quote:Trijntje Oosterhuis gaat komend jaar Nederland vertegenwoordigen op het Eurovisiesongfestival. Anouk, de deelneemster in 2013, gaat het nummer schrijven.
Anouk liet dat vrijdagavond tijdens het tv-programma College Tour behoorlijk nadrukkelijk doorschemeren en een anonieme bron bevestigde de deelname aan het ANP.
Op de vraag van College Tour-presentator Twan Huys of eerdere berichtgeving afgelopen weekend in het AD klopt over de deelname van Oosterhuis aan het Songfestival, antwoordde de Haagse zangeres lachend: "Ik kan zo slecht liegen."
Ook hintte Anouk op het schrijven van het Songfestivalnummer.
Het Songfestival wordt volgend jaar mei in Wenen gehouden.
Zijn we in elk geval wel voor eens en altijd van de TROS af.twitter:Trijntje_O twitterde op woensdag 05-11-2014 om 08:25:04Voor elke stem doneren de TROS en ik een euro aan kinderen in een Oostblok-land! #vote #stem #esf14 #douzepoints reageer retweet
Dat heeft ze toch eerder gedaan, zo'n actie? Moest worden afgeblazen want bedrag werd te hoog.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:17 schreef Roland010 het volgende:
BREAKING: Campagnestrategie Trijntje nu al uitgelekt:Zijn we in elk geval wel voor eens en altijd van de TROS af.twitter:Trijntje_O twitterde op woensdag 05-11-2014 om 08:25:04Voor elke stem doneren de TROS en ik een euro aan kinderen in een Oostblok-land! #vote #stem #esf14 #douzepoints reageer retweet
Vandaar deze grap juist iddquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat heeft ze toch eerder gedaan, zo'n actie? Moest worden afgeblazen want bedrag werd te hoog.
Ohw, ik dacht dat het echt was!quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:40 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Vandaar deze grap juist iddVorig jaar zette ze op d'r Facebook dat ze voor elke 'like' een euro zou doneren aan giro 555, voor de slachtoffers op Haïti. Trijntje had er alleen niet bij stil gestaan dat ze 60.000 volgers had, die vervolgens ook weer honderdduizenden volgers hadden... 200.000 likes binnen een avond geloof ik, daarna moest ze het bericht verwijderen, om te voorkomen dat het er geen 2 miljoen werden
![]()
Dat hoop ik niet, want dan krijgen we vanuit Europa volgend jaar nóg een ongewenste naheffing, alleen dan van 600.000 plus nog een nulletje erachter.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat het echt was!
De ademhaling is niet goed. Een beetje een dichtgeknepen strot. Geen idee hoe het precies komt maar dit is bij veel mensen een probleem (bij mij ook) en trainbaar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:08 schreef ato het volgende:
Ik vind dat hij wel goed zingt, maar smaken verschillen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat heeft ze toch eerder gedaan, zo'n actie? Moest worden afgeblazen want bedrag werd te hoog.
Dit dus.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:24 schreef Fascination het volgende:
Oh, ik ben eigenlijk wel enthousiast. Trijntje is professioneel, heeft podiumervaring en een goede stem. Dat gecombineerd met een liedje geschreven door Anouk kan weleens heel geweldig worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |