar doe dan gewoon een poging of geef het in ieder geval toe. Nu kwam het heel onsympathiek over.
OK, je hebt er best veel woorden voor nodig, maar je antwoord op mijn vraag is dus: nee, ik heb het begin niet gezien en ik klets maar wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 23:23:20 ]
pi_145167291
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 11:29 schreef Nober het volgende:
Afrojack :') dat wil ik niet eens zien.

Vervelende kerel inderdaad, maar ik kijk wel...
★★★
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:52:32 #97
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_145167535
Ik hoor hem niet graag praten.
pi_145167691
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:52 schreef BoerBert het volgende:
Ik hoor hem niet graag praten.
Overacting denk ik. Manier waarop hij praat, gebaren die hij erbij maakt, alles eigenlijk...
★★★
pi_145178524
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Overacting denk ik. Manier waarop hij praat, gebaren die hij erbij maakt, alles eigenlijk...
klopt, maar hij heeft wel gelijk
pi_145180625
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 03:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

klopt, maar hij heeft wel gelijk
Waarin heeft hij gelijk? Dat dit nodig is om mee te kunnen met de top?

Aan de ene kant wel, maar het kan ook zonder, zie Armin van Buuren.
★★★
pi_145193565
ik vond het wel meevallen. Vond het wel een ok interview... :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_145193804
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:08 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Waarin heeft hij gelijk? Dat dit nodig is om mee te kunnen met de top?

Aan de ene kant wel, maar het kan ook zonder, zie Armin van Buuren.
je moet enthousiast zijn en opvallen als je in de schijnwerpers wilt staan. armin is ook gewoon een hele andere jongen, ouder en gewoon z'n universiteitsstudie afgerond. dit is afrojack's personaliteit en deze mentaliteit heeft hem wel ver gebracht (in het binnenhalen van tientallen miljoenen per jaar, niet in het maken van goede muziek).
  zondag 5 oktober 2014 @ 07:44:17 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145206620
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
in het maken van goede muziek).
Daar denken heel veel andere mensen anders over. Anders harkt hij niet zo makkelijk al dat geld binnen ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_145212648
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Daar denken heel veel andere mensen anders over. Anders harkt hij niet zo makkelijk al dat geld binnen ;)
zijn toch ook geen echte muziekliefhebbers? hij maakt juist die hele simpele hitjes omdat de simpele breinen daar anders niks in horen.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:59:32 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_145216577
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

zijn toch ook geen echte muziekliefhebbers? hij maakt juist die hele simpele hitjes omdat de simpele breinen daar anders niks in horen.
Oh god pas op! We hebben er weer 2 die zich beter voelt dan anderen!!! OH NOOOOO.

Overdrijven is ook en vak he! Smaken verschillen en kennelijk zijn er miljoenen die het wel leuk vinden. Sim-pel.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_145217906
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh god pas op! We hebben er weer 2 die zich beter voelt dan anderen!!! OH NOOOOO.

Overdrijven is ook en vak he! Smaken verschillen en kennelijk zijn er miljoenen die het wel leuk vinden. Sim-pel.
zeg, jij bent degene die er meteen een minderwaardigheidsoordeel over velt. het zijn gewoon simpele hitjes wiens melodie je meteen aanspreekt, die je lekker kan meezingen. denk je dat die luisteraars enig idee hebben welke (virtuele) instrumenten er aan te pas zijn gekomen? nee dat boeit ze geen flikker, ze weten geen flikker van muziek, maar willen gewoon een liedje horen waar ze met iedereen over kunnen meepraten.
pi_145724196
Bill Gates en Anouk toegevoegd als gasten.
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:57:14 #108
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145725324
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 08:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bill Gates en Anouk toegevoegd als gasten.
Zou best naar Bill Gates willen maar ben al jaren geen student meer... controleren ze daar erg op of zou ik mee mogen met een student (mn vriendin is dat nog wel)?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_145734763
Gasten als Afrojack, Johnny de Mol en Anouk bij college tour.

Gelukkig hebben ze ook Bill Gates als gast.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:32:17 #110
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145801133
Ik vond de aflevering met Afrojack echt geweldig, hij is wel eens onbegrepen door zijn milde autisme maar het is echt een topgozer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_145801270
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond de aflevering met Afrojack echt geweldig, hij is wel eens onbegrepen door zijn milde autisme maar het is echt een topgozer.
#Ebola
#Oven

Hij mag kiezen.
pi_145801320
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:57 schreef nils7 het volgende:

[..]

Zou best naar Bill Gates willen maar ben al jaren geen student meer... controleren ze daar erg op of zou ik mee mogen met een student (mn vriendin is dat nog wel)?
nee je moet je apart opgeven. met iemand meegaan is sowieso al uitgesloten. Bij bill gates iig wel. Ik denk ook dat ze je aanmelding niet eens meer bekijken als je die nu nog verstuurt, ze hebben er al zat
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:25:36 #113
304540 remco1993
Fredje de Tweede
pi_145808781
Was gisteravond bij de opnames met John Cleese... dat wordt echt een hele toffe uitzending _O_
pi_145810533
Was inderdaad een heel leuk interview. Die vent kan prima verhalen vertellen zeg!

Alleen jammer van die kneus die persé de silly walks van John Cleese wilde zien, terwijl hij dondersgoed wist dat hij daar gezien zijn leeftijd niet meer toe in staat is. Afgezien nog van hoe afgezaagd die vraag wel niet was....
pi_145912341
Over stromae, vond niemand het bijzonder pijnlijk dat die journaliste Linda Polman het fragment over Rwanda toelichtte en zei dat "de Hutu's door de Belgen waren bevoordeeld", terwijl het precies andersom is (het was de tutsiminderheid, waartoe stromae gezien zijn lichaamsbouw toe behoort, die de hogere klasse in het land vormde. Serieus, wat een muts :') Maar goed de gemiddelde Nederlander weet hier natuurlijk niets van.

Verder ook belachelijk dat die Belgen uit het publiek Stromae als boegbeeld van België prijzen terwijl hij niet meer dan drie vloeiende zinnen in het Nederlands kan uitspreken. Hetzelfde geldt voor Di Rupo natuurlijk, en dat is nog van een veel grotere order van schandelijkheid.

Wel een fantastische artiest natuurlijk daar niet van.
pi_145918118
Ik verbaas me ook keer op keer weer over de niet-tweetaligheid van Belgie. Zo ergerlijk. Verder vond ik het een leuk interview, maar niet wereldschokkend.

Mijn droomgast is trouwens Stephen Fry, zo'n veelzijdige man, daar kun je wel 8 afleveringen over doen.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:53:11 #117
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_145918158
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 10:50 schreef Zeester het volgende:
Ik verbaas me ook keer op keer weer over de niet-tweetaligheid van Belgie. Zo ergerlijk. Verder vond ik het een leuk interview, maar niet wereldschokkend.

Mijn droomgast is trouwens Stephen Fry, zo'n veelzijdige man, daar kun je wel 8 afleveringen over doen.
Jup, maar tegenwoordig moeten het populaire figuurtjes zijn.
pi_145918846
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 00:17 schreef AmaninFull het volgende:

Verder ook belachelijk dat die Belgen uit het publiek Stromae als boegbeeld van België prijzen terwijl hij niet meer dan drie vloeiende zinnen in het Nederlands kan uitspreken.
Hij spreekt vloeiend frans, net als een heel groot deel van de belgische bevolking. Het is een drietalig land.
Ik denk niet dat een hollander moet bepalen wie een belg als boegbeeld benoemd eigenlijk
pi_145918931
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:

Alleen jammer van die kneus die persé de silly walks van John Cleese wilde zien, terwijl hij dondersgoed wist dat hij daar gezien zijn leeftijd niet meer toe in staat is. Afgezien nog van hoe afgezaagd die vraag wel niet was....
Zo eentje heb je er elke aflevering wel volgens mij. Bij Armin van Buuren die gast die z'n koffer gepakt had omdat hij mee wilde naar Las Vegas, bij Willem Holleeder die griet die hem vroeg waarom hij geen 3-sterren hotel geregeld had voor Heineken.. :')
pi_145919485
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 15:05 schreef superniger het volgende:
Gasten als Afrojack, Johnny de Mol en Anouk bij college tour.

Gelukkig hebben ze ook Bill Gates als gast.
Dat is inderdaad kansloos en slecht.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:13:36 #121
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_145919736
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hij spreekt vloeiend frans, net als een heel groot deel van de belgische bevolking. Het is een drietalig land.
Ik denk niet dat een hollander moet bepalen wie een belg als boegbeeld benoemd eigenlijk
Het was een andere Belg die zei dat Stromae Belgie vertegenwoordigt.
Isn't it ironic, don't you think
  Forum Admin zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:19:00 #122
232445 crew  Specularium
pi_145919857
Stromae klinkt als een huidziekte.
pi_145921507
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hij spreekt vloeiend frans, net als een heel groot deel van de belgische bevolking. Het is een drietalig land.
Ik denk niet dat een hollander moet bepalen wie een belg als boegbeeld benoemd eigenlijk
Maar ik ben altijd zo arrogant om te denken dat als ik uit een tweetalig land zou komen, ik de tweede taal in ieder geval zou kunnen verstaan. Ik vind het echt heel raar dat dat in Belgie absoluut niet het geval is.

Edit: we komen natuurlijk uit een tweetalig land en ik spreek ook geen Fries, dus misschien is het een misplaatste gedachte
pi_145922505
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 12:13 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Het was een andere Belg die zei dat Stromae Belgie vertegenwoordigt.
Ja, en een hollander die hier beweert dat die belg dat niet mag vinden.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:46:10 #125
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_145926841
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ja, en een hollander die hier beweert dat die belg dat niet mag vinden.
Die Belg mag zelf vinden wat ie wilt
Isn't it ironic, don't you think
pi_145930411
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Hij spreekt vloeiend frans, net als een heel groot deel van de belgische bevolking. Het is een drietalig land.
Ik denk niet dat een hollander moet bepalen wie een belg als boegbeeld benoemd eigenlijk
waarom denk je dat ik een hollander ben? :') En de meerderheidstaal van België is gewoon Nederlands, het is bijzonder schrijnend als je niet de moeite hebt gedaan die taal min of meer fatsoenlijk te leren.
pi_145930457
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 14:09 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ja, en een hollander die hier beweert dat die belg dat niet mag vinden.
Ben jij wel helemaal lekker in je hoofd? Ik toonde alleen aan hoe belachelijk het was dat hij dat vond, nooit heb ik gezegd dat dat hij dat "niet mag vinden".
pi_145936021
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 10:53 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Jup, maar tegenwoordig moeten het populaire figuurtjes zijn.
Stromea zal dat ook alleen maar bevestigen, toen hem gevraagd werd voor een les voor de mensen in de zaal en thuis, was zijn eigenlijke antwoord: 'wie ben ik, ik heb nog maar 2 cd's gemaakt'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tim_Schuhmacher op 25-10-2014 23:09:32 ]
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 23:53:07 #129
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_145943521
Prima antwoord wel :P
pi_146184354
Nog meer mensen die naar Bill Gates mogen? *O*
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_146184562
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Nog meer mensen die naar Bill Gates mogen? *O*
Misschien heeft hij wel een Oprah moment en geeft hij alle aanwezigen 1 miljoen euro.
  zondag 2 november 2014 @ 10:15:27 #132
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146208679
Vrijdag is onze rockbitch Anouk te zien geweldig ^O^
pi_146208724
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 13:51 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Nog meer mensen die naar Bill Gates mogen? *O*
morgen? De 13e staat in de mail :D
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_146208909
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2014 10:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

morgen? De 13e staat in de mail :D
Ik weet niet waar jij morgen leest :P
If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
pi_146209496
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 10:36 schreef Mr.Jorn. het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij morgen leest :P
het is nog vroeg :') ik las morgen ipv mogen :P maar ik ben er dus bij ja :)
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:46:48 #136
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146407755
quote:
7s.gif Op zondag 2 november 2014 10:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Vrijdag is onze rockbitch Anouk te zien geweldig ^O^
quote:
Vanaf 20:25 uur kunnen alle fans genieten van het buitengewoon openhartige Anouk interview dat afgelopen maandagmiddag, in het Conservatorium van Amsterdam, is opgenomen.

Zes jaar is de redactie van College Tour bezig geweest om Anouk als hoofdgast in het programma te krijgen. Op 4 november j.l. schoof ze dan eindelijk aan om het gesprek met presentator Twan Huys aan te gaan.
Het resultaat maakte de NTR zo enthousiast dat ze, en dit is uitzonderlijk, de eindmontage met Anouk maar liefst 70 minuten lang maakten. Wil je het programma opnemen, houd er dan rekening mee dat het schema anders is dan in de TV gids is aangekondigd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146413490
Ik kijk, ik ben benieuwd! :)
Somebody that I used to know
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:52:49 #138
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_146414468
haha, doet die gast water bij haar gin tonic _O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:54:07 #139
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:58:21 #140
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_146414728
Leuke aflevering ja *O* Heb ook meer respect voor Anouk eigenlijk, leuke vrouw wel.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_146415321
Geniaal dit, met dat esf. Anouk kan niet liegen :D
Somebody that I used to know
pi_146415458
Hele leuke vrouw! Fijne aflevering.
pi_146415717
Flinke anus, vandaar het bureau.
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:23:48 #144
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146415854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:14 schreef Skeletor. het volgende:
Hele leuke vrouw! Fijne aflevering.
Duurt twintig minuten langer😘👍
pi_146416212
Moet een bijzonder sfeertje zijn geweest in die zaal...
Somebody that I used to know
pi_146416539
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:10 schreef Postbus100 het volgende:
Geniaal dit, met dat esf. Anouk kan niet liegen :D
ik hoop echt dat Trijntje niet gaat!
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:47:58 #147
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_146416929
Zittend is ze nog een betere zangeres dan menig ander staand.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:55:33 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146417268
Leuk mens en geweldige zangeres. ^O^
Hoop dat ze snel weer gaat optreden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 november 2014 @ 21:59:16 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146417466
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146418875
niet mijn muziek maar rolmodel vrouw _O_

behalve dat ze antizwartepiet is natuurlijk
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:31:30 #151
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146419013
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef golfer het volgende:
Leuk mens en geweldige zangeres. ^O^
Hoop dat ze snel weer gaat optreden.
We hebben net kaarten voor 28-2-2015 in het Ziggodome gereserveerd. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 07-11-2014 22:37:37 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 november 2014 @ 22:34:20 #152
251975 kissaa
fka: kissa
pi_146419157
Ze viel me reuze mee. Eigenlijk vind ik haar best leuk :)
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:09:45 #153
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146420485
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 22:31 schreef golfer het volgende:


We hebben net kaarten voor 28-2-2015 in het Ziggodome gereserveerd. *O*
Boffers
👍
  zaterdag 8 november 2014 @ 03:23:31 #154
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_146425049
Godverdomme wat een briljante nummers waren dat!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 8 november 2014 @ 08:34:48 #155
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146425627
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 03:23 schreef ElizabethR het volgende:
Godverdomme wat een briljante nummers waren dat!!!
Ik schrok van je... Ik dacht vond ze het niet mooi😉 :)
Geweldige nummers en de uitzending ook.
  zaterdag 8 november 2014 @ 23:15:29 #156
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_146448627
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 november 2014 08:34 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik schrok van je... Ik dacht vond ze het niet mooi😉 :)
Geweldige nummers en de uitzending ook.
Ik vond ze geweldig, die songs. Vooral de tweede. Ze bleef maar jammen op het einde. Fantastisch!!!! ;) Had natuurlijk niet hoeven vloeken, maar ik heb die post gedaan echt 1 minuut nadat ik het programma had bekeken, dus was nog zwaar onder de indruk.
Als persoon viel ze me ook 100% mee. Had toch een heel ander beeld van haar door alle media.

Nooit gedacht dat er een onzeker gestraald mavoklantje onder dat, voor de buitenwereld, dikke pantser zat.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zondag 9 november 2014 @ 10:44:13 #157
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146456321
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 november 2014 23:15 schreef ElizabethR het volgende:


Ik vond ze geweldig, die songs. Vooral de tweede. Ze bleef maar jammen op het einde. Fantastisch!!!! ;) Had natuurlijk niet hoeven vloeken, maar ik heb die post gedaan echt 1 minuut nadat ik het programma had bekeken, dus was nog zwaar onder de indruk.
Als persoon viel ze me ook 100% mee. Had toch een heel ander beeld van haar door alle media.

Nooit gedacht dat er een onzeker gestraald mavoklantje onder dat, voor de buitenwereld, dikke pantser zat.
Geef niks dat je vloekte😉ik vond de tweede nummer ook erg mooi.
Ze is wel een zorgzame moeder lijkt mij ! Omdat ze zelf veel meegemaakt heeft.
Geweldige uitzending vond ik met onze rockbitch😀
pi_146467199
Herman Finkers lijkt me ook wel gaaf als gast.
Somebody that I used to know
pi_146534979
Is hier iemand (student) die donderdagochtend naar de opname van de uitzending met Bill Gates wil?

Ik had me aangemeld maar ik kan helaas niet.
Citius, Altius, Fortius.
pi_146555468
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 15:00 schreef Aguero het volgende:
Is hier iemand (student) die donderdagochtend naar de opname van de uitzending met Bill Gates wil?

Ik had me aangemeld maar ik kan helaas niet.
Waar is dat?
Somebody that I used to know
  donderdag 13 november 2014 @ 15:33:04 #161
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146613441
Ik zit weer naar Anouk terug te kijken *O* ik vond het een leuke uitzending.
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:33:10 #162
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_146659440
Ik zit
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:58:01 #163
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_146660406
En, Bill Gates is interessant?
pi_146660433
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
En, Bill Gates is interessant?
Best wel :)
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 14 november 2014 @ 20:58:57 #165
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_146660444
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
En, Bill Gates is interessant?
Jawel hoor. Hij draait soms een beetje om de vragen heen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_146660536
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 20:58 schreef richolio het volgende:

[..]

Jawel hoor. Hij draait soms een beetje om de vragen heen.
Hij kan goed om iets heen lullen ja :D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 14 november 2014 @ 21:04:58 #167
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_146660696
Goede vragen wel, deze aflevering
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 14 november 2014 @ 21:05:29 #168
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_146660716
Het gaat meer over zijn foundation
Isn't it ironic, don't you think
pi_146660859
Kan iemand Bill een goede stoel geven
pi_146661036
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 21:05 schreef jcdragon het volgende:
Het gaat meer over zijn foundation
logisch ook, dat is z'n fulltime baan nu zoals hij zei.
pi_146661357
John Cleese als volgende gast :D ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  vrijdag 14 november 2014 @ 22:04:43 #172
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146668859
hij vond het niet leuk dat twan 2x de iphone gebruikte als innovatieve voorbeeld
  zaterdag 15 november 2014 @ 00:49:26 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146669092
Bill Gates moet langere sokken of een iets beter passend kostuum aan trekken. Die witte benen van hem hoef ik niet te zien.
Verder bleef ie flink oppervlakkig en leit ie geen moment het achterste van z'n tong zien.

Verheug me nu al enorm op de al lang geleden opgenomen aflevering met mijn held John Cleese. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_147960091
John Cleese _O_
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 december 2014 @ 23:46:01 #176
862 Arcee
Look closer
pi_147963540
Topuitzending met Cleese. ^O^

John Cleese. _O_
pi_147970368
Geweldige uitzending gisteren ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_147970487
Erg de moeite waard idd!
pi_147971174
waarom zitten er zoveel niet-studenten in de zaal? veel oude mensen
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:34:20 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147973270
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2014 23:46 schreef Arcee het volgende:
Topuitzending met Cleese. ^O^

John Cleese. _O_
^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 26 december 2014 @ 13:49:39 #181
257132 crew  Awsom
pi_147973706
tvp
  vrijdag 26 december 2014 @ 15:47:48 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147976407
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waarom zitten er zoveel niet-studenten in de zaal? veel oude mensen
Omdat de meeste studenten het werk van John Cleese niet kennen of gezien hebben :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 26 december 2014 @ 16:14:12 #183
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_147977042
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 15:47 schreef golfer het volgende:

[..]

Omdat de meeste studenten het werk van John Cleese niet kennen of gezien hebben :?
Ik denk dat iedereen onder de 25 wel Fawlty Towers moet hebben gezien.
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2014 @ 16:54:38 #184
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147978037
Begin gezien en was leuk. Ga straks de rest nog eens terugkijken. :)

Ik verwachtte eigenlijk een murmelende, demente ouwe zeurzak, maar dat viel heel erg mee. :@
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 26 december 2014 @ 17:11:47 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147978476
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:54 schreef Cynix ® het volgende:

Ik verwachtte eigenlijk een murmelende, demente ouwe zeurzak, maar dat viel heel erg mee. :@
Zo dement als hij is op z'n 75ste wil ik ook wel worden. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_147992998
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
waarom zitten er zoveel niet-studenten in de zaal? veel oude mensen
Omdat het is opgenomen aansluitend aan een boekpresentatie / optreden van Cleese. In Carré passen 1.750 toeschouwers - voor College Tour waren er daar 200 van beschikbaar. De rest is dus gewoon via de vrije verkoop aan de man gebracht.
pi_147993042
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Zo dement als hij is op z'n 75ste wil ik ook wel worden. ;)
Meestal is het een onomkeerbaar proces, dus je hoop op verbetering zal wel ijdel blijken. :P
  zaterdag 27 december 2014 @ 00:52:45 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_147993402
Ben vergeten wat je zei. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 5 februari 2015 @ 12:45:40 #189
9859 crew  Karina
Woman
pi_149385054
De gasten voor het nieuwe seizoen zijn bekend gemaakt. met o.a. Louis Theroux _O_

quote:
College Tour strikt tv-maker Louis Theroux
De Britse tv-maker Louis Theroux is te gast in het nieuwe seizoen van het tv-programma College Tour met Twan Huys. Dat heeft de presentator bekendgemaakt op 3FM. Huys is erg blij met de komst van Theroux. “Hij is absoluut de koning keizer admiraal van de documentairemakers: Louis Theroux. Het is iemand waar we zoals veel van onze gasten al jaren achteraan zitten. Hij wilde wel meedoen, maar de man is druk met langlopende series die veel tijd kosten“, legt hij uit.
Nu komt het volgens Huys beter uit. “Hij woonde aan de westkust in Los Angeles en is nu net verhuisd naar Londen. Hij zei: ‘Oké, ik kom naar Amsterdam voor deze speciale opname.’”

Huys is een vaste kijker van de documentaireseries van Theroux. “Ik kijk erg uit naar zijn nieuwe serie, waarin hij zich heeft ingegraven in de Scientology-wereld. Dat is een vrij agressieve organisatie.”

Andere gasten in het nieuwe seizoen zijn Ronald Koeman, Arnon Grunberg en Herman Finkers.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149386940
Het was vanochtend een beetje pijnlijk op de radio. Twan was aan de telefoon bij Giel, om de nieuwe gasten bekend te maken. Toen bleek dat Twan geen idee heeft welke Koeman er eigenlijk komt. Hij had het steeds over Erwin, maar vertelde daarbij dingen die gingen over Ronald. Uiteindelijk bleek dan toch Ronald te komen.

Ronald Koeman zal zich wel vereerd voelen met de uitnodiging. Twan is duidelijk een echte liefhebber. :')
pi_149387223
quote:
6s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:56 schreef k_man het volgende:
Het was vanochtend een beetje pijnlijk op de radio. Twan was aan de telefoon bij Giel, om de nieuwe gasten bekend te maken. Toen bleek dat Twan geen idee heeft welke Koeman er eigenlijk komt. Hij had het steeds over Erwin, maar vertelde daarbij dingen die gingen over Ronald. Uiteindelijk bleek dan toch Ronald te komen.

Ronald Koeman zal zich wel vereerd voelen met de uitnodiging. Twan is duidelijk een echte liefhebber. :')
als kijker ben ik met geen van beide broers blij :6
pi_149387272
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

als kijker ben ik met geen van beide broers blij :6
Het interesseert mij ook geen reet, want voetbal. Het was alleen niet Twans finest hour bij Giel. :)
pi_149387980
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:45 schreef Karina het volgende:
De gasten voor het nieuwe seizoen zijn bekend gemaakt. met o.a. Louis Theroux _O_

[..]

[/quote]
Oh dat is gaaf! De anderen boeien me niet zo.
pi_149398600
quote:
99s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:45 schreef Karina het volgende:
De gasten voor het nieuwe seizoen zijn bekend gemaakt. met o.a. Louis Theroux _O_

[..]

[/quote]
Gaaf!! :D _O_ Jammer dat de tickets al zijn uitverkocht.
Feyenoord Rotterdam
pi_149867662
Koeman _O_

Een van de beste voetballers ooit. :)

  vrijdag 20 februari 2015 @ 20:29:56 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_149871578
Koeman _O_
  vrijdag 20 februari 2015 @ 23:03:39 #198
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 maart 2015 @ 20:50:54 #199
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_150366568
Herman Finkers nu _O_
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_150367636
Guido Weijers: "Youp en ik" :')
pi_150394406
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef Xrenity het volgende:
Guido Weijers: "Youp en ik" :')
8)7 Ja, nee want die schat ik even hoog
  maandag 9 maart 2015 @ 00:35:48 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_150448115
Extra speciale uitzending met Remco Campert afgelopen avond geweest en niemand die het bekeken heeft?

Wat een speciale man is het toch. _O_
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_150449974
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef golfer het volgende:
Extra speciale uitzending met Remco Campert afgelopen avond geweest en niemand die het bekeken heeft?

Wat een speciale man is het toch. _O_
Zag het in voorbij zappen, maar Campert trekt me niet zo. Waarom extra uitzending, boekenweek?
pi_150451065
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef golfer het volgende:
Extra speciale uitzending met Remco Campert afgelopen avond geweest en niemand die het bekeken heeft?

Wat een speciale man is het toch. _O_
Ja, was mooi ^O^

En Twan minder :r
pi_150453494
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 00:35 schreef golfer het volgende:
Extra speciale uitzending met Remco Campert afgelopen avond geweest en niemand die het bekeken heeft?

Wat een speciale man is het toch. _O_
Dacht dat deze aflevering gewoon vrijdag was. Maar Campert trekt me ook niet zo.
Heb je ook die van Grunberg gezien? Viel mij 100% mee, interessante man.
pi_150612757
Matige aflevering :r
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_150613252
Jaren geleden kwamen er nog gasten die echt wat betekend hadden, ik zie dat volgende week Chantal Janzen komt.

:')

En ja, ze is lekker, maar kom op he
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_150613296
:D ;) ~O> Twan heeft een toupetje op het hoof >:O

# lijkt er sterk op...géen schedel te zien in de buurt van de scheiding.

( als het in relatie met ziekte zou zijn, vind ik het rot!)

[ Bericht 4% gewijzigd door AnneX op 13-03-2015 21:26:26 ]
pi_150861078
Chantal Janzen. O+

Maar verwacht geen topshow.
★★★
pi_150862086
Saaaaaaai :O
pi_150891396
Louis Theroux, het beste voor het laatst. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Saaaaaaai :O
661.000 kijkers.
pi_150891546
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:05 schreef AnneX het volgende:
:D ;) ~O> Twan heeft een toupetje op het hoof >:O

# lijkt er sterk op...géen schedel te zien in de buurt van de scheiding.

( als het in relatie met ziekte zou zijn, vind ik het rot!)
Ziekte?

Gisteren niet gezien, zeker terugkijken niet waard?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_150926859
Ik zag voor het eerst een kwetsbare Chantal. Ook wel een aparte ervaring :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † zondag 22 maart 2015 @ 21:39:51 #214
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_150929125
Zitten we inmiddels op het niveau Chantal? Ok, dan voorspel ik voor volgend jaar Jim en Jamai. Of Jody Bernal. Met als uitsmijter natuurlijk: Patty Brard. *O*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_150948327
Alsjeblieft die laatste en voorgaande genoemden niet! Maar ik begrijp de afkeer van Chantal Janzen niet zo. Ik vind haar wel leuk en ad rem. I.i.g 'leuker'dan die bijdehante Victoria Koblenko die later bleek verre van slim te zijn. Alsof BNers 'slim' zijn. })
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2015 @ 20:58:42 #216
862 Arcee
Look closer
pi_151072545
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:58 schreef Arcee het volgende:
_O_ Louis Theroux _O_
Ik ben benieuwd of hij een tipje van de sluier gaat oplichten over zijn methode van aanpak.
pi_151102515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:58 schreef Arcee het volgende:
_O_ Louis Theroux _O_
Ben benieuwd!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151104624
Ik ga ook kijken.
pi_151104716
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 20:58 schreef Arcee het volgende:
_O_ Louis Theroux _O_
Cool, dat is het terug kijken wel waard dan _O_
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:32:15 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_151104744
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:31 schreef StephanL het volgende:

Cool, dat is het terug kijken wel waard dan _O_
^^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 27 maart 2015 @ 20:33:59 #222
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_151104839
Louis _O_
:')
pi_151105909
Kap eens met die buig smileys, begint nu echt irritant te worden
pi_151105977
Ik had het idee dat er bij dat thema over die bedreiging wat geknipt is...
Somebody that I used to know
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:02:10 #225
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_151106244
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 20:55 schreef Joezi het volgende:
Kap eens met die buig smileys, begint nu echt irritant te worden
_O_
:')
pi_151107526
Wat zat die Van Erp nu te zuurbekken :')
pi_151107595
Die reacties van die Nederlandse documentairemakers. :') :') :')

Verder prima uitzending. Toffe gast die Louis.
Feyenoord Rotterdam
pi_151107620
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
Wat zat die Van Erp nu te zuurbekken :')
Ja beetje zielig was dat. Klagen dat Theroux zijn sullige uiterlijk misbruikt en dat hij te vaak zegt dat hij voor de BBC werkt. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151107706
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja beetje zielig was dat. Klagen dat Theroux zijn sullige uiterlijk misbruikt en dat hij te vaak zegt dat hij voor de BBC werkt. :')
Ja, ging nergens over. Zeg dan gewoon niets, het kwam nu beetje over als kift.
pi_151107825
Echt tenenkrommend, dat commentaar van de Nederlandse 'collega's'. Sloegen beiden de plank volledig mis.
  vrijdag 27 maart 2015 @ 21:34:11 #231
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_151107841
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
Wat zat die Van Erp nu te zuurbekken :')
Inderdaad zeg, zelden iemand gezien die er zo ver naast zat :D.

Vond dat Louis nog vrij mild was. Overigens jammer dat die opleiding interviewen niet bestaat, Twan kan het wel gebruiken...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_151107846
Deze man beweerde ook te werken voor de BBC:


Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151107901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef Monolith het volgende:
Deze man beweerde ook te werken voor de BBC:


[ afbeelding ]
Daar moest ik altijd wel een beetje om gniffelen.
pi_151107947
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef Fir3fly het volgende:


Vond dat Louis nog vrij mild was. Overigens jammer dat die opleiding interviewen niet bestaat, Twan kan het wel gebruiken...
Dat viel mij ook op. Veel gesloten, sturende vragen, heel irritant.
Somebody that I used to know
pi_151108031
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef Tem het volgende:

[..]

Daar moest ik altijd wel een beetje om gniffelen.
Ik heb wel gelachen toen hij ik meen Demi Moore vroeg of ze, indien het smaakvol werd gedaan, in een film eens haar kleren aan zou willen houden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_151108125
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb wel gelachen toen hij ik meen Demi Moore vroeg of ze, indien het smaakvol werd gedaan, in een film eens haar kleren aan zou willen houden.
Ohja, die ken ik me ook nog herinneren. Later ging Bart de Graaf of Filemon er ook nog een beetje mee aan de haal dacht ik.
  Moderator maandag 24 augustus 2015 @ 10:53:19 #237
9859 crew  Karina
Woman
pi_155491201
Kickje, er zijn vier gasten bekend gemaakt voor het komende seizoen:

quote:
Wereldster Rod Stewart gestrikt voor College Tour
Rod Stewart is één van de gasten in het nieuwe seizoen van College Tour, het programma waarin presentator Twan Huys en studenten vragen stellen aan een prominente hoofdgast. Dat heeft de presentator vanochtend bekendgemaakt bij Giel Beelen op 3FM. College Tour begint op vrijdag 4 september aan een nieuw seizoen op NPO 3. Huys heeft al vier gasten bekendgemaakt. Naast Huys komen ook actrice Halina Reijn, politicus Jeroen Dijsselbloem en zanger Guus Meeuwis op bezoek.
Stewart (uitzending op 16 oktober) is uitgenodigd om hij wereldwijd ‘meer dan 250 miljoen platen’ verkocht en daarom een muzikaal voorbeeld is, aldus omroep NTR. Hij komt niet naar Nederland voor de opnames, maar laat zich interviewen in Londen.

Reijn (4 september) is benaderd omdat zij ‘de ster van Toneelgroep Amsterdam’ is. “En televisiekijkend Nederland kent haar ook als vaste tafeldame in DWDD.”

Minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem (11 september) is om overduidelijke redenen van de partij. “Hij is één van de belangrijkste spelers in de Europese politieke arena.”

En dan is er nog Guus Meeuws (18 september). “Hij veranderde in de afgelopen twintig jaar van zingende student in Nederlands bekendste chansonnier.”
Bron
Zeg het maar jongens.

Op Halina of Guus zit ik persoonlijk niet te wachten. Rod Stewart lijkt me dan nog wel leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_155491551
quote:
99s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:53 schreef Karina het volgende:
Kickje, er zijn vier gasten bekend gemaakt voor het komende seizoen:


Zeg het maar jongens.

Op Halina of Guus zit ik persoonlijk niet te wachten. Rod Stewart lijkt me dan nog wel leuk.
dijsselbloem is de enige die iets interessants te vertellen heeft. Echt, Halina :{w
pi_155492005
quote:
99s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:53 schreef Karina het volgende:
Kickje, er zijn vier gasten bekend gemaakt voor het komende seizoen:

[..]

Zeg het maar jongens.

Op Halina of Guus zit ik persoonlijk niet te wachten. Rod Stewart lijkt me dan nog wel leuk.
Dijsselbloem is een interessante gast en Rod Stewart wellicht ook. Op Halina en Guus zit ik persoonlijk niet te wachten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:12:43 #240
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155494380


[ Bericht 100% gewijzigd door Haaibaaike op 24-08-2015 13:14:28 (Niet goed gequoted) ]
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:16:43 #241
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_155494475
quote:
99s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:53 schreef Karina het volgende:
Kickje, er zijn vier gasten bekend gemaakt voor het komende seizoen:


Zeg het maar jongens.

Op Halina of Guus zit ik persoonlijk niet te wachten. Rod Stewart lijkt me dan nog wel leuk.
Ja naar Rod Stewart en Jeroen Dijsselbloem kijk ik wel ! Andere twee niet.
pi_155498128
Halina ga ik denk ik overslaan. Arrogant wicht. Of moet zin hebben om n erger tv :P
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_155499076
Ik vind alles op Guus na wel leuk :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155499233
Wie is Guus Meeuws?? :') :') :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_155505813
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 15:53 schreef Bos81 het volgende:
Wie is Guus Meeuws?? :') :') :') :')
Een of andere obscure zanger uit Amsterdam, misschien dat hij in Eindhoven ook nog eens een keer beroemd wordt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155506799
Halina :')
Dijsselbloem is wel interessant :)
Somebody that I used to know
pi_155507698
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 19:38 schreef Postbus100 het volgende:
Halina :')
Dijsselbloem is wel interessant :)
De Speld verwoordde het wel aardig:

quote:
Het is hem wéér gelukt. Voor het nieuwe seizoen van zijn programma College Tour heeft Twan Huys niemand minder dan Halina Reijn weten te strikken. De actrice leidt een teruggetrokken bestaan, maar zal volgende maand eenmalig uit de anonimiteit stappen om vragen van studenten te beantwoorden.

De kluizenares Reijn, die nooit eerder openlijk over haar privéleven sprak, zal op alle vragen antwoord geven, zo benadrukt presentator Twan Huys: “We hebben afgesproken dat er geen taboes zijn. Er zal eindelijk antwoord komen op vragen als ‘Heb je ook een kinderwens?’, ‘Mocht Edgar Davids er nou op of niet?’ en ‘Kloppen de geruchten dat je Carice van Houten persoonlijk kent?’. Dit is met recht het hoogtepunt van mijn carrière in de journalistiek,’ aldus de man die vorig jaar nog Johnny de Mol naar Nederland wist te halen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155509067
Dijsselbloem O+
pi_155509635
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

De Speld verwoordde het wel aardig:

[..]

Dank! _O-
Somebody that I used to know
pi_155510857
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

De Speld verwoordde het wel aardig:

[..]

_O-
pi_155510873
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 20:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

De Speld verwoordde het wel aardig:

[..]

_O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_155825431
zoals verwacht, veel gebabbel bij Halina
  Forum Admin vrijdag 4 september 2015 @ 20:54:22 #253
232445 crew  Specularium
pi_155825470
Is die greppelheks nu al?
pi_155825553
En heeft ze d'r tieten al laten zien?
  vrijdag 4 september 2015 @ 20:57:12 #255
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_155825588
Volgens mij vindt ze zichzelf helemaal geweldig.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:08:30 #256
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_155826001
Ik hoor een vat vol tegenstrijdigheden lijkt het wel.
pi_155826166
Ik zal wel de enige zijn die haar nog te pruimen vindt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_155826602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die haar nog te pruimen vindt.
Nee, ik ook wel.
pi_155826748
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die haar nog te pruimen vindt.
Ik heb geen hekel aan haar maar ik heb echt niks met actreutel gedoe. Veel liever heb ik gasten uit politiek, zakenwereld of wetenschap - steek je mogelijk nog iets van op.
pi_155839385
wat een dieptepunt, 'vroeger' had je nog echt spraakmakende gasten, nu Halina met haar rammelende eierstokken, echt wtf gives a neuk dat ze single is... dat bleert ze echt steeds in ieder programma waar ze te gast is
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_155839542
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:32 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik heb geen hekel aan haar maar ik heb echt niks met actreutel gedoe. Veel liever heb ik gasten uit politiek, zakenwereld of wetenschap - steek je mogelijk nog iets van op.
En een actrice is op zich geen ramp, maar dan niet eentje die bijna wekelijks in Nederlandse talkshows zit.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_156035981
ik was dit topic helemaal kwijt van de week }:|
Dijsselbloem was een stuk beter , veel vragen van studenten ook
pi_156053428
Ah, die moet ik nog even terugkijken. Bedankt voor de tip!
Somebody that I used to know
pi_156074143
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:42 schreef TLC het volgende:
wat een dieptepunt, 'vroeger' had je nog echt spraakmakende gasten, nu Halina met haar rammelende eierstokken, echt wtf gives a neuk dat ze single is... dat bleert ze echt steeds in ieder programma waar ze te gast is

:D
just give a second thought
what if we don't get caught...
  † In Memoriam † zondag 20 september 2015 @ 21:11:17 #265
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156253457
Nu naar de aflevering met Guus Meeuwis aan het kijken. Aardige kerel, maar vragen zijn van het niveau wat zijn lievelingseten is. Maar er is verder ook weinig te vragen. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zondag 20 september 2015 @ 21:55:25 #266
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_156256067
Wel een jofele peer, dat wel. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 maandag 21 september 2015 @ 00:13:25 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_156261234
Vrijdag Anton Corbijn. _O_

Da's pas een jofele peer. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:57:17 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_156874988
Vanavond Rod Stewart:

quote:
Rod Stewart wordt vanavond in de Twan Huys-show College Tour onder meer gevraagd naar zijn mening over The Voice of Holland, het wereldberoemde format van John de Mol. Dat heeft NTR gemeld. Stewart zegt dat hij The Voice een goede en leuke show vindt waarin artiesten de kans krijgen om door te breken. Wel heeft The Voice volgens hem een keerzijde: “Het verdrietige is dat je eerst wordt behandeld als een superster en op het moment dat je verliest, ben je niets meer.”
Dat heeft volgens Stewart een enorme impact. “De psychologische schade voor die jonge mensen is immens.”

Verder laat hij zich ook uit over Justin Bieber. “Hij doet té hard zijn best, je hebt het of je hebt het niet. Hij is een getalenteerde jongen, hij heeft het niet nodig.”

Stewart concludeert: “Hij moet vertrouwen op zijn eigen talent.”
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_156884368
Dat kereltje :')
pi_156886938
Wtf was dat zingen van die jongen :{

ik kreeg plaatsvervangende schaamte erdoor
pi_159704204
valt het jullie ook op dat vragen bijna altijd beginnen met "i was wondering if"
  Moderator woensdag 10 februari 2016 @ 12:30:47 #272
9859 crew  Karina
Woman
pi_159802468
Er zijn weer twee gasten bekend gemaakt, Floortje Dessing en Daan Roosegaarde:

quote:
Floortje Dessing te gast in College Tour
Floortje Dessing is dit seizoen te gast in College Tour, het tv-programma waarin studenten prominente gasten bevragen onder leiding van Twan Huys. Dat heeft de NTR zojuist bekendgemaakt. Dessing is uitgenodigd omdat ze ‘de koningin is van de reisprogramma’s’. “Voor haar televisieprogramma’s reist ze al jaren de hele wereld over. Na programma’s te hebben gemaakt voor RTL en Veronica, maakt ze in 2009 de overstap naar BNN waar ze acht seizoenen 3 op Reis maakt“, aldus College Tour.
Met 3 Op Reis wist ze als tweede reisprogramma ooit het communistische Noord-Korea binnen te komen, memoreert de redactie van het programma.

In 2014 kreeg Dessing de kans om haar eigen programma te maken: het kijkcijferkanon Floortje Naar Het Einde Van De Wereld.

In dit programma reist ze af naar de meeste geïsoleerde uithoeken en verhalen van de wereld. “Haar programma is zo populair dat er iedere aflevering ruim 2 miljoen kijkers met haar meereizen.”

De aflevering met Dessing wordt op vrijdag 26 februari om 21.10 uur uitgezonden op NPO 2.

De NTR heeft nog een gast aangekondigd: Daan Roosegaarde, een pionier op het gebied van kunst en architectuur. Hij zit in de aflevering van vrijdag 19 februari.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159802512
Kan bijna niet wachten.
pi_159871479
Vanavond was Herman van Veen ervoor (al een tijdje bezig).
Somebody that I used to know
pi_159871729
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:31 schreef Postbus100 het volgende:
Vanavond was Herman van Veen ervoor (al een tijdje bezig).
Waarvoor? Waren er twee gasten of zo? :?
pi_159871809
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarvoor? Waren er twee gasten of zo? :?
Ik schrijf het niet zo handig op, wellicht dat je daardoor in verwarring bent? Ik bedoel: op dit moment is CT bezig, met als gast Herman van Veen.

Dacht op het moment dat ik het typte, dat het al bijna afgelopen was. Vandaar dat ik maar vast in de verleden tijd praatte.
Somebody that I used to know
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2016 @ 08:20:42 #277
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_159880221
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 12:32 schreef Specularium het volgende:
Kan bijna niet wachten.
Nou, ik kan daar best lang op wachten, hoor.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160053859
rare gast
  vrijdag 19 februari 2016 @ 21:53:04 #279
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
  vrijdag 19 februari 2016 @ 22:12:50 #280
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_160054874
Ik heb het helaas niet gezien, maar werd er nog laten zien dat hij boos wegliep?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_160055135
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:12 schreef richolio het volgende:
Ik heb het helaas niet gezien, maar werd er nog laten zien dat hij boos wegliep?
Ja, 'even naar het toilet'. Na 18 minuten kwam hij terug.
★★★
pi_160058534
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:12 schreef richolio het volgende:
Ik heb het helaas niet gezien, maar werd er nog laten zien dat hij boos wegliep?
Ja, dat was eigenlijk het enige interessante, (de opbouw naar) die woede. Hij werkt aan hele interessante dingen, maar erg veel wijzer zijn we niet van hem geworden. Zo ongeveer elk antwoord begon met 'dat weet ik niet'. Tot-ie boos werd.

Wel boeiend hoe het stapje voor stapje mis ging. Het ging al niet lekker met de mild kritische opmerkingen van Tracy Metz en Philemon, maar volgens mij pas echt met die meid in het publiek, toen het erover ging dat 'ideeën van iedereen zijn' en zij vervolgens opmerkte dat-ie er wel copyright op aanvraagt. Die man van de TUD was de druppel. Kennelijk zijn ideeën van iedereen, maar moet je niet het gore lef hebben om in de grote Daan Roosegaarde Show een beetje credit op te eisen voor jouw (nogal wezenlijke) bijdrage... Dan is het kennelijk toch alleen maar Daan's idee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-02-2016 23:56:02 ]
pi_160058690
  zaterdag 20 februari 2016 @ 01:10:54 #284
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_160060532
Maar aan de andere kant is hij wel de gemeenschappelijke deler van de projecten toch?

edit: half oog gekeken wel, misschien even terugkijken voor de opbouw naar.

[ Bericht 33% gewijzigd door Scuidward op 20-02-2016 01:53:41 ]
  zaterdag 20 februari 2016 @ 12:18:57 #285
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_160065303
Een beetje een apart iemand. Echter snap ik zijn punt ook wel een beetje, hij steekt zijn nek uit voor dingen (zegt hij tenminste), en dan wordt het neergehaald in zo'n beknopt filmpje. Het leek op deze manier ook wel meer op een confrontatie dan op een college
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 20 februari 2016 @ 15:34:09 #286
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_160068931
Gister ook gekeken. De narcist ontmaskerd. Een heldere les in hoe deze mensen denken. Alles draait om hen, ook al draait het niet om hen. Ze fabriceren een fictie om in te geloven. Als iemand daar doorheen prikt krijg je passief-agressieve reacties zoals die van Daan. Dan rotten ze op. Als je geluk hebt.

Maar ook zijn reactie later was kostelijk. "Ja, maar, ik heb er twee jaar aan gewerkt, eigen geld in gestoken, etc." Hoogst verontwaardigd, natuurlijk. Bob Ursem heeft er zestien jaar van zijn leven aan gespendeerd. Hoe durft die Daan verontwaardigd te zijn.

Het begon eigenlijk al met die bijdrage van Filemon, die hem als een narcist omschreef, die het niet altijd even nauw nam met de bijdragen van anderen. "Mooi, mooi," was zijn reactie achteraf, daarmee aangevende dat hij de kwalificatie als narcistische dief juist als compliment zag. Ik heb smakelijk zitten lachen, eerlijk gezegd, tot ik het tot het besef kwam dat dit de modus operandi is van velen die door onze maatschappij bewonderd worden als helden. Het lachen verging me.

Hoed je voor zulke mensen. Zij zijn het touw waar onze wereld zichzelf aan opknoopt.
Op het scherp van de snede.
pi_160070223
Het is lastig met Daan. Maar dat is het met de hele kunstwereld. Ik ben er niet voor en ik ben er niet altijd tegen. Kijk naar het lelijke België, waar straten en pleinen lang niet zo futuristisch zijn zoals in Nederland, maar toch alles werkt. Kunst schippert altijd tussen een nut en noodzaak wereld. Een kunstobject is soms totaal niet nuttig, je ziet dat bij de Dutch Design Week bijvoorbeeld, maar wel esthetisch verantwoord of soms mooi maar zonder nut. Het zijn soms dingen die je maar wegzet of eenmalig leuk zijn maar na een kwartier niet meer.

Het geeft een gevoel weer. Dat kun je zweverig vinden maar het is wel zo. Natuurlijk zal een wetenschapper van de TU Delft het door die bril bekijken, het is niet exact, niet 1 en 0 en dus niet wetenschappelijk relevant en "plagiaat" te weinig credits enzovoort. In de echte wereld liggen de grenzen veel ruimer qua wat van jou is en wat van mij. Ik heb zelf in die twee werelden gezeten en wetenschap is veel strikter dan het concept/idee en creatieve brein. Zakelijk gezien moet je ook soms dingen patenteren om verder te komen. Kijk naar Apple, die ook dingen pakken van anderen, om daar met zeer goeie marketing een flinke duit voor vragen. Krijgen die ook het verwijt "ja maar wat jullie doen met een sterkere aluminium 7000 legering iPhone 6S is afkomstig uit een lab van de universiteit" Zo werkt het niet helemaal.

Het lastige van zijn vak is het verkopen van die droom. Zulke mensen moeten er ook zijn. Natuurlijk zullen er in een donker lab mensen 16 jaar aan gewerkt hebben, maar iemand zal het moeten verkopen. Of het daadwerkelijk niet werkt in zo'n toren is een tweede.

Als Daan die man gewoon meer credits had gegeven was er weinig aan de hand. Vergeet niet dat er ook meer dan genoeg innovaties zijn die niet verder komen dan het lab, omdat er niemand is die ermee de boer op gaat. En wie kun je nou beter voor je karretje spannen dan de society wereld zoals de Koning e.d. Ideale PR toch? Niks mis met goeie PR en Marketing.

Dat Daan zich op zijn tenen getrapt voelt is niet terecht. Vergeet niet good artists copy, great artists steal. Hij is geen wetenschapper maar een artiest. Hoe hij ermee omgaat is soms vals, en een aantal dingen zijn zeker een zeepbel, het nut van een Vincent van Gogh fietspad zie ik ook niet direct of een lasershow die laat zien wat er gebeurd als we onder water zouden staan. Maar toch ergens is er voor dat soort dingen wel plek, anders zou het leven maar saai zijn.

Zijn narcisme, tja veel bekende mensen leven in een zeepbel. Zodra je kritische vragen gaat stellen wordt het toch altijd ontweken. Hij heeft het niet voor niets over "je bent het podium en je bent het afvoerputje". Dat podium zul je zelf wel moeten creëren anders wordt het niets. Dat dit narcistisch is, tja. Nike pretendeert ook de beste schoenen van de wereld te maken, terwijl die van Reebok of Asics ook prima lopen. Dus dat e.e.a. om hem draait en hij de grote man is is logisch. Jack Ma is ook hét gezicht van Alibaba, terwijl er ik weet niet hoeveel mensen achter hem aan het werk zijn om het tot een miljardenbedrijf te maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door W00fer op 20-02-2016 16:47:41 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_160070577
Volgende week Floortje met d'r ferme knapen!
  † In Memoriam † zaterdag 20 februari 2016 @ 21:50:45 #289
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_160078262
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:50 schreef Fargo het volgende:
Volgende week Floortje met d'r ferme knapen!
die nep 'knapen' bedoel je?
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_160080396
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:35 schreef W00fer het volgende:
Dat Daan zich op zijn tenen getrapt voelt is niet terecht. Vergeet niet good artists copy, great artists steal. Hij is geen wetenschapper maar een artiest. Hoe hij ermee omgaat is soms vals, en een aantal dingen zijn zeker een zeepbel, het nut van een Vincent van Gogh fietspad zie ik ook niet direct of een lasershow die laat zien wat er gebeurd als we onder water zouden staan. Maar toch ergens is er voor dat soort dingen wel plek, anders zou het leven maar saai zijn.
Ik kreeg nogal de indruk dat die Daan sociaal niet zo heel handig is. Kon vaak niet goed uit zijn woorden komen, krijgt daar vervolgens weer (verkeerde) vragen op enz.

Hij had duidelijker moeten zijn in wat hij doet. Als een soort "Steve Jobs ultra light" technologie pakken en er een mooi en creatief jasje omheen ontwikkelen. En dat is enorm belangrijk, want het kan de wijze waarop wij kijken naar technologie en haar implementatie wezenlijk veranderen.

Het gaat er men blijkbaar om dat Daan een beeld schept dat hij de tech zelf (ook) ontwikkeld heeft, daar moet hij duidelijk in zijn.
Why stay small, if you can grow big..
pi_160081374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:50 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

die nep 'knapen' bedoel je?
kwarktassen gok ik?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_160081409
Kritisch zijn op zijn werk is prima, maar volgens mij is dat in geen aflevering van College Tour zo dik gedaan. Dan had Holleder ook best wat meer tegengas kunnen krijgen.

En het is toch helemaal niet gek dat wat zijn bureau creëert zijn naam krijgt, alsof Jobs de iPhone zelf in zijn eentje gebouwd heeft,
pi_160081752
Somebody that I used to know
pi_160082765
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 23:35 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kritisch zijn op zijn werk is prima, maar volgens mij is dat in geen aflevering van College Tour zo dik gedaan. Dan had Holleder ook best wat meer tegengas kunnen krijgen.

En het is toch helemaal niet gek dat wat zijn bureau creëert zijn naam krijgt, alsof Jobs de iPhone zelf in zijn eentje gebouwd heeft,
Kritisch zijn op Holleeder? Ik denk dat Twan Huys ook thuis weer veilig wil zijn. Mijns inziens een grote fout om die man voor het programma uit te nodigen. Natuurlijk is Holleeder interviewen journalistiek interessant, maar niet onder de noemer College Tour en voor een zaal studenten.

Ik vond het programma met Roosegaarde helemaal niet zo kritisch. Iedereen noemde zijn kwaliteiten. Als het Filemons ervaring is dat Daan een hardwerkende, kunstbezeten jongen was, maar ook een jongen die met anderen samenwerkte en vervolgens zelf met de eer ging strijken. Dan moet dat toch gezegd kunnen worden?

Bob Ursem voelde zich gewoon gepasseerd, hij heeft 16 jaar in een techniek gestoken die Roosegaarde niet eens begrijpt, maar Roosegaarde brengt het wel zo alsof het zijn uitvinding is.

Roosegaarde kreeg de kans om uitgebreid te reageren, maar koos ervoor om weg te lopen, later zei hij nog wel dat hij er ook twee jaar ingestopt heeft.

Ik denk niet dat Roosegaarde ook meer enigszins de emotie van een ander snapt (hij zei zelf ook dat hij het niet snapte), tja, hij reageerde precies als een narcist.
pi_160087099
Zal het niet een kwestie van aandacht vragen zijn? Iedereen gaat die aflevering nu zien. Oftewel een potje toneelspel zodat de hele wereld het straks over Daan heeft.
Een echte goeie narcist weet zich wel in te houden voor de tv, die slijmt een eind weg.

Ik ben nu aan het kijken. Wat hij goed kan, is heel mooie statements maken. De perfecte marketingman. Als hij een nieuw merk doperwtjes zou promoten zou ie ook slagen.

Hij krijgt van mij het voordeel van de twijfel, die mooie uitvindingen moeten gepromoot worden en hij kan dat. Het is alleen jammer dat ie nooit een beugel heeft gehad.

Hij komt er toch uit als de winnaar, met deze zin: 'Ik denk je moet gewoon gaan investeren in je dromen, je moet gewoon doen. En je zal in dat proces altijd mensen hebben die zeggen: het mag niet, het kan niet, het bestaat al, het is van mij, het is van jou, en die moet je gewoon met heel veel liefde, heel veel liefde... gaan negeren.'

Churchill zei: ik wil niet horen wat niet kan, ik wil horen wat wél kan. Ongeveer hetzelfde.

Ik had bij het bekijken van de uitzending sterk het idee dat er van tevoren een soort val was opgezet, Twan Huys wist wat dat meisje in het publiek wilde zeggen: Hij: 'Icarus toch?' Zij: 'Ja, Icarus.'

[ Bericht 22% gewijzigd door Loekie1 op 21-02-2016 12:09:01 ]
  zondag 21 februari 2016 @ 11:25:05 #296
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_160087333
Tot nou toe niet gekeken. Ik ga vrijdag kijken dan is Floortje te gast.
pi_160088947
Ik vind de geinterviewder sympathiek overkomen, maar vind het best wel zwak van de redactie dat er een negatief eenzijdig beeld geschetst werd over de geinterviewder in die paar fragmenten. Het kan respectloos overkomen want iedereen weet dat er met knippen en plakken een verwrongen beeld gevormd kan worden en de interviewer was best wel aanvallend in zijn ondervraging. Aan de andere kant zou je verwachten dat de geïnterviewde met zijn mediatraining en -ervaring niet zo snel uit zijn veld wordt geslagen. Of het vooropgesteld spel is? Geen idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door wiskundenoob op 21-02-2016 12:55:33 ]
pi_160089182
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Kritisch zijn op Holleeder? Ik denk dat Twan Huys ook thuis weer veilig wil zijn. Mijns inziens een grote fout om die man voor het programma uit te nodigen. Natuurlijk is Holleeder interviewen journalistiek interessant, maar niet onder de noemer College Tour en voor een zaal studenten.

Ik vond het programma met Roosegaarde helemaal niet zo kritisch. Iedereen noemde zijn kwaliteiten. Als het Filemons ervaring is dat Daan een hardwerkende, kunstbezeten jongen was, maar ook een jongen die met anderen samenwerkte en vervolgens zelf met de eer ging strijken. Dan moet dat toch gezegd kunnen worden?

Bob Ursem voelde zich gewoon gepasseerd, hij heeft 16 jaar in een techniek gestoken die Roosegaarde niet eens begrijpt, maar Roosegaarde brengt het wel zo alsof het zijn uitvinding is.

Roosegaarde kreeg de kans om uitgebreid te reageren, maar koos ervoor om weg te lopen, later zei hij nog wel dat hij er ook twee jaar ingestopt heeft.

Ik denk niet dat Roosegaarde ook meer enigszins de emotie van een ander snapt (hij zei zelf ook dat hij het niet snapte), tja, hij reageerde precies als een narcist.
De kracht van Daan is juist netwerken en innovaties inzetten. Slimme koppen bij elkaar brengen en maatschappelijke problemen oplossen.
Hij zegt toch ook zelf dat hij geen verstand heeft van Smogfilters?

Bob zegt dat die smogtoren al lang bestaat, waarom ligt die innovatie dan zo lang op de plank?
Waarom niet inzetten voor de maatschappij? Best asociaal van de professor...

Professor Bob zou juist trots moeten zijn op de samenwerking, tip voor Daan, noem de Smogtoren voortaan Bob-toren.
Wie is hier nu de narcist?
pi_160089647
http://vance.nl/hoe-colle(...)llemaal-tekort-deed/

Ik denk dat ze bij Collegetour achteraf beseften dat ze een scheve schaats gereden hebben, daarom komen ze meteen met een verklaring.
Daan Roosegaarde zal achteraf spijt hebben dat ie niet anders heeft gereageerd. Maar het is wel begrijpelijk, hij had het niet zien aankomen. Collegetour had hem van tevoren moeten waarschuwen dat ze zeer kritische vragen gingen stellen en ook niet al te complimenteuze filmpjes zouden laten zien. Dan had hij kunnen zeggen: oké, gaan we op die toer, dan doe ik het niet. Of: oké, ik zal me erop voorbereiden.
  † In Memoriam † zondag 21 februari 2016 @ 13:30:40 #300
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_160090007
quote:
Mooi artikel inderdaad. Toch weer een andere invalshoek.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_160090330
Daan zal snel te groot worden voor Nederland. Met Hirsi Ali gebeurde hetzelfde.
Ik had het persoonlijk interessanter gevonden als meer over zijn werk dan over zijn beroemd zijn was gesproken. En dan niet - alleen - hoe het gemaakt wordt maar wat het doet in de openbare ruimte. Ik hou persoonlijk niet zo van lichtobjecten, het wordt al snel kitscherig. Lichtgevende snelwegen is een prachtige uitvinding, maar is het ook prachtig op zichzelf? Ik vind van niet. Het drukt een te groot stempel op hoe je de autorit in het donker beleeft. Alsof je in een discotheek rijdt.
Is het een oplossing op flatgebouwen smok te laten omzetten in zuivere lucht? Of kun je beter wat aan de oorzaak doen?

[ Bericht 36% gewijzigd door Loekie1 op 21-02-2016 13:54:37 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')